Natuurlijk krijg ik er weer storing doorheen. Nu moet ik het met mn crappy computer-geluid doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Angstig mooie plaat van Coldplay en dan heb ik het nog niet eens gehad over de fantastische videoclip.
En daar gaan mn stats weerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik zal nog eens een TT bedenken...
Dat is minder, maar je hebt vast wel een betere uitvoering in huis.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Natuurlijk krijg ik er weer storing doorheen. Nu moet ik het met mn crappy computer-geluid doen.
Ik heb nog wel een mooie live-uitvoering ergensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is minder, maar je hebt vast wel een betere uitvoering in huis.![]()
Planet webspace lijkt een beetje down te zijn...
Een live-uitvoering nog wel, nice!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nog wel een mooie live-uitvoering ergens
Mn request
Dank je welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn request
Soms stuit je wel eens op een pareltje van een torrent vol met speciale uitvoeringen en onbekend werk. Zodoende heb ik Domien ook al eens kunnen verblijden met een paar mooie kerstnummers van Coldplay.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een live-uitvoering nog wel, nice!![]()
Toffe request
Het is gelukkig niet alleen maar rommel wat je op de torrents kan vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Soms stuit je wel eens op een pareltje van een torrent vol met speciale uitvoeringen en onbekend werk. Zodoende heb ik Domien ook al eens kunnen verblijden met een paar mooie kerstnummers van Coldplay.
Misschien kan je ze beter even naar ze mailen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
http://3fm.stimpy.nu/Radiobitches_2008/Roosmarijn.wmv
http://3fm.stimpy.nu/Radiobitches_2008/Maricha.wmv
http://3fm.stimpy.nu/Radiobitches_2008/Annemieke.wmv (nog niet online)
Of is ze al weg?
Nu Vennegoor nog en volgens mij hebben alle spitsen dan hun goaltje meegepiktquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Nou, zowaar een doelpunt voor ORANJE !!!!
Kampioenen ole ole![]()
M - M
Ga ik zo doen als ze allemaal online staan (en 3FM moet ik nog ff knippenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Misschien kan je ze beter even naar ze mailen.
Zou inderdaad wel leuk zijn maar vind het nu al een TOP prestatie van dit "b"-elftal. Het geeft de burger moed voor de rest van het toernooi. Overigens komt Vennegoor er zo nog in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Nu Vennegoor nog en volgens mij hebben alle spitsen dan hun goaltje meegepikt
Sinds 22.00 is dit ook meer een voetbaltopic gewordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ondertussen nog voetbal aan 't volgen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Sinds 22.00 is dit ook meer een voetbaltopic geworden
Nederland in de eerste ronde: 9-1.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
'Gewoon' alle wedstrijden in de poule des doods gewonnen. Als je dat voor het toernooi had gezegd dan was je voor gek verklaard. Bizar maar wel erg lekker!
Ah, dus we hebben al twee FOK! requests vandaagquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn request
En italie doorquote:
Zolang France maar dood gaat/ging. Wie er dan door is maakt me niet uit,quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
En italie doorHad ik wel een beetje op gehoopt
. Ten eerste omdat we die nog wel een keer in kunnen maken (makkelijker dan frankrijk) en ten tweede omdat ik het een geweldig land vind en mocht nederland eruit gaan het dan toch het liefste hun zie winnen.
Hè, vervelendquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ja lekker lang he28 dagen naar de US of A
Augustus is een weekje KroatiëWel lache, kom je terug, moet je 3 weken werken, ga je opeens weer 4 weken op vakantie!
Had je toch naar Justice moeten gaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Have a nice day
Ik lag half te slapen tijdens de Stereophonics op Pinkpop..of het aan mij of aan de band lag..ik vermoed aan mij
Iedere dag naar Hilversum is er niet tussenuit?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is iets wat jij ook nog ff gaat inplannen. Ff ertussenuit.
Er tussenuit in vakantiestemmingquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Iedere dag naar Hilversum is er niet tussenuit?
Hmm... hoewel ze volgens mij wel een goede live band zijn. Maar misschien geen festival band.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Have a nice day
Ik lag half te slapen tijdens de Stereophonics op Pinkpop..of het aan mij of aan de band lag..ik vermoed aan mij
Mogguhquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Have a nice day
Neequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:24 schreef on_air het volgende:
Iedere dag naar Hilversum is er niet tussenuit?
Het is iedere dag weer spannend met dat OV.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er tussenuit in vakantiestemming. Of zie je dat tripje Amsterdam-Hilversum als schoolreisje?
Bizar...Gerard stond ook even raar te kijken toen het nieuws binnenkwam dat ie dood was..quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Againzender het volgende:
Robert Palmer, lekker hoor. Maf dat hij één van z'n laatste interviews bij Gerard gaf.
Toen wij het nieuws hoorden zeiden mijn collega en ik ook gelijk: "he? die was laatst nog bij de arbeidsvitaminen?"quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bizar...Gerard stond ook even raar te kijken toen het nieuws binnenkwam dat ie dood was..
was het maar zo....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |