Nee, zó erg is het nu ook weer niet.quote:
DU BIST ALLESquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
EINE DUBBELCD: EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!!!
Denk dat ze ook wel moeten lachenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Wat zouden DUITSERS nu denken als ze in de radio naar 3FM luisteren onderweg naar hun vakantiehuisje...?
Die rennen meteen naar het strand om wat kuilen te gravenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Wat zouden DUITSERS nu denken als ze in de radio naar 3FM luisteren onderweg naar hun vakantiehuisje...?
Die voelen zich hartstikke welkomquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Die link legde ik nog niet eensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo net na 4/5 mei is die inderdaad wat over the top...
Echt mannelijke bankgasten zie ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Zal 't nog erger voor je maken
Ook mannelijke bankgasten
Er is inderdaad iemand met die naam beheerder daarvan geweest. Die is dan zeker via die voorkeurspositie uitgekozen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht het al. Die Joram is volgens mij beheerder van de EW-hyves geweest.
Mensen met hyves sowieso alquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht het al. Die Joram is volgens mij beheerder van de EW-hyves geweest.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
En dan helemaal in een deuk liggen hier....![]()
(en dat op dit tijdstip!)
Dan mis je wel waterpistolen en een gesloopt toetsenbordquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:45 schreef TheZapster het volgende:
Maar de webcam kan dus eigenlijk wel uit vanavond, een lelijke chinees, een nog lelijkere gozer met afschuwelijke stem en een mannelijke gast
Ik denk de inhoud van een waterpistool.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Is er nu (weer) iets over het toetsenbord gegaan...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:45 schreef TheZapster het volgende:
Maar de webcam kan dus eigenlijk wel uit vanavond, een lelijke chinees, een nog lelijkere gozer met afschuwelijke stem en een mannelijke gast
Hej Marc, tof ja! denk dat die gasten van Hit Me TV wel even een toffe show gaan neerzetten. Have fun !quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Lang niet gezien. Ik wilde je zeggen dat Hit Me TV in het voorprogramma van Infadels staat aanstaande maandag. En ik heb (net zoals Sersjee en Glacier afaik) kaarten!
Ik ga denk ik maar eens bellen vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
En natuurlijk zal je nu zien dat ze dat pakket gaan opsturen naar een minderjarige.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
-Hans-(Estelle)
Rotjeknor was leuk las ik. Het beste is nu ook weer een biertje pakken. Dan is die brakheid zo voorbij
Die is echt heeeeeel erg...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
De Rudy's Guilty Pleasure is niet fout maar is onwijs fout !
...
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Ik verstond er geen zak van eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:55 schreef on_air het volgende:
Lekker amicaal ook weer... wat een zak.
Behoorlijk mini. Het blijft bij een begin denk ik. Of er moet nog een FOK!-er met Sersjee extra kaartje meekomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:56 schreef on_air het volgende:
Lees ik hier trouwens het begin van een mini 3FM Fantopic Meet bij de Infadels?
Dat kan toch niet lastig zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Behoorlijk mini. Het blijft bij een begin denk ik. Of er moet nog een FOK!-er met Sersjee extra kaartje meekomen.
quote:
Wat bedoel je? Met Sersjee meegaan? Dat zou je hem moeten vragen.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Met Sersjee meegaan? Dat zou je hem moeten vragen.
En wat ik bedoel met het blijft bij een begin is dat er na dit begin waarschijnlijk niemand van FOK! er meer bij zal komen. Alle kaarten zijn al weggegeven.
quote:
Ik heb er maar 2. Alhoewel... technisch gezien heb ik er geen. Ik sta op de gastenlijst met een +1 achter mn naam. Ik kan dus nog iemand meenemen, maar ik wacht nog op een definitieve antwoord.quote:
Hmja. Tragischquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:02 schreef on_air het volgende:
"Hoe de brandweermannen zijn omgekomen is nog niet duidelijk."
Door het vuur misschien? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |