quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! Ik kan binnenkort met mn achterste in het zwembad gaan zitten!
Oeps... eenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:Bennie Nijman! Benny Nijman! Benny Nijman!
Koppel je Flickr-feed met Twitterfeed aan je Twitter-account, dan hoef je dat niet meer handmatig te doen.quote:
Gezellig, zie je daar!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon!
En? Wie is het?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon! Telefoon!
Hoe moet je dat doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Koppel je Flickr-feed met Twitterfeed aan je Twitter-account, dan hoef je dat niet meer handmatig te doen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Zo... net weer Tjibbe aan de telefoon gehad. Ik sta op de lijst
Hij heeft hulp gehadquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:
Michiel, je moet niet een paar minuten achter elkaar steeds opnieuw stemmen
Zo kan ik ook winnen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij heeft hulp gehad
Kom op, Raconteurs winnen van REM? Ga nou gauw weg...
Is maar goed dat ik die tijd al ff voorbij benquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
"Nobody Likes You When You're 23"
Maar goed dat ik laatst jarig ben geweest.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:Surfin' USA
Ik moet altijd aan Skeet Surfin' denken. Uit de film Top Secret.
Och, dan pakt 'ie toch gewoon de podcast erbij?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Hans zal behoorlijk chagrijnig zijn als hij hoort dat ie Queen en Hit Me TV heeft gemist.
Nee, maandag krijgen we een extra zondag vanwege Pinksteren. Net als met Pasen.quote:
... om het extra verwarrend te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maandag krijgen we een extra zondag vanwege Pinksteren. Net als met Pasen.
3voor12 komt dus wel.
Dus twee keer Klaas en Barbara op dat tijdstip?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maandag krijgen we een extra zondag vanwege Pinksteren. Net als met Pasen.
3voor12 komt dus wel.
Dat dacht ik ook al /\quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... om het extra verwarrend te maken.
Maandag dus Barbara Karel of Klaas van Kruistum?
Volgens mij was het met Pasen het programma alsvolgt:quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... om het extra verwarrend te maken.
Maandag dus Barbara Karel of Klaas van Kruistum?
Ik zit druk te prutsen in HTML en CSS voor een totaal vernieuwde versie van die-ene-site-van-me.quote:
Ik lig al in bed. Heb je pix?quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:35 schreef DaMook het volgende:
Nu weer wel, volgens mij was Quicktime even in de war en zag ik niet iemand anders dan annemic in beeld
, nu ziet ze er weer even lekker uit als voordat ik zei dat ze er minder lekker uitzag
.
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 200808:14 schreef Piles het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Jaaa, ik ben een keer de eerste [afbeelding] [afbeelding]
Wees blij dat je Shot of a gun gemist hebtquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:50 schreef cosmick het volgende:
AAAAAAARGH!!!!
Dat was nog erger?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij dat je Shot of a gun gemist hebt
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Kane best grappig nu zo
Beetje jammer van hun muziek alleenMaar goed, ook die muziek vind ik niet storend...Maar ik vind't ook helemaal niet interessant verder eigenlijk...
Typerender kan ik het niet omschrijven. Michiel heeft niet voor niets ooit al eens het spelletje constipatie-karaoke bedacht met een hoofdrol voor Dinand.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:57 schreef cosmick het volgende:
[..]. Het luistert gewoon niet lekker, zo vreselijk krampachtig allemaal.
Neequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:10 schreef cosmick het volgende:
Krijgen jullie dan nooit genoeg van Queen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |