Ohhh dies mooi zeg, die wil ik!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef Anitra het volgende:
Ik ben flieft
[afbeelding]
Happy Pill
Happy soap
Each peach massage bar
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb mss een oplossing voor anderen die niet op de UK site kunnen komen.
Bij mij werkt het nu:
vraag
Ik kan bepaalde websites niet meer bereiken. Hoe kan ik dit oplossen?
antwoord
Als je problemen hebt om op bepaalde websites te komen, kun je de volgende stappen doorlopen:
ga in Internet Explorer naar 'extra' > 'internet opties' > 'verbindingen' > LAN instellingen
vink 'een proxy server gebruiken' aan
kies als proxy server adres: www-proxy.orange.nl
kies als poort: 8080
klik op 'ok'
Staat op de Orange pagina.
Ik ga shoppen
het is makkelijk voor je denk ik om die er bij te bestellen dan heb je alles in 1x binnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb je die Amazonian(?) ook al gekocht?
Zo niet dan wil ik hem nu ook wel gewoon meebestellen
Ow wat een drol ben ik ook!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
het is makkelijk voor je denk ik om die er bij te bestellen dan heb je alles in 1x binnen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
In de Leidse lag zondag ook nog aardig wat Ginger voor de liefhebber.
Oude omaatjes zeepquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraad Ginger voorlopig
![]()
Sorryquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:04 schreef Vava het volgende:
Wat een hoop nieuwe dingen heb je besteld! Ik was ook best benieuwd naar een paar zeepjes, jammer dat je bestelling al weg is![]()
Er zijn ook genoeg anderen dan oma's die wel een wasbeurtje zouden kunnen gebruiken als ik soms zo eens in de metro sta en de stank me tegemoet waaiertquote:
Zou sowieso een goed idee zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef CherryLips het volgende:
lush airspray zou dan wel een idee zijn.
Jij hebt toch ook een credit cardquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:04 schreef Vava het volgende:
Wat een hoop nieuwe dingen heb je besteld! Ik was ook best benieuwd naar een paar zeepjes, jammer dat je bestelling al weg is![]()
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de nieuwe zeepjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een credit cardIk kan me iets herinneren van een gesprekje over Lush wat wij een tijdje geleden hebben gevoerd op msn
![]()
Iets met bestellen ofzo..
![]()
Bruisballen in een oliebrandertje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Lotjeb het volgende:
Zou sowieso een goed idee zijnTotdat Lush er mee komt houd ik het bij bruisballen in een oliebrandertje
![]()
Beetje water erin, klein stukje bruisbal en je hele huis ruikt lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Sade het volgende:
[..]
Bruisballen in een oliebrandertje?Vertel vertel!
Ik heb ook wel interesse in een paar zeepjes en een potje van het een of anderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Jamaar het zou echt alleen maar om een paar zeepjes gaan
verder heb ik nog zoveel
![]()
September, 13 september, Sade. Dat valt alweer mee of niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Sade het volgende:
Dan lijkt me dat rond 13 oktober opzich prima, maar dat is nog zo ver weg!* ongeduldig *
Dat maakt niet uit, je hoeft geen lid te zijn ofzo. Alhoewel het natuurlijk een kleine moeite is om dat te worden...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:26 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik wil ook meedoen!!!
Edit:
Mijn vader heeft dus een creditcard, ik kan als ik hem het geld overboek daar gewoon gebruik van maken (eerder al gedaan). Dus eventueel kan ik een bestelling plaatsen.
Ik ben alleen geen member van het Engelse Lush forum, dus of ik 13 september mee kan dingen naar de kerstspullen en de speciale Letters to Santa weet ik niet!
Klopt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:23 schreef Aarti het volgende:
niks voor mij
Ik heb vandaag The Comforter voor in bad gekocht...tenminste zo heet ie toch? die roze met witte die naar cassis ruikt
Geniaal!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef Lotjeb het volgende:
Beetje water erin, klein stukje bruisbal en je hele huis ruikt lekker![]()
[/sub]
Helemaal opgelucht!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Melusine het volgende:
September, 13 september, Sade. Dat valt alweer mee of niet?
Engeland is tien keer beter. Nog nooit wat verkeerd gegaan bij mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben ik dan misschien wel verzekerd van een goede afloop en aflevering van lush spulletjes, tot op heden wacht ik dus nog steeds op mijn spulletjes.....
anders wil ik ook wel weer meedoen
Ja, dan blijf je maar thuis hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben alleen op vakantie de 13e...
Ik wil de nieuwe zeepjes, alleen niet die gore nieuwequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dan blijf je maar thuis hoor!
Of je maakt een lijstje en geeft het vast door ofzo?
Die is niet goorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwe zeepjes, alleen niet die gore nieuweWaylander
.
Ik had zelfs gezegd dat ik eventueel wil organiseren... maar als iemand wil organiseren die zeker weten meedoet is dat natuurlijk beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
Oké, even een resumé. De volgende mensen willen misschien/eventueel/zeker weten meebestellen aan een Engeland order:
Jacmar
Vava
XcUZ_Me
Sade
Shirley
bibi
p-etr-a
Bob.
Koningin
Bar_en_Mar
MissFrodo
Als ik het mis heb, laat het even weten. Of als je erbij wilt.
Done.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ik had zelfs gezegd dat ik eventueel wil organiseren... maar als iemand wil organiseren die zeker weten meedoet is dat natuurlijk beter.
In ieder geval wel op de lijst
Kunnen we die pas op 13 september zien? Of al eerder?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:42 schreef Anitra het volgende:
Ik wil ook mee doen.
Ben benieuwd naar de kerstdingen
Dit gaat over de kerstspullen, tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
Oké, even een resumé. De volgende mensen willen misschien/eventueel/zeker weten meebestellen aan een Engeland order:
quote:
Dat wil ik wel doen hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef MissFrodo het volgende:
Maarre..... Wie is er zo lief om mij te bellen/sms'sen op de 13?
Tenminste als de kerstspullen niet eerder bekend gemaakt worden en zo lijkt het nu te zijn.
Ja, daar heb je eigenlijk wel een heel goed punt. De produkten zijn pas de 13e bekend, dus je weet op die dag pas hoe veel je uitgeeft, dus je kunt dan pas geld overmaken. Tja, een kwestie van vertrouwen dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef p-etr-a het volgende:
Het enige probleem met alles op de 13e doorbellen is het geld. Als iemand dan pas een bestelling doorgeeft en het niet overmaakt, wat dan?
Ik wil ze best hier neerzetten, maar ze zullen ook op de site van het Engelse Lushforum staan voor als je echt nieuwsgierig bent die dag en al om acht uur 's ochtends zit te refreshen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef Sade het volgende:
Kan ieman dan trouwens die kerstproducten die 13de hier neerzetten zodat je kijken kan?
Ehm... jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat Vava wel voor mij kan beslissen... Meestal vind ik wel lekker wat zij niet lekker vindt en
andersom.
Superbedankt! Die zet ik alvast onder ''favorieten''.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:48 schreef p-etr-a het volgende:
Hier MevrouwKorn:
Dat is ook een goed idee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ohw jammer dat die kortingsbon niet kan. Ik weet nog niet of ik überhaupt kerstspullen wil, misschien is het dan handig om een groep mensen te maken die alleen normale spullen bestelt en dat zij er dan wel 1 gebruiken?
Jingle Spells denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook in bad geweest met een kerstbruisbal. Geen idee hoe 'ie heet, groot, paars en met allemaal sterretjes erin.
Wel lekker, maar niet heel spectaculair.
Dan neem je maar vrijquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ehm... ja![]()
Alleen is de 13e op een woensdag en dan moet ik werken, 's morgens half 7 de deur uit en 's avonds om half 6 weer thuismet een heel klein beetje geluk kan ik even op een pc met internet op mijn werk maar dat weet ik dus niet zeker
![]()
Ja dat heb ik ook... Ik heb een lijstje gemaakt in de vorige post van mij, maakt me verder niet zo veel uit of ik het doe of iemand anders.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dan wil ik wel op het lijstje bij de gewone order, ik bestel denk ik toch niks van de kerstspulletjes en weet nu al precies wat ik graag kopen wil.
Als je de kortingsbon gaat gebruiken moet je wel bellen. Als je het nl via de site doet berekent die gewoon alles en kun je de bon niet invoeren. Gewoon alles doorgeven aan de telefoon en zeggen dat je een bon hebt die je wil gebruiken en op gaat sturen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:29 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil de 'gewone' order wel organiseren. Geeft voor mij iets meer zekerheid m.b.t. het geld enzo, want ik moet het ook met m'n vader regelen. Als ik het hem overmaak is het geen probleem hoor maar hij wil ook niet in de zorgen zitten daarom natuurlijk. En alles uitzoeken/verzenden/wegbrengen vind ik geen probleem.![]()
Plus dat ik dan m'n 10% korting kan gebruiken!!Natuurlijk ook voor iedereen die mee doet.
Oké lijstje van deelnemers:
p-etr-a
MevrouwKoRn
Oké thanks! Dat vroeg ik me namelijk al af.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je de kortingsbon gaat gebruiken moet je wel bellen. Als je het nl via de site doet berekent die gewoon alles en kun je de bon niet invoeren. Gewoon alles doorgeven aan de telefoon en zeggen dat je een bon hebt die je wil gebruiken en op gaat sturen.
Niet veel. Ik heb al behoorlijk vaak gebeld en was geloof ik nooit meer dan 2 of 3 euro kwijt terwijl ik wel eens een bestelling van 600 Pond heb doorgegeven. Dat duurde dus wel eventjes maar ik stond er altijd van te kijken hoe weinig ik daar eigenlijk aan kwijt was.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oké thanks! Dat vroeg ik me namelijk al af.
Wat kost dat trouwens, bellen naar hun nummer?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Melusine het volgende:
Oooh ik dacht in de winkel!
Nou ja, als nanny werken heb ik ook gedaan, dus gewoon even krijsen "KOPPEN DICHT" en dan bellen!![]()
Dus... Ook gewone order?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Vava het volgende:
Ik heb nog kerstspul van vorig jaar over
Hmm... ik weet het nog niet zeker, denk er nog even overquote:
Ja klopt inderdaad. Ik heb me ook al zitten verbazen. Als wij 't over laten komen uit GB, kost dat 12 pond. Nou ik neem aan dat Lush zelf wel iets grotere shippings van daaruit haalt dan wij dus het is belachelijk. Maar goed dan bestellen we toch lekker zelf in Engeland!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef MissBehave het volgende:
P-etr-a, ik woon niet in Groningen, maar zelfs als t met TPG wordt verstuurd scheelt het me nog gigantisch met het lijstje dat ik nu heb... Ik heb eens zitten rekenen, en ze maken echt idiote marges op die niewe zeepjes, zo'n 44 to 47% met de huidige wisselkoers. Dat ze de zeepjes over moeten laten komen uit GB snap ik, maar dit is toch wel erg absurd
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach kreeg het vanmorgen iig binnen en heb vanavond nog lekker kunnen lushen (proest, dat hoorde Anitra mij vorig jaar nog niet zeggen)
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach kreeg het vanmorgen iig binnen en heb vanavond nog lekker kunnen lushen (proest, dat hoorde Anitra mij vorig jaar nog niet zeggen)
proest dat weet ik ook nog ja, zoiezo alles was lush je ging er speciaal voor naartoe, ik verklaarde je helemaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Anitra het volgende:
[..]nee dat had ik idd nooit verwacht. Zat ik trots met mijn lush spulletjes in het huisje en wilde er zoveel over vertellen.
Vind het daarom super leuk dat je nu ook besteld
Herinner me nu dat ik zelf pannen met water gekookt heb om in bad te kunnen in het huisje toen het warme water op was. Het duurde heel lang voor dat het bad vol was
Ik woon nu in Assen en gelukkig niet in een afgelegen hoekiequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
waar kom je vandaan Ardenlyn?
Ja een hele zoektocht is dat geweest om die Lush te vindenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
proest dat weet ik ook nog ja, zoiezo alles was lush je ging er speciaal voor naartoe, ik verklaarde je helemaalen vond het stinken...
En daar een ruim jaar later komt deze muts aanzetten hoor, ik wil genietn en badderen dus eens lush proberen![]()
Ik mail ze er gewoon even over.quote:Op zondag 3 september 2006 12:52 schreef Vava het volgende:
Dat van die bon vroeg ik me ook al af, ik denk eigenlijk van niet omdat ze in Engeland wel veel winkels hebben.
Daar wil ik ook zo graag eens bestellen, maar snap zo weinig van hun site enzo. Wil wat dingen proberen.quote:Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef JacMar het volgende:
Ik doe toch maar niet mee met de bestelling![]()
Het enige wat ik ECHT nodig heb zou misschien een potje Big zijn en mijn pot is nu nog niet eens leeg![]()
Ik ga even verstandig doenIk heb namelijk ook al een bestelling bij MMU gedaan
![]()
![]()
Die zou ik niet doen, die probeerde ik eerst gister ook maar je ruikt hem niet zo goed.quote:Op zondag 3 september 2006 14:32 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is een lekkere bruisbal voor in een brandertje? Ik heb zo'n stenen ding met een kaarsje waarin je gewoon wat water & olie kan gooien. Het liefst dus een bloemengeur ofzo, want het is om het huis te laten geuren. Liefst ook niet té sterk.
Ikzelf zat te denken aan Sakura, Fairy Jasmine, Waving not Drowning, Avobath, Blackberry bath bomb, Chelsea Garden, Still Life, Sex bomb, Youki-Hi.... Ik weet het dus gewoon niet!
Wat snap je er niet aan dan? Ik heb pas geleden voor het eerst wat spullen besteld en later nog een keer, dus misschien kan ik helpen. Ik vind de site juist erg makkelijk in gebruik, maar wat ik moeilijk vind is dat ze zo achterlijk veel luchtjes hebben!quote:Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar wil ik ook zo graag eens bestellen, maar snap zo weinig van hun site enzo. Wil wat dingen proberen.
Voor wat ik heb gelezen moet je er een klein stukje afhalen en die gewoon samen met water in je brander stoppen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:03 schreef CherryLips het volgende:
maar hoe werkt dat precies, een bruisbal in een brandertje?
Als je het kwijt wilt, dan wil ik het wel graag hebbenquote:Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar wil ik ook zo graag eens bestellen, maar snap zo weinig van hun site enzo. Wil wat dingen proberen.
Ik heb hier een potje big staan waarmee ik 2x mijn haar mee gedaan heb, maar nu is mijn haar weer kort en gebruik ik het niet, wil jij die hebben voor ongemak van giro-gebeuren?
ik had trouwens giro terug gekregen, wil je mij mailtje sturen met de gegevens, want volgens my is er iets niet goed gegaan
quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Melusine het volgende:
[..]
Aan het einde als je je bestelling afrondt kun je ook nog kiezen of de produkten licht, medium of sterk van geur moeten zijn (ik raad niet aan om sterk te kiezen, dat schijn je beter niet te kunnen doen de eerste keer).
Ik wacht het wel af...Ik heb overal kleine verpakkingen van besteld, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef noekje het volgende:
Ik vind MMU niet zo eigenlijk. Misschien heb ik wel de verkeerde geuren maar over het algemeen houd ik wel van die geuren die ik besteld had, anders had ik ze niet besteld natuurlijk maar ik vind ze te sterk en toch een beetje synthetisch ruiken.
Zijn ze de order al aan het maken? Ik had het eerst ook gedaan, maar aangezien ik toch nog niet aan de beurt was heb ik het nog kunnen veranderen (even een berichtje aan ze sturen via de "contact us" link)quote:
Binnenkort ben je ook Lushverslaafdquote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn vanmiddag gewassen met een proefje van Honey i washed the kids (als ik het goed heb qua naam spelling) en moet zeggen enorm lekker van geur...
Jeumig straks ga ik het echt nog enorm lekker vinden allemaal...
Ja, ik vond ze ook een beetje raar ruiken. Alles had een beetje dezelfde 'ondertoon' op een of andere manier.quote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef noekje het volgende:
Ik vind MMU niet zo eigenlijk. Misschien heb ik wel de verkeerde geuren maar over het algemeen houd ik wel van die geuren die ik besteld had, anders had ik ze niet besteld natuurlijk maar ik vind ze te sterk en toch een beetje synthetisch ruiken.
Thanks! Ik wil idd kleine verpakkingen bestellen en de geuren ga ik eens op mijn gemak bekijken straks. En dan Rick lief aan kijken of ik zijn CC mag lenen.quote:
Ja! Gezellig! Kom je naar de Leidsestraat?quote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef p-etr-a het volgende:
Dan kan ik beter hier in NL een keer weer naar de winkel om zeker te zijn van geurtjes enzo. Dan kan ik het ook allemaal proberen.
Prima, ik ben vorige keer toch bij de Kalver geweest. Ik weet alleen nog niet wanneer. Is er ook koopavond bij jullie?quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja! Gezellig! Kom je naar de Leidsestraat?![]()
Op donderdagavond is het koopavond.quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Prima, ik ben vorige keer toch bij de Kalver geweest. Ik weet alleen nog niet wanneer. Is er ook koopavond bij jullie?
Ik heb mijne ook van de gezondheidswinkel.quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef Bob. het volgende:
Ik heb die van mij bij zoon natuur winkeltje gekocht (noem je dat zo? zoon winkel waar ze ook henna en wierook enzo verkopen). Daar hadden ze hele mooie.
Maar de blokker heeft ze inderdaad vast ook wel!
En je bent een slechte verslaafde Vava.![]()
Ik heb Anitra aangeboden om JJ en New over te nemen. Zover ik weet is die JJ voor jou bedoeld.quote:Op maandag 4 september 2006 10:28 schreef _evenstar_ het volgende:
mijn jumping juniper is opmisschien vanmiddag naar de lush en echt alleen maar de JJ halen
![]()
Heel ergquote:
Volgende week donderdagquote:Op zondag 3 september 2006 21:57 schreef p-etr-a het volgende:
Oké, donderdag dus. Werk jij er dan ook?
Ik heb je mail dankjequote:Op maandag 4 september 2006 17:36 schreef MissFrodo het volgende:
joh bij mij lukt het ook wel eens niet hoor
Je bedoeld die mooie roze/blauwe/groene/gele bakjes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:38 schreef Lotjeb het volgende:
Ardenlyn, bij Xenos hebben ze heel handige klein bakjes. Ideaal voor het bewaren van Lushspulletjes!
Eh, nee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:39 schreef CherryLips het volgende:
m'n i should coco brokkelt helemaal uit elkaarhoort dit?
quote:
Wat klopt hier niet?quote:Om de lancering van al onze nieuwe producten te vieren…..mag je ze gratis proberen!
Ja, daar knipper je met je ogen van natuurlijk.
Dat begrijpen we. Daarom leggen we het even uit. Omdat we graag willen dat al onze mailorder Lushies de kans krijgen de nieuwe producten te proberen, hebben we een geweldig aanbod voor je.
Bij iedere bestelling vanaf ¤ 100,00 krijg je van ons ....
Bingo!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:26 schreef CherryLips het volgende:
de combinatie 'gratis' en '¤100' ?![]()
![]()
daar gaan m'n ogen wel even van knipperen jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bingo!
Je mag gratis een product uitkiezen als je eerst ff 100 euro naar me overmaakt.
Dat begrijpen we. Daarom leggen we het even uit. Omdat we graag een zodanige vette winst willen maken op onze producten, doen we alsof we al onze mailorder Lushies de kans geven gratis de nieuwe producten te proberen, terwijl we ze eerst 100 euro laten betalenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar gaan m'n ogen wel even van knipperen ja![]()
Deze?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef Shirley het volgende:
én ik heb een badgenootje! Heb namelijk een allerschattigst knalroze badeendje gekocht![]()
Ja, de róze uitvoeringquote:
Voor die éxtra dimensie Vaav?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Wat een allerschattigst badeendje![]()
![]()
Ik heb drie gele badeendjes, een moeder een twee kleine eendjes![]()
die heb ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Wat een allerschattigst badeendje![]()
![]()
Ik heb drie gele badeendjes, een moeder een twee kleine eendjes![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omg
A dirty mind is a joy for life, zeggen we dan maar he.
tip voor Lush: bruisballen met trillend extraatjequote:
Dat zo'n trillend eendje toch zo'n hoeveelheid schuim kan veroorzakenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef Shirley het volgende:
Zo! Ik ben uit bad. En er is een halve Candy Cane verloren gegaan, en een schuim! Niet normaal meer...Lekker hoor, ben weer helemaal lekker geurend.
Hij trilt niet! Ik ging er wel mee schudden, maar dat hielp niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat zo'n trillend eendje toch zo'n hoeveelheid schuim kan veroorzaken![]()
Whehehe jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tip voor Lush: bruisballen met trillend extraatje
(gratis als je ¤500 hebt uitgegeven)
En de batterij zat goed?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hij trilt niet! Ik ging er wel mee schudden, maar dat hielp niet.
quote:
Heb ik toch niks aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:46 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg je ook geen nieuwe batterijen van me![]()
Vooral Sleepy Head werkt goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmm misschien toch maar eens proberen, want het begint me weer echt letterlijk op te breken
Da's omgerekend zo'n 19,15 eurie terwijl ze bij de bijenkorf nog steeds 15 euro zijn!quote:
da's geen geld voor een badeend.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef Sade het volgende:
[..]
Da's omgerekend zo'n 19,15 eurie terwijl ze bij de bijenkorf nog steeds 15 euro zijn!
Deep Sleep jelly is ook zeer ontspannend, met veel lavendel enzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
helpt Lush ook tegen slapeloosheid?![]()
Heb ik dat gemist??quote:Op woensdag 6 september 2006 19:50 schreef MissFrodo het volgende:
He de kerstparty verplaatst??? Das wel een betere datum moet ik zeggen, tenminste die zaterdag kan ik zelf kijken en eventueel bestellen.
Was toch vrijdag en zaterdag???
* twijfel nu weer over de data*
Ik heb net 2 potjes....quote:Op donderdag 7 september 2006 09:22 schreef Ardenlyn het volgende:
Velen zullen meer hebben maar ik vind dit al heel wat en ik ben er nog niet eens zo lang mee bezig![]()
Ja die op het Amerikaanse forum zijn echt gestoord hè?! Wow, ik heb ze meteen aan mijn vriendje laten zien met de vermaning "En nu nooit meer zeggen dat ik te veel Lush heb!".quote:Op donderdag 7 september 2006 13:43 schreef Ardenlyn het volgende:
@Melusine: Ik zou zo graag ook een BBS willen proberen maar we hebben geen bad. Of een bathmelt of bruisbal. Misschien maar goed dat wij geen bad hebben want dan wil ik nog meer kopen.
Wat is nou eigenlijk zo speciaal aan Snow Fairy?
Leuke foto btw!! Ik vind het erg leuk om van dit soort foto's van anderen te bekijken.
Op het USA forum heb je ook heel veel foto's staan echt super.
Waving not drowning bruisbalquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
helpt Lush ook tegen slapeloosheid?![]()
Dankjequote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat een mooie glazen potjes trouwens, Ardenlyn. Zeker een goed idee voor je bodybutters.
Die heb je ook bij de Xenos gehaald?
jahoor dat magquote:Op donderdag 7 september 2006 18:48 schreef Anitra het volgende:
Bar ik heb nog een aantal dingen liggen die ik niet gebruik voor in bad, heb teveel liggen en badderen mag nu ff niet. Zal ik die opsturen naar jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |