Geen d-pad, alleen 4 knoppen op het stuur en de 2 schakelknoppen. Ik denk dat het is omdat een bijna identiek stuurtje voor de ps2 is uitgebracht, maar dan in het blauw, met d-pad en zonder bureaubevestiging.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:34 schreef warmbloedig het volgende:
Ik heb ook een logitech wingman Force GP. DEze heeft geen d-pad hoor.
@ Gebraden_Wombat
heeft die van jouw ook geen d-pad? en kan je ook racen zonder gas/rem pedalen? Ben die van mij kwijt
In een weekje had ik mijn dualshock van Yesasia binnen, best aan te raden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:11 schreef Agiath het volgende:
Waar kan je het beste snel en goedkoop dualshock 3 halen? Yesasia?
Ik vraag mij af wat het verschil zou zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 14:43 schreef Agiath het volgende:
Ik neem aan dat ik gewoon de US versie moet hebben
de lettertjes op de verpakkingquote:Op maandag 12 mei 2008 01:13 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat het verschil zou zijn
zowat alle spelen zijn daar rond de 40 euroquote:Op maandag 12 mei 2008 18:29 schreef Sackboy het volgende:
Battlefield: Bad Company (Gold Edition) is bij Gamehubs te preorderen voor 37,99 euro incl verzendkosten.
Ja, meerdere X360 spellen gekocht, uitstekende shop. PS3 spellen heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:47 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
zowat alle spelen zijn daar rond de 40 euro![]()
Iemand ervaring met gamehubs?
Nee, dat klopt niet. Maar als je gewoon 1 spel tegelijk koopt heb je heel weinig kans dat ze er invoerrechten over heffen.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:31 schreef mrPanerai het volgende:
Ik dacht ooit eens ergens gehoord te hebben dat er op Software geen invoerrechten zaten, klopt dat?
Alleen zonde dat je dan weer een stuk meer aan verzendkosten kwijt bentquote:Op maandag 2 juni 2008 09:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, meerdere X360 spellen gekocht, uitstekende shop. PS3 spellen heb ik nog niet geprobeerd.
[..]
Nee, dat klopt niet. Maar als je gewoon 1 spel tegelijk koopt heb je heel weinig kans dat ze er invoerrechten over heffen.
PS3 spellen gaan ook prima via Gamehubs, net Grid binnen voor ¤ 37,-- binnen 3 dagen gaat goed hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, meerdere X360 spellen gekocht, uitstekende shop. PS3 spellen heb ik nog niet geprobeerd.
[..]
Nee, dat klopt niet. Maar als je gewoon 1 spel tegelijk koopt heb je heel weinig kans dat ze er invoerrechten over heffen.
Valt wel mee, aangezien veel webshops geen verzendkosten rekenen. En de verkopers op eBay bieden vaak geen of weinig korting op de verzendkosten als je meerdere spellen tegelijk besteld, dus dan betaal je alsnog veel verzendkosten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Alleen zonde dat je dan weer een stuk meer aan verzendkosten kwijt bent.
veels te veel voor die gamequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:25 schreef Sackboy het volgende:
Haze voor ¤35 inclusief verzenden (CC vereist)
Ach, ik wil hem nog wel een keer halen als ie onder de 30 euro komt. Hij is echt niet zo slecht als iedereen denkt, dat komt alleen omdat het verwachtingspatroon te hoog was. Het is geen topgame, maar hij schijnt stukken leuker te zijn dan andere budgetgames als Blacksite, Timeshift, Conflict: Denied Ops en noem maar op.quote:
Ik heb de game moeten reviewen en ik zeg je, het is echt een slechte game. Niets is gewoon echt goed aan de gamequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, ik wil hem nog wel een keer halen als ie onder de 30 euro komt. Hij is echt niet zo slecht als iedereen denkt, dat komt alleen omdat het verwachtingspatroon te hoog was. Het is geen topgame, maar hij schijnt stukken leuker te zijn dan andere budgetgames als Blacksite, Timeshift, Conflict: Denied Ops en noem maar op.
Ach,als je hem graag wilt dan moet je hem zeker halenquote:
twee keer zoveel als er een importeren. 60,-quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:52 schreef Schimpie het volgende:
De Dualshock 3 zou toch vanaf 2 juli verkrijgbaar moeten zijn? Hoeveel kost die?
Tering, dan maar de CC trekken.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:33 schreef Cid het volgende:
[..]
twee keer zoveel als er een importeren. 60,-
Heavenly Sword wil ik zeker nog een keer halenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
De eerste Platinum games zijn bij Play.com te bestellen/preorderen.
Heavenly Sword, Uncharted en Ratchet & Clank, ¤21 incl verzenden per stuk. Op voorraad.
Resistance en Motorstorm, ¤21 incl verzenden per stuk. Release 1 aug.
Assassin's Creed, ¤24 incl verzenden. Release 5 sep.
check anders even het centrale topic... dit is namelijk iets wat streng wordt afgeraden! doe dit dus vooral NIET!!!! (dit geldt OOK voor de 40G)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:52 schreef McReal het volgende:
zal wel eens gepost zijn hier ergens maar toch weer de moeite waard
Clean your PS3 fan :
http://www.ps3fanboy.com/(...)h-quick-n-easy-test/
[Xbox 360 Pricewatch] #3 For cheap bastards!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef BakkieKoffie het volgende:
Gears of War 2 - 55,-
Gears of War 2 LE - 59,-
Too Human - 55,-
Fable 2 - 55,-
Fable 2 LE - 69,-
Bij fable 2 krijg je trouwens een speciale xbox live token om de fable 2 arcade game te downloaden nog voor de game zelf uitkomt om alvast geld te verdienen voor gebruik in de game ! erg vet
Bij Too Human krijg je ook een code voor exclusieve armor sets !
Gaan weer dure maanden worden de komende tijd voor de xbox 360 bezitters
Haha , aangepast, sorry voor verkeerde postquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[Xbox 360 Pricewatch] #3 For cheap bastards!
IK heb Ninja Gaiden Sigma nog te koop voor 25incl. ZGAN uiteraardquote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Sjibble het volgende:
Ik ken niet zoveel sites waar ik dit allemaal kan vinden. Ik heb mijn tv na 2 weken zoeken pas uiteindelijk gevonden, dus ik vraag maar even advies.
Ik zoek:
Pure
Motorstorm *en pacific rift*
Devil May Cry 4
Ninja gaiden sigma
Naruto Ultimate Ninja storm
Burnout Paradise
Waar vind ik de goedkoopste?
Ik wil het liefst binnen nederland bestellen, omdat het lekker snel is o.a. Dat moet ik even overwegen.
Budgetgaming.nl ken ik al, maar nog andere sites?
Burnout paradise voor geen 30 euro gevondenmaar kan ie goedkoper? Is een nl shop
Hij is gaaf, download anders eerst even de demo. Met de motoren erbij ook erg leuk.quote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef Sjibble het volgende:
burnout paradise lijkt me eerlijk gezegd niks
Nu niet meer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:53 schreef Sackboy het volgende:
Socom: Confrontation met headset voor ¤42 incl verzenden bij Play.com
Niet zo heel vreemd he, drie weken later. Daar zijn het aanbiedingen voor.quote:
Helaas is dit GBP only. Wij hollanders mogen alleen in EURO betalen, en dan wordt het weer netjes teruggezet op 50 euroquote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef Lexie het volgende:
*schop*
Tomb Raider Underworld, voor 25,50 bij Play.com.
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/4949802/Tomb-Raider-Underworld/Product.html?cm_mmc=Silverpop-_-R2_wk50+Dec+08+Vol+8-_-N-_-BANNER_MAIN&cur=258
Alleen vandaag!
Matig zeg, toen ik poste was het nog 25 euroquote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Helaas is dit GBP only. Wij hollanders mogen alleen in EURO betalen, en dan wordt het weer netjes teruggezet op 50 euro
although ik toen ik een half uur geleden op je link klikte ook 25 euro zag staan!
Dan zijn de aanbiedingen er gewoon doorheen, dus ben je te laat.quote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Helaas is dit GBP only. Wij hollanders mogen alleen in EURO betalen, en dan wordt het weer netjes teruggezet op 50 euro
although ik toen ik een half uur geleden op je link klikte ook 25 euro zag staan!
Dat is niet helemaal waar toch? De 40GB kan geen SA-CD's lezen bijvoorbeeld, en heeft ook geen cardreaders slots, toch?quote:Op maandag 15 december 2008 18:52 schreef Kingside het volgende:
Jep dat is het zeker. Een 80 GB kost nog gewoon 400,- en het enigste wat je met de 40 GB minder hebt is 40 GB.
en geen Dual Shock 3, maar een Sixaxisquote:Op maandag 15 december 2008 18:52 schreef Kingside het volgende:
Jep dat is het zeker. Een 80 GB kost nog gewoon 400,- en het enigste wat je met de 40 GB minder hebt is 40 GB.
De 80GB (europese versie) ook niet...quote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar toch? De 40GB kan geen SA-CD's lezen bijvoorbeeld, en heeft ook geen cardreaders slots, toch?
Had je Resistance 1 nog gevonden? Kost overal slechts 20 euro?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef Ludacriss het volgende:
Prince of persia is weer voor 25,49 te vinden bij play.com http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:14 schreef Verluste het volgende:
Waarom heet dit topic ''ook lekker goedkoop'' ?
Ik vind dat ding nog steeds (te) loeiduur.
Pauperquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:14 schreef Verluste het volgende:
Waarom heet dit topic ''ook lekker goedkoop'' ?
Ik vind dat ding nog steeds (te) loeiduur.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:53 schreef Sjibble het volgende:
Is er nog kans dat ik 100 euro terugkrijg vanwege deze prijsdrop?
Damn zonder een enkele game. Ist nog steeds loeiduur als je drop wilt gamenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef Fallen het volgende:
Crosspost...
PS3 80GB met Blu-ray 300 en remote... ¤ 299,95
bij E-plaza of Bart Smit
Je kan singstar natuurlijk altijd verkopen... ben je nog goedkoper uit!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:55 schreef Cheiron het volgende:
Tenzij je een hekel hebt aan Singstar natuurlijk
Volgens mij wel, als jij bv een week voor die prijs verlaging je PS3 hebt gehaald, dit kan aantonen door de kassabon en over goede communicatieve skills beschikt lukt het je makkelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:53 schreef Sjibble het volgende:
Is er nog kans dat ik 100 euro terugkrijg vanwege deze prijsdrop?
Niet duur!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)romo.html?dpr=245082
Met o.a.
LBP voor 35 euro.
Bioshock voor 25,50.
GTA IV voor 25,50.
Saint's Row 2 voor 25,50.
Kan alleen niet achterhalen of de aanbiedingen alleen vandaag geldig zijn of de gehele maand.... Iemand enig idee?
En de pond daalt sneller dan de temperatuur deze dagenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Lastpost het volgende:
Damn, ik kom net van een weekendje shoppen in Newcastle en wat betaal je dan verdomde weinig meer voor games zeg als je het vergelijkt met de doorsnee winkels hier.
16 pond voor Mirrors Edge, 24 pond voor Fallout 3 en nog even Fifa 09 en Race Driver: Grid voor een combi-prijs van 30 pond gehaald.
Zeker iets wat ik zal onthouden, af en toe maar lekker een weekendje weg om gelijk wat games mee te nemen.
Wat kost een retourtje londenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Lastpost het volgende:
Damn, ik kom net van een weekendje shoppen in Newcastle en wat betaal je dan verdomde weinig meer voor games zeg als je het vergelijkt met de doorsnee winkels hier.
16 pond voor Mirrors Edge, 24 pond voor Fallout 3 en nog even Fifa 09 en Race Driver: Grid voor een combi-prijs van 30 pond gehaald.
Zeker iets wat ik zal onthouden, af en toe maar lekker een weekendje weg om gelijk wat games mee te nemen.
Ruik ik hier een handeltje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:49 schreef Ludacriss het volgende:
Little big planet voor 24,99 op www.pricex.nl ! Komt 4 euro verzendkosten erbij ( ook al besteld je er 10 dan kost het je alleen 4 euro aan verzendkosten )!
Je kunt gewoon in ponden afrekenen als je wilt, echter betaal je vaak wel commissie aan je bank. hoeveel dit is verschilt per bankquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:11 schreef brtausi het volgende:
Kan je ook de games bestellen voor de prijzen van de britse pond?
Want die zijn veel goedkoper nu.
Of moet je op het euro teken klikken om te kijken wat je als nederlander moet betalen?
is op het net veel goedkoper te krijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Frozen het volgende:
Bioshock is nu 40 euro bij de Bart Smit.
Was vergeten erbij te zetten dat het om play.com gaat waar het 50 euro scheelt qua ponden of euro's. (en aangezien de pond zo gunstig staatquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:29 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Je kunt gewoon in ponden afrekenen als je wilt, echter betaal je vaak wel commissie aan je bank. hoeveel dit is verschilt per bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |