Reactie van de mannen:quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha nou ja naakt ben ik sowieso niet Shar, ik heb mijn lingerie wel aan.
Dat gaat te ver..quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
To late for thatquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Reactie van de mannen:
1. ................ [leeg[
want ze zijn nu aan t fappen wss
Hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das snel ... daar moet je dan wel ff wat aan doen om t wat langer uit te houden hoor ...
Het beeld van Lotje in lingerie kwam gewoon te snel in m'n hoofdquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das snel ... daar moet je dan wel ff wat aan doen om t wat langer uit te houden hoor ...
Volgens mij moet ik een andere verloofde gaan zoeken ..quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Het beeld van Lotje in lingerie kwam gewoon te snel in m'n hoofd
DERPENquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb vandaag echt de aandachtsspanne van een krant. Was mijn aan het omkleden en had net mijn sportkleren uit toen ik me bedacht dat ik honger had, dus ging ik eten. Klaar met eten ging ik een boekje lezen, toen bedacht ik me dat ik iets op internet moest opzoeken en nu zit ik hier te derpen.
Nu moet ik mezelf gewoon een schop onder mn kont geven en mezelf gaan aankleden en naar de fietsenmaker gaan.
van onze winkels wel toch niet danquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kolere, wat heb jij een slecht beeld van mannenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Reactie van de mannen:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik een andere verloofde gaan zoeken ..
Nee sorry dit keer niet, maar heb wel nieuw spul nodig dus moet er binnenkort weer aan geloven.quote:
joh, das hartstikke leuk! neemt SF mee en zoek iets moois uit! ik wil best de showhost uithangenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee sorry dit keer niet, maar heb wel nieuw spul nodig dus moet er binnenkort weer aan geloven.
\Echt zo'n hekel aan
ik had toch gelijk?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere, wat heb jij een slecht beeld van mannen
Niet bepaald..quote:
Ik weet niet, ik vind lingerieshoppen echt afschuwelijk! Die maten zijn altijd anders en ik vind de helft van wat er in de winkel hangt echt te lelijk voor woorden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:17 schreef Mday het volgende:
[..]
joh, das hartstikke leuk! neemt SF mee en zoek iets moois uit! ik wil best de showhost uithangen
oh en ik heb btw geen slecht beeld van mannen hoor, was just a jokequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere, wat heb jij een slecht beeld van mannen
tell me about it, een maat hebben waar ze altijd maar 1 van binnen krijgenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind lingerieshoppen echt afschuwelijk! Die maten zijn altijd anders en ik vind de helft van wat er in de winkel hangt echt te lelijk voor woorden.
En als je dan iets moois vindt is het weer geen mooi setje of past het voor geen meter bij je lichaam.
Zucht
please, ik heb een maat waar de meeste winkels niets van binnenkrijgenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tell me about it, een maat hebben waar ze altijd maar 1 van binnen krijgen![]()
Ten opzichte van Poit? Zeker, maar Poit durf ik geen man te noemenquote:
Zulke tetten als de jouwe zie je dan ook nergens!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
please, ik heb een maat waar de meeste winkels niets van binnenkrijgen
Omdat je jezelf dan teniet doet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ten opzichte van Poit? Zeker, maar Poit durf ik geen man te noemen
Dude dat kan niet, is te confronterend!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:24 schreef Mday het volgende:
gristus dames, hebben je eens laten opmeten anders? bij de Punkemoller hebben ze altijd shit die niet overeenkomt met de maat. Doe jezelf een lol, loop een Livera binnen en vraag even of ze de boel willen opmeten.
I happen to have a tape measure right here.
LOL!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer
Dat hebben ze gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:24 schreef Mday het volgende:
gristus dames, hebben je eens laten opmeten anders? bij de Punkemoller hebben ze altijd shit die niet overeenkomt met de maat. Doe jezelf een lol, loop een Livera binnen en vraag even of ze de boel willen opmeten.
ik vind het vooral lelijk dat mijn borsthaar zo benadrukt wordtquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zulke tetten als de jouwe zie je dan ook nergens!
Maar alsnog blijf ik het probleem houden, als ik iets leuks vind is mijn maat heel vaak weg. In de uitverkoop kan ik het sowieso wel shakenquote:
zoveel 13 jarige zitten hier toch niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Reactie van de mannen:
relaaax t was maar grapjequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zoveel 13 jarige zitten hier toch niet?
check piquote:
/BBN mode onquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar alsnog blijf ik het probleem houden, als ik iets leuks vind is mijn maat heel vaak weg. In de uitverkoop kan ik het sowieso wel shaken
Maargoed
Hehe, Shakenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar alsnog blijf ik het probleem houden, als ik iets leuks vind is mijn maat heel vaak weg. In de uitverkoop kan ik het sowieso wel shaken
Maargoed
lol, GMTAquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
/BBN mode on
yea baby shake them
/BBN mode of\
![]()
so treuquote:
Yep laten opmeten en ver verkoopster een bh laten uitzoeken en dat is de slechts zittende bh die ik ooit gehad heb. Veel te klein,quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:24 schreef Mday het volgende:
Ik moest trouwens hier aan denken:quote:
slechte verkoopster danquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Yep laten opmeten en ver verkoopster een bh laten uitzoeken en dat is de slechts zittende bh die ik ooit gehad heb. Veel te klein,
Dus dat fiasco herhalen we ook maar niet meer.
dit dus. En je bent overduidelijk niet in Venray/Helmond geweest mopquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
slechte verkoopster dan
bij mij zat het altijd verrot, totdat die vrouw daar zei dat ik toch echt naar de D moest ipv op de C blijven hangenUiteindelijk wel goede keuze
/Poit mode onquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
slechte verkoopster dan
bij mij zat het altijd verrot, totdat die vrouw daar zei dat ik toch echt naar de D moest ipv op de C blijven hangenUiteindelijk wel goede keuze
Haha ik had wel door dat het een grapje wasquote:
Want daar werk jij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:39 schreef Mday het volgende:
[..]
dit dus. En je bent overduidelijk niet in Venray/Helmond geweest mop
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ik had wel door dat het een grapje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |