Intertoys heeft dezelfde set met nog een game naar keuze...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef Fallen het volgende:
Crosspost...
PS3 80GB met Blu-ray 300 en remote... ¤ 299,95
bij E-plaza of Bart Smit
Wij waren de afgelopen weken ook in Engeland. Doordat Woolworth's failliet ging hebben we een ps3 voor 170 euro kunnen kopenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Lastpost het volgende:
Damn, ik kom net van een weekendje shoppen in Newcastle en wat betaal je dan verdomde weinig meer voor games zeg als je het vergelijkt met de doorsnee winkels hier.
16 pond voor Mirrors Edge, 24 pond voor Fallout 3 en nog even Fifa 09 en Race Driver: Grid voor een combi-prijs van 30 pond gehaald.
Zeker iets wat ik zal onthouden, af en toe maar lekker een weekendje weg om gelijk wat games mee te nemen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:13 schreef poohy het volgende:
[..]
Wij waren de afgelopen weken ook in Engeland. Doordat Woolworth's failliet ging hebben we een ps3 voor 170 euro kunnen kopen![]()
En Litte Big Planet, Shaune White etc. voor 15 euro!
www.blahdvd.com ook goedkoopquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef Biobakker het volgende:
Little Big Planet 19 pond bij Amazon
Wist dat die reactie zou komenquote:
Nee volgens mij niet, standaard prijs.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Was het een aktie? Want dat is wel een belachelijk lage prijs. Zelfs goedkoper dan een wii.
Niet duur nee, incl. 2 gitarenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede aanbieding?
Aanrader voor wie em 3 weken later binnen wilt krijgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Agiath het volgende:
Killzone 2 is trouwens op play.com te preorderen voor 43 euro
tja dat is wel zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:41 schreef Platina het volgende:
[..]
Aanrader voor wie em 3 weken later binnen wilt krijgen
Hoezo 3 weken later? Meestal is verzending van play 7 werkdagen voor je binnen hebt hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:41 schreef Platina het volgende:
[..]
Aanrader voor wie em 3 weken later binnen wilt krijgen
in december was het gemiddeld drie wekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Hoezo 3 weken later? Meestal is verzending van play 7 werkdagen voor je binnen hebt hoor.
Ja December, daar ga je alquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef Misan het volgende:
[..]
in december was het gemiddeld drie weken
POP was alweer naar £ 23,99 gezet en nu zie ik 'em helemaal niet meer. Eigenlijk is de enige game die ik nog zie staan MKvsDU en die is nu £ 14,99.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:54 schreef MasGhibli het volgende:
Vandaag bij play:
PS3
Prince Of Persia: Play.com Exclusive Edition (includes Epilogue Expansion Pack): 12.99
MotorStorm (Platinum): 12.99
Siren: Blood Curse: 19.49
Mortal Kombat vs DC Universe: 19.49
500 GB is dan weer een beetje overkillquote:Op woensdag 1 april 2009 18:13 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
POP was alweer naar £ 23,99 gezet en nu zie ik 'em helemaal niet meer. Eigenlijk is de enige game die ik nog zie staan MKvsDU en die is nu £ 14,99.
Gisteren na zoveel weken eindelijk een brief gehad dat m'n creditcard aanvraag is goedgekeurd, maar die heb ik nooit vandaag al binnen natuurlijk.
Kan ik weer niet profiteren
Overigens, deze staat er wel tussen, misschien interessant voor de PS3-eigenaren: Seagate ST9500325AS Momentus 5400.6 / 500GB 2.5" Internal SATA Hard Drive (Sony Playstation PS3 Compatible) à £ 79,99.
Future proofquote:Op woensdag 1 april 2009 18:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
500 GB is dan weer een beetje overkill
Is mymemory.co.uk een beetje betrouwbaar en snel?quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:14 schreef steeze het volgende:
PS3 80GB Killzone 2 pakket ¤359 bij Wehkamp; Aanbieding is geldig t/m 5 April
Bij bol.com kost hetzelfde pakket ¤379, en omdat ze 10 jaar bestaan hoef je dus t/m 5 April geen verzendkosten te betalen![]()
En Fifa 09 kost £20.95 incl. (¤23) bij mymemory.co.uk, en je kan ook met Paypal betalen.
Ja waardeloze site. En op Amazon.co.uk is het echt vrijwel altijd goedkoper...quote:Op zondag 12 april 2009 11:36 schreef Remake het volgende:
budgetgaming is slecht man, prijzen worden meestal niet bijgehouden.
Het enige wat ze goed doen is elke 2 weken het media markt blaadje kopieren.
Doe is paypal aanmaken dan?quote:Op zondag 12 april 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
wat is dan wel een goeie site?
Ik heb geen creditcard of paypal, dus kan alleen met ideal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:08 schreef FinalD87 het volgende:
PS3 ¤ 299,- bij Media Markt in Deventer.Was waarschijnlijk zonder game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu de volgende packs voor ¤ 366,- bij Bart Smit Arnhem Centrum.
Killzone pack
Resistance 2 pack
Motorstorm Pacific Rift pack![]()
dan is het toch nog voordelig om het zonder game te kopen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef Snever het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk zonder game?
Nu de volgende packs voor ¤ 366,- bij Bart Smit Arnhem Centrum.
Killzone pack
Resistance 2 pack
Motorstorm Pacific Rift pack
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:16 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dan is het toch nog voordelig om het zonder game te kopen?
killzone is namelijk maar 39euro bij zhgaming.com
quote:Playstation 3 299 euro bij nieuwe vestigingen Game Mania
Game Mania timmert in Nederland hard aan de weg. De winkelketen, oorspronkelijk uit België, heeft als voornemen dit jaar 30 nieuwe Game Mania winkels te openen. Moederbedrijf Free Record Shop offert hiervoor Van Leest winkels op, als er een Van Leest en een Free Record Shop in één winkelstraat te vinden zijn. Maar ook komen er nieuwe panden in prominente winkelgebieden in Nederland.
Nu kunnen we ons verheugen op goede acties. Bij de opening van nieuwe filialen zal de Playstation 3 in de opruiming gaan. De console kost dan ¤ 299,- in plaats van ¤ 399,-, wat mooi ¤ 100,- in je zak houdt of ruimte geeft voor de aanschaf van games. Ook krijg je dan 500 extra spaarpunten op je Game Mania klantenkaart en drie Blu-Ray films. Als dat geen mooie actie is, dan weten wij het ook niet meer.
De actie gaat 27 juni in. We kunnen de komende tijd enkele nieuwe winkels tegemoet zien. Enkele winkels vallen helaas nog buiten de actie, zoals Zwolle en Nijmegen, maar andere winkels hebben meer geluk.
13 juni:
Zwolle, Spiegelstraat 12
20 juni:
Nijmegen, Marikenstraat
27 juni (datum waarop de actie ingaat):
Middelburg, Lange Delft 57
4 juli:
Venray Passage 8-10
11 juli:
Arnhem, Kronenburgpassage 39
18 juli
Den Haag, Frederik Hendriklaan 141
Amsterdam, Kalverstraat 2-4 (Fame)
Binnenkort:
Zoetermeer, Amsterdamstraat 65
Utrecht, Hoog Catharijne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk bij een Bart Smit maar 11 Juli ga ik me Playstation 3 mooi daar halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef FinalD87 het volgende:
Playstation 3 299 euro bij nieuwe vestigingen Game Mania
11 juli:
Arnhem, Kronenburgpassage 39
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef FinalD87 het volgende:
Geruchtje geplukt van Ownage.nl:
[..]Ik lees anders net dat het voor zwolle en nijmegen niet zou gelden. Lekkere naaiactie dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Zwolle heeft op dit moment iig niet deze actie en geeft aan dat het aan de inkopers ligt. Zij weten iig nog van niets. Of zeggen er niets van, wat logisch is, anders hebben ze het twee weken erg rustig. Ik heb ze net even gebeld.
[ Bericht 16% gewijzigd door Pheno op 13-06-2009 11:18:16 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Bij Bart Smit idemo ditoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef Feitosa het volgende:
Sing it! bij e-plaza voor 15 euro incl microfoons ( bedraad ).
Stond zelf even te twijfelen , maar ik doe er zelf toch niks mee.
Zag dat ik deze in het verkeerde topic had geplemptquote:Op maandag 15 juni 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
MGS4, Oblivion, Assasin Creed, PES 2009 en GT5 prologue
Voor 17 euro bij de mediamarkt iig in arnhem.
Die was er volgens mij nog. Ik was er om 12:00 maar blijkbaar hebben ze maar van elk spel een stuk of 10 liggen. MMquote:Op maandag 15 juni 2009 15:46 schreef Gkhn het volgende:
gt5p dan?
Sendit.com ken ik niet maar vpg.ca wel en daar staat hij voor ¤38.41 Ik kan vgp.ca van harte aanbevelen, nooit problemen meequote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef NutKees het volgende:
[..]
Volgens Budgetgaming bij Sendit.com
Iemand ervaring met deze winkel?
VGP is geen optie. Dat is de USA/CAD versie en dan krijg ik gedonder met downloads. Ik heb RB1 ook europees en al een crap-lading aan extra tracks gekocht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Sendit.com ken ik niet maar vpg.ca wel en daar staat hij voor ¤38.41 Ik kan vgp.ca van harte aanbevelen, nooit problemen mee
GameManiaquote:Update nieuwe winkels, fase 2!
Na onze eerste golf van nieuwe winkels, waarvan overigens nog niet alle winkels open zijn, is er nu een tweede lijst van nieuwe winkels die geopend zullen worden.
Verschillende voorspellingen/geruchten op het internet moeten we helaas tegenspreken. Ondanks dat er verschillende winkels van Van Leest gesloten zijn wil dat niet betekenen dat er binnen afzienbare tijd, of uberhaupt, een Game Mania gevestigd zal worden.
Meer gamen voor minder geld
Verder gonst het op het internet over verschillende openingsacties. Enkele kunnen we bevestigen, waaronder de 80 Gb PS3 inclusief 3 Blu-Ray films voor 299 euro. Door de enorme belangstelling kunnen wij helaas niet voor alle openingen de voorraden garanderen, maar in ieder geval wel in Middelburg en Venray.
Afhankelijk van overgebleven voorraden zullen we de actie voortzetten of vervangen door andere zeer aantrekkelijke acties. In de lokale huis-aan-huis folders zullen alle geldende aanbiedingen voor de desbetreffende opening vermeldt staan.
Dit zijn de volgende 8 winkels:
Zoetermeer Amsterdamstraat 65 25-07-2009
Utrecht Hoog Catharijne 01-08-2009
Tilburg Heuvelstraat 76a 08-08-2009
Zeist Slotlaan 172 15-08-2009
Delft Oude Langedijk 22-08-2009
Breda Ridderstraat 25 29-08-2009
Nijmegen Zwaneveld 90/63 05-09-2009
Alkmaar Langestraat 83 12-09-2009
En verder?
Natuurlijk gaan we na 12 september gewoon door. Er staan intern nog een aantal locaties op de nominatielijst. In augustus zullen we meer over deze volgende locaties naar buiten kunnen brengen.
Ah, da's dan jammer. Ik zelf had juist de USA-versie zodat ik via Ebay PSN-kaarten kan kopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef NutKees het volgende:
[..]
VGP is geen optie. Dat is de USA/CAD versie en dan krijg ik gedonder met downloads. Ik heb RB1 ook europees en al een crap-lading aan extra tracks gekocht.
£ 20,95 ook goed? (Dus Engelse ponden he?)quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:15 schreef Wunk het volgende:
Iemand een tip om een beetje voor deze prijs:
http://www.play.com/Games(...)Headset/Product.html
Een officiele sony bluetooth headset te krijgen ?, hij staat bij play.com nu al sinds 13/5 op 'out of stock' en in backorder, en ik ben 't nou een beetje zat
(Maar goed, 24 euro is ook geen geld)
Helaas, ook hier Sorry, PS3 Official Wireless: Headset Boxed (PS3) is out of stock.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
£ 20,95 ook goed? (Dus Engelse ponden he?)
http://www.mymemory.co.uk(...)set-Boxed-%28PS3%29-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |