Tering, dan maar de CC trekken.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:33 schreef Cid het volgende:
[..]
twee keer zoveel als er een importeren. 60,-
Heavenly Sword wil ik zeker nog een keer halenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
De eerste Platinum games zijn bij Play.com te bestellen/preorderen.
Heavenly Sword, Uncharted en Ratchet & Clank, ¤21 incl verzenden per stuk. Op voorraad.
Resistance en Motorstorm, ¤21 incl verzenden per stuk. Release 1 aug.
Assassin's Creed, ¤24 incl verzenden. Release 5 sep.
check anders even het centrale topic... dit is namelijk iets wat streng wordt afgeraden! doe dit dus vooral NIET!!!! (dit geldt OOK voor de 40G)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:52 schreef McReal het volgende:
zal wel eens gepost zijn hier ergens maar toch weer de moeite waard
Clean your PS3 fan :
http://www.ps3fanboy.com/(...)h-quick-n-easy-test/
[Xbox 360 Pricewatch] #3 For cheap bastards!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef BakkieKoffie het volgende:
Gears of War 2 - 55,-
Gears of War 2 LE - 59,-
Too Human - 55,-
Fable 2 - 55,-
Fable 2 LE - 69,-
Bij fable 2 krijg je trouwens een speciale xbox live token om de fable 2 arcade game te downloaden nog voor de game zelf uitkomt om alvast geld te verdienen voor gebruik in de game ! erg vet
Bij Too Human krijg je ook een code voor exclusieve armor sets !
Gaan weer dure maanden worden de komende tijd voor de xbox 360 bezitters
Haha , aangepast, sorry voor verkeerde postquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[Xbox 360 Pricewatch] #3 For cheap bastards!
IK heb Ninja Gaiden Sigma nog te koop voor 25incl. ZGAN uiteraardquote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Sjibble het volgende:
Ik ken niet zoveel sites waar ik dit allemaal kan vinden. Ik heb mijn tv na 2 weken zoeken pas uiteindelijk gevonden, dus ik vraag maar even advies.
Ik zoek:
Pure
Motorstorm *en pacific rift*
Devil May Cry 4
Ninja gaiden sigma
Naruto Ultimate Ninja storm
Burnout Paradise
Waar vind ik de goedkoopste?
Ik wil het liefst binnen nederland bestellen, omdat het lekker snel is o.a. Dat moet ik even overwegen.
Budgetgaming.nl ken ik al, maar nog andere sites?
Burnout paradise voor geen 30 euro gevondenmaar kan ie goedkoper? Is een nl shop
Hij is gaaf, download anders eerst even de demo. Met de motoren erbij ook erg leuk.quote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef Sjibble het volgende:
burnout paradise lijkt me eerlijk gezegd niks
Nu niet meer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:53 schreef Sackboy het volgende:
Socom: Confrontation met headset voor ¤42 incl verzenden bij Play.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |