Alleen amerikan hebben volgens mij een key nodig en die krijgen ze bij de preorder van MGS4. MGO staat ook niet in de USA PS Store. Wij Europeanen kunnen hem gewoon downloadenquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heb je trouwens naast een Konami ID en een Game ID nog een beta-key of iets dergelijks nodig dalijk?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:54 schreef robbolo het volgende:
Ik heb helaas t stukje gemist over de truuk die je met firefox kan doen. Moet ik gewoon al mijn info copy-pasten als t fout is gegaan?
quote:this info is from the website www.playps3.co.uk from the administrator ACE i tried it and works like a charm
Guide: How to get a Konami ID within 20 mins
Postby ACE on Today, 16:41
I tried all day and got soooo **bleep** off with errors and timeouts, but I used my noggin and have created a way to get in within a few minutes (if you're lucky) and a maximum of 20 mins (if you're unlucky)
* You need Firefox
* Goto Tools Add ons, Get Extensions
* Find the AutoFormer add on and install it and restart the browser
* goto https://id.konami.net and click register (Blue button on the left) - might take a while but keep trying
* Enter your date of birth and go to edit in Firefox menu and find AutoFormer, click Save all fields - this will now save you entering the DOB again if you need to come back to this stage
* click next
* Wait until the terms show before clicking next again
* fill out the entire form carefully, don't rush you have all the time in the world. Make sure you don't use capitals in username, and make sure game id password is all numbers. Make sure phone number and postcode have no spaces
* now before clicking next click edit again and AutoFormer>save all fields
* Click next, it'll probably fail due to time taken to complete the form. Don't worry
* Start again, this time your DOB should be auto inserted click next to terms, click next to form, click next to confirmation click next and you're done - SIMPLE!!!
If you get kicked out at any point, start again. The point is you don't have to keep re-inserting data and this gives you a MUCH higher chance of getting through before timeouts.
Bedank Jovatov. Hij melde het in topic 111quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Thanks voor die tip, daardoor is het toch gelukt
Ik ook... Heb het gisteren avond nog gedaan maar nog steeds geen e-mailtje gehadquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moet alleen mn account nog verifien
dankzij de firefox methode.quote:Finished registering your new KONAMI ID
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd in te loggen in MGO?
Topic titels kunnen volgens mij niet aangepast wordenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:14 schreef Govinda het volgende:
[..]
dankzij de firefox methode.
Btw: maak van de topictitel ff dat je pas 21 april online kan, da's nog steeds niet duidelijk blijkbaar ...
[..]
Je doet het erom...ofniet?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Topic titels kunnen volgens mij niet aangepast worden
En wat betekend? Ja of nee?
Mij lukt et namelijk niet.
Het ging me niet om het online kunnen spelen, ik weet namelijk dondersgoed dat dat pas op de 21ste kan, maar of je uberhaupt in kon loggen. Ik hoop namelijk dat ik in iedergeval een menu in kan komen zodat ik de controlls kan bekijken. Ik wil namelijk niet als een kip zonder kop rond rennenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef Govinda het volgende:
Lees mijn post nog eens met de vraag of de TT aangepast kan worden en denk dan nog eens heeeel goed na...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |