D'oh! Je hebt gelijk. Misschien dat een modje het aan kan passenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Agiath het volgende:
FFXIII word zo te zien weer heel mooi
emm
TT moet trouwens XIII zijn. geen XII?
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
Motors in Burnout Paradise![]()
[ afbeelding ]
Als het goed is krijg ik hem deze weekquote:Op maandag 16 juni 2008 14:24 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Iemand hier al met Civ. aan de gang geweest? Goede ervaringen?
Twijfel zelf nog een beetje of ik hem moet kopen of niet
Joah allemaal gratis de updates, ook imgame muziek via ps3 is mogelijk nu.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is die update nou gratis? Ze hebben het al een tijdje over die gratis update met extra eilanden, maar horen daar die motors en dag/nacht cyclus nu ook bij?
Nu? nu nu?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Joah allemaal gratis de updates, ook imgame muziek via ps3 is mogelijk nu.
30 juni pas. Relax, chill en ontspan.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nu? nu nu?
De update van paradise is al op PSN?
Ik heb er ook nog ff naar zitten kijken maar aangezien ik HL2 al op de PC heb denk ik dat ik em toch maar niet ga kopen. Ik zou nog wel graag Portal spelen maar 35 euro is dan een beetje duurquote:Op maandag 16 juni 2008 15:11 schreef SuperFruitig het volgende:
JA! Heb The Orange Box nu ook aan mn collectie toegevoegd!
Im making a note here: huge succes!
Portal is geniaalquote:Op maandag 16 juni 2008 15:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog ff naar zitten kijken maar aangezien ik HL2 al op de PC heb denk ik dat ik em toch maar niet ga kopen. Ik zou nog wel graag Portal spelen maar 35 euro is dan een beetje duur
Hoe speelt HL2 eigenlijk op de PS3? Gaat dat een beetje soepel?
Vergeleken met alle andere versies is hij nog steeds bagger, zelfs na de patch. Maar is het je enige optie dan is hij het wel waard. Oftewel, gewoon bij de PC-versie blijven.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog ff naar zitten kijken maar aangezien ik HL2 al op de PC heb denk ik dat ik em toch maar niet ga kopen. Ik zou nog wel graag Portal spelen maar 35 euro is dan een beetje duur
Hoe speelt HL2 eigenlijk op de PS3? Gaat dat een beetje soepel?
idemquote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik hem deze weekHelaas heb ik niet al te veel tijd om te gamen. De demo beviel mij echter zo goed dat ik niet twijfel aan het feit dat het een top spel is
Ik ga voor de Blu-rayquote:Op maandag 16 juni 2008 18:22 schreef ikookhier het volgende:
Siren ben ik wel erg benieuwt naarals DL op PSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |