Ja, hierquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
Waar is Piles?
Mja, terwijl de man niet eens zo knap is.. (Daarmee bedoel ik dat woord met een L en eindigd op elijk eendje..)quote:
Dat zou de eerlijke antwoorden in TrekJeGesprekje wel ten goede komen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Die gast praat alsof ie de hele middag op een terrasje bier heeft zitten zuipen.
Misschien heeft hij dat ook welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Die gast praat alsof ie de hele middag op een terrasje bier heeft zitten zuipen.
Hoelaat was da? En op Youtube of als download?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: Gerard's reclame wou ik hebben, want die is gewoon leuk!
Ik denk rond half acht..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat was da? En op Youtube of als download?
Weer zo'n typische acteur die "kwaliteit" wil maken en vervolgens gaat zeiken dat ie geen werk krijgt en dat er niemand komt kijken naar z'n stukken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
Sjonge wat is die gast grappig zeg. Nounounounounounounou... ik lig in een deuk... NOT!
Ik doelde vooral op de slechte grappen van em. Maar dat ie zichzelf vervolgens zo serieus neemt, doet em niet bepaald sympathiek overkomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weer zo'n typische acteur die "kwaliteit" wil maken en vervolgens gaat zeiken dat ie geen werk krijgt en dat er niemand komt kijken naar z'n stukken.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weer zo'n typische acteur die "kwaliteit" wil maken en vervolgens gaat zeiken dat ie geen werk krijgt en dat er niemand komt kijken naar z'n stukken.
Hehe, Veenstraquote:
Inderdaad, hij begint me nu te irriterenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
Loopt 'ie dwars door Michiels verhaal over wespen heen te schreeuwen...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb ook een vraag...
"Denk je nou echt dat je leuk bent?"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |