Die keren dat je te lui bent om de receiver aan te zetten?quote:Op woensdag 30 april 2008 13:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar waarom zou je dat doen
Voor een kort potje Tekken doe ik mn recever niet aanquote:Op woensdag 30 april 2008 13:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar waarom zou je dat doen
In je handbagage/rugzak wat je mee naar boven neemt.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:01 schreef JK het volgende:
Ik zou m'n PS3 echt niet in een koffer stoppen. Er wordt mee gesmeten (en zeker als de tijd dringt), wordt je niet goed van. Bovendien mogen je koffers in Amerika niet op slot en ze trekken 'm zo open en kunnen 'm eruit jatten.
Ik zou 'm echt hier halen.
Goh, je meent et. Hij remt alleen erg langzaam. En als je tegen iemand zit te racen kun je het natuurlijk niet altijd rustig aan doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef ryangozer het volgende:
[..]
tip, ken je dat pedaaltje genaamt de rem? gebruik die eens af en toe dat lost al je problemen opik weet dat het in de vorige gta's niet nodig was maar nu dus wel, is ook wel zo realistisch trouwens, nog een tip:
altijd remmen VOOR de bocht
nooit tegelijk remmen en sturen of gasgeven en sturen (werkt allebei niet)
Nee. Je moet dus kiezen tussen of geluid via HDMI of via de optische uitgang. Niet tegelijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan de PS3 ook het geluid optisch en hdmi tegelijk ondersteunenals ik in het menu kijk kan het volgens mij niet!
Ja dat kan, maar lijkt me niet echt optimaal en bovendien mag je die tas door de scan heengooien meerdere malen, dus dan kunnen ze zich ook al wat afvragen.... ik zou gewoon lekker games kopen en hardware zoals controllers, de ps eye etc. dat is daar spotgoedkoop. De PS Eye kost hier 50 euro, in Amerika 32 dollar, omgerekend dus 20 euro. Waarom moet het hier altijd zo belachelijk duur...quote:Op woensdag 30 april 2008 15:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
In je handbagage/rugzak wat je mee naar boven neemt.
Toch jammerquote:Op woensdag 30 april 2008 15:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nee. Je moet dus kiezen tussen of geluid via HDMI of via de optische uitgang. Niet tegelijk.
Hells ja.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:45 schreef Webby het volgende:Is die stardust solo uitbreiding trouwens de moeite waard?
Wat zat je steeds te doen in die heli's?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Online potje GTAIV?!?!
Add me: SuperFruitig
Ik heb een server open staan!
Zag ik vanavond ook een keer gebeuren, online. Kereltje pleurt naar beneden en de chopper vliegt door. Heel vaag.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat zat je steeds te doen in die heli's?Hoe ga je dood terwijl je in dat stoeltje zit
Online is wel MASTER!!!!
Eruit springen is zo tofquote:Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat zat je steeds te doen in die heli's?Hoe ga je dood terwijl je in dat stoeltje zit
Online is wel MASTER!!!!
Nee, mits in water vallenquote:Op woensdag 30 april 2008 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk, doet dan dan geen zeer?
quote:Gesloten LBP beta start in de zomer
We wachten al enige tijd op LittleBigPlanet, toch is nog steeds niet geheel duidelijk wanneer het spel uit gaat komen. Wat wel duidelijk is, is wanneer de gesloten beta gepland staat.
In een interview met G4 laat LittlebigPlanet producer Kyle Schubel weten dat er in de zomer een gesloten beta gepland staat voor de game, een beta die een capaciteit heeft voor één miljoen levels die de deelnemers zelf gemaakt hebben. De producer geeft echter aan dat de levels wel gefilterd zullen worden, levels die niets meer zijn dan rotzooi zullen eruit gehaald worden. Hiermee moet het zoeksysteem, dat mogelijk is op populariteit, uploaddatum, ratings, wat bepaalde mensen hebben gemaakt en wat je vrienden hebben gespeeld, goed in stand blijven.
http://nl.playstation.com(...)Een-gouden-toekomst/quote:Sony Computer Entertainment Europe staat op het punt te onthullen wat we in 2008 mogen verwachten.
Begin mei 2008 organiseert SCEE in Londen een persevenement waar de spannende nieuwe ontwikkelingen die dit jaar voor PLAYSTATION 3, PLAYSTATION Network, PSP en PlayStation 2 op stapel staan in de schijnwerpers worden gezet.
Kaz Hirai, de president van SCEI, en David Reeves, de president van SCEE, geven beiden een speech en daarnaast kunnen de aanwezigen een aantal van de heetste nieuwe games uitproberen die dit jaar voor de PlayStation-platformen op de markt worden gebracht.
Hou eu.playstation.com in de gaten om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, zoals belangrijke aankondigingen, interviews ter plaatse en de nieuwste foto's en video's.
OMFGOMFGquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OMFGOMFG
HOE? WAT? WAAR?
Waar meld ik me aan? Waar verkoop ik mijn inboedel, bloed, familie, ziel om hier aan mee te mogen doen![]()
I WANT IN!LBP
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
BETA DETAILS: PREMIUM ACCOUNT FOR SUPERFRUTIG
Dit echt wat je noemt een onterechte hype..quote:
HEIDENquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit echt wat je noemt een onterechte hype..
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit echt wat je noemt een onterechte hype..
Keep checking http://www.homebetatrial.com/quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OMFGOMFG
HOE? WAT? WAAR?
Waar meld ik me aan? Waar verkoop ik mijn inboedel, bloed, familie, ziel om hier aan mee te mogen doen![]()
I WANT IN!LBP
Waarom ben je hier bang voor? Ik ben daar echt niet bang voor, ik kan nu al niet alles kopen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk er over na om een PS3 te kopen. Maar ik ben dus bang dat de PS3 uiteindelijk niet genoeg spellen gaat krijgen. ¤400 is namelijk erg veel geld, en ik wil zeker zijn dat ik veel gebruik ga maken van dat ding.
dat dacht ik eerst ook, maar nu heb ik er een en heb er geen moment spijt van gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk er over na om een PS3 te kopen. Maar ik ben dus bang dat de PS3 uiteindelijk niet genoeg spellen gaat krijgen. ¤400 is namelijk erg veel geld, en ik wil zeker zijn dat ik veel gebruik ga maken van dat ding.
Dit jaar komen er meer dan genoeg interessante titels uit. Sterker nog, de line-up van de PS3 vind ik dit jaar het sterkst van de 3 consoles.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Een jaar geleden zou ik dat ook niet hebben gezegd. Toen had ik de PS3 ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je een jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik de aankoop van een PS3 zou overwegen zou ik heel hard gelachen hebben.
Dark Sector demo staat erop.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef JK het volgende:
Heeft PSN alweer een update gehad qua nieuwe demo's oid? Kan nu niet checken, m'n broer is nu even GTA4 hier aan het checken en volgens mij raakt ie er aan verslaafd. Moet ie toch ook maar zelf een PS3 gaan kopen.
Ik denk dat je een probleem hebt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ja hoi.
Ben m'n password vergeten voor PSN. Dus ik zoeken op m'n PS3 zelf of ik zo'n forgot-mailtje kan laten sturen, niets gevonden.
https://secure.eu.playstation.com/forgotten-password/ Die site kwam Google mee aanzetten, 4 weken geleden ook geprobeerd maar geen mail gekregen. Gister weer gedaan, en zelfde verhaal.
Duuus, oplossing anyone?
Zolang je maar onthoud/noteert wat je wel hebt ingevuldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk dat je een probleem hebt.
Ik had het ook toen ik net een PS3 had gekocht.
Ik had al een account, alleen ik wist mijn password ook niet meer...
Kwam ik bij het forgotten password gebeuren uit.. moest ik een geheime vraag beantwoorden als in : Hoe heet mijn moeder.
Die dingen vul ik dus NOOIT eerlijk in.
Hm, ik kom uberhaupt niet bij die vraag uit, waar vind je dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk dat je een probleem hebt.
Ik had het ook toen ik net een PS3 had gekocht.
Ik had al een account, alleen ik wist mijn password ook niet meer...
Kwam ik bij het forgotten password gebeuren uit.. moest ik een geheime vraag beantwoorden als in : Hoe heet mijn moeder.
Die dingen vul ik dus NOOIT eerlijk in.
World in Conflict !!!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit jaar komen er meer dan genoeg interessante titels uit. Sterker nog, de line-up van de PS3 vind ik dit jaar het sterkst van de 3 consoles.
Same here, maar dat komt omdat ik ook een jaar niet heb ingelogd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hm, ik kom uberhaupt niet bij die vraag uit, waar vind je dat?
Ik kan natuurlijk ook ff snel een nieuwe account maken, maar 't gaat me om 't principe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |