quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! Ik kan binnenkort met mn achterste in het zwembad gaan zitten!
Oeps... eenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:Bennie Nijman! Benny Nijman! Benny Nijman!
Koppel je Flickr-feed met Twitterfeed aan je Twitter-account, dan hoef je dat niet meer handmatig te doen.quote:
Gezellig, zie je daar!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon!
En? Wie is het?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon!
Hoe moet je dat doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Koppel je Flickr-feed met Twitterfeed aan je Twitter-account, dan hoef je dat niet meer handmatig te doen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Zo... net weer Tjibbe aan de telefoon gehad. Ik sta op de lijst
Hij heeft hulp gehadquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:
Michiel, je moet niet een paar minuten achter elkaar steeds opnieuw stemmen
Zo kan ik ook winnen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij heeft hulp gehad
Kom op, Raconteurs winnen van REM? Ga nou gauw weg...
Is maar goed dat ik die tijd al ff voorbij benquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
"Nobody Likes You When You're 23"
Maar goed dat ik laatst jarig ben geweest.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:Surfin' USA
Ik moet altijd aan Skeet Surfin' denken. Uit de film Top Secret.
Och, dan pakt 'ie toch gewoon de podcast erbij?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Hans zal behoorlijk chagrijnig zijn als hij hoort dat ie Queen en Hit Me TV heeft gemist.
Nee, maandag krijgen we een extra zondag vanwege Pinksteren. Net als met Pasen.quote:
... om het extra verwarrend te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maandag krijgen we een extra zondag vanwege Pinksteren. Net als met Pasen.
3voor12 komt dus wel.
Dus twee keer Klaas en Barbara op dat tijdstip?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maandag krijgen we een extra zondag vanwege Pinksteren. Net als met Pasen.
3voor12 komt dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |