tegelijkertijd je bluetooth headsetje aanzetten als je ps3 laten zoeken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:06 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe laat ik m;n bluetooth headset connecten met m'n ps3? Hij blijft maar zoeken een eeuw....
lopen zonder pootjes gaat vrij lastigquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja heb Hdmi op mijn tv . pootjes![]()
Wel zwaar zeg zo'n Ps3 heb nu een Wii staan en dat weeg toch ff iets minder
Hehe, OWNED.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef berent het volgende:
GTA IV binnen, nu nog wachten tot m'n PS3 terug is van de RMA *zucht*
Ik heb wel de ps3, maar nog niet de spel.. Net besteld van een US store.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef berent het volgende:
GTA IV binnen, nu nog wachten tot m'n PS3 terug is van de RMA *zucht*
Ja.... Lees boekje!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe join je dan een game met multiplayer? Gewoon via telefoon ofzo
Waar dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:33 schreef JK het volgende:
Zo ik heb 'm ook gescoord... 25,50 eurootjes
Hij is nu aan het installeren, alleen PSN is down... zou toch niet komen omdat iedereen nu online is met GTA4? Eerst maar eens lekker de stad singleplayer verkennen.
Johquote:
Hehe, ik bots juist op minder auto'squote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef Kremers het volgende:
Het autorijden heb ik ook nog niet helemaal onder de knie... Ik vlieg echt heel vaak uit de bocht. Bij de vorige GTA games raced ik moeiteloos langs al het andere verkeer, nu maak ik de ene botsing na de andere.
tip, ken je dat pedaaltje genaamt de rem? gebruik die eens af en toe dat lost al je problemen opquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hehe, ik bots juist op minder auto'smaar het probleem is een beetje dat de auto's niet snelgenoeg sturen dus ik kom soms de bocht niet echt door
Remmen voor de bocht, insturen, vol het gas erop en tegensturen, met een wat snellere auto (en zeker in de regen) gooi je er dan een prachtige powerslide uit!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef ryangozer het volgende:
[..]
tip, ken je dat pedaaltje genaamt de rem? gebruik die eens af en toe dat lost al je problemen opik weet dat het in de vorige gta's niet nodig was maar nu dus wel, is ook wel zo realistisch trouwens, nog een tip:
altijd remmen VOOR de bocht
nooit tegelijk remmen en sturen of gasgeven en sturen (werkt allebei niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |