Volgens mij is het van elkaar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef NutKees het volgende:
Blahdvd, is dat een concurrent van play? Iemand ervaring met die winkel? (levertijd etc...)
Ik heb ervaring mee. De bestelling was er na een week, sneller dan Play.com ( 1.5 tot 2 weken ). Niet meer over te zeggen eigenlijk. Het werkt .quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef NutKees het volgende:
Blahdvd, is dat een concurrent van play? Iemand ervaring met die winkel? (levertijd etc...)
Heb je goede ervaringen met 2BIZSTORE ? (levertijd, douane-onderscheppingen, etc)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef SuperFruitig het volgende:
2BIZSTORE Nieuwe Sealed Games voor Spotprijzen
3BusyMenSTORE Nieuwe Sealed Games voor Spotprijzen
Verzendkosten zijn beetje aan de hoge kant, maar prijzen zijn debiel laagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:20 schreef joost2 het volgende:
[..]
Heb je goede ervaringen met 2BIZSTORE ? (levertijd, douane-onderscheppingen, etc)
Het zijn hele lage prijzen hoor, lager dan 2busymen. Maar wel hogere verzendkosten volgens mij.
Voor die 89 cent ga ik niet twee weken wachtenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef Slappy het volgende:
Biz.com2 Nog goedkoper![]()
Aleen duurt soms wat langer 2 weken volgens mij,Maar voor die prijzen ga ik niet klagen![]()
quote:PS3 New Eng Game Time Crisis 4 with Guncon 3 and boxset
EUR 53,14
quote:Sony PS3 New Eng Game Uncharted Drake's Drakes Fortune
EUR 25,13
Let wel op dat de verzendkosten 10 euro zijn. Dus dan valt het allemaal wel weer mee.quote:Op maandag 31 maart 2008 07:26 schreef Slappy het volgende:
Yoo.Maar sommige spellen zijn daar vet goedkoop.
[..]
[..]
Dan is het nog goedkoop hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 10:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Let wel op dat de verzendkosten 10 euro zijn. Dus dan valt het allemaal wel weer mee.
No shit, sherlock!quote:
Das bij meer winkels zo hoor; ook bij online.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:20 schreef Sixty4 het volgende:
Niet echt goedkoop, maar bij aanschaf van Condemned 2 (€ 65,-) een gratis exemplaar van Saw 3 op Blu-Ray (zolang de voorraad strekt) bij Free Record Shop.
Check mn post eerder in dit topicquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moeten we een OP maken met goedkope (web)winkels. Denk aan:
3BusyMen
Biz-com2
YesAsia (gratis verzenden)
VideoGamePlus.ca
Play.com
Yesasia verscheept geen games (althans een groot gedeelte) naar euro zonesquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moeten we een OP maken met goedkope (web)winkels. Denk aan:
3BusyMen
Biz-com2
YesAsia (gratis verzenden)
VideoGamePlus.ca
Play.com
Klopt, ik had het binnen 1 dag binnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:28 schreef Beach het volgende:
Heavenly Sword 25inc verzenden bij consoleshop.nl
op voorraad volgende dag heb je het
Inderdaad, zwaar irritant al die Topic Vervuiling Posts overal.quote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef Sixty4 het volgende:
Soms heb ik het idee dat threads voor 20% uit TVP's bestaat. Gebruikt niemand de 'bookmark' functie? Of mis ik iets?
Sowieso een kleine moeite om een screenshot neer te zetten of ontopic iets te postenquote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef Sixty4 het volgende:
Soms heb ik het idee dat threads voor 20% uit TVP's bestaat. Gebruikt niemand de 'bookmark' functie? Of mis ik iets?
Ebayquote:Op woensdag 9 april 2008 16:50 schreef Beach het volgende:
Iemand radchet en clank ergens goedkoop gezien?
quote:
Dat bookmark is nutteloos, omdat het niet tussen het My Active Topic-lijstje komt. Het is wachten tot er een MyAT-knopje komt.quote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef Sixty4 het volgende:
Volgens mij behaal je met het weghalen van de huidige My Active Topic lijst-knop-link hetzelfde en is het veel minder werk.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat bookmark is nutteloos, omdat het niet tussen het My Active Topic-lijstje komt. Het is wachten tot er een MyAT-knopje komt.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:09 schreef mordradead het volgende:
Ik zie jullie allemaal uit de VS/Canada en Azie bestellen.... is de ps3 regiovrij dan? Dat kon ik zo snel niet lezen in het ps3 topic, ik hoop het wel net namelijk Virtua Tennis besteld
Gewoon niet meer tvp typen maar iets in de trend van:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:38 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij behaal je met het weghalen van de huidige My Active Topic lijst-knop-link hetzelfde en is het veel minder werk.
Dat er in je topics in je bookmark lijst gereageerd wordt kan je zien aan de kleur van het mapje.
De systemen door elkaar gebruiken is in ieder geval waardeloos ja....
Zeg, wat heeft dat kleine aidsnegertje er mee te maken?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
idd dat TVP slaat nergens op
[ afbeelding ]
Snap je hem,...........Super..........Fruit............SuperFruitig
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef warmbloedig het volgende:
Ik zal iig noooit meer de gehate tvp gebruiken
Nice!quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Cid het volgende:
Iemand Folklore al gespot voor een leuke prijs?
Anders toch maar eens proberen bij biz-com2. 26 incl
Thanksquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:43 schreef Govinda het volgende:
Niet dat het een heel groot probleem is maar Folklore bij biz-com2 heeft geen engelstalige handleiding. Er zit wel een 'operation sheet' bij met bondige info die wel in het engels is maar het boekje met het verhaal, de karakters, de map etc is allemaal in het japans en chinees.
Heeft verder geen reet te maken met de speelbaarheid, want alle ingame text en stemmen zijn wel in het engels, maar ik meld het even
Is btw wel geinig; ik kreeg Folklore in een 'The Best' hoesje; een soort platinum versie van een ps2 game, blijkbaar zijn die in HongKong al uit(nu hier nog)
Zie pagina 1 van dit topicquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Beach het volgende:
Nog leuk om te vermelden dat de DS3 dus voor 38 ofzo inc te krijgen is bij Yesasia.com? Ookal is die er al een tijdje.
Is het nou zo moeilijk om de woorden PS3 en regiovrij in Google in te typen?quote:
Gewoon ja of nee typen had je minder tijd gekostquote:Op donderdag 17 april 2008 11:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om de woorden PS3 en regiovrij in Google in te typen?
Bij de mediamarkt hebben ze dat pakket wel, en aan het eind van de maand hebben ze datzelfde pakket ook met GTA IVquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:33 schreef Shakes het volgende:
Ben aan het denken om een PS3 te gaan kopen. Zag pas geleden inderdaad de PS3 + GT5 (prologue) voor 399. Weet iemand of ze die ook bij de Media Markt hebben? Anders moet ik hem online bestellen en ik ben nooit thuis om het pakket aan te nemen en ook niet op tijd om hem bij postkantoor op te halen. Daar werken ze nooit lang genoeg en gaan ze te laat open!
Mooi! Ga ik maandag even langs denk ik. Bestel ik GTA wel apart.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt hebben ze dat pakket wel, en aan het eind van de maand hebben ze datzelfde pakket ook met GTA IV
Ze zullen zeker de eerste week niet stunten met de prijs.quote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef joost2 het volgende:
waar o waar gaat GTA 4 het goedkoopst verkocht worden? Lijkt me dat wel een aantal ketens hiermee gaan stunten.....Natuurlijk zullen ze alles toch wel verkopen, maar het zijn toch bonuspunten bij de doelgroep.
GCshop lijkt mij tot nog toe de goedkoopste, als je de Mediamarkt bundel (360 + Halo 3 +GTAIV) niet meerekent.quote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zullen zeker de eerste week niet stunten met de prijs.
Eerste week is het toch wel uitverkocht.
Verkeerde topic??quote:Op maandag 21 april 2008 02:15 schreef Verluste het volgende:
Kzou gewoon voor de 360 gaan. 360 heeft de games, de prijs en de functionaliteit mee. Kwaliteit is nu ook goed te noemen sinds de laatste foutjes gladgestreken zijn in het productieproces.
Nu een PS3 kopen is beetje een cru; erg duur ding en er zijn maar weinig goede spellen te koop, laat staan voor een billijke prijs. Dan zou ik liever 2 jaartjes wachten.
Kun jeje voorstellen? Zo'n duur ding die zijn waarde rap verliest met de price-drops terwijl je hem toch amper gebruikt vanwege het gebrek aan goede games?
Nooo, niet in het GTA IV topic, dan krijgen we daar weer van die consolewar fanboy discussiesquote:Op maandag 21 april 2008 08:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verkeerde topic??
Dit moet in het Multi GTA 4 topic.
En liever een apparaat dat het over 5 jaar nog doet dan een apparaat die jaarlijks een retourtje Duitsland moet maken voor reparatie.
ik heb geen falcon en heb tot nu toe 2 retourtjes gehadquote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nooo, niet in het GTA IV topic, dan krijgen we daar weer van die consolewar fanboy discussies![]()
En btw, dat jaarlijkse retourtjes Duitsland verhaal is nu wat achterhaald, omdat de Falcon consoles inmiddels verlost zijn van de productiefout die eerdere versies wel hadden.
Precies, daaromquote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb geen falcon en heb tot nu toe 2 retourtjes gehad
quote:Op maandag 21 april 2008 02:15 schreef Verluste het volgende:
Kzou gewoon voor de 360 gaan. 360 heeft de games, de prijs en de functionaliteit mee. Kwaliteit is nu ook goed te noemen sinds de laatste foutjes gladgestreken zijn in het productieproces.
Nu een PS3 kopen is beetje een cru; erg duur ding en er zijn maar weinig goede spellen te koop, laat staan voor een billijke prijs. Dan zou ik liever 2 jaartjes wachten.
Kun jeje voorstellen? Zo'n duur ding die zijn waarde rap verliest met de price-drops terwijl je hem toch amper gebruikt vanwege het gebrek aan goede games?
Link?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:09 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
De eerste aanbieding voor GTAIV binnen, ¤49.95 bij de videoland!
http://www.videoland.nl/quote:
Weinig? Ik zie het toch overduidelijk staanquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
you don't say -_-
daar staat weinig info over dergelijke actie
Edit / sackboy was me voor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
you don't say -_-
daar staat weinig info over dergelijke actie
Die nieuwe logitech voor GT5 maar heb geen zin om te googlen dus dat mag je zelf doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:50 schreef Shakes het volgende:
Wat is een goed stuurtje voor de PS3 en waar is hij cheap?
Danke. Dan vind ik hem zelf wel ergens.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef rece het volgende:
[..]
Die nieuwe logitech voor GT5 maar heb geen zin om te googlen dus dat mag je zelf doen.
Ik ken dat met FPS'ers heb het zelfde probleem, dus speel ze toch maar op de PC.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:13 schreef Shakes het volgende:
[..]
Danke. Dan vind ik hem zelf wel ergens.
Een controller ben ik namelijk absoluut niet gewend.Bij racegames zuigt dat sowieso al maar heb CoD ook... speelde actief FPS games op de PC jaren geleden maar nu op de PS loop ik rond als een dwaas door die besturing!
Ik heb een Logitech WingMan Formula Force GP (voor de pc dus) en die werkt prima met Gran Turismo 5 Prologue. Volgens mij ligt het wel aan het spel of je stuurtje ondersteund wordt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:53 schreef warmbloedig het volgende:
Kunnen die oude logitech usb stuurtjes ook op de ps3 aangesloten worden?
De MOMO Racing niet , terwijl dat een duurder stuur is. Voorwaarde is dat er zon D-pad op zit geloof ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech WingMan Formula Force GP (voor de pc dus) en die werkt prima met Gran Turismo 5 Prologue. Volgens mij ligt het wel aan het spel of je stuurtje ondersteund wordt.
Geen d-pad, alleen 4 knoppen op het stuur en de 2 schakelknoppen. Ik denk dat het is omdat een bijna identiek stuurtje voor de ps2 is uitgebracht, maar dan in het blauw, met d-pad en zonder bureaubevestiging.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:34 schreef warmbloedig het volgende:
Ik heb ook een logitech wingman Force GP. DEze heeft geen d-pad hoor.
@ Gebraden_Wombat
heeft die van jouw ook geen d-pad? en kan je ook racen zonder gas/rem pedalen? Ben die van mij kwijt
In een weekje had ik mijn dualshock van Yesasia binnen, best aan te raden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:11 schreef Agiath het volgende:
Waar kan je het beste snel en goedkoop dualshock 3 halen? Yesasia?
Ik vraag mij af wat het verschil zou zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 14:43 schreef Agiath het volgende:
Ik neem aan dat ik gewoon de US versie moet hebben
de lettertjes op de verpakkingquote:Op maandag 12 mei 2008 01:13 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat het verschil zou zijn
zowat alle spelen zijn daar rond de 40 euroquote:Op maandag 12 mei 2008 18:29 schreef Sackboy het volgende:
Battlefield: Bad Company (Gold Edition) is bij Gamehubs te preorderen voor 37,99 euro incl verzendkosten.
Ja, meerdere X360 spellen gekocht, uitstekende shop. PS3 spellen heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:47 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
zowat alle spelen zijn daar rond de 40 euro![]()
Iemand ervaring met gamehubs?
Nee, dat klopt niet. Maar als je gewoon 1 spel tegelijk koopt heb je heel weinig kans dat ze er invoerrechten over heffen.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:31 schreef mrPanerai het volgende:
Ik dacht ooit eens ergens gehoord te hebben dat er op Software geen invoerrechten zaten, klopt dat?
Alleen zonde dat je dan weer een stuk meer aan verzendkosten kwijt bentquote:Op maandag 2 juni 2008 09:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, meerdere X360 spellen gekocht, uitstekende shop. PS3 spellen heb ik nog niet geprobeerd.
[..]
Nee, dat klopt niet. Maar als je gewoon 1 spel tegelijk koopt heb je heel weinig kans dat ze er invoerrechten over heffen.
PS3 spellen gaan ook prima via Gamehubs, net Grid binnen voor ¤ 37,-- binnen 3 dagen gaat goed hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, meerdere X360 spellen gekocht, uitstekende shop. PS3 spellen heb ik nog niet geprobeerd.
[..]
Nee, dat klopt niet. Maar als je gewoon 1 spel tegelijk koopt heb je heel weinig kans dat ze er invoerrechten over heffen.
Valt wel mee, aangezien veel webshops geen verzendkosten rekenen. En de verkopers op eBay bieden vaak geen of weinig korting op de verzendkosten als je meerdere spellen tegelijk besteld, dus dan betaal je alsnog veel verzendkosten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Alleen zonde dat je dan weer een stuk meer aan verzendkosten kwijt bent.
veels te veel voor die gamequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:25 schreef Sackboy het volgende:
Haze voor ¤35 inclusief verzenden (CC vereist)
Ach, ik wil hem nog wel een keer halen als ie onder de 30 euro komt. Hij is echt niet zo slecht als iedereen denkt, dat komt alleen omdat het verwachtingspatroon te hoog was. Het is geen topgame, maar hij schijnt stukken leuker te zijn dan andere budgetgames als Blacksite, Timeshift, Conflict: Denied Ops en noem maar op.quote:
Ik heb de game moeten reviewen en ik zeg je, het is echt een slechte game. Niets is gewoon echt goed aan de gamequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, ik wil hem nog wel een keer halen als ie onder de 30 euro komt. Hij is echt niet zo slecht als iedereen denkt, dat komt alleen omdat het verwachtingspatroon te hoog was. Het is geen topgame, maar hij schijnt stukken leuker te zijn dan andere budgetgames als Blacksite, Timeshift, Conflict: Denied Ops en noem maar op.
Ach,als je hem graag wilt dan moet je hem zeker halenquote:
twee keer zoveel als er een importeren. 60,-quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:52 schreef Schimpie het volgende:
De Dualshock 3 zou toch vanaf 2 juli verkrijgbaar moeten zijn? Hoeveel kost die?
Tering, dan maar de CC trekken.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:33 schreef Cid het volgende:
[..]
twee keer zoveel als er een importeren. 60,-
Heavenly Sword wil ik zeker nog een keer halenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
De eerste Platinum games zijn bij Play.com te bestellen/preorderen.
Heavenly Sword, Uncharted en Ratchet & Clank, ¤21 incl verzenden per stuk. Op voorraad.
Resistance en Motorstorm, ¤21 incl verzenden per stuk. Release 1 aug.
Assassin's Creed, ¤24 incl verzenden. Release 5 sep.
check anders even het centrale topic... dit is namelijk iets wat streng wordt afgeraden! doe dit dus vooral NIET!!!! (dit geldt OOK voor de 40G)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:52 schreef McReal het volgende:
zal wel eens gepost zijn hier ergens maar toch weer de moeite waard
Clean your PS3 fan :
http://www.ps3fanboy.com/(...)h-quick-n-easy-test/
[Xbox 360 Pricewatch] #3 For cheap bastards!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef BakkieKoffie het volgende:
Gears of War 2 - 55,-
Gears of War 2 LE - 59,-
Too Human - 55,-
Fable 2 - 55,-
Fable 2 LE - 69,-
Bij fable 2 krijg je trouwens een speciale xbox live token om de fable 2 arcade game te downloaden nog voor de game zelf uitkomt om alvast geld te verdienen voor gebruik in de game ! erg vet
Bij Too Human krijg je ook een code voor exclusieve armor sets !
Gaan weer dure maanden worden de komende tijd voor de xbox 360 bezitters
Haha , aangepast, sorry voor verkeerde postquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[Xbox 360 Pricewatch] #3 For cheap bastards!
IK heb Ninja Gaiden Sigma nog te koop voor 25incl. ZGAN uiteraardquote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Sjibble het volgende:
Ik ken niet zoveel sites waar ik dit allemaal kan vinden. Ik heb mijn tv na 2 weken zoeken pas uiteindelijk gevonden, dus ik vraag maar even advies.
Ik zoek:
Pure
Motorstorm *en pacific rift*
Devil May Cry 4
Ninja gaiden sigma
Naruto Ultimate Ninja storm
Burnout Paradise
Waar vind ik de goedkoopste?
Ik wil het liefst binnen nederland bestellen, omdat het lekker snel is o.a. Dat moet ik even overwegen.
Budgetgaming.nl ken ik al, maar nog andere sites?
Burnout paradise voor geen 30 euro gevondenmaar kan ie goedkoper? Is een nl shop
Hij is gaaf, download anders eerst even de demo. Met de motoren erbij ook erg leuk.quote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef Sjibble het volgende:
burnout paradise lijkt me eerlijk gezegd niks
Nu niet meer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:53 schreef Sackboy het volgende:
Socom: Confrontation met headset voor ¤42 incl verzenden bij Play.com
Niet zo heel vreemd he, drie weken later. Daar zijn het aanbiedingen voor.quote:
Helaas is dit GBP only. Wij hollanders mogen alleen in EURO betalen, en dan wordt het weer netjes teruggezet op 50 euroquote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef Lexie het volgende:
*schop*
Tomb Raider Underworld, voor 25,50 bij Play.com.
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/4949802/Tomb-Raider-Underworld/Product.html?cm_mmc=Silverpop-_-R2_wk50+Dec+08+Vol+8-_-N-_-BANNER_MAIN&cur=258
Alleen vandaag!
Matig zeg, toen ik poste was het nog 25 euroquote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Helaas is dit GBP only. Wij hollanders mogen alleen in EURO betalen, en dan wordt het weer netjes teruggezet op 50 euro
although ik toen ik een half uur geleden op je link klikte ook 25 euro zag staan!
Dan zijn de aanbiedingen er gewoon doorheen, dus ben je te laat.quote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Helaas is dit GBP only. Wij hollanders mogen alleen in EURO betalen, en dan wordt het weer netjes teruggezet op 50 euro
although ik toen ik een half uur geleden op je link klikte ook 25 euro zag staan!
Dat is niet helemaal waar toch? De 40GB kan geen SA-CD's lezen bijvoorbeeld, en heeft ook geen cardreaders slots, toch?quote:Op maandag 15 december 2008 18:52 schreef Kingside het volgende:
Jep dat is het zeker. Een 80 GB kost nog gewoon 400,- en het enigste wat je met de 40 GB minder hebt is 40 GB.
en geen Dual Shock 3, maar een Sixaxisquote:Op maandag 15 december 2008 18:52 schreef Kingside het volgende:
Jep dat is het zeker. Een 80 GB kost nog gewoon 400,- en het enigste wat je met de 40 GB minder hebt is 40 GB.
De 80GB (europese versie) ook niet...quote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar toch? De 40GB kan geen SA-CD's lezen bijvoorbeeld, en heeft ook geen cardreaders slots, toch?
Had je Resistance 1 nog gevonden? Kost overal slechts 20 euro?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef Ludacriss het volgende:
Prince of persia is weer voor 25,49 te vinden bij play.com http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:14 schreef Verluste het volgende:
Waarom heet dit topic ''ook lekker goedkoop'' ?
Ik vind dat ding nog steeds (te) loeiduur.
Pauperquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:14 schreef Verluste het volgende:
Waarom heet dit topic ''ook lekker goedkoop'' ?
Ik vind dat ding nog steeds (te) loeiduur.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:53 schreef Sjibble het volgende:
Is er nog kans dat ik 100 euro terugkrijg vanwege deze prijsdrop?
Damn zonder een enkele game. Ist nog steeds loeiduur als je drop wilt gamenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef Fallen het volgende:
Crosspost...
PS3 80GB met Blu-ray 300 en remote... ¤ 299,95
bij E-plaza of Bart Smit
Je kan singstar natuurlijk altijd verkopen... ben je nog goedkoper uit!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:55 schreef Cheiron het volgende:
Tenzij je een hekel hebt aan Singstar natuurlijk
Volgens mij wel, als jij bv een week voor die prijs verlaging je PS3 hebt gehaald, dit kan aantonen door de kassabon en over goede communicatieve skills beschikt lukt het je makkelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:53 schreef Sjibble het volgende:
Is er nog kans dat ik 100 euro terugkrijg vanwege deze prijsdrop?
Niet duur!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)romo.html?dpr=245082
Met o.a.
LBP voor 35 euro.
Bioshock voor 25,50.
GTA IV voor 25,50.
Saint's Row 2 voor 25,50.
Kan alleen niet achterhalen of de aanbiedingen alleen vandaag geldig zijn of de gehele maand.... Iemand enig idee?
En de pond daalt sneller dan de temperatuur deze dagenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Lastpost het volgende:
Damn, ik kom net van een weekendje shoppen in Newcastle en wat betaal je dan verdomde weinig meer voor games zeg als je het vergelijkt met de doorsnee winkels hier.
16 pond voor Mirrors Edge, 24 pond voor Fallout 3 en nog even Fifa 09 en Race Driver: Grid voor een combi-prijs van 30 pond gehaald.
Zeker iets wat ik zal onthouden, af en toe maar lekker een weekendje weg om gelijk wat games mee te nemen.
Wat kost een retourtje londenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Lastpost het volgende:
Damn, ik kom net van een weekendje shoppen in Newcastle en wat betaal je dan verdomde weinig meer voor games zeg als je het vergelijkt met de doorsnee winkels hier.
16 pond voor Mirrors Edge, 24 pond voor Fallout 3 en nog even Fifa 09 en Race Driver: Grid voor een combi-prijs van 30 pond gehaald.
Zeker iets wat ik zal onthouden, af en toe maar lekker een weekendje weg om gelijk wat games mee te nemen.
Ruik ik hier een handeltje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:49 schreef Ludacriss het volgende:
Little big planet voor 24,99 op www.pricex.nl ! Komt 4 euro verzendkosten erbij ( ook al besteld je er 10 dan kost het je alleen 4 euro aan verzendkosten )!
Je kunt gewoon in ponden afrekenen als je wilt, echter betaal je vaak wel commissie aan je bank. hoeveel dit is verschilt per bankquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:11 schreef brtausi het volgende:
Kan je ook de games bestellen voor de prijzen van de britse pond?
Want die zijn veel goedkoper nu.
Of moet je op het euro teken klikken om te kijken wat je als nederlander moet betalen?
is op het net veel goedkoper te krijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Frozen het volgende:
Bioshock is nu 40 euro bij de Bart Smit.
Was vergeten erbij te zetten dat het om play.com gaat waar het 50 euro scheelt qua ponden of euro's. (en aangezien de pond zo gunstig staatquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:29 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Je kunt gewoon in ponden afrekenen als je wilt, echter betaal je vaak wel commissie aan je bank. hoeveel dit is verschilt per bank
Intertoys heeft dezelfde set met nog een game naar keuze...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef Fallen het volgende:
Crosspost...
PS3 80GB met Blu-ray 300 en remote... ¤ 299,95
bij E-plaza of Bart Smit
Wij waren de afgelopen weken ook in Engeland. Doordat Woolworth's failliet ging hebben we een ps3 voor 170 euro kunnen kopenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Lastpost het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:13 schreef poohy het volgende:
[..]
Wij waren de afgelopen weken ook in Engeland. Doordat Woolworth's failliet ging hebben we een ps3 voor 170 euro kunnen kopen![]()
En Litte Big Planet, Shaune White etc. voor 15 euro!
www.blahdvd.com ook goedkoopquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef Biobakker het volgende:
Little Big Planet 19 pond bij Amazon
Wist dat die reactie zou komenquote:
Nee volgens mij niet, standaard prijs.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Was het een aktie? Want dat is wel een belachelijk lage prijs. Zelfs goedkoper dan een wii.
Niet duur nee, incl. 2 gitarenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede aanbieding?
Aanrader voor wie em 3 weken later binnen wilt krijgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Agiath het volgende:
Killzone 2 is trouwens op play.com te preorderen voor 43 euro
tja dat is wel zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:41 schreef Platina het volgende:
[..]
Aanrader voor wie em 3 weken later binnen wilt krijgen
Hoezo 3 weken later? Meestal is verzending van play 7 werkdagen voor je binnen hebt hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:41 schreef Platina het volgende:
[..]
Aanrader voor wie em 3 weken later binnen wilt krijgen
in december was het gemiddeld drie wekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Hoezo 3 weken later? Meestal is verzending van play 7 werkdagen voor je binnen hebt hoor.
Ja December, daar ga je alquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef Misan het volgende:
[..]
in december was het gemiddeld drie weken
POP was alweer naar £ 23,99 gezet en nu zie ik 'em helemaal niet meer. Eigenlijk is de enige game die ik nog zie staan MKvsDU en die is nu £ 14,99.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:54 schreef MasGhibli het volgende:
Vandaag bij play:
PS3
Prince Of Persia: Play.com Exclusive Edition (includes Epilogue Expansion Pack): 12.99
MotorStorm (Platinum): 12.99
Siren: Blood Curse: 19.49
Mortal Kombat vs DC Universe: 19.49
500 GB is dan weer een beetje overkillquote:Op woensdag 1 april 2009 18:13 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
POP was alweer naar £ 23,99 gezet en nu zie ik 'em helemaal niet meer. Eigenlijk is de enige game die ik nog zie staan MKvsDU en die is nu £ 14,99.
Gisteren na zoveel weken eindelijk een brief gehad dat m'n creditcard aanvraag is goedgekeurd, maar die heb ik nooit vandaag al binnen natuurlijk.
Kan ik weer niet profiteren
Overigens, deze staat er wel tussen, misschien interessant voor de PS3-eigenaren: Seagate ST9500325AS Momentus 5400.6 / 500GB 2.5" Internal SATA Hard Drive (Sony Playstation PS3 Compatible) à £ 79,99.
Future proofquote:Op woensdag 1 april 2009 18:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
500 GB is dan weer een beetje overkill
Is mymemory.co.uk een beetje betrouwbaar en snel?quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:14 schreef steeze het volgende:
PS3 80GB Killzone 2 pakket ¤359 bij Wehkamp; Aanbieding is geldig t/m 5 April
Bij bol.com kost hetzelfde pakket ¤379, en omdat ze 10 jaar bestaan hoef je dus t/m 5 April geen verzendkosten te betalen![]()
En Fifa 09 kost £20.95 incl. (¤23) bij mymemory.co.uk, en je kan ook met Paypal betalen.
Ja waardeloze site. En op Amazon.co.uk is het echt vrijwel altijd goedkoper...quote:Op zondag 12 april 2009 11:36 schreef Remake het volgende:
budgetgaming is slecht man, prijzen worden meestal niet bijgehouden.
Het enige wat ze goed doen is elke 2 weken het media markt blaadje kopieren.
Doe is paypal aanmaken dan?quote:Op zondag 12 april 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
wat is dan wel een goeie site?
Ik heb geen creditcard of paypal, dus kan alleen met ideal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:08 schreef FinalD87 het volgende:
PS3 ¤ 299,- bij Media Markt in Deventer.Was waarschijnlijk zonder game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu de volgende packs voor ¤ 366,- bij Bart Smit Arnhem Centrum.
Killzone pack
Resistance 2 pack
Motorstorm Pacific Rift pack![]()
dan is het toch nog voordelig om het zonder game te kopen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef Snever het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk zonder game?
Nu de volgende packs voor ¤ 366,- bij Bart Smit Arnhem Centrum.
Killzone pack
Resistance 2 pack
Motorstorm Pacific Rift pack
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:16 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dan is het toch nog voordelig om het zonder game te kopen?
killzone is namelijk maar 39euro bij zhgaming.com
quote:Playstation 3 299 euro bij nieuwe vestigingen Game Mania
Game Mania timmert in Nederland hard aan de weg. De winkelketen, oorspronkelijk uit België, heeft als voornemen dit jaar 30 nieuwe Game Mania winkels te openen. Moederbedrijf Free Record Shop offert hiervoor Van Leest winkels op, als er een Van Leest en een Free Record Shop in één winkelstraat te vinden zijn. Maar ook komen er nieuwe panden in prominente winkelgebieden in Nederland.
Nu kunnen we ons verheugen op goede acties. Bij de opening van nieuwe filialen zal de Playstation 3 in de opruiming gaan. De console kost dan ¤ 299,- in plaats van ¤ 399,-, wat mooi ¤ 100,- in je zak houdt of ruimte geeft voor de aanschaf van games. Ook krijg je dan 500 extra spaarpunten op je Game Mania klantenkaart en drie Blu-Ray films. Als dat geen mooie actie is, dan weten wij het ook niet meer.
De actie gaat 27 juni in. We kunnen de komende tijd enkele nieuwe winkels tegemoet zien. Enkele winkels vallen helaas nog buiten de actie, zoals Zwolle en Nijmegen, maar andere winkels hebben meer geluk.
13 juni:
Zwolle, Spiegelstraat 12
20 juni:
Nijmegen, Marikenstraat
27 juni (datum waarop de actie ingaat):
Middelburg, Lange Delft 57
4 juli:
Venray Passage 8-10
11 juli:
Arnhem, Kronenburgpassage 39
18 juli
Den Haag, Frederik Hendriklaan 141
Amsterdam, Kalverstraat 2-4 (Fame)
Binnenkort:
Zoetermeer, Amsterdamstraat 65
Utrecht, Hoog Catharijne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk bij een Bart Smit maar 11 Juli ga ik me Playstation 3 mooi daar halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef FinalD87 het volgende:
Playstation 3 299 euro bij nieuwe vestigingen Game Mania
11 juli:
Arnhem, Kronenburgpassage 39
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef FinalD87 het volgende:
Geruchtje geplukt van Ownage.nl:
[..]Ik lees anders net dat het voor zwolle en nijmegen niet zou gelden. Lekkere naaiactie dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Zwolle heeft op dit moment iig niet deze actie en geeft aan dat het aan de inkopers ligt. Zij weten iig nog van niets. Of zeggen er niets van, wat logisch is, anders hebben ze het twee weken erg rustig. Ik heb ze net even gebeld.
[ Bericht 16% gewijzigd door Pheno op 13-06-2009 11:18:16 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Bij Bart Smit idemo ditoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef Feitosa het volgende:
Sing it! bij e-plaza voor 15 euro incl microfoons ( bedraad ).
Stond zelf even te twijfelen , maar ik doe er zelf toch niks mee.
Zag dat ik deze in het verkeerde topic had geplemptquote:Op maandag 15 juni 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
MGS4, Oblivion, Assasin Creed, PES 2009 en GT5 prologue
Voor 17 euro bij de mediamarkt iig in arnhem.
Die was er volgens mij nog. Ik was er om 12:00 maar blijkbaar hebben ze maar van elk spel een stuk of 10 liggen. MMquote:Op maandag 15 juni 2009 15:46 schreef Gkhn het volgende:
gt5p dan?
Sendit.com ken ik niet maar vpg.ca wel en daar staat hij voor ¤38.41 Ik kan vgp.ca van harte aanbevelen, nooit problemen meequote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef NutKees het volgende:
[..]
Volgens Budgetgaming bij Sendit.com
Iemand ervaring met deze winkel?
VGP is geen optie. Dat is de USA/CAD versie en dan krijg ik gedonder met downloads. Ik heb RB1 ook europees en al een crap-lading aan extra tracks gekocht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Sendit.com ken ik niet maar vpg.ca wel en daar staat hij voor ¤38.41 Ik kan vgp.ca van harte aanbevelen, nooit problemen mee
GameManiaquote:Update nieuwe winkels, fase 2!
Na onze eerste golf van nieuwe winkels, waarvan overigens nog niet alle winkels open zijn, is er nu een tweede lijst van nieuwe winkels die geopend zullen worden.
Verschillende voorspellingen/geruchten op het internet moeten we helaas tegenspreken. Ondanks dat er verschillende winkels van Van Leest gesloten zijn wil dat niet betekenen dat er binnen afzienbare tijd, of uberhaupt, een Game Mania gevestigd zal worden.
Meer gamen voor minder geld
Verder gonst het op het internet over verschillende openingsacties. Enkele kunnen we bevestigen, waaronder de 80 Gb PS3 inclusief 3 Blu-Ray films voor 299 euro. Door de enorme belangstelling kunnen wij helaas niet voor alle openingen de voorraden garanderen, maar in ieder geval wel in Middelburg en Venray.
Afhankelijk van overgebleven voorraden zullen we de actie voortzetten of vervangen door andere zeer aantrekkelijke acties. In de lokale huis-aan-huis folders zullen alle geldende aanbiedingen voor de desbetreffende opening vermeldt staan.
Dit zijn de volgende 8 winkels:
Zoetermeer Amsterdamstraat 65 25-07-2009
Utrecht Hoog Catharijne 01-08-2009
Tilburg Heuvelstraat 76a 08-08-2009
Zeist Slotlaan 172 15-08-2009
Delft Oude Langedijk 22-08-2009
Breda Ridderstraat 25 29-08-2009
Nijmegen Zwaneveld 90/63 05-09-2009
Alkmaar Langestraat 83 12-09-2009
En verder?
Natuurlijk gaan we na 12 september gewoon door. Er staan intern nog een aantal locaties op de nominatielijst. In augustus zullen we meer over deze volgende locaties naar buiten kunnen brengen.
Ah, da's dan jammer. Ik zelf had juist de USA-versie zodat ik via Ebay PSN-kaarten kan kopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef NutKees het volgende:
[..]
VGP is geen optie. Dat is de USA/CAD versie en dan krijg ik gedonder met downloads. Ik heb RB1 ook europees en al een crap-lading aan extra tracks gekocht.
£ 20,95 ook goed? (Dus Engelse ponden he?)quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:15 schreef Wunk het volgende:
Iemand een tip om een beetje voor deze prijs:
http://www.play.com/Games(...)Headset/Product.html
Een officiele sony bluetooth headset te krijgen ?, hij staat bij play.com nu al sinds 13/5 op 'out of stock' en in backorder, en ik ben 't nou een beetje zat
(Maar goed, 24 euro is ook geen geld)
Helaas, ook hier Sorry, PS3 Official Wireless: Headset Boxed (PS3) is out of stock.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
£ 20,95 ook goed? (Dus Engelse ponden he?)
http://www.mymemory.co.uk(...)set-Boxed-%28PS3%29-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |