Echt mannelijke bankgasten zie ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Zal 't nog erger voor je maken
Ook mannelijke bankgasten
Er is inderdaad iemand met die naam beheerder daarvan geweest. Die is dan zeker via die voorkeurspositie uitgekozen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht het al. Die Joram is volgens mij beheerder van de EW-hyves geweest.
Mensen met hyves sowieso alquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht het al. Die Joram is volgens mij beheerder van de EW-hyves geweest.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
En dan helemaal in een deuk liggen hier....![]()
(en dat op dit tijdstip!)
Dan mis je wel waterpistolen en een gesloopt toetsenbordquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:45 schreef TheZapster het volgende:
Maar de webcam kan dus eigenlijk wel uit vanavond, een lelijke chinees, een nog lelijkere gozer met afschuwelijke stem en een mannelijke gast
Ik denk de inhoud van een waterpistool.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Is er nu (weer) iets over het toetsenbord gegaan...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:45 schreef TheZapster het volgende:
Maar de webcam kan dus eigenlijk wel uit vanavond, een lelijke chinees, een nog lelijkere gozer met afschuwelijke stem en een mannelijke gast
Hej Marc, tof ja! denk dat die gasten van Hit Me TV wel even een toffe show gaan neerzetten. Have fun !quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Lang niet gezien. Ik wilde je zeggen dat Hit Me TV in het voorprogramma van Infadels staat aanstaande maandag. En ik heb (net zoals Sersjee en Glacier afaik) kaarten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |