Kan er op het internet niets over vinden.. afwachten dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
is er al wat bekend over wel/geen campingradio?
Ik was ook aan het luchtdrummen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:
De buurman belde net aan, of het wel goed met me gaat... Hij hoorde me meebrullen, zag door het raam m'n luchtdrummen en was zeer benieuwd wat er loos was
uuuhhm, dan zou dit jaar wel eens GEEN campingradio kunnen zijn. 2006 ging het nog wel en vorig jaar was het gewoon matig. Schijnbaar durven ze het niet aan om het dit jaar weer te doen.quote:
Nou, dit jaar houdt 3FM er al om 23:00 mee op en begint de reguliere programmering weer. Morgen duurt de uitzending ook maar tot 01:00 waarvan de laatste 2 uur wel een soort van terugblik zal worden. Helaas, tijden veranderen en zo ook de aandacht voor Pinkpop. 3FM begint toch wel steeds meer een std. doorsnee radiostation te worden, jammer.quote:Jij kunt namelijk meesturen waar Giel heen moet met zijn wandelende zender! Campingradio wordt uitgezonden tussen 23 en 01 uur op de Pinkpop zaterdag en zondagavond.
Ze zou wel gaan dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij zit Maricha ook op pinkpop.
Dan is het nu helemaal genieten!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:51 schreef Sersjee het volgende:
De buurman doet u trouwens allen de hartelijke groeten, hij luistert fijn een stukje mee naar onze naar nu blijkt gezamenlijke helden!
Heb het toch maar overgeslagen. Moest nog wat eten en ik wil toch wel goed uitzicht hebben op Foo Fighters.quote:
Jammer dat je daar 3FM niet goed kan ontvangen want anders had je toch mooi nog even de Verve kunnen horen. Klinkt erg goed, imo.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb het toch maar overgeslagen. Moest nog wat eten en ik wil toch wel goed uitzicht hebben op Foo Fighters.
Kaiser Chiefs was![]()
De sfeer zit er al goed inquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat je daar 3FM niet goed kan ontvangen want anders had je toch mooi nog even de Verve kunnen horen. Klinkt erg goed, imo.![]()
Foo Fighters zal wel een feest gaan worden.
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een HDD vol heb met Maricha, toch?.
lolquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik een HDD vol heb met Maricha, toch?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |