Volgens mij is het van elkaar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef NutKees het volgende:
Blahdvd, is dat een concurrent van play? Iemand ervaring met die winkel? (levertijd etc...)
Ik heb ervaring mee. De bestelling was er na een week, sneller dan Play.com ( 1.5 tot 2 weken ). Niet meer over te zeggen eigenlijk. Het werkt .quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef NutKees het volgende:
Blahdvd, is dat een concurrent van play? Iemand ervaring met die winkel? (levertijd etc...)
Heb je goede ervaringen met 2BIZSTORE ? (levertijd, douane-onderscheppingen, etc)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef SuperFruitig het volgende:
2BIZSTORE Nieuwe Sealed Games voor Spotprijzen
3BusyMenSTORE Nieuwe Sealed Games voor Spotprijzen
Verzendkosten zijn beetje aan de hoge kant, maar prijzen zijn debiel laagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:20 schreef joost2 het volgende:
[..]
Heb je goede ervaringen met 2BIZSTORE ? (levertijd, douane-onderscheppingen, etc)
Het zijn hele lage prijzen hoor, lager dan 2busymen. Maar wel hogere verzendkosten volgens mij.
Voor die 89 cent ga ik niet twee weken wachtenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef Slappy het volgende:
Biz.com2 Nog goedkoper![]()
Aleen duurt soms wat langer 2 weken volgens mij,Maar voor die prijzen ga ik niet klagen![]()
quote:PS3 New Eng Game Time Crisis 4 with Guncon 3 and boxset
EUR 53,14
quote:Sony PS3 New Eng Game Uncharted Drake's Drakes Fortune
EUR 25,13
Let wel op dat de verzendkosten 10 euro zijn. Dus dan valt het allemaal wel weer mee.quote:Op maandag 31 maart 2008 07:26 schreef Slappy het volgende:
Yoo.Maar sommige spellen zijn daar vet goedkoop.
[..]
[..]
Dan is het nog goedkoop hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 10:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Let wel op dat de verzendkosten 10 euro zijn. Dus dan valt het allemaal wel weer mee.
No shit, sherlock!quote:
Das bij meer winkels zo hoor; ook bij online.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:20 schreef Sixty4 het volgende:
Niet echt goedkoop, maar bij aanschaf van Condemned 2 (€ 65,-) een gratis exemplaar van Saw 3 op Blu-Ray (zolang de voorraad strekt) bij Free Record Shop.
Check mn post eerder in dit topicquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moeten we een OP maken met goedkope (web)winkels. Denk aan:
3BusyMen
Biz-com2
YesAsia (gratis verzenden)
VideoGamePlus.ca
Play.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |