Volgens mij is het van elkaar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef NutKees het volgende:
Blahdvd, is dat een concurrent van play? Iemand ervaring met die winkel? (levertijd etc...)
Ik heb ervaring mee. De bestelling was er na een week, sneller dan Play.com ( 1.5 tot 2 weken ). Niet meer over te zeggen eigenlijk. Het werkt .quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef NutKees het volgende:
Blahdvd, is dat een concurrent van play? Iemand ervaring met die winkel? (levertijd etc...)
Heb je goede ervaringen met 2BIZSTORE ? (levertijd, douane-onderscheppingen, etc)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef SuperFruitig het volgende:
2BIZSTORE Nieuwe Sealed Games voor Spotprijzen
3BusyMenSTORE Nieuwe Sealed Games voor Spotprijzen
Verzendkosten zijn beetje aan de hoge kant, maar prijzen zijn debiel laagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:20 schreef joost2 het volgende:
[..]
Heb je goede ervaringen met 2BIZSTORE ? (levertijd, douane-onderscheppingen, etc)
Het zijn hele lage prijzen hoor, lager dan 2busymen. Maar wel hogere verzendkosten volgens mij.
Voor die 89 cent ga ik niet twee weken wachtenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef Slappy het volgende:
Biz.com2 Nog goedkoper![]()
Aleen duurt soms wat langer 2 weken volgens mij,Maar voor die prijzen ga ik niet klagen![]()
quote:PS3 New Eng Game Time Crisis 4 with Guncon 3 and boxset
EUR 53,14
quote:Sony PS3 New Eng Game Uncharted Drake's Drakes Fortune
EUR 25,13
Let wel op dat de verzendkosten 10 euro zijn. Dus dan valt het allemaal wel weer mee.quote:Op maandag 31 maart 2008 07:26 schreef Slappy het volgende:
Yoo.Maar sommige spellen zijn daar vet goedkoop.
[..]
[..]
Dan is het nog goedkoop hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 10:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Let wel op dat de verzendkosten 10 euro zijn. Dus dan valt het allemaal wel weer mee.
No shit, sherlock!quote:
Das bij meer winkels zo hoor; ook bij online.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:20 schreef Sixty4 het volgende:
Niet echt goedkoop, maar bij aanschaf van Condemned 2 (€ 65,-) een gratis exemplaar van Saw 3 op Blu-Ray (zolang de voorraad strekt) bij Free Record Shop.
Check mn post eerder in dit topicquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moeten we een OP maken met goedkope (web)winkels. Denk aan:
3BusyMen
Biz-com2
YesAsia (gratis verzenden)
VideoGamePlus.ca
Play.com
Yesasia verscheept geen games (althans een groot gedeelte) naar euro zonesquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moeten we een OP maken met goedkope (web)winkels. Denk aan:
3BusyMen
Biz-com2
YesAsia (gratis verzenden)
VideoGamePlus.ca
Play.com
Klopt, ik had het binnen 1 dag binnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:28 schreef Beach het volgende:
Heavenly Sword 25inc verzenden bij consoleshop.nl
op voorraad volgende dag heb je het
Inderdaad, zwaar irritant al die Topic Vervuiling Posts overal.quote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef Sixty4 het volgende:
Soms heb ik het idee dat threads voor 20% uit TVP's bestaat. Gebruikt niemand de 'bookmark' functie? Of mis ik iets?
Sowieso een kleine moeite om een screenshot neer te zetten of ontopic iets te postenquote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef Sixty4 het volgende:
Soms heb ik het idee dat threads voor 20% uit TVP's bestaat. Gebruikt niemand de 'bookmark' functie? Of mis ik iets?
Ebayquote:Op woensdag 9 april 2008 16:50 schreef Beach het volgende:
Iemand radchet en clank ergens goedkoop gezien?
quote:
Dat bookmark is nutteloos, omdat het niet tussen het My Active Topic-lijstje komt. Het is wachten tot er een MyAT-knopje komt.quote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef Sixty4 het volgende:
Volgens mij behaal je met het weghalen van de huidige My Active Topic lijst-knop-link hetzelfde en is het veel minder werk.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat bookmark is nutteloos, omdat het niet tussen het My Active Topic-lijstje komt. Het is wachten tot er een MyAT-knopje komt.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:09 schreef mordradead het volgende:
Ik zie jullie allemaal uit de VS/Canada en Azie bestellen.... is de ps3 regiovrij dan? Dat kon ik zo snel niet lezen in het ps3 topic, ik hoop het wel net namelijk Virtua Tennis besteld
Gewoon niet meer tvp typen maar iets in de trend van:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:38 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij behaal je met het weghalen van de huidige My Active Topic lijst-knop-link hetzelfde en is het veel minder werk.
Dat er in je topics in je bookmark lijst gereageerd wordt kan je zien aan de kleur van het mapje.
De systemen door elkaar gebruiken is in ieder geval waardeloos ja....
Zeg, wat heeft dat kleine aidsnegertje er mee te maken?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
idd dat TVP slaat nergens op
[ afbeelding ]
Snap je hem,...........Super..........Fruit............SuperFruitig
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef warmbloedig het volgende:
Ik zal iig noooit meer de gehate tvp gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |