Ohhh dies mooi zeg, die wil ik!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef Anitra het volgende:
Ik ben flieft
[afbeelding]
Happy Pill
Happy soap
Each peach massage bar
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb mss een oplossing voor anderen die niet op de UK site kunnen komen.
Bij mij werkt het nu:
vraag
Ik kan bepaalde websites niet meer bereiken. Hoe kan ik dit oplossen?
antwoord
Als je problemen hebt om op bepaalde websites te komen, kun je de volgende stappen doorlopen:
ga in Internet Explorer naar 'extra' > 'internet opties' > 'verbindingen' > LAN instellingen
vink 'een proxy server gebruiken' aan
kies als proxy server adres: www-proxy.orange.nl
kies als poort: 8080
klik op 'ok'
Staat op de Orange pagina.
Ik ga shoppen
het is makkelijk voor je denk ik om die er bij te bestellen dan heb je alles in 1x binnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb je die Amazonian(?) ook al gekocht?
Zo niet dan wil ik hem nu ook wel gewoon meebestellen
Ow wat een drol ben ik ook!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
het is makkelijk voor je denk ik om die er bij te bestellen dan heb je alles in 1x binnen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
In de Leidse lag zondag ook nog aardig wat Ginger voor de liefhebber.
Oude omaatjes zeepquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraad Ginger voorlopig
![]()
Sorryquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:04 schreef Vava het volgende:
Wat een hoop nieuwe dingen heb je besteld! Ik was ook best benieuwd naar een paar zeepjes, jammer dat je bestelling al weg is![]()
Er zijn ook genoeg anderen dan oma's die wel een wasbeurtje zouden kunnen gebruiken als ik soms zo eens in de metro sta en de stank me tegemoet waaiertquote:
Zou sowieso een goed idee zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef CherryLips het volgende:
lush airspray zou dan wel een idee zijn.
Jij hebt toch ook een credit cardquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:04 schreef Vava het volgende:
Wat een hoop nieuwe dingen heb je besteld! Ik was ook best benieuwd naar een paar zeepjes, jammer dat je bestelling al weg is![]()
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de nieuwe zeepjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een credit cardIk kan me iets herinneren van een gesprekje over Lush wat wij een tijdje geleden hebben gevoerd op msn
![]()
Iets met bestellen ofzo..
![]()
Bruisballen in een oliebrandertje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Lotjeb het volgende:
Zou sowieso een goed idee zijnTotdat Lush er mee komt houd ik het bij bruisballen in een oliebrandertje
![]()
Beetje water erin, klein stukje bruisbal en je hele huis ruikt lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Sade het volgende:
[..]
Bruisballen in een oliebrandertje?Vertel vertel!
Ik heb ook wel interesse in een paar zeepjes en een potje van het een of anderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Jamaar het zou echt alleen maar om een paar zeepjes gaan
verder heb ik nog zoveel
![]()
September, 13 september, Sade. Dat valt alweer mee of niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Sade het volgende:
Dan lijkt me dat rond 13 oktober opzich prima, maar dat is nog zo ver weg!* ongeduldig *
Dat maakt niet uit, je hoeft geen lid te zijn ofzo. Alhoewel het natuurlijk een kleine moeite is om dat te worden...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:26 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik wil ook meedoen!!!
Edit:
Mijn vader heeft dus een creditcard, ik kan als ik hem het geld overboek daar gewoon gebruik van maken (eerder al gedaan). Dus eventueel kan ik een bestelling plaatsen.
Ik ben alleen geen member van het Engelse Lush forum, dus of ik 13 september mee kan dingen naar de kerstspullen en de speciale Letters to Santa weet ik niet!
Klopt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:23 schreef Aarti het volgende:
niks voor mij
Ik heb vandaag The Comforter voor in bad gekocht...tenminste zo heet ie toch? die roze met witte die naar cassis ruikt
Geniaal!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef Lotjeb het volgende:
Beetje water erin, klein stukje bruisbal en je hele huis ruikt lekker![]()
[/sub]
Helemaal opgelucht!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Melusine het volgende:
September, 13 september, Sade. Dat valt alweer mee of niet?
Engeland is tien keer beter. Nog nooit wat verkeerd gegaan bij mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben ik dan misschien wel verzekerd van een goede afloop en aflevering van lush spulletjes, tot op heden wacht ik dus nog steeds op mijn spulletjes.....
anders wil ik ook wel weer meedoen
Ja, dan blijf je maar thuis hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben alleen op vakantie de 13e...
Ik wil de nieuwe zeepjes, alleen niet die gore nieuwequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dan blijf je maar thuis hoor!
Of je maakt een lijstje en geeft het vast door ofzo?
Die is niet goorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwe zeepjes, alleen niet die gore nieuweWaylander
.
Ik had zelfs gezegd dat ik eventueel wil organiseren... maar als iemand wil organiseren die zeker weten meedoet is dat natuurlijk beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
Oké, even een resumé. De volgende mensen willen misschien/eventueel/zeker weten meebestellen aan een Engeland order:
Jacmar
Vava
XcUZ_Me
Sade
Shirley
bibi
p-etr-a
Bob.
Koningin
Bar_en_Mar
MissFrodo
Als ik het mis heb, laat het even weten. Of als je erbij wilt.
Done.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ik had zelfs gezegd dat ik eventueel wil organiseren... maar als iemand wil organiseren die zeker weten meedoet is dat natuurlijk beter.
In ieder geval wel op de lijst
Kunnen we die pas op 13 september zien? Of al eerder?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:42 schreef Anitra het volgende:
Ik wil ook mee doen.
Ben benieuwd naar de kerstdingen
Dit gaat over de kerstspullen, tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
Oké, even een resumé. De volgende mensen willen misschien/eventueel/zeker weten meebestellen aan een Engeland order:
quote:
Dat wil ik wel doen hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef MissFrodo het volgende:
Maarre..... Wie is er zo lief om mij te bellen/sms'sen op de 13?
Tenminste als de kerstspullen niet eerder bekend gemaakt worden en zo lijkt het nu te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |