Nergens last vanquote:Op zondag 1 juni 2008 13:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet eens een kater ofzo? maar was wel tof gisteren of viel het iets wat tegen? Geluid is weer terug maar ik hoor Kid Rock en zie iemand optreden. Geen idee wie het is maar wat mij ook opvalt is dat het geluid van de stream soms heel hard is en dan weer zacht. Sterker nog, nu heb ik helemaal geen geluid meer. edit: en nu weer wel maar dan heel zacht.
aha, op zo'n manier.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat doen ze vooral zo rond de STER-reclame.
Ik geloof dat ze die niet mogen uitzenden vanaf Pinkpop, maar dat ze het telkens te laat uitfaden.
Stereophonics had ik nog niet gehoord maar qua optreden schijnt het niet echt geweldig te zijn geweest. Aldus 3voor12.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:10 schreef Marc63 het volgende:
Nergens last vanMaar ik heb dan ook geen bier getankt (uiteraard wel gedronken).
Mooi! Toch nog Stereophonics
Nou... maar goed dan dat ik ff bij Justice was gaan kijken. Helaas niet veel van gezien, maar daardoor had ik wel een mooie plaats voor Kaiser Chiefsquote:Op zondag 1 juni 2008 14:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stereophonics had ik nog niet gehoord maar qua optreden schijnt het niet echt geweldig te zijn geweest. Aldus 3voor12.
Justice kreeg gewoon een f*cking 10 op 3voor12 ! schijnt wel een rete strak optreden te zijn geweest. Chiefs zijn te gek! Weet eigenlijk niet helemaal zeker of ik daar al iets van heb gehoord op 3FM. Dacht eigenlijk van wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:20 schreef Marc63 het volgende:
Nou... maar goed dan dat ik ff bij Justice was gaan kijken. Helaas niet veel van gezien, maar daardoor had ik wel een mooie plaats voor Kaiser Chiefs
Lekkere eerste reactie op je post...quote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pinkpopverslaggeving @ 3FM (of het ontbreken daarvan...)
Pics?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:41 schreef Marc63 het volgende:
Lol... kom net een foto tegen van gisteren bij de bbq waar Moke even een kijkje komt nemen. Tjibbe staat er ook bij op, maar hij kijkt alsof net wakker is
Op de 3fm site staan alle pics. Ik zal eens mn eigen foto's op mn computer zetten. Misschien ff een Flickr-account aanmaken om ze te uploaden.quote:
Of je maakt een imgdumper account aan, maakt een album, drag-and-dropt al je foto's in een keer, en geeft de link van je albumquote:Op zondag 1 juni 2008 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de 3fm site staan alle pics. Ik zal eens mn eigen foto's op mn computer zetten. Misschien ff een Flickr-account aanmaken om ze te uploaden.
Alles magquote:Op zondag 1 juni 2008 15:19 schreef Feivel1 het volgende:
Geen flauw idee of het mag, maar ik zet nu Gavin's live optreden op Youtube.
Behalve bij Metallica de bewaking voorbij rennen, daar schijnen ze niet zo blij mee te zijn, heeft Giel zelf ondervondenquote:
Ik heb weer wat gemistquote:Op zondag 1 juni 2008 15:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Behalve bij Metallica de bewaking voorbij rennen, daar schijnen ze niet zo blij mee te zijn, heeft Giel zelf ondervonden.
Tof ! zal zo wel even naar de pics kijken.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de 3fm site staan alle pics. Ik zal eens mn eigen foto's op mn computer zetten. Misschien ff een Flickr-account aanmaken om ze te uploaden.
Ik zei zonet nog tegen mn broertje: "Ze gaat naar Coldplay, en wááát een fan!"quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef Marc63 het volgende:
Als je zo'n grote fan pretendeert te zijn, dan zou een blackout niets uit moeten maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |