Ik vind dit toch wel het minste nummer van 'm. Zo vreselijk lomp, je zou er spontaan van gaan houthakkenquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:43 schreef cosmick het volgende:
Nou, ik heb je polo en trui te drogen gehangen en zal ze nu nog even voor je strijken !.
Strijkende vrouwen, echte liefdequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Vooral dat 'Nou' klinkt zo overtuigend.
En deze single is toch al een tijdje uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:47 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér?
In week 2 van dit jaar was haar vorige single Megahit...
Je zou denken dat 't niet erger dan C&S kan, maar ze hebben er toch nog een weten te vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:49 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet trouwens nog niet of ik het nou goed of slecht vind dat C&S 3 weken op vakantie gaan, want de invaller is ook niet echt mijn smaak...
Ik dacht hetzelfde, worden een drie leuke weken... Moet ik aan het einde van de werkdag een andere zender gaan zoeken...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Drie weken geen C&S, hadden ze Timur nu echt niet mee kunnen nemen
Done.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:54 schreef Sirolf het volgende:
Yay, de *POING* SMS! Mail! Telefoon!-geluidjes zijn nu te downloaden als WAV van Michiels log!
Ik zal wel worden afgeschoten, maar ik vind zijn programma op zaterdag- en zondagochtend steeds leuker wordenquote:
Ja zeg, wie heeft dat nu weer bedacht?quote:
Timur moet gewoon optiefen. En heel ver. Een kans krijgt ie bij mij niet meer. Kansen genoeg gehad, die horkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik zal wel worden afgeschoten, maar ik vind zijn programma op zaterdag- en zondagochtend steeds leuker wordenHij komt meer in zijn element en productie technisch zit het ook prima in elkaar. En de muziek is ook top
En zijn yorin toontje raakt hij ook kwijt
Zal 't nog erger voor je makenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja zeg, wie heeft dat nu weer bedacht?![]()
Er zijn nog twintig minuten over om alsnog een actrice uit Voetbalvrouwen te regelen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Zal 't nog erger voor je maken
Ook mannelijke bankgasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |