Danke. Dan vind ik hem zelf wel ergens.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef rece het volgende:
[..]
Die nieuwe logitech voor GT5 maar heb geen zin om te googlen dus dat mag je zelf doen.
Ik ken dat met FPS'ers heb het zelfde probleem, dus speel ze toch maar op de PC.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:13 schreef Shakes het volgende:
[..]
Danke. Dan vind ik hem zelf wel ergens.
Een controller ben ik namelijk absoluut niet gewend.Bij racegames zuigt dat sowieso al maar heb CoD ook... speelde actief FPS games op de PC jaren geleden maar nu op de PS loop ik rond als een dwaas door die besturing!
Ik heb een Logitech WingMan Formula Force GP (voor de pc dus) en die werkt prima met Gran Turismo 5 Prologue. Volgens mij ligt het wel aan het spel of je stuurtje ondersteund wordt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:53 schreef warmbloedig het volgende:
Kunnen die oude logitech usb stuurtjes ook op de ps3 aangesloten worden?
De MOMO Racing niet , terwijl dat een duurder stuur is. Voorwaarde is dat er zon D-pad op zit geloof ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech WingMan Formula Force GP (voor de pc dus) en die werkt prima met Gran Turismo 5 Prologue. Volgens mij ligt het wel aan het spel of je stuurtje ondersteund wordt.
Geen d-pad, alleen 4 knoppen op het stuur en de 2 schakelknoppen. Ik denk dat het is omdat een bijna identiek stuurtje voor de ps2 is uitgebracht, maar dan in het blauw, met d-pad en zonder bureaubevestiging.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:34 schreef warmbloedig het volgende:
Ik heb ook een logitech wingman Force GP. DEze heeft geen d-pad hoor.
@ Gebraden_Wombat
heeft die van jouw ook geen d-pad? en kan je ook racen zonder gas/rem pedalen? Ben die van mij kwijt
In een weekje had ik mijn dualshock van Yesasia binnen, best aan te raden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:11 schreef Agiath het volgende:
Waar kan je het beste snel en goedkoop dualshock 3 halen? Yesasia?
Ik vraag mij af wat het verschil zou zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 14:43 schreef Agiath het volgende:
Ik neem aan dat ik gewoon de US versie moet hebben
de lettertjes op de verpakkingquote:Op maandag 12 mei 2008 01:13 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat het verschil zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |