Ik heb mijne ook van de gezondheidswinkel.quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef Bob. het volgende:
Ik heb die van mij bij zoon natuur winkeltje gekocht (noem je dat zo? zoon winkel waar ze ook henna en wierook enzo verkopen). Daar hadden ze hele mooie.
Maar de blokker heeft ze inderdaad vast ook wel!
En je bent een slechte verslaafde Vava.![]()
Ik heb Anitra aangeboden om JJ en New over te nemen. Zover ik weet is die JJ voor jou bedoeld.quote:Op maandag 4 september 2006 10:28 schreef _evenstar_ het volgende:
mijn jumping juniper is opmisschien vanmiddag naar de lush en echt alleen maar de JJ halen
![]()
Heel ergquote:
Volgende week donderdagquote:Op zondag 3 september 2006 21:57 schreef p-etr-a het volgende:
Oké, donderdag dus. Werk jij er dan ook?
Ik heb je mail dankjequote:Op maandag 4 september 2006 17:36 schreef MissFrodo het volgende:
joh bij mij lukt het ook wel eens niet hoor
Je bedoeld die mooie roze/blauwe/groene/gele bakjes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:38 schreef Lotjeb het volgende:
Ardenlyn, bij Xenos hebben ze heel handige klein bakjes. Ideaal voor het bewaren van Lushspulletjes!
Eh, nee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:39 schreef CherryLips het volgende:
m'n i should coco brokkelt helemaal uit elkaarhoort dit?
quote:
Wat klopt hier niet?quote:Om de lancering van al onze nieuwe producten te vieren…..mag je ze gratis proberen!
Ja, daar knipper je met je ogen van natuurlijk.
Dat begrijpen we. Daarom leggen we het even uit. Omdat we graag willen dat al onze mailorder Lushies de kans krijgen de nieuwe producten te proberen, hebben we een geweldig aanbod voor je.
Bij iedere bestelling vanaf ¤ 100,00 krijg je van ons ....
Bingo!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:26 schreef CherryLips het volgende:
de combinatie 'gratis' en '¤100' ?![]()
![]()
daar gaan m'n ogen wel even van knipperen jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bingo!
Je mag gratis een product uitkiezen als je eerst ff 100 euro naar me overmaakt.
Dat begrijpen we. Daarom leggen we het even uit. Omdat we graag een zodanige vette winst willen maken op onze producten, doen we alsof we al onze mailorder Lushies de kans geven gratis de nieuwe producten te proberen, terwijl we ze eerst 100 euro laten betalenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar gaan m'n ogen wel even van knipperen ja![]()
Deze?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef Shirley het volgende:
én ik heb een badgenootje! Heb namelijk een allerschattigst knalroze badeendje gekocht![]()
Ja, de róze uitvoeringquote:
Voor die éxtra dimensie Vaav?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Wat een allerschattigst badeendje![]()
![]()
Ik heb drie gele badeendjes, een moeder een twee kleine eendjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |