Vind ik ook. Laatst hoorde ik ook weer Cracker met "low" bijvoorbeeld.. totaal vergeten!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:15 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik zei een paar dagen geleden, dit is eens leuk om verrast te worden en zou 3FM veel vaker erin mogen knallen die vergeten hitjes
Volgens mij kan hij maandelijks een vierdubbelaar BBQ-platen uitbrengen voor de rest van zn levenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:22 schreef borisz het volgende:
ekdom moet een vierdubbelaar maken met BBQ platen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Ze is me een partij onmeuning fantastisch.
We are going on aquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:41 schreef cosmick het volgende:
Aiiii.. Vooral die "beatbox" solo is legendarisch.
Nou... Dat dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:22 schreef Againzender het volgende:
ah, ik heb de BBQ-Vitaminen opgezet zo te horen
gevalletje GMTAquote:
Terwijl ik Crazy toch leuker vind.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owkee, owkee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De clips van Aerosmith zijn altijd erg prettig jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Terwijl ik Crazy toch leuker vind.
En daar zijn ze met twee.
[ afbeelding ]
Eensch isquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You read my mindquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en Davequote:
In 1994 wilde ik ook zo zijn... ook zo'n auto... ook op pad... ook een pompbediende betalen met fotootjes uit zo'n apparaat... ook een zilveren pakje... ook een mannenpak aan en er goed uitzien... Ah hell, ik wil het nog steeds. Hoewel Alicia er weer iets beter uitziet de laatste tijd, maar Liv aardig breed geworden is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
You read my mind
Maar wat wil je ook. 2 vrouwen in schooluniform, dat uniform ook uittrekken en dan ook nog de stripact van Liv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |