Is mymemory.co.uk een beetje betrouwbaar en snel?quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:14 schreef steeze het volgende:
PS3 80GB Killzone 2 pakket ¤359 bij Wehkamp; Aanbieding is geldig t/m 5 April
Bij bol.com kost hetzelfde pakket ¤379, en omdat ze 10 jaar bestaan hoef je dus t/m 5 April geen verzendkosten te betalen![]()
En Fifa 09 kost £20.95 incl. (¤23) bij mymemory.co.uk, en je kan ook met Paypal betalen.
Ja waardeloze site. En op Amazon.co.uk is het echt vrijwel altijd goedkoper...quote:Op zondag 12 april 2009 11:36 schreef Remake het volgende:
budgetgaming is slecht man, prijzen worden meestal niet bijgehouden.
Het enige wat ze goed doen is elke 2 weken het media markt blaadje kopieren.
Doe is paypal aanmaken dan?quote:Op zondag 12 april 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
wat is dan wel een goeie site?
Ik heb geen creditcard of paypal, dus kan alleen met ideal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:08 schreef FinalD87 het volgende:
PS3 ¤ 299,- bij Media Markt in Deventer.Was waarschijnlijk zonder game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu de volgende packs voor ¤ 366,- bij Bart Smit Arnhem Centrum.
Killzone pack
Resistance 2 pack
Motorstorm Pacific Rift pack![]()
dan is het toch nog voordelig om het zonder game te kopen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef Snever het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk zonder game?
Nu de volgende packs voor ¤ 366,- bij Bart Smit Arnhem Centrum.
Killzone pack
Resistance 2 pack
Motorstorm Pacific Rift pack
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:16 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dan is het toch nog voordelig om het zonder game te kopen?
killzone is namelijk maar 39euro bij zhgaming.com
quote:Playstation 3 299 euro bij nieuwe vestigingen Game Mania
Game Mania timmert in Nederland hard aan de weg. De winkelketen, oorspronkelijk uit België, heeft als voornemen dit jaar 30 nieuwe Game Mania winkels te openen. Moederbedrijf Free Record Shop offert hiervoor Van Leest winkels op, als er een Van Leest en een Free Record Shop in één winkelstraat te vinden zijn. Maar ook komen er nieuwe panden in prominente winkelgebieden in Nederland.
Nu kunnen we ons verheugen op goede acties. Bij de opening van nieuwe filialen zal de Playstation 3 in de opruiming gaan. De console kost dan ¤ 299,- in plaats van ¤ 399,-, wat mooi ¤ 100,- in je zak houdt of ruimte geeft voor de aanschaf van games. Ook krijg je dan 500 extra spaarpunten op je Game Mania klantenkaart en drie Blu-Ray films. Als dat geen mooie actie is, dan weten wij het ook niet meer.
De actie gaat 27 juni in. We kunnen de komende tijd enkele nieuwe winkels tegemoet zien. Enkele winkels vallen helaas nog buiten de actie, zoals Zwolle en Nijmegen, maar andere winkels hebben meer geluk.
13 juni:
Zwolle, Spiegelstraat 12
20 juni:
Nijmegen, Marikenstraat
27 juni (datum waarop de actie ingaat):
Middelburg, Lange Delft 57
4 juli:
Venray Passage 8-10
11 juli:
Arnhem, Kronenburgpassage 39
18 juli
Den Haag, Frederik Hendriklaan 141
Amsterdam, Kalverstraat 2-4 (Fame)
Binnenkort:
Zoetermeer, Amsterdamstraat 65
Utrecht, Hoog Catharijne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk bij een Bart Smit maar 11 Juli ga ik me Playstation 3 mooi daar halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef FinalD87 het volgende:
Playstation 3 299 euro bij nieuwe vestigingen Game Mania
11 juli:
Arnhem, Kronenburgpassage 39
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef FinalD87 het volgende:
Geruchtje geplukt van Ownage.nl:
[..]Ik lees anders net dat het voor zwolle en nijmegen niet zou gelden. Lekkere naaiactie dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Zwolle heeft op dit moment iig niet deze actie en geeft aan dat het aan de inkopers ligt. Zij weten iig nog van niets. Of zeggen er niets van, wat logisch is, anders hebben ze het twee weken erg rustig. Ik heb ze net even gebeld.
[ Bericht 16% gewijzigd door Pheno op 13-06-2009 11:18:16 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |