Ik vind dit toch wel het minste nummer van 'm. Zo vreselijk lomp, je zou er spontaan van gaan houthakkenquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:43 schreef cosmick het volgende:
Nou, ik heb je polo en trui te drogen gehangen en zal ze nu nog even voor je strijken !.
Strijkende vrouwen, echte liefdequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Vooral dat 'Nou' klinkt zo overtuigend.
En deze single is toch al een tijdje uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:47 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér?
In week 2 van dit jaar was haar vorige single Megahit...
Je zou denken dat 't niet erger dan C&S kan, maar ze hebben er toch nog een weten te vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:49 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet trouwens nog niet of ik het nou goed of slecht vind dat C&S 3 weken op vakantie gaan, want de invaller is ook niet echt mijn smaak...
Ik dacht hetzelfde, worden een drie leuke weken... Moet ik aan het einde van de werkdag een andere zender gaan zoeken...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Drie weken geen C&S, hadden ze Timur nu echt niet mee kunnen nemen
Done.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:54 schreef Sirolf het volgende:
Yay, de *POING* SMS! Mail! Telefoon!-geluidjes zijn nu te downloaden als WAV van Michiels log!
Ik zal wel worden afgeschoten, maar ik vind zijn programma op zaterdag- en zondagochtend steeds leuker wordenquote:
Ja zeg, wie heeft dat nu weer bedacht?quote:
Timur moet gewoon optiefen. En heel ver. Een kans krijgt ie bij mij niet meer. Kansen genoeg gehad, die horkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik zal wel worden afgeschoten, maar ik vind zijn programma op zaterdag- en zondagochtend steeds leuker wordenHij komt meer in zijn element en productie technisch zit het ook prima in elkaar. En de muziek is ook top
En zijn yorin toontje raakt hij ook kwijt
Zal 't nog erger voor je makenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja zeg, wie heeft dat nu weer bedacht?![]()
Er zijn nog twintig minuten over om alsnog een actrice uit Voetbalvrouwen te regelen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Zal 't nog erger voor je maken
Ook mannelijke bankgasten
Zijn ochtendprogramma in het weekend hoor ik niet vaak, maar dat is van wat ik ervan gehoord heb nog best goed inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik zal wel worden afgeschoten, maar ik vind zijn programma op zaterdag- en zondagochtend steeds leuker wordenHij komt meer in zijn element en productie technisch zit het ook prima in elkaar. En de muziek is ook top
En zijn yorin toontje raakt hij ook kwijt
Sinds Tjibbe Tjibsma daar de producer uithangt zijn er veel meer mannen dan vrouwen te gast lijkt het, terwijl het daarvoor juist precies andersom was. Merkwaardig!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef jmac het volgende:
[..]
WTF?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom en Veenstra zitten zeker ook aan de spa vanavond
Nee joh, aan de appelsap.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom en Veenstra zitten zeker ook aan de spa vanavond
In de koudste periode van de afgelopen tijd is het record posts-per-minuut hier gezet hoor (Serious Request).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt er steeds sneller gepost hier naarmate het buiten beter weer wordt?
Ik heb het over de laatste tijd. Volgens mij zitten we de laatste dagen op meer dan een topic per dag, terwijl het een paar weken geleden nog redelijk uitgestorven kon.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de koudste periode van de afgelopen tijd is het record posts-per-minuut hier gezet hoor (Serious Request).
Nee hoor, bijna een uur geleden....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt er steeds sneller gepost hier naarmate het buiten beter weer wordt?
Ligt ook aan de motivatie op den werkplekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste tijd. Volgens mij zitten we de laatste dagen op meer dan een topic per dag, terwijl het een paar weken geleden nog redelijk uitgestorven kon.
In dat geval mag ik toch aannemen dat het goede weer er toch voor verantwoordelijk isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt ook aan de motivatie op den werkplek.
Mocht je het nog niet gevonden hebben: MIDNR #28: Ik ben een bietenrijderquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:01 schreef MichielV het volgende:
Wij hier?
* Litton-Lane aansluitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt ook aan de motivatie op den werkplek.
Alleen jij toch? Of komen Tjibbe en Gerard ook nog langs?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:01 schreef MichielV het volgende:
Wij hier?
Lang niet gezien. Ik wilde je zeggen dat Hit Me TV in het voorprogramma van Infadels staat aanstaande maandag. En ik heb (net zoals Sersjee en Glacier afaik) kaarten!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
't is trouwens wel hard gegaan hier en ondanks dat het buiten hartstikke lekker weer is.
Zometeen maar even ekstra weekend luisteren
Kringetje zit verjaardag?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
'navond voor nu. Straks naar een verjaardag, maar daar heb ik geen zin in
En wellicht heb ik een kaart over...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lang niet gezien. Ik wilde je zeggen dat Hit Me TV in het voorprogramma van Infadels staat aanstaande maandag. En ik heb (net zoals Sersjee en Glacier afaik) kaarten!
Is Tjibbe homo geworden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:06 schreef TheZapster het volgende:
Lees ik dat nou goed?Mannelijke gast en mannelijke bankgasten ?
Ik heb een aantal misschiens en infadels?-wat-is-dats als antwoord gekregen van de mensen die ik meegevraagd heb.quote:
Room Eleven is te gast vanavond, en hij zal wel niet in de file willen staan (of komt er net uit).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
Rudy is er nu al... speciale uitzending vanavond?
Benieuwd of we nu ook al die duitse topppers als , Eins,Zwei Polizei of Modern Talking krijgenquote:
Nee, zó erg is het nu ook weer niet.quote:
DU BIST ALLESquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
EINE DUBBELCD: EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!!!
Denk dat ze ook wel moeten lachenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Wat zouden DUITSERS nu denken als ze in de radio naar 3FM luisteren onderweg naar hun vakantiehuisje...?
Die rennen meteen naar het strand om wat kuilen te gravenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Wat zouden DUITSERS nu denken als ze in de radio naar 3FM luisteren onderweg naar hun vakantiehuisje...?
Die voelen zich hartstikke welkomquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Die link legde ik nog niet eensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo net na 4/5 mei is die inderdaad wat over the top...
Echt mannelijke bankgasten zie ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Er is inderdaad iemand met die naam beheerder daarvan geweest. Die is dan zeker via die voorkeurspositie uitgekozen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht het al. Die Joram is volgens mij beheerder van de EW-hyves geweest.
Mensen met hyves sowieso alquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht het al. Die Joram is volgens mij beheerder van de EW-hyves geweest.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
En dan helemaal in een deuk liggen hier....![]()
(en dat op dit tijdstip!)
Dan mis je wel waterpistolen en een gesloopt toetsenbordquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:45 schreef TheZapster het volgende:
Maar de webcam kan dus eigenlijk wel uit vanavond, een lelijke chinees, een nog lelijkere gozer met afschuwelijke stem en een mannelijke gast
Ik denk de inhoud van een waterpistool.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Is er nu (weer) iets over het toetsenbord gegaan...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:45 schreef TheZapster het volgende:
Maar de webcam kan dus eigenlijk wel uit vanavond, een lelijke chinees, een nog lelijkere gozer met afschuwelijke stem en een mannelijke gast
Hej Marc, tof ja! denk dat die gasten van Hit Me TV wel even een toffe show gaan neerzetten. Have fun !quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Lang niet gezien. Ik wilde je zeggen dat Hit Me TV in het voorprogramma van Infadels staat aanstaande maandag. En ik heb (net zoals Sersjee en Glacier afaik) kaarten!
Ik ga denk ik maar eens bellen vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
En natuurlijk zal je nu zien dat ze dat pakket gaan opsturen naar een minderjarige.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
-Hans-(Estelle)
Rotjeknor was leuk las ik. Het beste is nu ook weer een biertje pakken. Dan is die brakheid zo voorbij
Die is echt heeeeeel erg...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
De Rudy's Guilty Pleasure is niet fout maar is onwijs fout !
...
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Ik verstond er geen zak van eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:55 schreef on_air het volgende:
Lekker amicaal ook weer... wat een zak.
Behoorlijk mini. Het blijft bij een begin denk ik. Of er moet nog een FOK!-er met Sersjee extra kaartje meekomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:56 schreef on_air het volgende:
Lees ik hier trouwens het begin van een mini 3FM Fantopic Meet bij de Infadels?
Dat kan toch niet lastig zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Behoorlijk mini. Het blijft bij een begin denk ik. Of er moet nog een FOK!-er met Sersjee extra kaartje meekomen.
quote:
Wat bedoel je? Met Sersjee meegaan? Dat zou je hem moeten vragen.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Met Sersjee meegaan? Dat zou je hem moeten vragen.
En wat ik bedoel met het blijft bij een begin is dat er na dit begin waarschijnlijk niemand van FOK! er meer bij zal komen. Alle kaarten zijn al weggegeven.
quote:
Ik heb er maar 2. Alhoewel... technisch gezien heb ik er geen. Ik sta op de gastenlijst met een +1 achter mn naam. Ik kan dus nog iemand meenemen, maar ik wacht nog op een definitieve antwoord.quote:
Hmja. Tragischquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:02 schreef on_air het volgende:
"Hoe de brandweermannen zijn omgekomen is nog niet duidelijk."
Door het vuur misschien? [ afbeelding ]
Ja, hierquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
Waar is Piles?
Mja, terwijl de man niet eens zo knap is.. (Daarmee bedoel ik dat woord met een L en eindigd op elijk eendje..)quote:
Dat zou de eerlijke antwoorden in TrekJeGesprekje wel ten goede komen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Die gast praat alsof ie de hele middag op een terrasje bier heeft zitten zuipen.
Misschien heeft hij dat ook welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Die gast praat alsof ie de hele middag op een terrasje bier heeft zitten zuipen.
Hoelaat was da? En op Youtube of als download?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: Gerard's reclame wou ik hebben, want die is gewoon leuk!
Ik denk rond half acht..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat was da? En op Youtube of als download?
Weer zo'n typische acteur die "kwaliteit" wil maken en vervolgens gaat zeiken dat ie geen werk krijgt en dat er niemand komt kijken naar z'n stukken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
Sjonge wat is die gast grappig zeg. Nounounounounounounou... ik lig in een deuk... NOT!
Ik doelde vooral op de slechte grappen van em. Maar dat ie zichzelf vervolgens zo serieus neemt, doet em niet bepaald sympathiek overkomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weer zo'n typische acteur die "kwaliteit" wil maken en vervolgens gaat zeiken dat ie geen werk krijgt en dat er niemand komt kijken naar z'n stukken.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weer zo'n typische acteur die "kwaliteit" wil maken en vervolgens gaat zeiken dat ie geen werk krijgt en dat er niemand komt kijken naar z'n stukken.
Hehe, Veenstraquote:
Inderdaad, hij begint me nu te irriterenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
Loopt 'ie dwars door Michiels verhaal over wespen heen te schreeuwen...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb ook een vraag...
"Denk je nou echt dat je leuk bent?"
quote:
Ik verwacht haast eenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Lol... moeten we die vraag van Michiel nu opvatten als in: "kun je niet snel oprotten?"
Ik denk het welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Lol... moeten we die vraag van Michiel nu opvatten als in: "kun je niet snel oprotten?"
Nou, Van Velzen was toen ook tot ruim over tijd toch?? Dat was een goede uitzending toenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
De leuke gasten zijn vaak snel weg en deze blijft natuurlijk tot 10 uur plakken
Korte broekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:58 schreef TheZapster het volgende:
En bah die lelijke gast in zijn korte broek weer
3/4 baggy shorts wel goed?quote:
Moest ik ook gelijk aan denken... Heb ook even gekekenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Ah... Hij heeft gisteren Ace Ventura gekeken
Hoef je niet voor te schamen hoor. Ik ken die film al bijna uit mn hoofd. Deel 1 en 2 staan ook in de kast.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken... Heb ook even gekeken
Ja, deel 2 is helemaal niet leukquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoef je niet voor te schamen hoor. Ik ken die film al bijna uit mn hoofd. Deel 1 en 2 staan ook in de kast.
Of moet ik me nu schamen?
Hey, lang niet meer gehoordquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:07 schreef on_air het volgende:
You used to be satisfied, but now you feel like Mick Jagger.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt me trouwens wel een hele leuke nazorg te worden met die Mike. Die gaat zichzelf en het telefoontje natuurlijk heul serieus nemen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:17 schreef Feivel1 het volgende:
Ook nog meer Plork in het Glazen Huis.
[ link | afbeelding ]
Ben je weer in de war met de betekenis van Film, TV en Radio en de Klaagbaak?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat doet die Sandstorm in z'n vrije tijd? Inval-giraffe in Blijdorp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |