Ik hoop toch van wel..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er wel campingradio?
Ik heb 't idee dat 't dit jaar maar weinig mag kosten ofzo. Ik bedoel: pas op de tweede dag vanaf 18.00 uur gaan uitzendenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:36 schreef Feivel1 het volgende:
Zijn er dan geen 3FM webcams op pinkpop?
Alleen maar die van VPRO?
Ik had gehoopt op net zo'n feestje qua webcams als toen met Lowlands..
Shit.. vorig jaar was het niet veel maar toch wel jammer als het dit jaar helemaal niet zou zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat niet in de 3FM-programmering @ NOS-TT.
Ik vind het ook zwaar tegenvallen dit jaar, ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat 't dit jaar maar weinig mag kosten ofzo. Ik bedoel: pas op de tweede dag vanaf 18.00 uur gaan uitzenden. Voor de rest een programmering zoals anders. En dan hard roepen dat je HET Pinkpop-station van Nederland bent
.
Je zou van de publieke omroep meer mogen verwachten. Volgend jaar de BBC maar invliegen dan? Heb 't idee dat 't dan technisch een stuk beter voor elkaar zou zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook zwaar tegenvallen dit jaar, ja.
Ik zit ook te kijken nuquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef Sirolf het volgende:
Kwestie van de audio van 3FM aanzetten en de video van 3VOOR12Central: http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=62&a=.asx
Editors LIVE @ 3VOOR12Central!
Ja, die had ik ook al gevonden, maar daar zie je natuurlijk geen 3DJ'squote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://pinkpopmashup.vpro.nl/
Linksonder.
Truequote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al gevonden, maar daar zie je natuurlijk geen 3DJ's.
U2 staat niet op PP. Maar goed, ik begrijp dat 3FM na 13 minuten 'Pinkpop op 3FM' alweer op de normale programmering is overgegaanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:11 schreef -Hans- het volgende:
Toffe plaat dit van U2.
Het is inderdaad een mooie dag.
Mooie foto's op die site o.a. vanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Meer Amy @ http://www.flickr.com/photos/silvertje/
Ik was er vrij verbaasd over jaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat 't dit jaar maar weinig mag kosten ofzo. Ik bedoel: pas op de tweede dag vanaf 18.00 uur gaan uitzenden. Voor de rest een programmering zoals anders. En dan hard roepen dat je HET Pinkpop-station van Nederland bent
.
3VOOR12 zend Editors LIVE uit, en 3FM doet er weer niets mee... ik blijf 't vreemd vinden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogen ze dit jaar weinig van de organisatie ofzo? Wat een onzin.
Florent zal wel niet zo gecharmeerd zijn van Pinkpop.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 staat niet op PP. Maar goed, ik begrijp dat 3FM na 13 minuten 'Pinkpop op 3FM' alweer op de normale programmering is overgegaan.
Tofquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef Sirolf het volgende:
Kwestie van de audio van 3FM aanzetten en de video van 3VOOR12Central: http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=62&a=.asx
Tsja, aan de 'rechten' kan het niet liggenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3VOOR12 zend Editors LIVE uit, en 3FM doet er weer niets mee... ik blijf 't vreemd vinden.
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:20 schreef -Hans- het volgende:
Kan Michiel zich niet even stil houden en gewoon de Editors laten horen?
Thanks! f*ck 3FM maar even voor nu.. luister wel via 3voor12 (die gasten snappen wat de thuisblijvers willen horen en zien).quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef Sirolf het volgende:
Van wat we te zien kregen: erg prettigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben best benieuwd hoe Amy Mcdonald Live was.
Held van de dag!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:25 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus TOCH een webcam in de 3FM-studio op locatie!
http://www.omroep.nl/live/3fm-pinkpop.asx
32kbps. Omgquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben wel weer gekozen voor hééle vreemde bitrate-keuzes. De webcam is qua beeld 1,1Mbps (heel erg hoog dus!) en qua geluid een schamele 32kbps...
hopelijk doen ze ook Stress!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:33 schreef Marc63 het volgende:
Editors was moddervet!
Nu Justice - Phantom
En ze laten een stukje Justice horen, krijgt hij gelijk bozen blikken...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:42 schreef Sjowhan het volgende:
En toen viel de stream bij VPRO ff weg(beeld dan)
Vond dat wel een mooie blunder jaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ze laten een stukje Justice horen, krijgt hij gelijk bozen blikken...
Hmmm, over het algemeen zijn het niet de artiesten die dwars liggen, maar hun management en platenmaatschappijen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat een zielig gezeik ook altijd met die rechten en de stugge artiesten....
Dat is waar trouwens. Maar dan blijft het zielig gezeik. imoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm, over het algemeen zijn het niet de artiesten die dwars liggen, maar hun management en platenmaatschappijen.
Correct.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is waar trouwens. Maar dan blijft het zielig gezeik. imo
Waar vind ik die?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:04 schreef Sersjee het volgende:
Nu Metallica op het 3FM Live kanaal tot 21.00
Nee hoor, alleen internetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Digitaal abonnement voor nodig zeker?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen internet![]()
Ga naar 3fm.nl en dan bij "3FM Live" op "start kanaal" klikken.
Kan er op het internet niets over vinden.. afwachten dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
is er al wat bekend over wel/geen campingradio?
Ik was ook aan het luchtdrummen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:
De buurman belde net aan, of het wel goed met me gaat... Hij hoorde me meebrullen, zag door het raam m'n luchtdrummen en was zeer benieuwd wat er loos was
uuuhhm, dan zou dit jaar wel eens GEEN campingradio kunnen zijn. 2006 ging het nog wel en vorig jaar was het gewoon matig. Schijnbaar durven ze het niet aan om het dit jaar weer te doen.quote:
Nou, dit jaar houdt 3FM er al om 23:00 mee op en begint de reguliere programmering weer. Morgen duurt de uitzending ook maar tot 01:00 waarvan de laatste 2 uur wel een soort van terugblik zal worden. Helaas, tijden veranderen en zo ook de aandacht voor Pinkpop. 3FM begint toch wel steeds meer een std. doorsnee radiostation te worden, jammer.quote:Jij kunt namelijk meesturen waar Giel heen moet met zijn wandelende zender! Campingradio wordt uitgezonden tussen 23 en 01 uur op de Pinkpop zaterdag en zondagavond.
Ze zou wel gaan dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij zit Maricha ook op pinkpop.
Dan is het nu helemaal genieten!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:51 schreef Sersjee het volgende:
De buurman doet u trouwens allen de hartelijke groeten, hij luistert fijn een stukje mee naar onze naar nu blijkt gezamenlijke helden!
Heb het toch maar overgeslagen. Moest nog wat eten en ik wil toch wel goed uitzicht hebben op Foo Fighters.quote:
Jammer dat je daar 3FM niet goed kan ontvangen want anders had je toch mooi nog even de Verve kunnen horen. Klinkt erg goed, imo.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb het toch maar overgeslagen. Moest nog wat eten en ik wil toch wel goed uitzicht hebben op Foo Fighters.
Kaiser Chiefs was![]()
De sfeer zit er al goed inquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat je daar 3FM niet goed kan ontvangen want anders had je toch mooi nog even de Verve kunnen horen. Klinkt erg goed, imo.![]()
Foo Fighters zal wel een feest gaan worden.
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een HDD vol heb met Maricha, toch?.
lolquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik een HDD vol heb met Maricha, toch?.
Woei !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Graag! Ik denk dat ik meer EkStra Weekend plaatjes heb, dan Maricha plaatjes, hoor.
Op verzoek van Hans:
[ link | afbeelding ]
Denkt U die meneer wel even weg?.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:12 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk! Daar is FOK!.
uuhm dat is wel een beetje slordigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wederom: Pinkpop 2007, krijg je zo!
Lekkel hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:12 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk! Daar is FOK!.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oh jezus.. tevens de laatste keer dat ik hier een Marichascreen plaats.
klopt ! aftershow is morgen met Veenstra Veenstra van 23:00 tot 01:00.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vanavond duur de liveuitzending tot 23.00 uur hea?
En morgen de hele dag
Heel misschien morgen maar ik ben bang van niet...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Geen campingradio dus?
Dat vage vermoeden had ik alquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:19 schreef DaMook het volgende:
Geluid op se stream doet vaag, valt telkens weg.
Helaas niet. Nadeel van 1 dag gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:51 schreef on_air het volgende:
Campingsex.
En de muziek op de 3fm stream is uiteraard de normale zaterdagavond klote herriequote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:47 schreef DaMook het volgende:
Waarom heb ik alleen nog reclame (en stiltes) op de pinkpop stream.
Op de normale 3fm stream heb ik wel muziek. ERG FOUT dat ze alleen nog maar reclame draaien op de pinkpop stream.
NL3quote:Op zondag 1 juni 2008 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
En de muziek op de 3fm stream is uiteraard de normale zaterdagavond klote herrie. Waar luisteren jullie nu naar ?
Ik snap niet waar jullie dat allemaal horenquote:
Was net op nederland 3 (TV) te zien.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jullie dat allemaal horen.
Dat viel mij dus ook op hahahahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:39 schreef DaMook het volgende:
Die reclame van dirk klopt niet. Het alarm gaat morgen heul niet af, die gaat overmorgen pas
.
Ah, nu zet ie een 'geweldige' zonnebril opquote:Op zondag 1 juni 2008 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat kan die Rab een kop trekken. Last van de zon ofzo?
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Fiction Plane.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?vpro3voor12tvcentral-bb.asx
quote:Draaiboek Pinkpop zondag 1 juni
Wat wel, wat niet te zien
Vandaag hebben we beelden van alledrie de podia. Er ontbreken echter enkele toestemmingen: Rage Against The Machine mag niks mee. Serj Tankian is hetzelfde verhaal. Van Roisin Murphy mogen we maar 1 nummer uitzenden. Maar het goede nieuws is dat we Metallica voor een belangrijk deel (minus vijf nummers) wel mogen uitzenden.
12.00 Kaiser Chiefs van gisteren
12.30 Fiction Plane
12.45 Patrick Watson
13.30 The Wombats (opnames)
14.15 terugblik zaterdag
14.30 Kate Nash
15.30 Racoon
16.15 The Hives (ovb)
17.15 Alanis Morissette
18.15 3 nummers Cavalera Conspiracy
18.30 Saybia
19.15 Queens of the Stone Age
20.15 Counting Crows (ovb)
21.15 Metallica
23.00 Roundup
Waarom zendt 3FM nu niks live uit?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
![]()
Bart A loopt dus met de loop mic rond..
Kewlquote:Op zondag 1 juni 2008 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
![]()
Bart A loopt dus met de loop mic rond..
eensquote:Op zondag 1 juni 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zend 3FM nu niks live uit?
Ik vind de verslaggeving zo ENORM tegenvallen dit jaar.
Dat hadden we toch al gezegd? Je kan hier wel dooremmeren, maar misschien is het beter om dit bij 3FM aan te kaarten zodat ze dit mee kunnen nemen in de editie van 2009.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zendt 3FM nu niks live uit?
Foo Fighters van gisteren (te zien/horen op 3FM) was echt te gek maar over het algemeen gezien vind ik het ook matig. 3 voor 12 lijkt een beetje de rol van 3FM te hebben overgenomen als het gaat om het uitzenden van optredens.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zendt 3FM nu niks live uit?
Dat maakt 'm 'stoer'. Denkt iequote:Op zondag 1 juni 2008 13:25 schreef -Hans- het volgende:
Coen S met eenop ? Zo zonnig oogt het nou ook weer niet als ik de wolkenmassa zie boven het Pinkpop terrein.
Al lang! Om half 12 alweer gewoon getraindquote:
Niet eens een kater ofzo? maar was wel tof gisteren of viel het iets wat tegen? Geluid is weer terug maar ik hoor Kid Rock en zie iemand optreden. Geen idee wie het is maar wat mij ook opvalt is dat het geluid van de stream soms heel hard is en dan weer zacht. Sterker nog, nu heb ik helemaal geen geluid meer. edit: en nu weer wel maar dan heel zacht.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al lang! Om half 12 alweer gewoon getraind
Ik zit dit keer vooraan bij de radio met mn vlaggetje...
Dat doen ze vooral zo rond de STER-reclame.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet eens een kater ofzo? maar was wel tof gisteren of viel het iets wat tegen? Geluid is weer terug maar ik hoor Kid Rock en zie iemand optreden. Geen idee wie het is maar wat mij ook opvalt is dat het geluid van de stream soms heel hard is en dan weer zacht. Sterker nog, nu heb ik helemaal geen geluid meer. edit: en nu weer wel maar dan heel zacht.
Nergens last vanquote:Op zondag 1 juni 2008 13:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet eens een kater ofzo? maar was wel tof gisteren of viel het iets wat tegen? Geluid is weer terug maar ik hoor Kid Rock en zie iemand optreden. Geen idee wie het is maar wat mij ook opvalt is dat het geluid van de stream soms heel hard is en dan weer zacht. Sterker nog, nu heb ik helemaal geen geluid meer. edit: en nu weer wel maar dan heel zacht.
aha, op zo'n manier.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat doen ze vooral zo rond de STER-reclame.
Ik geloof dat ze die niet mogen uitzenden vanaf Pinkpop, maar dat ze het telkens te laat uitfaden.
Stereophonics had ik nog niet gehoord maar qua optreden schijnt het niet echt geweldig te zijn geweest. Aldus 3voor12.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:10 schreef Marc63 het volgende:
Nergens last vanMaar ik heb dan ook geen bier getankt (uiteraard wel gedronken).
Mooi! Toch nog Stereophonics
Nou... maar goed dan dat ik ff bij Justice was gaan kijken. Helaas niet veel van gezien, maar daardoor had ik wel een mooie plaats voor Kaiser Chiefsquote:Op zondag 1 juni 2008 14:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stereophonics had ik nog niet gehoord maar qua optreden schijnt het niet echt geweldig te zijn geweest. Aldus 3voor12.
Justice kreeg gewoon een f*cking 10 op 3voor12 ! schijnt wel een rete strak optreden te zijn geweest. Chiefs zijn te gek! Weet eigenlijk niet helemaal zeker of ik daar al iets van heb gehoord op 3FM. Dacht eigenlijk van wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:20 schreef Marc63 het volgende:
Nou... maar goed dan dat ik ff bij Justice was gaan kijken. Helaas niet veel van gezien, maar daardoor had ik wel een mooie plaats voor Kaiser Chiefs
Lekkere eerste reactie op je post...quote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pinkpopverslaggeving @ 3FM (of het ontbreken daarvan...)
Pics?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:41 schreef Marc63 het volgende:
Lol... kom net een foto tegen van gisteren bij de bbq waar Moke even een kijkje komt nemen. Tjibbe staat er ook bij op, maar hij kijkt alsof net wakker is
Op de 3fm site staan alle pics. Ik zal eens mn eigen foto's op mn computer zetten. Misschien ff een Flickr-account aanmaken om ze te uploaden.quote:
Of je maakt een imgdumper account aan, maakt een album, drag-and-dropt al je foto's in een keer, en geeft de link van je albumquote:Op zondag 1 juni 2008 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de 3fm site staan alle pics. Ik zal eens mn eigen foto's op mn computer zetten. Misschien ff een Flickr-account aanmaken om ze te uploaden.
Alles magquote:Op zondag 1 juni 2008 15:19 schreef Feivel1 het volgende:
Geen flauw idee of het mag, maar ik zet nu Gavin's live optreden op Youtube.
Behalve bij Metallica de bewaking voorbij rennen, daar schijnen ze niet zo blij mee te zijn, heeft Giel zelf ondervondenquote:
Ik heb weer wat gemistquote:Op zondag 1 juni 2008 15:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Behalve bij Metallica de bewaking voorbij rennen, daar schijnen ze niet zo blij mee te zijn, heeft Giel zelf ondervonden.
Tof ! zal zo wel even naar de pics kijken.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de 3fm site staan alle pics. Ik zal eens mn eigen foto's op mn computer zetten. Misschien ff een Flickr-account aanmaken om ze te uploaden.
Ik zei zonet nog tegen mn broertje: "Ze gaat naar Coldplay, en wááát een fan!"quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef Marc63 het volgende:
Als je zo'n grote fan pretendeert te zijn, dan zou een blackout niets uit moeten maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |