Infamous: E3 2007 Direct Feed Trailer HDquote:
Next level heeft de DS3 (mocht ik alleen niet doorvertellen)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:55 schreef DooD het volgende:
Mensen is er nou al iets bekend over wanneer die dual shock 3 controller hier uit komt, of zijn er al gameshops in Nederland die hem geimporteerd hebben waar je hem kan bestellen?
Voel weinig voor het credit card gebeuren.
De andere vraag is of er al iets bekend is van een LE voor MGS4 voor europa, want in Amerika is die namelijk wel aangekondigd, of valt Europa daarmee ook weer buiten de boot?
Why is het verboden ofzo om geimporteerde producten te verkopen? Ik snap het probleem niet, dan moeten ze maar eens opschieten met de introductie van de controller.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Next level heeft de DS3 (mocht ik alleen niet doorvertellen)![]()
je moet dan wel je gegevens geven en beloven dat je het niet doorverteld
groot gelijk, daarom vertel ik het ook wel om me mede gamers te helpenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:06 schreef DooD het volgende:
[..]
Why is het verboden ofzo om geimporteerde producten te verkopen? Ik snap het probleem niet, dan moeten ze maar eens opschieten met de introductie van de controller.
Er zijn al drie topics over GTA IV, dus dit verhaal kun je beter daar kwijt. Maar ik zal je toch een tip geven: vink in je PS3 instellingen 720p en 1080i uit, zodat je PS3 alleen 1080p kan pakken. GTA ziet er dan ineens een stuk beter uitquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:11 schreef Bdijk het volgende:
Speel hem nu al een dag of wat, maar echt mooi vind ik het niet.. zeker de "draw distance" (in de verte kunnen kijken) is bijhoorlijk matig (grote waas/mist), en donker rijden is ook geen pretje (moet dan realistisch zijn) ook draait hij op 720 ipv 1080P.. tuurlijk is het een zéér leuke game, maar zker jammerlijke puntjes.
Op naar deel V of een half jaar wachten totdat ze hem op de PC upgraden tot volle potentie.
(en ja, ik ben een verwende PC gamer met een ps3)
enquote:Shopwatchers Chart-Track have revealed Grand Theft Auto IV broke a raft of records on its first day of sale, to the surprise of no one at all.
Day one UK sales stood at 609,000 units, beating the previous record for the fastest-selling game set by GTA: San Andreas (501,000 units).
GTA IV is officially Better Than Halo, at least in sales terms. Rockstar's latest epic is now the fastest-selling Xbox 360 title, with 335,000 units sold on the first day. Halo 3 previously held the record with 266,000 units.
It's a similar story for PS3 - no longer is Gran Turismo 5: Prologue, which sold 80,000 copies on day one, the fastest-selling game for the console. GTA IV has eclipsed that figure by shifting 274,000 copies.
Chart-Track has said these figures may change once it's analysed the data fully, which it'll be doing for the rest of this week.
http://www.eurogamer.net/quote:Sony Computer Entertainment America has announced sales of PlayStation 3 have been boosted in the US following the release of Grand Theft Auto IV.
However, the company hasn't issued any specific figures. Instead there's just a statement from Bob McKenzie, bigwig at top shop GameStop.
"From our position, the launch of GTA IV has been tremendous in driving traffic to our stores, as well as providing a vigorous lift in PS3 console sales over this time last week," McKenzie said.
"We attribute the growth to a huge fan base of PS2 owners who see this title as the trigger for the PS3 upgrade they've been planning."
Meanwhile, leading industry clairvoyant Michael Pachter has been at the tarot again. "I think brand loyalty is going to kick in for Sony, starting today," he said, placing the card marked BRAND LOYALTY on the table.
"There is a huge installed base of loyal PlayStation 2 owners who have been looking for a reason to upgrade, and they have strong previous ties to the Grand Theft Auto franchise on PlayStation platforms."
Remember when GTA was PlayStation-exclusive? Also we've got some other good games honest! So spoke Sony's Peter Dille. Or more specifically: "Grand Theft Auto fans who love the game grew up on PlayStation and we believe that rich heritage will be a deciding factor for many gamers at retail.
"This enthusiasm for GTA IV, combined with the excitement behind Gran Turismo 5 Prologue, Metal Gear Solid 4, LittleBigPlanet, and Resistance 2 will further drive PS3 hardware sales." But Peter, you forgot Afrika!
NPD has yet to release sales figures for GTA IV, but the game has broken records in the UK - with 609,000 copies sold on the first day of release.
ik vind dit vrij logisch, denk dat veel mensen GT5P niet hebben gekocht omdat het overal beschreven wordt als opgefokte demo enz.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:28 schreef merino het volgende:
was dit al gepost?:
[..]
en
[..]
http://www.eurogamer.net/
Bizar groot verschil tussen GT5P op de eerste dag en GTA IV op de eerste dag.
Had eigenlijk het idee dat GT5P ook enorm goed verkocht werd.
Waarom zeg je het dan door op openbare forumsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Next level heeft de DS3 (mocht ik alleen niet doorvertellen)![]()
je moet dan wel je gegevens geven en beloven dat je het niet doorverteld
quote:Europa kreeg recent een Grand Theft Auto IV bundel, Noord-Amerika en Japan daarentegen krijgen Metal Gear Solid 4 bundels in de plaats van een Grand Theft Auto IV bundel.
In Japan krijgt men zelfs vier bundels met Metal Gear Solid 4. Sony stelt vandaag namelijk drie nieuwe bundels voor. De bundels heten Metal Gear Solid 4 Welcome Box. Ze bevatten allen een 40 GB PlayStation 3, Metal Gear Solid 4, een Sixaxis én een DualShock 3. De bundels verschillen enkel qua kleur, de bundel zal beschikbaar zijn met een witte, een zwarte en een zilveren PlayStation 3. Buiten deze drie bundels verschijnt tevens een eerder aangekondigde kaki PlayStation 3 met MGS4.
Anyone?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ja hoi.
Ben m'n password vergeten voor PSN. Dus ik zoeken op m'n PS3 zelf of ik zo'n forgot-mailtje kan laten sturen, niets gevonden.
https://secure.eu.playstation.com/forgotten-password/ Die site kwam Google mee aanzetten, 4 weken geleden ook geprobeerd maar geen mail gekregen. Gister weer gedaan, en zelfde verhaal.
Duuus, oplossing anyone?
Ik heb het volges mij lang geleden ook een keer gebruikt en ik kreeg wel een mail. Misschien een stomme vraag maar word de mail niet geblocked door een spam filter? Of heb je wel het juiste email adres ingevult? Ik heb er zelf namelijk meerdere dus je zou dan zomaar een verkeerd email adres in kunnen vullen waarmee je je helemaal niet hebt geregistreerdquote:
1 DS3 en een SixaxiSquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over een eventuele LE van het spel voor Europa heb ik vooralsnog niks gehoordIn Amerika is ie alleen te verkrijgen bij Gamestop dus dan moet ik 'm maar importeren...
Ja inderdaad vaag, kan me niet voorstellen dat iemand de sixaxis fijner vind, maar denk dat het komt omdat ze nog een hele boel hebben die ze anders nooit kwijt raken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
1 DS3 en een SixaxiSVage combo zeg. Wat gaat er nou eigenlijk precies in de MGS4 LE zitten?
Dat zal het wel zijn ja. Wie koopt er nog een sixaxis wanneer ze een DS3 kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:09 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ja inderdaad vaag, kan me niet voorstellen dat iemand de sixaxis fijner vind, maar denk dat het komt omdat ze nog een hele boel hebben die ze anders nooit kwijt raken.
Die heb ik van de week bij een maat van me zitten spelen(het volledigespel)quote:
Eindelijk weer eens een paar knappe demo'squote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
Volgende week eindelijk weer eens wat spannende demo's![]()
Aankomende dinsdag Haze en op donderdag The Bourne Conspiracy en Race Driver: GRID.
Vooral die laatste ga ik zeker eens even bekijken, lijkt me een erg gaaf spel worden!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
Volgende week eindelijk weer eens wat spannende demo's![]()
Aankomende dinsdag Haze en op donderdag The Bourne Conspiracy en Race Driver: GRID.
Ik zie op die site een Asian, Japanese en een US versie staan. Is er nog verschil tussen deze drie? Of houd dat op bij de taal van de handleiding?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef dannbla het volgende:
Voor een degelijke pot GTA 4 Crooks and cops (of natuurlijk een andere mode)
Add mij aub! Ik zoek lui om mee te spelen!!
PSN Name: donerchef
Edit: Vandaag mijn witte DS3 binnen gekregen. Besteld bij www.yesasia.com ( hiephoi voor de dollar)
Hij is erg fijn!!![]()
Finally!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we deze game niet uit het oog verloren mensen?![]()
Verwacht deze maand meer info rondom het spel. EGM of Gameinformer heeft een preview en verwacht wordt dat Sony volgende week ook wat gaat tonen op hun event
Helaas wordt het alleen op de tv uitgezonden dus we zullen het naar alle waarschijnlijkheid met een crappy video moeten doen.quote:X-Play's going to be showing off some "never-before-seen" gameplay footage from Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for the PlayStation 3 tonight.
The folks over at the G4 show promise no teaser trailers, no cinematics, just 100 percent brand new in-game footage. If you're up for that sort of thing make sure to catch it tonight at 8 p.m. (5 P.M. PST) on G4. They show will also have some new gameplay of Silicon Knight’s Too Human for the Xbox 360 and hands-on with Star Wars: The Force Unleashed for Xbox 360.
Ja heb ik ook ja, heb 2 zwarte sixaxis'en en 2 witte DS3's, die zwarte gebruik ik voor COD4 omdat ik niet me DS3's wil slopen door het sprinten en voor eventuele mede spelers, voor de rest altijd me DS3'squote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als de Sixaxis goedkoper is, is het wel interessant natuurlijk. Koop je zo'n goedkope sixaxis voor als er gasten komen en een DS3 voor standaard gebruik.
Goed idee. Kan je de controllers mooi uit elkaar houden. Al vind ik de witte dan weer niet passen bij mijn zwarte PS3 en andere controllers...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:56 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ja heb ik ook ja, heb 2 zwarte sixaxis'en en 2 witte DS3's, die zwarte gebruik ik voor COD4 omdat ik niet me DS3's wil slopen door het sprinten en voor eventuele mede spelers, voor de rest altijd me DS3's
quote:Metal Gear Solid 4, it is instantly apparent, is special. It's not like other games.
quote:And on this occasion, in a heroic effort to draw a line for once and all under Snake's story and give the Metal Gear Solid series the grand finale it deserves, Hideo Kojima and his team really have outdone themselves. 'Extravagant' doesn't cover it. Nor do 'dramatic', 'spectacular', 'sentimental', 'surprising', 'long-winded', 'final', 'painstaking' or 'polished'. Guns of the Patriots is Metal Gear Solid in excelsis.
quote:You have to subvert or repress many of your natural gaming instincts to safely negotiate its coldly exacting gameply, and you have to leave the pad untouched through hour after hour of exposition and sermonising in cut-scenes and codec conversations. The latter take up a quite staggering proportion of the game's length; think the infamous MGS2: Sons of Liberty, and you won't be far wrong.
quote:However, that's not the whole story. These cinematic episodes take on a different character in MGS4. For starters, they're all - with the exception of some fried eggs - rendered in real time by the game engine, allowing for some extremely slick transitions as the camera slips down to Snake's shoulder and plunges you into the scene.
Only once you appreciate this do you understand what a great visual achievement the game is, because only in the cut-scenes do you get close enough to truly appreciate how flawless, gorgeous and magnetically charismatic the in-game character models are, how exquisitely animated and well-rooted in their world. Yes, some textures are surprisingly low-resolution; yes there are aliasing issues and flickering shadows. But overall, Guns of the Patriots is handsome, moody and achingly cool, a real swoon-inducing matinee idol of a game. There's some terrific music, too.
Awesomeness +1000.quote:The mission briefing is a kind of interactive entertainment that only Hideo Kojima could have come up with. It's pointless and overlong but also a strangely spellbinding kind of downtime for player and writers alike, giving the game's characters time to breathe with some gentle comic interplay and moments of tenderness, and bridging the gap between cut-scene and game. You might end up frustrated with the amount of time you spend just watching Metal Gear Solid 4, but its cinematic side is so deeply embedded in the game this time that it makes for a much more coherent whole.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:55 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Had de hoop een beetje opgegeven.![]()
Maar mijn meest gehypete game is back!
Nou ik zal je dit vertellen, ik had eerst 2 zwarte DS3´s maar die zijn zo saai, je hebt niet het gevoel iets nieuws te hebben, als je ze naast je sixaxissen legt en niet naar de lettertjes kijkt (want ja, iedereen kijkt toch altijd over de kleine lettertjes heenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Goed idee. Kan je de controllers mooi uit elkaar houden. Al vind ik de witte dan weer niet passen bij mijn zwarte PS3 en andere controllers...
reken er maar niet op dat er nog een 4e kleur ps3 komt, dan zou dat onderhand wel bekend worden... die zilvere heb ik trouwens nog nooit gezien maar wel gelezen dat hij tegenvalt qua uiterlijk, klopt dat?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:09 schreef merino het volgende:
zwarte sixaxis, witte DS3 en silvere DS3 hier. Weet alleen nog niet wat mijn vierde kleur wordt.
Die vierde kleur PS3 is er al. Metaalkleur, maar is een limited edition voor MGS4 geloof ik dus die is niet zo makkelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
reken er maar niet op dat er nog een 4e kleur ps3 komt, dan zou dat onderhand wel bekend worden... die zilvere heb ik trouwens nog nooit gezien maar wel gelezen dat hij tegenvalt qua uiterlijk, klopt dat?
Goed besluitquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat ben ik toch blij om vorig jaar gewacht te hebben op de PS3 inplaats voor een Xbox360 te gaan, speel er bijna elke dag een uurtje op als er geen verplichtingen zijn![]()
En nu helemaal in de vakantie waar me chick ook nog eens met haar familie naar een andere land is gegaan.
Gamen blijf ik me hele leven doen ook al heb ik kinderen.![]()
metaal is dus hetzelfde als zilver, dus zijn er 3, zwart, wit, en zilver/metaalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die vierde kleur PS3 is er al. Metaalkleur, maar is een limited edition voor MGS4 geloof ik dus die is niet zo makkelijk te krijgen.
Nope:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:25 schreef ryangozer het volgende:
[..]
metaal is dus hetzelfde als zilver, dus zijn er 3, zwart, wit, en zilver/metaal
oooow, die bovenste had ik nog nooit gezien, sorry voor mijn verkeerde posts danquote:
In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:41 schreef ryangozer het volgende:
[..]
oooow, die bovenste had ik nog nooit gezien, sorry voor mijn verkeerde posts dan
ik vindt die bovenste trouwens keilelijkhij lijkt wel vies of oud
![]()
Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef Moe_Szyslak het volgende:
GODVERDOMMEIk heb nu al 5 keer achter elkaar een vastloper in GTA. Hij start nu niet eens meer op. Ik kan helemaal niet meer in de game komen
![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dan zou hij keizwaar zijn en het staal wordt dan veel te heet als hij aan staat dan brand je je vingers als je hem aanraaktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef JDizzle het volgende:
[..]
In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...
[..]
Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |