quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender kijkt naar buiten en ziet zonovergoten electriciteitscentrales, lelijke kantoorgebouwen en auto's
Utreg?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Gad-ver-dam-me!
Zijn we nou nog niet van dit nummer af
* SilentChaos kijkt naar buiten en ziet ook alleen maar door de zon belichte kantoorpanden, een Nuon centrale en auto's met de zon op hun dak....En de Douwe Egberts fabriek
ik heb 18 jaar onder de rook van DE gewoondquote:
Oehquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef on_air het volgende:
Ons kantoor:
[ afbeelding ]
Onze tuin:
[ afbeelding ]
Ja, daar lijkt 't met zo'n beschrijving wel opquote:
Leuk pandjequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef on_air het volgende:
Ons kantoor:
[ afbeelding ]
Onze tuin:
[ afbeelding ]
Elke ochtend als ik van de A12 de A2 op rij komt de Douwe Egberts lucht m'n ventilator binnenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb 18 jaar onder de rook van DE gewoondnou ja, bij oostenwind in ieder geval
Geen idee. Lopen tot de picknicktafel en in de zon zitten is het maximum aan beweging.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt 't met zo'n beschrijving wel op. Als je een rondje door 't park loopt, ben je dus twee uur onderweg?
Het is dus niet zo dat het hele pand leeg en de tuin helemaal vol is met dit weer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen idee. Lopen tot de picknicktafel en in de zon zitten is het maximum aan beweging.
Van dat werken word je al moe genoeg.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen idee. Lopen tot de picknicktafel en in de zon zitten is het maximum aan beweging.
Van dat werken word je al moe genoeg.
Die vijf mensen die er zijn... alleen tijdens de lunch, voor een uur of twee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat het hele pand leeg en de tuin helemaal vol is met dit weer?
Hoe uitgebreid is je functieomschrijving?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Die vijf mensen die er zijn... alleen tijdens de lunch, voor een uur of twee.
De rest van de tijd zitten we op een balkon of staan we op het terras. Uit zich.
Directiesecretaresse. Hoe staat een strakke rode zomerjurk jou?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe uitgebreid is je functieomschrijving?
En zijn er nog functies beschikbaar?
Niet nodig... Ik kan de herinnering nog net zo goed ophalen als Webhawk die een badeend uit het raam gooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Gestemd(weer op het werk de gabber.gif niet bij de hand)
Heel goed. Mits het bijpassende schoenen in maat 45 geeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Directiesecretaresse. Hoe staat een strakke rode zomerjurk jou?
Wat?!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet nodig... Ik kan de herinnering nog net zo goed ophalen als Webhawk die een badeend uit het raam gooit
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet nodig... Ik kan de herinnering nog net zo goed ophalen als Webhawk die een badeend uit het raam gooit
Bij een zeker feestje bij MetMichiel afgelopen oktober stond L-L te hakkuh in de studio en Webhawk kreeg het voor elkaar om een badeend uit een raam te gooien dat op een kier stond.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
Bij een zeker feestje bij MetMichiel afgelopen oktober stond L-L te hakkuh in de studio
Wat?! Feestje?! Mensen aanwezig? Hakkuh?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij een zeker feestje bij MetMichiel afgelopen oktober stond L-L te hakkuh in de studio en Webhawk kreeg het voor elkaar om een badeend uit een raam te gooien dat op een kier stond.
Heeft D.Rose dat niet opgenomen op de camera?quote:
Ik zie hem ook niet vaak hier voorbij komen. Maar van die video nooit meer iets gehoord.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft D.Rose dat niet opgenomen op de camera?
Je hebt hem toch niet met band en al uit te weg geruimd? Ik heb al eeuwen niets meer van hem gehoord
En anders gebruik je gewoon het magische woord: nostalgiequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:34 schreef on_air het volgende:
Ik vind het te leuk, dat ik me er eig. voor moet schamen.
.
Maar ik heb me er altijd wel een beetje voor geschaamd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En anders gebruik je gewoon het magische woord: nostalgie
Volkomen terecht. Wat een valse voorspelbare bagger was dat zegquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar ik heb me er altijd wel een beetje voor geschaamd.
Daarom juist...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volkomen terecht. Wat een valse voorspelbare bagger was dat zeg.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Photoshop reageerde hier bij mij niet meer iig.
quote:woensdag, 7 mei
Hey lieve vrienden!
Ik heb een ongelooflijk belangrijk verzoek aan jullie allemaal...............
Ik ga eerlijk zijn en meteen met de deur in huis vallen:
Ik heb net te horen gekregen dat de verkoop van mijn nieuwe single "Blindspot" tegen valt!!
Wat automatisch geen goede binnenkomer is in de hitlijsten...
Dit moet veranderen!! Jullie kunnen hier iets aan doen...
Download "Blindspot" legaal op een van de onderstaande sites:
http://www.radio538.nl/web/show/id=44678 (radio 538)
http://www.musicstore.nl/product_info?products_id=188938 (Music store)
www.msn.nl
www.i-tunes.nl
en download em niet illegaal via limewire of iets anders svp!!!!!
als jij ook vind dat deze vette track niet mag ontbreken in de top 40 koop deze single dan in de winkel of download hem dan nu voor iets meer dan 1 euro!!!
Je helpt me enorm ermee..........
Dikke kus
Floortje
Floortje? Dessing?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
.
En dan ook gewoon naar de verkeerde iTunes-site linken.
Die iddquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie de net-aan-verliezer van Idols 3 bedoeld.
Opzich heeft die postman het nog aardig lang uitgehouden met d'r.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/262994
Net geplaatst; lekker actueel. Plaats dan niets.
Die Michiel tochquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:14 schreef Marc63 het volgende:
Lol!!
Ik zie net op 3fmfan.nl dat Sirolf ook het weblog van NOS Headlines in het overzicht heeft gezet. Ik lees dat stukje en vervolgens lees ik bovenaan bij de reacties dat er ook een Michiel heeft gereageerd. Aan het antwoord te zien kan dat er maar 1 zijn
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:14 schreef Marc63 het volgende:
Lol!!
Ik zie net op 3fmfan.nl dat Sirolf ook het weblog van NOS Headlines in het overzicht heeft gezet. Ik lees dat stukje en vervolgens lees ik bovenaan bij de reacties dat er ook een Michiel heeft gereageerd. Aan het antwoord te zien kan dat er maar 1 zijn
Goed hè, die nieuwe Supergrass!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over muzikale pareltjes gesproken![]()
![]()
![]()
.
Hoiquote:
Mja, en als je langs een universiteitsgebouw loopt rond lunchtijd is er al helemaal geen ontkomen meer aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Vind je het gek dat je meer naar borsten kijkt met dit weer. Ze zijn duidelijker zichtbaar
Je zult maar student zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, en als je langs een universiteitsgebouw loopt rond lunchtijd is er al helemaal geen ontkomen meer aan.
De mensen die buiten in het zonnetje zitten kunnen heus wel SMSen hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Nu maar hopen dat de rust hier representatief is voor het aantal luisteraars van MetMichiel vandaag. Dat zou mn kansen op Infadels-kaarten moeten vergroten...Jamie Lidell
Het zou verboden moet worden...quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mensen die buiten in het zonnetje zitten kunnen heus wel SMSen hoor.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! Ik kan binnenkort met mn achterste in het zwembad gaan zitten!
Oeps... eenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:Bennie Nijman! Benny Nijman! Benny Nijman!
Koppel je Flickr-feed met Twitterfeed aan je Twitter-account, dan hoef je dat niet meer handmatig te doen.quote:
Gezellig, zie je daar!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon!
En? Wie is het?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon!
Hoe moet je dat doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Koppel je Flickr-feed met Twitterfeed aan je Twitter-account, dan hoef je dat niet meer handmatig te doen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Zo... net weer Tjibbe aan de telefoon gehad. Ik sta op de lijst
Hij heeft hulp gehadquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:
Michiel, je moet niet een paar minuten achter elkaar steeds opnieuw stemmen
Zo kan ik ook winnen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij heeft hulp gehad
Kom op, Raconteurs winnen van REM? Ga nou gauw weg...
Is maar goed dat ik die tijd al ff voorbij benquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
"Nobody Likes You When You're 23"
Maar goed dat ik laatst jarig ben geweest.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:Surfin' USA
Ik moet altijd aan Skeet Surfin' denken. Uit de film Top Secret.
Och, dan pakt 'ie toch gewoon de podcast erbij?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Hans zal behoorlijk chagrijnig zijn als hij hoort dat ie Queen en Hit Me TV heeft gemist.
Nee, maandag krijgen we een extra zondag vanwege Pinksteren. Net als met Pasen.quote:
... om het extra verwarrend te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maandag krijgen we een extra zondag vanwege Pinksteren. Net als met Pasen.
3voor12 komt dus wel.
Dus twee keer Klaas en Barbara op dat tijdstip?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maandag krijgen we een extra zondag vanwege Pinksteren. Net als met Pasen.
3voor12 komt dus wel.
Dat dacht ik ook al /\quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... om het extra verwarrend te maken.
Maandag dus Barbara Karel of Klaas van Kruistum?
Volgens mij was het met Pasen het programma alsvolgt:quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... om het extra verwarrend te maken.
Maandag dus Barbara Karel of Klaas van Kruistum?
Ik zit druk te prutsen in HTML en CSS voor een totaal vernieuwde versie van die-ene-site-van-me.quote:
Ik lig al in bed. Heb je pix?quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:35 schreef DaMook het volgende:
Nu weer wel, volgens mij was Quicktime even in de war en zag ik niet iemand anders dan annemic in beeld
, nu ziet ze er weer even lekker uit als voordat ik zei dat ze er minder lekker uitzag
.
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 200808:14 schreef Piles het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Jaaa, ik ben een keer de eerste [afbeelding] [afbeelding]
Wees blij dat je Shot of a gun gemist hebtquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:50 schreef cosmick het volgende:
AAAAAAARGH!!!!
Dat was nog erger?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij dat je Shot of a gun gemist hebt
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Kane best grappig nu zo
Beetje jammer van hun muziek alleenMaar goed, ook die muziek vind ik niet storend...Maar ik vind't ook helemaal niet interessant verder eigenlijk...
Typerender kan ik het niet omschrijven. Michiel heeft niet voor niets ooit al eens het spelletje constipatie-karaoke bedacht met een hoofdrol voor Dinand.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:57 schreef cosmick het volgende:
[..]. Het luistert gewoon niet lekker, zo vreselijk krampachtig allemaal.
Neequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:10 schreef cosmick het volgende:
Krijgen jullie dan nooit genoeg van Queen?
Erg leuk altijd, dit soort plaatjesquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:13 schreef alwaysleft het volgende:
Vergeten hit alarm![]()
Sugar Ray - Every morning
Klopt, zoals ik zei een paar dagen geleden, dit is eens leuk om verrast te worden en zou 3FM veel vaker erin mogen knallen die vergeten hitjesquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg leuk altijd, dit soort plaatjes.
Vind ik ook. Laatst hoorde ik ook weer Cracker met "low" bijvoorbeeld.. totaal vergeten!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:15 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik zei een paar dagen geleden, dit is eens leuk om verrast te worden en zou 3FM veel vaker erin mogen knallen die vergeten hitjes
Volgens mij kan hij maandelijks een vierdubbelaar BBQ-platen uitbrengen voor de rest van zn levenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:22 schreef borisz het volgende:
ekdom moet een vierdubbelaar maken met BBQ platen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Ze is me een partij onmeuning fantastisch.
We are going on aquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:41 schreef cosmick het volgende:
Aiiii.. Vooral die "beatbox" solo is legendarisch.
Nou... Dat dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:22 schreef Againzender het volgende:
ah, ik heb de BBQ-Vitaminen opgezet zo te horen
gevalletje GMTAquote:
Terwijl ik Crazy toch leuker vind.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owkee, owkee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De clips van Aerosmith zijn altijd erg prettig jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Terwijl ik Crazy toch leuker vind.
En daar zijn ze met twee.
[ afbeelding ]
Eensch isquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You read my mindquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en Davequote:
In 1994 wilde ik ook zo zijn... ook zo'n auto... ook op pad... ook een pompbediende betalen met fotootjes uit zo'n apparaat... ook een zilveren pakje... ook een mannenpak aan en er goed uitzien... Ah hell, ik wil het nog steeds. Hoewel Alicia er weer iets beter uitziet de laatste tijd, maar Liv aardig breed geworden is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
You read my mind
Maar wat wil je ook. 2 vrouwen in schooluniform, dat uniform ook uittrekken en dan ook nog de stripact van Liv
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zie het voor deze keer door de vingers![]()
.
Het is een mislukte karikatuur van zichzelf. Klinkt nep, gemaakt, geforceerd, plastic.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:19 schreef TheZapster het volgende:
Wat een afschuwelijke stem heeft die dinand toch
Hopelijk geen kloon want dat zou betekenen dat er nog 1 rondloopt op deze aardbolquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is een mislukte karikatuur van zichzelf. Klinkt nep, gemaakt, geforceerd, plastic.
Misschien is het een kloon. Of een alien, die het niet helemaal goed heeft gedaan, die menselijke outfit/gedrag.
"Shit Towne" vind ik nog wel te doen. De rest is vooral veel van het zelfde gejammer en gehuil om niks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen I Alone nog wle om aan te horen van hun hitjes
Ja, maar dat is het origineel, met een normale stem. Die niet zingt. Bij het klonen gaat er telkens iets verloren, Dinand is daar een stralend resultaat van.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hopelijk geen kloon want dat zou betekenen dat er nog 1 rondloopt op deze aardbol
daarom is het een kutplaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:26 schreef on_air het volgende:
Ey ey ey ey oh oh oh oh.
Maar niet kunnen ontkennen dat het natuurlijk ijzersterk in elkaar geproduceerd zit.
Dat einde van die clip:quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:06 schreef TheZapster het volgende:
Pief Paf Poef.
Als deze clip op tv was ging ik altijd James Bond na doen
Nee, ik ben ook geen fan van dat eeuwige "Creep".quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Againzender het volgende:
iik ga maar weer even verder met de wc schoonmaken
Ik werd ook pas wakker om 10.30 uur.quote:
Eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:40 schreef cosmick het volgende:
Nee, ik ben er niet kapot van, die MH. Niets bijzonders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Die live dvd 2003 vind ik echt wel mooi. Daarna deed Coldplay mij ook niet veel meer...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eens
Coldplay doet me sowieso heel weinig.
Hij had gewoon van de (hard) drugs af moeten blijven...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het origineel, met een normale stem. Die niet zingt. Bij het klonen gaat er telkens iets verloren, Dinand is daar een stralend resultaat van.
Een van de weinige nummers van Coldplay waarvoor mijn radio niet zachter gaat maar gewoon normaal op volume blijft...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:40 schreef cosmick het volgende:
Nee, ik ben er niet kapot van, die MH. Niets bijzonders.
Ik heb het eerder precies andersomquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Verder heb ik er ook niks mee...Maar toch wel minder irritant dan alle andere coldplay nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |