Nice!quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Cid het volgende:
Iemand Folklore al gespot voor een leuke prijs?
Anders toch maar eens proberen bij biz-com2. 26 incl
Thanksquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:43 schreef Govinda het volgende:
Niet dat het een heel groot probleem is maar Folklore bij biz-com2 heeft geen engelstalige handleiding. Er zit wel een 'operation sheet' bij met bondige info die wel in het engels is maar het boekje met het verhaal, de karakters, de map etc is allemaal in het japans en chinees.
Heeft verder geen reet te maken met de speelbaarheid, want alle ingame text en stemmen zijn wel in het engels, maar ik meld het even
Is btw wel geinig; ik kreeg Folklore in een 'The Best' hoesje; een soort platinum versie van een ps2 game, blijkbaar zijn die in HongKong al uit(nu hier nog)
Zie pagina 1 van dit topicquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Beach het volgende:
Nog leuk om te vermelden dat de DS3 dus voor 38 ofzo inc te krijgen is bij Yesasia.com? Ookal is die er al een tijdje.
Is het nou zo moeilijk om de woorden PS3 en regiovrij in Google in te typen?quote:
Gewoon ja of nee typen had je minder tijd gekostquote:Op donderdag 17 april 2008 11:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om de woorden PS3 en regiovrij in Google in te typen?
Bij de mediamarkt hebben ze dat pakket wel, en aan het eind van de maand hebben ze datzelfde pakket ook met GTA IVquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:33 schreef Shakes het volgende:
Ben aan het denken om een PS3 te gaan kopen. Zag pas geleden inderdaad de PS3 + GT5 (prologue) voor 399. Weet iemand of ze die ook bij de Media Markt hebben? Anders moet ik hem online bestellen en ik ben nooit thuis om het pakket aan te nemen en ook niet op tijd om hem bij postkantoor op te halen. Daar werken ze nooit lang genoeg en gaan ze te laat open!
Mooi! Ga ik maandag even langs denk ik. Bestel ik GTA wel apart.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt hebben ze dat pakket wel, en aan het eind van de maand hebben ze datzelfde pakket ook met GTA IV
Ze zullen zeker de eerste week niet stunten met de prijs.quote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef joost2 het volgende:
waar o waar gaat GTA 4 het goedkoopst verkocht worden? Lijkt me dat wel een aantal ketens hiermee gaan stunten.....Natuurlijk zullen ze alles toch wel verkopen, maar het zijn toch bonuspunten bij de doelgroep.
GCshop lijkt mij tot nog toe de goedkoopste, als je de Mediamarkt bundel (360 + Halo 3 +GTAIV) niet meerekent.quote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zullen zeker de eerste week niet stunten met de prijs.
Eerste week is het toch wel uitverkocht.
Verkeerde topic??quote:Op maandag 21 april 2008 02:15 schreef Verluste het volgende:
Kzou gewoon voor de 360 gaan. 360 heeft de games, de prijs en de functionaliteit mee. Kwaliteit is nu ook goed te noemen sinds de laatste foutjes gladgestreken zijn in het productieproces.
Nu een PS3 kopen is beetje een cru; erg duur ding en er zijn maar weinig goede spellen te koop, laat staan voor een billijke prijs. Dan zou ik liever 2 jaartjes wachten.
Kun jeje voorstellen? Zo'n duur ding die zijn waarde rap verliest met de price-drops terwijl je hem toch amper gebruikt vanwege het gebrek aan goede games?
Nooo, niet in het GTA IV topic, dan krijgen we daar weer van die consolewar fanboy discussiesquote:Op maandag 21 april 2008 08:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verkeerde topic??
Dit moet in het Multi GTA 4 topic.
En liever een apparaat dat het over 5 jaar nog doet dan een apparaat die jaarlijks een retourtje Duitsland moet maken voor reparatie.
ik heb geen falcon en heb tot nu toe 2 retourtjes gehadquote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nooo, niet in het GTA IV topic, dan krijgen we daar weer van die consolewar fanboy discussies![]()
En btw, dat jaarlijkse retourtjes Duitsland verhaal is nu wat achterhaald, omdat de Falcon consoles inmiddels verlost zijn van de productiefout die eerdere versies wel hadden.
Precies, daaromquote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb geen falcon en heb tot nu toe 2 retourtjes gehad
quote:Op maandag 21 april 2008 02:15 schreef Verluste het volgende:
Kzou gewoon voor de 360 gaan. 360 heeft de games, de prijs en de functionaliteit mee. Kwaliteit is nu ook goed te noemen sinds de laatste foutjes gladgestreken zijn in het productieproces.
Nu een PS3 kopen is beetje een cru; erg duur ding en er zijn maar weinig goede spellen te koop, laat staan voor een billijke prijs. Dan zou ik liever 2 jaartjes wachten.
Kun jeje voorstellen? Zo'n duur ding die zijn waarde rap verliest met de price-drops terwijl je hem toch amper gebruikt vanwege het gebrek aan goede games?
Link?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:09 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
De eerste aanbieding voor GTAIV binnen, ¤49.95 bij de videoland!
http://www.videoland.nl/quote:
Weinig? Ik zie het toch overduidelijk staanquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
you don't say -_-
daar staat weinig info over dergelijke actie
Edit / sackboy was me voor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
you don't say -_-
daar staat weinig info over dergelijke actie
Die nieuwe logitech voor GT5 maar heb geen zin om te googlen dus dat mag je zelf doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:50 schreef Shakes het volgende:
Wat is een goed stuurtje voor de PS3 en waar is hij cheap?
Danke. Dan vind ik hem zelf wel ergens.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef rece het volgende:
[..]
Die nieuwe logitech voor GT5 maar heb geen zin om te googlen dus dat mag je zelf doen.
Ik ken dat met FPS'ers heb het zelfde probleem, dus speel ze toch maar op de PC.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:13 schreef Shakes het volgende:
[..]
Danke. Dan vind ik hem zelf wel ergens.
Een controller ben ik namelijk absoluut niet gewend.Bij racegames zuigt dat sowieso al maar heb CoD ook... speelde actief FPS games op de PC jaren geleden maar nu op de PS loop ik rond als een dwaas door die besturing!
Ik heb een Logitech WingMan Formula Force GP (voor de pc dus) en die werkt prima met Gran Turismo 5 Prologue. Volgens mij ligt het wel aan het spel of je stuurtje ondersteund wordt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:53 schreef warmbloedig het volgende:
Kunnen die oude logitech usb stuurtjes ook op de ps3 aangesloten worden?
De MOMO Racing niet , terwijl dat een duurder stuur is. Voorwaarde is dat er zon D-pad op zit geloof ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech WingMan Formula Force GP (voor de pc dus) en die werkt prima met Gran Turismo 5 Prologue. Volgens mij ligt het wel aan het spel of je stuurtje ondersteund wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |