die heb ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Wat een allerschattigst badeendje![]()
![]()
Ik heb drie gele badeendjes, een moeder een twee kleine eendjes![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omg
A dirty mind is a joy for life, zeggen we dan maar he.
tip voor Lush: bruisballen met trillend extraatjequote:
Dat zo'n trillend eendje toch zo'n hoeveelheid schuim kan veroorzakenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef Shirley het volgende:
Zo! Ik ben uit bad. En er is een halve Candy Cane verloren gegaan, en een schuim! Niet normaal meer...Lekker hoor, ben weer helemaal lekker geurend.
Hij trilt niet! Ik ging er wel mee schudden, maar dat hielp niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat zo'n trillend eendje toch zo'n hoeveelheid schuim kan veroorzaken![]()
Whehehe jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tip voor Lush: bruisballen met trillend extraatje
(gratis als je ¤500 hebt uitgegeven)
En de batterij zat goed?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hij trilt niet! Ik ging er wel mee schudden, maar dat hielp niet.
quote:
Heb ik toch niks aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:46 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg je ook geen nieuwe batterijen van me![]()
Vooral Sleepy Head werkt goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmm misschien toch maar eens proberen, want het begint me weer echt letterlijk op te breken
Da's omgerekend zo'n 19,15 eurie terwijl ze bij de bijenkorf nog steeds 15 euro zijn!quote:
da's geen geld voor een badeend.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef Sade het volgende:
[..]
Da's omgerekend zo'n 19,15 eurie terwijl ze bij de bijenkorf nog steeds 15 euro zijn!
Deep Sleep jelly is ook zeer ontspannend, met veel lavendel enzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
helpt Lush ook tegen slapeloosheid?![]()
Heb ik dat gemist??quote:Op woensdag 6 september 2006 19:50 schreef MissFrodo het volgende:
He de kerstparty verplaatst??? Das wel een betere datum moet ik zeggen, tenminste die zaterdag kan ik zelf kijken en eventueel bestellen.
Was toch vrijdag en zaterdag???
* twijfel nu weer over de data*
Ik heb net 2 potjes....quote:Op donderdag 7 september 2006 09:22 schreef Ardenlyn het volgende:
Velen zullen meer hebben maar ik vind dit al heel wat en ik ben er nog niet eens zo lang mee bezig![]()
Ja die op het Amerikaanse forum zijn echt gestoord hè?! Wow, ik heb ze meteen aan mijn vriendje laten zien met de vermaning "En nu nooit meer zeggen dat ik te veel Lush heb!".quote:Op donderdag 7 september 2006 13:43 schreef Ardenlyn het volgende:
@Melusine: Ik zou zo graag ook een BBS willen proberen maar we hebben geen bad. Of een bathmelt of bruisbal. Misschien maar goed dat wij geen bad hebben want dan wil ik nog meer kopen.
Wat is nou eigenlijk zo speciaal aan Snow Fairy?
Leuke foto btw!! Ik vind het erg leuk om van dit soort foto's van anderen te bekijken.
Op het USA forum heb je ook heel veel foto's staan echt super.
Waving not drowning bruisbalquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
helpt Lush ook tegen slapeloosheid?![]()
Dankjequote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat een mooie glazen potjes trouwens, Ardenlyn. Zeker een goed idee voor je bodybutters.
Die heb je ook bij de Xenos gehaald?
jahoor dat magquote:Op donderdag 7 september 2006 18:48 schreef Anitra het volgende:
Bar ik heb nog een aantal dingen liggen die ik niet gebruik voor in bad, heb teveel liggen en badderen mag nu ff niet. Zal ik die opsturen naar jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |