quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zie het voor deze keer door de vingers![]()
.
Het is een mislukte karikatuur van zichzelf. Klinkt nep, gemaakt, geforceerd, plastic.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:19 schreef TheZapster het volgende:
Wat een afschuwelijke stem heeft die dinand toch
Hopelijk geen kloon want dat zou betekenen dat er nog 1 rondloopt op deze aardbolquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is een mislukte karikatuur van zichzelf. Klinkt nep, gemaakt, geforceerd, plastic.
Misschien is het een kloon. Of een alien, die het niet helemaal goed heeft gedaan, die menselijke outfit/gedrag.
"Shit Towne" vind ik nog wel te doen. De rest is vooral veel van het zelfde gejammer en gehuil om niks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen I Alone nog wle om aan te horen van hun hitjes
Ja, maar dat is het origineel, met een normale stem. Die niet zingt. Bij het klonen gaat er telkens iets verloren, Dinand is daar een stralend resultaat van.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hopelijk geen kloon want dat zou betekenen dat er nog 1 rondloopt op deze aardbol
daarom is het een kutplaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:26 schreef on_air het volgende:
Ey ey ey ey oh oh oh oh.
Maar niet kunnen ontkennen dat het natuurlijk ijzersterk in elkaar geproduceerd zit.
Dat einde van die clip:quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:06 schreef TheZapster het volgende:
Pief Paf Poef.
Als deze clip op tv was ging ik altijd James Bond na doen
Nee, ik ben ook geen fan van dat eeuwige "Creep".quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Againzender het volgende:
iik ga maar weer even verder met de wc schoonmaken
Ik werd ook pas wakker om 10.30 uur.quote:
Eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:40 schreef cosmick het volgende:
Nee, ik ben er niet kapot van, die MH. Niets bijzonders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Die live dvd 2003 vind ik echt wel mooi. Daarna deed Coldplay mij ook niet veel meer...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eens
Coldplay doet me sowieso heel weinig.
Hij had gewoon van de (hard) drugs af moeten blijven...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het origineel, met een normale stem. Die niet zingt. Bij het klonen gaat er telkens iets verloren, Dinand is daar een stralend resultaat van.
Een van de weinige nummers van Coldplay waarvoor mijn radio niet zachter gaat maar gewoon normaal op volume blijft...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:40 schreef cosmick het volgende:
Nee, ik ben er niet kapot van, die MH. Niets bijzonders.
Ik heb het eerder precies andersomquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Verder heb ik er ook niks mee...Maar toch wel minder irritant dan alle andere coldplay nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |