Volgens mij is het van elkaar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef NutKees het volgende:
Blahdvd, is dat een concurrent van play? Iemand ervaring met die winkel? (levertijd etc...)
Ik heb ervaring mee. De bestelling was er na een week, sneller dan Play.com ( 1.5 tot 2 weken ). Niet meer over te zeggen eigenlijk. Het werkt .quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef NutKees het volgende:
Blahdvd, is dat een concurrent van play? Iemand ervaring met die winkel? (levertijd etc...)
Heb je goede ervaringen met 2BIZSTORE ? (levertijd, douane-onderscheppingen, etc)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef SuperFruitig het volgende:
2BIZSTORE Nieuwe Sealed Games voor Spotprijzen
3BusyMenSTORE Nieuwe Sealed Games voor Spotprijzen
Verzendkosten zijn beetje aan de hoge kant, maar prijzen zijn debiel laagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:20 schreef joost2 het volgende:
[..]
Heb je goede ervaringen met 2BIZSTORE ? (levertijd, douane-onderscheppingen, etc)
Het zijn hele lage prijzen hoor, lager dan 2busymen. Maar wel hogere verzendkosten volgens mij.
Voor die 89 cent ga ik niet twee weken wachtenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef Slappy het volgende:
Biz.com2 Nog goedkoper![]()
Aleen duurt soms wat langer 2 weken volgens mij,Maar voor die prijzen ga ik niet klagen![]()
quote:PS3 New Eng Game Time Crisis 4 with Guncon 3 and boxset
EUR 53,14
quote:Sony PS3 New Eng Game Uncharted Drake's Drakes Fortune
EUR 25,13
Let wel op dat de verzendkosten 10 euro zijn. Dus dan valt het allemaal wel weer mee.quote:Op maandag 31 maart 2008 07:26 schreef Slappy het volgende:
Yoo.Maar sommige spellen zijn daar vet goedkoop.
[..]
[..]
Dan is het nog goedkoop hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 10:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Let wel op dat de verzendkosten 10 euro zijn. Dus dan valt het allemaal wel weer mee.
No shit, sherlock!quote:
Das bij meer winkels zo hoor; ook bij online.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:20 schreef Sixty4 het volgende:
Niet echt goedkoop, maar bij aanschaf van Condemned 2 (€ 65,-) een gratis exemplaar van Saw 3 op Blu-Ray (zolang de voorraad strekt) bij Free Record Shop.
Check mn post eerder in dit topicquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moeten we een OP maken met goedkope (web)winkels. Denk aan:
3BusyMen
Biz-com2
YesAsia (gratis verzenden)
VideoGamePlus.ca
Play.com
Yesasia verscheept geen games (althans een groot gedeelte) naar euro zonesquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moeten we een OP maken met goedkope (web)winkels. Denk aan:
3BusyMen
Biz-com2
YesAsia (gratis verzenden)
VideoGamePlus.ca
Play.com
Klopt, ik had het binnen 1 dag binnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:28 schreef Beach het volgende:
Heavenly Sword 25inc verzenden bij consoleshop.nl
op voorraad volgende dag heb je het
Inderdaad, zwaar irritant al die Topic Vervuiling Posts overal.quote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef Sixty4 het volgende:
Soms heb ik het idee dat threads voor 20% uit TVP's bestaat. Gebruikt niemand de 'bookmark' functie? Of mis ik iets?
Sowieso een kleine moeite om een screenshot neer te zetten of ontopic iets te postenquote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef Sixty4 het volgende:
Soms heb ik het idee dat threads voor 20% uit TVP's bestaat. Gebruikt niemand de 'bookmark' functie? Of mis ik iets?
Ebayquote:Op woensdag 9 april 2008 16:50 schreef Beach het volgende:
Iemand radchet en clank ergens goedkoop gezien?
quote:
Dat bookmark is nutteloos, omdat het niet tussen het My Active Topic-lijstje komt. Het is wachten tot er een MyAT-knopje komt.quote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef Sixty4 het volgende:
Volgens mij behaal je met het weghalen van de huidige My Active Topic lijst-knop-link hetzelfde en is het veel minder werk.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat bookmark is nutteloos, omdat het niet tussen het My Active Topic-lijstje komt. Het is wachten tot er een MyAT-knopje komt.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:09 schreef mordradead het volgende:
Ik zie jullie allemaal uit de VS/Canada en Azie bestellen.... is de ps3 regiovrij dan? Dat kon ik zo snel niet lezen in het ps3 topic, ik hoop het wel net namelijk Virtua Tennis besteld
Gewoon niet meer tvp typen maar iets in de trend van:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:38 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij behaal je met het weghalen van de huidige My Active Topic lijst-knop-link hetzelfde en is het veel minder werk.
Dat er in je topics in je bookmark lijst gereageerd wordt kan je zien aan de kleur van het mapje.
De systemen door elkaar gebruiken is in ieder geval waardeloos ja....
Zeg, wat heeft dat kleine aidsnegertje er mee te maken?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
idd dat TVP slaat nergens op
[ afbeelding ]
Snap je hem,...........Super..........Fruit............SuperFruitig
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef warmbloedig het volgende:
Ik zal iig noooit meer de gehate tvp gebruiken
Nice!quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Cid het volgende:
Iemand Folklore al gespot voor een leuke prijs?
Anders toch maar eens proberen bij biz-com2. 26 incl
Thanksquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:43 schreef Govinda het volgende:
Niet dat het een heel groot probleem is maar Folklore bij biz-com2 heeft geen engelstalige handleiding. Er zit wel een 'operation sheet' bij met bondige info die wel in het engels is maar het boekje met het verhaal, de karakters, de map etc is allemaal in het japans en chinees.
Heeft verder geen reet te maken met de speelbaarheid, want alle ingame text en stemmen zijn wel in het engels, maar ik meld het even
Is btw wel geinig; ik kreeg Folklore in een 'The Best' hoesje; een soort platinum versie van een ps2 game, blijkbaar zijn die in HongKong al uit(nu hier nog)
Zie pagina 1 van dit topicquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Beach het volgende:
Nog leuk om te vermelden dat de DS3 dus voor 38 ofzo inc te krijgen is bij Yesasia.com? Ookal is die er al een tijdje.
Is het nou zo moeilijk om de woorden PS3 en regiovrij in Google in te typen?quote:
Gewoon ja of nee typen had je minder tijd gekostquote:Op donderdag 17 april 2008 11:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om de woorden PS3 en regiovrij in Google in te typen?
Bij de mediamarkt hebben ze dat pakket wel, en aan het eind van de maand hebben ze datzelfde pakket ook met GTA IVquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:33 schreef Shakes het volgende:
Ben aan het denken om een PS3 te gaan kopen. Zag pas geleden inderdaad de PS3 + GT5 (prologue) voor 399. Weet iemand of ze die ook bij de Media Markt hebben? Anders moet ik hem online bestellen en ik ben nooit thuis om het pakket aan te nemen en ook niet op tijd om hem bij postkantoor op te halen. Daar werken ze nooit lang genoeg en gaan ze te laat open!
Mooi! Ga ik maandag even langs denk ik. Bestel ik GTA wel apart.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt hebben ze dat pakket wel, en aan het eind van de maand hebben ze datzelfde pakket ook met GTA IV
Ze zullen zeker de eerste week niet stunten met de prijs.quote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef joost2 het volgende:
waar o waar gaat GTA 4 het goedkoopst verkocht worden? Lijkt me dat wel een aantal ketens hiermee gaan stunten.....Natuurlijk zullen ze alles toch wel verkopen, maar het zijn toch bonuspunten bij de doelgroep.
GCshop lijkt mij tot nog toe de goedkoopste, als je de Mediamarkt bundel (360 + Halo 3 +GTAIV) niet meerekent.quote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zullen zeker de eerste week niet stunten met de prijs.
Eerste week is het toch wel uitverkocht.
Verkeerde topic??quote:Op maandag 21 april 2008 02:15 schreef Verluste het volgende:
Kzou gewoon voor de 360 gaan. 360 heeft de games, de prijs en de functionaliteit mee. Kwaliteit is nu ook goed te noemen sinds de laatste foutjes gladgestreken zijn in het productieproces.
Nu een PS3 kopen is beetje een cru; erg duur ding en er zijn maar weinig goede spellen te koop, laat staan voor een billijke prijs. Dan zou ik liever 2 jaartjes wachten.
Kun jeje voorstellen? Zo'n duur ding die zijn waarde rap verliest met de price-drops terwijl je hem toch amper gebruikt vanwege het gebrek aan goede games?
Nooo, niet in het GTA IV topic, dan krijgen we daar weer van die consolewar fanboy discussiesquote:Op maandag 21 april 2008 08:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verkeerde topic??
Dit moet in het Multi GTA 4 topic.
En liever een apparaat dat het over 5 jaar nog doet dan een apparaat die jaarlijks een retourtje Duitsland moet maken voor reparatie.
ik heb geen falcon en heb tot nu toe 2 retourtjes gehadquote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nooo, niet in het GTA IV topic, dan krijgen we daar weer van die consolewar fanboy discussies![]()
En btw, dat jaarlijkse retourtjes Duitsland verhaal is nu wat achterhaald, omdat de Falcon consoles inmiddels verlost zijn van de productiefout die eerdere versies wel hadden.
Precies, daaromquote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb geen falcon en heb tot nu toe 2 retourtjes gehad
quote:Op maandag 21 april 2008 02:15 schreef Verluste het volgende:
Kzou gewoon voor de 360 gaan. 360 heeft de games, de prijs en de functionaliteit mee. Kwaliteit is nu ook goed te noemen sinds de laatste foutjes gladgestreken zijn in het productieproces.
Nu een PS3 kopen is beetje een cru; erg duur ding en er zijn maar weinig goede spellen te koop, laat staan voor een billijke prijs. Dan zou ik liever 2 jaartjes wachten.
Kun jeje voorstellen? Zo'n duur ding die zijn waarde rap verliest met de price-drops terwijl je hem toch amper gebruikt vanwege het gebrek aan goede games?
Link?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:09 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
De eerste aanbieding voor GTAIV binnen, ¤49.95 bij de videoland!
http://www.videoland.nl/quote:
Weinig? Ik zie het toch overduidelijk staanquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
you don't say -_-
daar staat weinig info over dergelijke actie
Edit / sackboy was me voor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
you don't say -_-
daar staat weinig info over dergelijke actie
Die nieuwe logitech voor GT5 maar heb geen zin om te googlen dus dat mag je zelf doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:50 schreef Shakes het volgende:
Wat is een goed stuurtje voor de PS3 en waar is hij cheap?
Danke. Dan vind ik hem zelf wel ergens.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef rece het volgende:
[..]
Die nieuwe logitech voor GT5 maar heb geen zin om te googlen dus dat mag je zelf doen.
Ik ken dat met FPS'ers heb het zelfde probleem, dus speel ze toch maar op de PC.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:13 schreef Shakes het volgende:
[..]
Danke. Dan vind ik hem zelf wel ergens.
Een controller ben ik namelijk absoluut niet gewend.Bij racegames zuigt dat sowieso al maar heb CoD ook... speelde actief FPS games op de PC jaren geleden maar nu op de PS loop ik rond als een dwaas door die besturing!
Ik heb een Logitech WingMan Formula Force GP (voor de pc dus) en die werkt prima met Gran Turismo 5 Prologue. Volgens mij ligt het wel aan het spel of je stuurtje ondersteund wordt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:53 schreef warmbloedig het volgende:
Kunnen die oude logitech usb stuurtjes ook op de ps3 aangesloten worden?
De MOMO Racing niet , terwijl dat een duurder stuur is. Voorwaarde is dat er zon D-pad op zit geloof ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech WingMan Formula Force GP (voor de pc dus) en die werkt prima met Gran Turismo 5 Prologue. Volgens mij ligt het wel aan het spel of je stuurtje ondersteund wordt.
Geen d-pad, alleen 4 knoppen op het stuur en de 2 schakelknoppen. Ik denk dat het is omdat een bijna identiek stuurtje voor de ps2 is uitgebracht, maar dan in het blauw, met d-pad en zonder bureaubevestiging.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:34 schreef warmbloedig het volgende:
Ik heb ook een logitech wingman Force GP. DEze heeft geen d-pad hoor.
@ Gebraden_Wombat
heeft die van jouw ook geen d-pad? en kan je ook racen zonder gas/rem pedalen? Ben die van mij kwijt
In een weekje had ik mijn dualshock van Yesasia binnen, best aan te raden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:11 schreef Agiath het volgende:
Waar kan je het beste snel en goedkoop dualshock 3 halen? Yesasia?
Ik vraag mij af wat het verschil zou zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 14:43 schreef Agiath het volgende:
Ik neem aan dat ik gewoon de US versie moet hebben
de lettertjes op de verpakkingquote:Op maandag 12 mei 2008 01:13 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat het verschil zou zijn
zowat alle spelen zijn daar rond de 40 euroquote:Op maandag 12 mei 2008 18:29 schreef Sackboy het volgende:
Battlefield: Bad Company (Gold Edition) is bij Gamehubs te preorderen voor 37,99 euro incl verzendkosten.
Ja, meerdere X360 spellen gekocht, uitstekende shop. PS3 spellen heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:47 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
zowat alle spelen zijn daar rond de 40 euro![]()
Iemand ervaring met gamehubs?
Nee, dat klopt niet. Maar als je gewoon 1 spel tegelijk koopt heb je heel weinig kans dat ze er invoerrechten over heffen.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:31 schreef mrPanerai het volgende:
Ik dacht ooit eens ergens gehoord te hebben dat er op Software geen invoerrechten zaten, klopt dat?
Alleen zonde dat je dan weer een stuk meer aan verzendkosten kwijt bentquote:Op maandag 2 juni 2008 09:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, meerdere X360 spellen gekocht, uitstekende shop. PS3 spellen heb ik nog niet geprobeerd.
[..]
Nee, dat klopt niet. Maar als je gewoon 1 spel tegelijk koopt heb je heel weinig kans dat ze er invoerrechten over heffen.
PS3 spellen gaan ook prima via Gamehubs, net Grid binnen voor ¤ 37,-- binnen 3 dagen gaat goed hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, meerdere X360 spellen gekocht, uitstekende shop. PS3 spellen heb ik nog niet geprobeerd.
[..]
Nee, dat klopt niet. Maar als je gewoon 1 spel tegelijk koopt heb je heel weinig kans dat ze er invoerrechten over heffen.
Valt wel mee, aangezien veel webshops geen verzendkosten rekenen. En de verkopers op eBay bieden vaak geen of weinig korting op de verzendkosten als je meerdere spellen tegelijk besteld, dus dan betaal je alsnog veel verzendkosten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Alleen zonde dat je dan weer een stuk meer aan verzendkosten kwijt bent.
veels te veel voor die gamequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:25 schreef Sackboy het volgende:
Haze voor ¤35 inclusief verzenden (CC vereist)
Ach, ik wil hem nog wel een keer halen als ie onder de 30 euro komt. Hij is echt niet zo slecht als iedereen denkt, dat komt alleen omdat het verwachtingspatroon te hoog was. Het is geen topgame, maar hij schijnt stukken leuker te zijn dan andere budgetgames als Blacksite, Timeshift, Conflict: Denied Ops en noem maar op.quote:
Ik heb de game moeten reviewen en ik zeg je, het is echt een slechte game. Niets is gewoon echt goed aan de gamequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, ik wil hem nog wel een keer halen als ie onder de 30 euro komt. Hij is echt niet zo slecht als iedereen denkt, dat komt alleen omdat het verwachtingspatroon te hoog was. Het is geen topgame, maar hij schijnt stukken leuker te zijn dan andere budgetgames als Blacksite, Timeshift, Conflict: Denied Ops en noem maar op.
Ach,als je hem graag wilt dan moet je hem zeker halenquote:
twee keer zoveel als er een importeren. 60,-quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:52 schreef Schimpie het volgende:
De Dualshock 3 zou toch vanaf 2 juli verkrijgbaar moeten zijn? Hoeveel kost die?
Tering, dan maar de CC trekken.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:33 schreef Cid het volgende:
[..]
twee keer zoveel als er een importeren. 60,-
Heavenly Sword wil ik zeker nog een keer halenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
De eerste Platinum games zijn bij Play.com te bestellen/preorderen.
Heavenly Sword, Uncharted en Ratchet & Clank, ¤21 incl verzenden per stuk. Op voorraad.
Resistance en Motorstorm, ¤21 incl verzenden per stuk. Release 1 aug.
Assassin's Creed, ¤24 incl verzenden. Release 5 sep.
check anders even het centrale topic... dit is namelijk iets wat streng wordt afgeraden! doe dit dus vooral NIET!!!! (dit geldt OOK voor de 40G)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:52 schreef McReal het volgende:
zal wel eens gepost zijn hier ergens maar toch weer de moeite waard
Clean your PS3 fan :
http://www.ps3fanboy.com/(...)h-quick-n-easy-test/
[Xbox 360 Pricewatch] #3 For cheap bastards!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef BakkieKoffie het volgende:
Gears of War 2 - 55,-
Gears of War 2 LE - 59,-
Too Human - 55,-
Fable 2 - 55,-
Fable 2 LE - 69,-
Bij fable 2 krijg je trouwens een speciale xbox live token om de fable 2 arcade game te downloaden nog voor de game zelf uitkomt om alvast geld te verdienen voor gebruik in de game ! erg vet
Bij Too Human krijg je ook een code voor exclusieve armor sets !
Gaan weer dure maanden worden de komende tijd voor de xbox 360 bezitters
Haha , aangepast, sorry voor verkeerde postquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[Xbox 360 Pricewatch] #3 For cheap bastards!
IK heb Ninja Gaiden Sigma nog te koop voor 25incl. ZGAN uiteraardquote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Sjibble het volgende:
Ik ken niet zoveel sites waar ik dit allemaal kan vinden. Ik heb mijn tv na 2 weken zoeken pas uiteindelijk gevonden, dus ik vraag maar even advies.
Ik zoek:
Pure
Motorstorm *en pacific rift*
Devil May Cry 4
Ninja gaiden sigma
Naruto Ultimate Ninja storm
Burnout Paradise
Waar vind ik de goedkoopste?
Ik wil het liefst binnen nederland bestellen, omdat het lekker snel is o.a. Dat moet ik even overwegen.
Budgetgaming.nl ken ik al, maar nog andere sites?
Burnout paradise voor geen 30 euro gevondenmaar kan ie goedkoper? Is een nl shop
Hij is gaaf, download anders eerst even de demo. Met de motoren erbij ook erg leuk.quote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef Sjibble het volgende:
burnout paradise lijkt me eerlijk gezegd niks
Nu niet meer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:53 schreef Sackboy het volgende:
Socom: Confrontation met headset voor ¤42 incl verzenden bij Play.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |