quote:Op zondag 4 mei 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
Ik lees net dit op Neogaf over Killzone 2 op de Gamer's Day aanstaande dinsdag:
[..]
Als dit waar is:
knopje gevonden?quote:
Maar ja ergens is het ook wel te begrijpen aangezien Resistance 2 ook ergens in oktober/november komt. Aan de andere kant wachten we al zo lang op dit spel terwijl je zou denken dat Resistance 2 ook wel volgend jaar zou kunnen verschijnen. Weird in ieder geval...quote:
Dit topic, reactie #49. Ik zou het niet begrijpen, want Resistance 2 is pas net aangekondigd en Killzone 2 is al een eeuwigheid in development. En dat k*t Resistance boeit mij echt geen zak. Maarja aan de andere kant, Killzone 2 is zo gehyped, als die ook maar iets tegenvalt krijgen ze bij Sony weer een shitload aan kritiek over zich heen..quote:Op maandag 5 mei 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar ja ergens is het ook wel te begrijpen aangezien Resistance 2 ook ergens in oktober/november komt. Aan de andere kant wachten we al zo lang op dit spel terwijl je zou denken dat Resistance 2 ook wel volgend jaar zou kunnen verschijnen. Weird in ieder geval...
Als dit echt waar is mag dit spel zich wel scharen bij de indrukwekkende line-up van volgend jaar met GT 5, FF XIII, Heavy Rain en God of War III o.a.
Edit: Geef me toch maar de link Sackboy...
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 SPOILER ALERT!!My heart just stopped.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i28.tinypic.com/28s1mdc.jpg
MGS 4 SPOILER ALERT!!
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Ik heb hem net gekeken, maar hij zegt toch echt gewoon August op het eindquote:Op maandag 5 mei 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=15&ch=1&sd=0
Nieuwe beelden van BIA: Hell's HighwayWaaronder van een nooit eerder vertoonde locatie.
Maar nu roept Geoff (de presentator) dat het spel in oktober komt. Dat was 2 weken geleden nog augustus volgens de producer. We wachten verdomme al 2,5 jaar dus een definitieve releasedatum mag nou wel bekend zijn hoor
Geoffquote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekeken, maar hij zegt toch echt gewoon August op het eind
quote:
Heb er een review over geschreven maar nu ik erop terugkom had ik gerust nog een punt van het eindcijfer mogen aftrekken.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Enchanted ArmsWat een game
Flauwe humor, bijdehante grapjes en de meest gaye character sinds mensheugenis
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 02:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Let btw niet op de auteur van de review. Deze is veranderd op het moment toen ik had besloten om m'n functie erbij neer te leggen.
Ojaquote:
Yup, maar de japanse store krijgt zelden updates en vaak maar 1 of 2 nieuwe dingen per keer. Maar het is het wel waard om er eentje aan te maken want er staan vaak eerder nieuwe demo's op en vaak ook demo's die niet naar ons toe komen, zoals Siren: New translation. De demo van Echochrome stond er bijv. ook al maanden geleden op en kwam pas nu naar de VS.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:55 schreef Wootism het volgende:
Ff een vraagje over de account info op je Ps3:
Aangezien we best wel worden benadeeld in europa qua content in de Playstation Store heb ik dus een xtra account aangemaakt met een adres uit Hawaii, aangezien Amerika altijd meer shit krijgt.
Ik kreeg dus meteen 10x zo veel content voor mijn kiezen
Nu vraag ik me af of er landen zijn zoals Japan etc... die nog meer beschikking hebben over content dan Amerika ?
Heldquote:Op maandag 5 mei 2008 09:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Yup, maar de japanse store krijgt zelden updates en vaak maar 1 of 2 nieuwe dingen per keer. Maar het is het wel waard om er eentje aan te maken want er staan vaak eerder nieuwe demo's op en vaak ook demo's die niet naar ons toe komen, zoals Siren: New translation. De demo van Echochrome stond er bijv. ook al maanden geleden op en kwam pas nu naar de VS.
Klik hier voor instructies voor een Japanse account
De dialogen zijn idd zwaar kut uitgewerkt, maar als je de taal op japans zet is het echt hilarischquote:Op maandag 5 mei 2008 02:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb er een review over geschreven maar nu ik erop terugkom had ik gerust nog een punt van het eindcijfer mogen aftrekken.![]()
http://www.xboxonly.nl/re(...)Arms_Review/Pagina1/
Let btw niet op de auteur van de review. Deze is veranderd op het moment toen ik had besloten om m'n functie erbij neer te leggen.
Ik ben Cyb Fruit. Serieus.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Btw doe je usericon ff terug man, zo weet ik niet wie wie is
Added: October 08, 2007quote:
Ok ik ben ook maar net geintereseerd geraakt in het spel dus ik loop een beetje achter.quote:
Maakt niet uit. Ik kijk zelf al een tijdje uit naar Far Cry 2. Sterker nog, het is de game waar ik het meest naar uitkijk. Free-roamingquote:Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef janrad het volgende:
[..]
Ok ik ben ook maar net geintereseerd geraakt in het spel dus ik loop een beetje achter.
Dat hoofd van die motorrijderquote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
Nu wat duidelijkere screens van Motorstorm Pacific Rift:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje overkill op de blurr, maar als dit ingame isquote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
Nu wat duidelijkere screens van Motorstorm Pacific Rift:
[...]
Gelijk maar een topic aangemaaktquote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik kijk zelf al een tijdje uit naar Far Cry 2. Sterker nog, het is de game waar ik het meest naar uitkijk. Free-roamingVerschillende weersomstandigheden
Crysis-achtige graphics
![]()
Dit (oude) filmpje is ook behoorlijk indrukwekkend, al zeg ik het zelf.
in game filmpje gaat beter worden dan zo screentjequote:Op maandag 5 mei 2008 23:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beetje overkill op de blurr, maar als dit ingame is
quote:Official Playstation Magazine's Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots review is going to be published on May 16th, next Friday.
Neogaf.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Waar haal je dat nieuws vandaan?
Yepquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Kreator het volgende:
Nu Gta IV uit is, krijg ik toch wel erg jeuk om een ps3 aan te schaffen (krijg nog 500 euro vd baas).... maar my god wat zijn die krengen duur.... Best zonde, voor 1 spelletje zo'n ding kopen....
Vraagje: Ga ik als echte pc-gamer net zo gefrustreerd raken van de gamepad mbt aimen e.d als met de vorige GTA's? Na 5 minuten was de lol ervanaf op de ps2.
Het is even wennen, maar dat was ook zo toen ik een razerboomslang gaming mouse kocht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Kreator het volgende:
Nu Gta IV uit is, krijg ik toch wel erg jeuk om een ps3 aan te schaffen (krijg nog 500 euro vd baas).... maar my god wat zijn die krengen duur.... Best zonde, voor 1 spelletje zo'n ding kopen....
Vraagje: Ga ik als echte pc-gamer net zo gefrustreerd raken van de gamepad mbt aimen e.d als met de vorige GTA's? Na 5 minuten was de lol ervanaf op de ps2.
quote:At the core of our latest hands-on experience was the game's "Story" mode, an adventure mode with pre-designed levels that challenge players to get to the end with the highest score possible.
quote:The levels we played were quite varied. Players will navigate a globe, littered with icons that represent where each level was created. Already, we saw a map that featured dozens of levels -- an overwhelming amount of content has already been crafted during the game's painfully long development.
quote:The adventure mode is where the game will teach players the essentials of LittleBigPlanet: each level will demonstrate the possibilities of the game's incredible engine. Massive mechanical beasts, complex physics-based puzzles, and a number of fun playable gizmos can be found within each level.
Is dit een stille hint?quote:Says that the PAL territories are really important and that there's a lot of product being developed here, including Buzz, SingStar, Formula 1, Killzone and LittleBigPlanet.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja.![]()
17.50 - Europa krijgt een exclusive Metal Gear Solid 4 bundel. Inhoud van de bundel nog onbekend.
!!!!!!!
quote:Killzone 2 trailer begint weer in de wolken. Wordt gevolgd door landingsvoertuigen, explosies, veel geschiet, chaos. De aanwezige pers mag zo Killzone 2 spelen.
quote:Killzone 2 staat gepland voor een release in februari 2009. Een nieuwe trailer wordt getoond die de schaal van de gevechten toont.
40 gb en BC?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het de PS3 is met BC en de Memory card functies en al. (The leet version)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |