ik vind hem stom duur voor 10euro (tov 10 dollar in de US store).quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Kremers het volgende:
De EU store is geüpdate, EchoChrome lijkt mij best een aardig spelIemand die hem al heeft?
Een schijf moet volledig geformateerd worden in FAT32, je kunt niet een klein stukje NTFS en een stukje FAT. Windows kan alleen maar FAT32 petities maken van maximaal 32GB per stuk. Wil je grotere petities dan moet je of een hele oude windows versie gebruiken met wat workarounds of je moet een MAC gebruiken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef merino het volgende:
Zo maar eens even beginnen aan de hd upgrade. Ligt een schijfje van 250gig hier klaar om zijn dienst te gaan doen.
Begrijp alleen nog niet helemaal hoe ik het makkelijkst mijn system kan backuppen.
De hele schijf (40gig versie) zit momenteel namelijk vol met zo'n beetje alleen maar game data (installaties, updates, add-on's ed). Geen demo's, video's Nof audio of wat dan ook.
Nu weet ik dus wel dat er in het XMB menu een optie zit voor volledige systeem backup maar hier begrijp ik twee dingen even niet van;
1 - Voor een volledige system backup heb ik neem ik aan zo'n 35 gig aan ruimte nodig (er is nu 35gig van de 37gig in gebruik op de ps3) op een externe USB oplossing. Nu weet ik ook dat dit FAT32 moet zijn geformateerd. Zelf heb ik alleen NTFS geformateerde schijven hier liggen. Nu las ik ergens dat je via Windows Disk Management op die externe usb schijf (ntfs) wel nog een FAT32 partitie gecreëerd zou kunnen worden maar dat deze dan maximaal 32gig zou mogen zijn. Dit is natuurlijk lekker onhandig omdat ik verwacht dat die system backup op 35gig zal zitten. Hoe zit dit precies? Kan ik een fat32 partitie maken op die Externe NTFS schijf en kan deze partitie groter dan 32gig zijn?
2. Hoe zit dit met verschillende profielen? Wordt in een system backup meteen de game data en saves uit alle profielen (3 in mijn geval) opgeslagen of alleen het profiel waar vanuit je de system backup opstart?
ook niet met een tool als partition magic?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Een schijf moet volledig geformateerd worden in FAT32, je kunt niet een klein stukje NTFS en een stukje FAT. Windows kan alleen maar FAT32 petities maken van maximaal 32GB per stuk. Wil je grotere petities dan moet je of een hele oude windows versie gebruiken met wat workarounds of je moet een MAC gebruiken.
http://www.symantec.com/norton/partitionmagic ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Een schijf moet volledig geformateerd worden in FAT32, je kunt niet een klein stukje NTFS en een stukje FAT. Windows kan alleen maar FAT32 petities maken van maximaal 32GB per stuk. Wil je grotere petities dan moet je of een hele oude windows versie gebruiken met wat workarounds of je moet een MAC gebruiken.
ah ik snap het nu. Dan begrijp ik ook weer waarom het mij wel eens is gelukt om op een MAC een 500gig schijf in FAT32 te formatterenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik mis het extra eiland, de motoren, en de dag/nacht cyclus idd, blijkbaar zijn we er nog niet, overigens:quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:39 schreef Agiath het volgende:
Nog 20 minuten voor de gratis grote Burnout Paradise update
Codename Cagney
http://www.criteriongames.com/comingsoon/cagney.php
3 New Freeburn Game Modes:
• Road Rage
Up to 8-player team event. One team must race through a series of Paradise City checkpoints. The other team must stop them.
Cue incredible chases and battling through the city, tons of voice communication as players co-ordinate their efforts.
• Stunt Run (vs)
Pull stunts to score points - hit barriers, billboards and ramps; ace barrel rolls, flat spins and massive airtime to score big. Everybody competes to simultaneously reach the biggest total. Hit your rivals to kill their scores and gain multipliers.
• Marked Man
A player is selected at random and everyone gangs up to take them down. The Marked Man scores for reaching the end point intact and taking anyone down along the way.
70 New Freeburn Challenges
• 70 new timed multi-part Freeburn Challenges
• Leaderboards for these challenges that log your best time (as well as those people who did it with you)
Vehicles
• Hunter Olympus
• A secret Criterion Car!
New liveries
• Rossolini Tempesta Dream
• Two fan-created liveries – the Oval Steel Racer and Inferno Hippie Van
• Two secret Criterion liveries!
Ranked Race Changes
• Too much to report in this blog entry but click here for the full breakdown!
Custom Soundtracks
• Custom Soundtrack support on PS3
Other high-priority fixes and updates
• If you're in a 3 or more player challenge and a player drops out, the remaining players can still complete it (subject to it being a challenge that can handle this!)
• "Previously" section on the search games list now displays Challenges, Today's Best and Freeburn game modes, making it loads easier to decide which game you want to join
• You can now view Leaderboards and Options in an online game
• You can now mute other online players in the show players screen
• You can now mute yourself if you have a PS3 Eye/Eye toy
• We've increased time-out for online races, and if all players complete the races within the timer, then you go straight to results
• The Airfield has been changed to help with the drivability of the area and make it a little easier to complete the hoop challenges
• Online cars now show damage - roll up to the start in a half-destroyed Hunter Cavalry and everyone else will see it!
• Added a stronger display message if you rule all of Todays Best
• The Easy Drive menu & Challenges page now loops from top to bottom
• Fixed the navigation system so that it takes into account the next check point in a race
• Fixed traffic not reappearing in Freeburn after a no-traffic race
• Fixed online races using Lawrence Road - it's been reporting finish distances with a little inaccuracy
• Revised 30+ car resets following crashes
• All new sound effects added for Easy Drive
• Driving backwards in Road Rage now ends the event as it does in Marked Man
• Option to invert camera axis for the look around camera on right stick
• Online player information made accurate on the instance a player goes through a checkpoint in races
• If you set VOIP mix to zero it is now saved correctly
• 1080i support for "almost HD" sets - PS3 only
• Improved the Standard Definition rendering on PS3
• New highlight to show the player in Today's Best
• Easy Drive fades out if it's unused for 20 seconds
• Boost chaining no longer possible by drifting in open areas
En er komt dus ook nog een update met motoren en dag/nacht.
Deze is alleen niet gratis dacht ik.
Dit vraag ik me ook af. Is het mogelijk om dingen uit de US store te kopen? Weet iemand dit? Het lijkt mij van niet omdat de keuze dan snel gemaakt is maar toch...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:25 schreef merino het volgende:
[..]
ik vind hem stom duur voor 10euro (tov 10 dollar in de US store).
Maakt het eigenlijk nog uit of je PSN games uit de EU of US store haalt?
Echt apart dat in sommige gevallen het bedrag wel goed omgerekend wordt (Warhawk Boosterpack die hier voor maar 7.99 is verschenen) en in andere gevallen totaal niet...
Als ik me niet vergis wilt het met een VISA creditcard wel eens lukken op je US account.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:48 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af. Is het mogelijk om dingen uit de US store te kopen? Weet iemand dit? Het lijkt mij van niet omdat de keuze dan snel gemaakt is maar toch...
Zou er niet op gokken, veel amerikaanse of engelse dingen doen het niet goed op een EU PS3, zoals veel demo's worden zwartwit en zonder geluid.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wilt het met een VISA creditcard wel eens lukken op je US account.
Mastercard wordt niet geaccepteerd.
Dan heb je een tv die het NTSC signaal die kan verwerken. Ik download veel demos uit de US store en heb nooit problemen met het geluid of beeld. Ik heb dan ook een HDTV en dan maakt het helemaal geen bal uit gezien er geen verschil bestaat tussen het Europese en Amerikaanse HD signaal.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou er niet op gokken, veel amerikaanse of engelse dingen doen het niet goed op een EU PS3, zoals veel demo's worden zwartwit en zonder geluid.
Misschien komt het omdat ik bepaalde dingen uit de engelse store heb gehaald, die niet meer in de US store stonden, daar hebben ze vast ook een ander signaal...quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan heb je een tv die het NTSC signaal die kan verwerken. Ik download veel demos uit de US store en heb nooit problemen met het geluid of beeld. Ik heb dan ook een HDTV en dan maakt het helemaal geen bal uit gezien er geen verschil bestaat tussen het Europese en Amerikaanse HD signaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |