Nee, logisch. Als ik in de winkel ben koop ik ook altijd wel wat hoor, bijv. dingen die nog over zijn van kerst oid, of discons die daar nog liggen, maar ik denk al snel 'tja, voor dit geld had ik daar toch meer gekocht'. Us bin zunig he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat scheelt dan al wel want ik ken het echt nog niet goed.
[..]
Het lijkt me ook zeker leuk (na de bespreking van jouw laatste bestelling op Lushalicious al helemaal) maar niet als ik de producten nog niet ken.
ok, volgende keer de jouwe danquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Haha, ja, ik wou net een aanmaken met Sweet dreams are made of Lush, maar ik wist niet of ie al gebruikt was. =P Wat ben je trouwens flitsend snel!
Zeg, waar is je bron? Beetje zitten aanhalen zonder bron, kom nou toch. Volgens de website is het nu trouwens een "small, pea-sized piece". Enneh, op mijn potje staat blobquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ok, volgende keer de jouwe dan
enne, ik heb m'n snelle momenten *gooit haar over schouder*
M'n moeder heeft zomaar The Olive Branch gebruikt, en zij en m'n zus waren het erover eens dat die erg lekker wasZe mogen van mij alles gebruiken, behalve B4B want die maken ze niet meer.
En m'n zus heeft nogal last van acné, sinds d'r 25e ineensen ze smeerde altijd Vichy erop, maar dat helpt voor geen meter, dus ik proneer haar aan AOBS te helpen, misschien dat dat wel een beetje helpt, maar 'dat zand van jou is niks', zoals ze het zo mooi zei
Ze had het gisteren gebruikt en ze was de helft verloren onder de kraan en ze had een 'pea-sized glob' gepakt, maar ik pak altijd een veel grotere glob, maar ja, dat weet zij niet natuurlijk.
En volgens mij zijn Engelse erwten altijd al iets groter![]()
RRS heb ik nog. Moah, beetje flauw om wat terug te gaan vragen voor shower gel die OD is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken Slammer, H4S en B Never helemaal niet, dus geen idee of het lekker isSlammer en H4S waren er net uit toen ik verslingerd raakte. Maar B Never lijkt me wel erg lekker
wat wil je ervoor terug? Ik heb niet zoveel ruilspul, alleen RRS
Ik gebruik ook een grotere blob, er zit toch zat in het potjequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
m'n B4B flesje is nog vrij vol, omdat ik hem niet durf te gebruikenals er ineens een brand uitbreekt, laat ik het je weten
*op hout klopt* bedankt voor 't aanbod
en ik had geen zin om naar beneden te lopen en het bakje te pakkenmaar ik gebruik dus wel een blob ter grootte van meerdere erwten
Snel opmaken!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Mijn AOBS is over 1 uur en 27 minuten over datum
Ah joh, tussen die zaadjes in AOBS vallen die beestjes toch niet opquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:37 schreef CherryLips het volgende:
klokslag middernacht kruipen er allemaal beestjes uit
Oh nee, 1 uur dan, komt uit Engeland he
Hartstike handig juist joh, hoef je zelf niks meer te doen. Gewoon een kwak van dat spul op je voorhoofd en dan wandelt het zichzelf wel over je gezicht heen!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:37 schreef CherryLips het volgende:
klokslag middernacht kruipen er allemaal beestjes uit
Oh nee, 1 uur dan, komt uit Engeland he
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah joh, tussen die zaadjes in AOBS vallen die beestjes toch niet op. Net als groen haar op Herbalism
.
zolang je gezicht er niet afvalt is er denk ik niks aan de handquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat potje wat ik ooit een keer van jou over heb genomen was ook al lang en breed over de datum, nooit gekke dingen mee gebeurd hoorniet gemerkt iig
![]()
De tofheid!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:
misschien zijn die zaadjes wel de beestjesen om klokslag 1 uur krijgen ze pootjes
Wel foto's maken en posten dan he!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:
misschien zijn die zaadjes wel de beestjesen om klokslag 1 uur krijgen ze pootjes
Ik heb echt nog zoveel over van de afgelopen Kerstquote:
Ik heb zuinig gedaan omdat ik slechts twee kleine flesjes hadquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt nog zoveel over van de afgelopen Kerst.
ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt nog zoveel over van de afgelopen Kerst.
Ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ookik dacht dat ik het tegen pasen wel op zou hebben, maar ik heb nog een grote fles
.
Neem een lekker Play Duh-bad om jezelf te troostenquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neem een lekker Play Duh-bad om jezelf te troosten.
quote:
Ik ken dat, ik had het ook met mijn Hybrid. Maar ik ben er nu achter dat goed drogen goed helpt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:05 schreef lienelien het volgende:
Mijn Karma Komba shampoo bar is op vakantie gesmolten en helemaal slijmerig geworden![]()
Daar heb ik ook nog van maar ik vind het geenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik heb ook nog 't Was the Night Before Christmas
Ik kan wel een portie gebruikenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:06 schreef Vava het volgende:
Big Calm, Deep Sleep, Dream On... wil Lush dat we rustig worden ofzo
Hmm.. heb je geen Sleepy Head?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:12 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik kan wel een portie gebruiken![]()
Ik kan niet slapen..Moet morgen om 9 uur bij de kaakchirurg zijn![]()
Nee helaas heb ik die niet..quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm.. heb je geen Sleepy Head?
Succes morgen!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik raad je ons huismiddel aan:, de hamernarcose
![]()
Wat moet er gebeuren bij de kaakchirurg?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:27 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik die niet..![]()
Ga zo toch maar proberen te slapen en ik hoop dat het snel achter de rug is morgen![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:31 schreef JacMar het volgende:
Mijn verstandskiezen gaan eruit...Ik heb al ijs klaar liggen in de vriezer![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:31 schreef JacMar het volgende:
ik durf ook niet, ik ben als de dood voor de tandarts, alleen bij een controle heb ik het al dun door de broek lopen en kan ik niet slapen, laat staan de kaakchirurgquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:33 schreef Shirley het volgende:
[..]OMFG!
Ik ga je heel veel sterkte alvast wensen, en verwen jezelf flink met Lush, want volgens mij ga je redelijk pijn krijgen. Ik moet ze ook weg laten halen, maar durf niet door alle gruwelverhalen.
Dan kunnen wij mekaar een handje geven. Al zouden ze me 1000 euro aan Lushbonnen geven, mij krijg je echt niet zomaar naar de kaakchirurg. Of ik moet echt dood gaan van de pijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik durf ook niet, ik ben als de dood voor de tandarts, alleen bij een controle heb ik het al dun door de broek lopen en kan ik niet slapen, laat staan de kaakchirurg![]()
Pijnstillers, ijs en Lush, dat heb je dan morgen nodigquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:31 schreef JacMar het volgende:
precies. ik durf ook niet naar de tandhygieniste ofzo. ze moeten gewoon uit m´n mond blijvenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan kunnen wij mekaar een handje geven. Al zouden ze me 1000 euro aan Lushbonnen geven, mij krijg je echt niet zomaar naar de kaakchirurg. Of ik moet echt dood gaan van de pijn.
Dan wil je echt wel jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan kunnen wij mekaar een handje geven. Al zouden ze me 1000 euro aan Lushbonnen geven, mij krijg je echt niet zomaar naar de kaakchirurg. Of ik moet echt dood gaan van de pijn.
Nee maar 2 gelukkigquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Pijnstillers, ijs en Lush, dat heb je dan morgen nodiggaan ze er allemaal in een keer uit?
Bij mij viel het trekken van verstandskiezen serieus mee, maar ik hoefde er ook niet voor naar een kaakchirurg. Ik kreeg alleen nog wel een extra verstandskiesjequote:Op maandag 7 augustus 2006 00:47 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nee maar 2 gelukkig![]()
![]()
![]()
Ik heb zowel gruwelverhalen als "positieve" verhalen gehoord...Dus we wachten maar af..
Jullie zien mij hier morgen wel weer verschijnen om een uurtje of half 11 (hoop ik)
![]()
Je hoort het morgen wel! Ik heb in ieder geval meeeeeeeer dan genoeg Lush in huisquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Bij mij viel het trekken van verstandskiezen serieus mee, maar ik hoefde er ook niet voor naar een kaakchirurg. Ik kreeg alleen nog wel een extra verstandskiesje
Absoluut, ik vraag niet voor niets wat ik gratis kan krijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Nee, logisch. Als ik in de winkel ben koop ik ook altijd wel wat hoor, bijv. dingen die nog over zijn van kerst oid, of discons die daar nog liggen, maar ik denk al snel 'tja, voor dit geld had ik daar toch meer gekocht'. Us bin zunig he?
Je hebt een goed excuus om vandaag éxtra veel Lush te gebruiken en veel ijsjes te etenquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:43 schreef JacMar het volgende:
Dames ik ben alweer terug en het viel reuze mee! De verdoving was even naar en het wrikken en trekken is ook niet fijn..Heb net wat pijnstillers gehaald bij de apotheek en zit met een zak ijs tegen mijn wang![]()
Veel plezier! ik ga even een pijnstiller nemen voordat de verdoving uitwerkt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt een goed excuus om vandaag éxtra veel Lush te gebruiken en veel ijsjes te eten!
Ik wens je veel sterkte, ga zo een dagje rondbanjeren in de Efteling, samen met nog veeeeel meer mensen.
Ik heb nog een halve pop in the bath liggen..maar ik denk dat ik gewoon ga douchen..hahahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:31 schreef Vava het volgende:
Fijn dat het goed ging en dat het meevalt!ik zou een van de nieuwe dingen in bad doen
Beetje laatmaar XcUZ_Me, alsnog veel plezier in de Efteling
Gewoon een groot neon-bord kopen:quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het probleem hier is dat er hier geen voordeur zit, dat kreng zit aan de achterkant en de brievenbus is in de muur...
Als de postbodes aan de verkeerde kant van de straat lopen lopen ze dat nummer 13 nog wel eens voorbi...
Of zal het toch die 13 zijn... dan word ik het nu toch wel zat hoor
Ik heb ze allebei, maar ik vind SftK lekkerder ruiken (vanille/kersen) en ook krijg je er echt echt echt een zacht huidje van!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:51 schreef Sade het volgende:
Hoe is jullie ervaring met Sympathy for the Skin en Skin Sin? Ik ben op zoek naar een lekker huidverzorgingsproduct en heb Dream Cream al geprobeerd, maar vind die niet lekker ruiken...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef Lotjeb het volgende:
Zojuist mijn laatste stuk Ginger aangebroken![]()
Nee ik ga het in engeland bestellen, scheelt een zooiquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Balen!
Kom je morgen even een nieuwe halen
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oooh en ik ben ook nog op de foto geweest met de liefste Lushies van Italië (Florence):
[afbeelding]
Eén keer raden wie er uit Nederland komt...
Super toch! Lijkt me toch wel gaaf werk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
P-etr-a: Ik werk 'flexibel' in de vakanties en verder in de weekenden en op koopavonden.
Ruikt lekker (lavendel, en nog wat) is veel handzamer dan een vloeibare scrub, doet het geweldig, en je huid voelt ook nog eens geweldig aan na gebruikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Sade het volgende:
En nog iets: ik lees vaak iets over die Buffy. Waarom vinden mensen die zo geweldig? * nieuwsgierig *
Ik schrik gewoon van de prijzen waar ze op ebay weg gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:41 schreef lotje11 het volgende:
Nou Anitra, als je 'm kwijt wilt aan een gewoon persoon ipv ebay.... roep maar!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Affijn ik heb in een bad gelegen met Lush de gouden met de veule glitters, de geur vond ik enigzins ietwat tegen vallen.
Maar het schuim was lekker, en het voelde zacht aan, het ook lang schuim mogen hebben.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar heb er nog 1 te gaan.
de andere heb ik weggegeven die die vond hem te veel prikken de lavendel
Ja.... daar heb ik ook last van, maar ik heb met wel meer lushverpakkingen problemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Coam het volgende:
vinden jullie die potjes waar de jelly inzit ook zo slecht? Bij mij gaan ze altijd lekken als ik ze meeneem, zelfs als ik ze gewoon in het tasje laten zitten, kom ik thuis, zitten al mijn zeepjes onder.
Ik ook niet... ben geen fanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:22 schreef Aarti het volgende:
Ik vind die jellies sowieso zwaar irritant, ik snap niet dat die dingen blijven in het assortiment
Ook dat was leuk geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ik had liever nieuwe showergels gehad
Ik welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef CherryLips het volgende:
die poeders snap ik nog niet helemaal, kwak je die over je lijf als poedersuiker over oliebollen?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef CherryLips het volgende:
die poeders snap ik nog niet helemaal, kwak je die over je lijf als poedersuiker over oliebollen?
Inderdaad, had moeders even opgetrommeld, want die gebruikt goregous, dus dan zit je zo boven de 100.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de bestelling boven de 100 euro of niet?
Waar woon je precies? Ik ga nl binnenkort naar de Lush (volgende week waarschijnlijk) en dan zou ik hem wel mee kunnen nemen voor je (-10% korting). Ik woon in ieder geval in Meppel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:14 schreef Ardenlyn het volgende:SaF heb ik veilig in het doosje terug gedan met die bubbel plastic er weer omheen!
Morgen komt hij weer thuis en dan gaat het doosje pas weer open
Ben wel erg benieuwd naar die SH. Moet dan alleen wel WEER bestellen want ik was hem vergeten erbij te doen de vorige keer.
Wou dat er in de buurt een Lush winkel was. Er zou toch ook 1tje komen in Groningen?
Het is niet dat Sleepy Head zo goed werkt dat als je het opsmeert, je slapeloze nachten voorbij zijn. Ik heb hem zelf wel en gebruik hem ook regelmatig, meer omdat de geur en het 'ritueeltje' me ontspannen dan dat ik nu nooit meer wakker ligt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:01 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb een vraag over die Sleepy Head.
Wie heeft daar ervaring mee?
Ik heb niet veel last van moeilijk slapen maar af en toe dan kan ik moeilijk in slaap komen en dan zou zoiets als Sleepy Head wel fijn zijn.
Ik heb ook wel eens vaker een olie oid gekocht zoals een lavendel olie maar dat soort spul werkt voor geen meter bij mij.
Helpt die Sleepy Head nou echt zo goed?
Dit is echt weer voor veel (kruidige)lush, een bad en een goed boekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:
Ik heb net lekker gebadderd met amandopondoDie is echt heerlijk!
Een echte aanraderHij ruikt naar roosjes met een vleugje sinaasappel en citroen
![]()
Dat lijkt mij ook erg vervelend! Tja ik heb toch vrij reizen dus ik ga ook zeker niet bestellen, erheen gaan vind ik veel fijner. Maar goed ik neem aan dat jij het niet hebt en dan is Assen-Amsterdam toch wel erg duur. Mocht je alsnog Sleepyhead willen hebben of iets anders dan neem ik het graag voor je mee, laat het dan maar in dit topic weten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Dat is heel lief!!
Maar aan de ene kant wil ik wel eens naar zo'n winkel toe want ik baal ervan dat ik niet alles eerst kan ruiken en evt testen.
Woehie in Assen!quote:Komt die Lush winkel in Groningen er gauw? Ikzelf woon in Assen en dat zou dus heel fijn zijnTja of in Assen zelf natuurlijk dat mag ook.
Ik ben alleen beetje bang dat hij mss tegenvalt en dat ik dan weer geld kwijt ben voor nopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook erg vervelend! Tja ik heb toch vrij reizen dus ik ga ook zeker niet bestellen, erheen gaan vind ik veel fijner. Maar goed ik neem aan dat jij het niet hebt en dan is Assen-Amsterdam toch wel erg duur. Mocht je alsnog Sleepyhead willen hebben of iets anders dan neem ik het graag voor je mee, laat het dan maar in dit topic weten.
[..]
Woehie in Assen!![]()
Maar die kans schat ik niet zo groot. Eerder inderdaad in Groningen of (wat ik dus hoop) Zwolle.
Die Karma Komba verkoop ik niet meer want die ligt al een tijdje op de wc als luchtverfrisserquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:38 schreef p-etr-a het volgende:
Kan je die shampoo bars niet nog ergens ruilen of verkopen? Dat is namelijk wel heel erg zonde!
Welke winkel? Klinkt lekker, zeg!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef toetsel het volgende:
oi mn eerste lush winkel tegen gekomen..
meteen 50 euro lichter(ook voor mn vriend gelukkig)
aankopen:
-Sweet Japanese Girl (voor mn vriend)
-Herbalism
-Skinny Dip
-Coolaulin
-Trichomania
-Cup cake(ook voor mn vriend)
-Mange Too![]()
Hé, wat leuk! Ik ga meteen even kijken...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:37 schreef MissFrodo het volgende:
Oh mocht er iemand een navelpiercing willen, kijk dan even in mijn webshop
maastrichtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Welke winkel? Klinkt lekker, zeg!
De foto's zijn niet supergoed gelukt maar ik hoop dat het een beetje zichtbaar is zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hé, wat leuk! Ik ga meteen even kijken...
Bereid je er goed op voor!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:26 schreef Bob. het volgende:
Volgende week ga ik een paar dagen bij mij zus slapen en die heeft een bad in haar huis.![]()
Kan ik voor het eerst ook eens een lushbad nemen.![]()
![]()
Shir! Jij freak!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bereid je er goed op voor!
Zorg voor muziek, wat te drinken en te lezen en desnoods wat kaarsjes nog.. Vul het bad met heerlijk warm water, niet te heet. Bij een BBS hang je hem in een pantykousje onder stromend water, een bruisbal laat je in een vol bad vallen. Laat jezelf in het warme bad zakken en geniet van alle aroma's en de sensatie die door je sidderende lijf heen gaat. Dát is de kracht van een Lush bad.
Gewoonquote:
Jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe... je bent gewoon jaloers omdat jij geen bad hebt.
Niet liefquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:20 schreef p-etr-a het volgende:
Omdat ik wat dichterbij woon. En opsturen kan ook goedkoper zijn indien het door de brievenbus past. Maarja je hebt ook gelijk ik was wat impulsief en het zou al met al een hoop rompslomp opleveren.![]()
Ik heb vandaag niet gelushed... gister ook niet trouwensquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oké sorry. Vertel, wat was jouw Lush moment van de dag?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet gelushed... gister ook niet trouwens.
Ik was niet thuis en ik had geen Lush bij mequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
![]()
Hoe durf je!
Nee hoor, ik moet ook bekennen dat ik niet meer iedere dag Lush.
Andere zeep en shampoo dan Lush!?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:00 schreef Vava het volgende:
Ik heb afgelopen weekend ook niet gelushedvandaag wel trouwens
was een nachtje weg en de inhoud van mijn toilettas niet meer gecontroleerd, zat alleen een haarborstel, tandenborstel en tandpasta in
Ik kon wel zeep en shampoo van iemand anders gebruiken gelukkig
Ja, was wel een vreemde gewaarwording trouwensquote:
Ooh komt al weer helemaal goed dus!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef Ardenlyn het volgende:maakt niet uit ik vond het al hartstikke leuk dat je het wou doen!!
En door de brievenbus past het niet meer ben ik bang. Heb nu al een hoop in een lijstje staan.
Bestel gelijk van alles mee zodat ik niet weer wat vergeet.
Ga het vanavond bestellen zodra ik klaar ben met uitzoeken. Als het goed is heb ik het dan woensdag binnen![]()
Tis dus al te laat voor mijben straks denk ik heel wat euro's lichter
![]()
Maar ow wat heb ik er een zin in![]()
Ze zijn zeker ook voor je lijf, en ik heb wel gelezen dat mensen er droge huid van krijgen maar ik gebruik Sandstone en HIWTK zonder hier last van te hebben... Volgende keer als ik naar Lush ga (zeer waarschijnlijk vrijdag!) zal ik dus ook zeker andere zeepjes meenemen... En een nieuwe Honey I washed the Kids.quote:Die zeepjes die hun verkopen zoals Rock Star. Is dat nou om je handen mee te wassen of is dat ook voor je lichaam? En droogt je lijf daar niet van uit?
Hoe was je huid vóór Herbalism?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:09 schreef Maeghan het volgende:
Ik Lush iedere dag wel, je wil m'n gezicht niet zien zonder Herbalism
De Tuinen verkoopt producten van Inecto, allemaal kokosdingen. Witte fles met groene letters.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
welke kokosdingetjes?Ik heb trouwens voetenscrub en voetencrème van de Tuinen
Ik ken het, ik vind mijn huid ook niet zo geweldig maar mijn vriend wil dolgraag ruilen. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet met hem zou willen ruilen (hij heeft een zeer vette huid). Ik wil graag Angels On Bare Skin gaan gebruiken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik overdrijf hoor, iedereen vindt mijn huid heel egaal, behalve ikzelf.
Ik ga morgen even kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:36 schreef Maeghan het volgende:
[..]
De Tuinen verkoopt producten van Inecto, allemaal kokosdingen. Witte fles met groene letters.
Ze hebben echt een hele lijn. Ik heb de bodylotion, haarlotion (soort anti-frizz, werkt fijn), bodywash, bodyscrub en facial scrub en daar ben ik heel tevreden over. Allemaal op basis van kokosmelk of -olie. De gezichtsreinigingsdoekjes zijn voor mij te vet, de rest is geweldig spul. Ik ruik al de hele dag naar wandelende kokosnoot =D
Ik ben dan weer dol op AOBS. Niet dat ik een rampzalige huid heb, maar wel vrij vet. Als ik een puist heb, is het zo'n fijne onderhuidse. Die heb ik nu niet meer met AOBS. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel een puistje, maar ik ben zo aan AOBS gewend dat m'n huid echt helemaal van slag raakt als ik afkickquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ken het, ik vind mijn huid ook niet zo geweldig maar mijn vriend wil dolgraag ruilen. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet met hem zou willen ruilen (hij heeft een zeer vette huid). Ik wil graag Angels On Bare Skin gaan gebruiken.
oeh...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Maeghan het volgende:
Jij bent echt erg. Je maakte toch ook al schoon met Snow Fairy? Nog even, dan stop je Sandstone in je toiletblokhouder
Dat bedoel ik dus... Straks raakt mijn huid ook zo verslaafd aan AOBS en kom ik er nooit weer vanaf, zelfs als ik het zou willen. Terwijl ik nu niet echt problemen heb.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan weer dol op AOBS. Niet dat ik een rampzalige huid heb, maar wel vrij vet. Als ik een puist heb, is het zo'n fijne onderhuidse. Die heb ik nu niet meer met AOBS. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel een puistje, maar ik ben zo aan AOBS gewend dat m'n huid echt helemaal van slag raakt als ik afkick
Daar heb je ook gelijk in. Ik streep het wel weg (ben op dit moment echt aan het proberen goed voorbereid naar de winkel te gaan en zo te voorkomen dat ik te veel spul koop). Aangezien ik maar 1 ding echt nodig heb en dat Lemony Flutter lijkt te zijn, ga ik verder gewoon voor de lekkere dingetjes. En ik wil wel een proefje Dream Cream van ze vragen voor mijn armen, want die vind ik te duur om te kopen als ik niet weet of het werkt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef Maeghan het volgende:
Tja, ik geloof er ook niet zo in dat je huid verslaafd raakt eigenlijk. Maar goed, als je niets nodig hebt heeft het weinig nut op zich, denk ik.
Wat fijn dat het er is! Was ook wel een keer tijd..quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:33 schreef Anitra het volgende:
JacMar ik heb het pakketje binnen
Wat heerlijk allemaalEn het krantje erbij super!!
Lotje11 heb jij nog intresse in de parfum?
Dat is heel geen reden om geen Lush meer te kopen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:52 schreef Koningin het volgende:
Heb afgelopen zaterdag de bruisbal gebruikt.
Kon er wel van merken dat mijn huid lekker zacht werd.
Voorlopig hoef ik geen lush meer te kopen, heb voor mijn verjaardag een kado-set van de body shopgekregen......
dat kanquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef var.fok het volgende:
Kan het kloppen dat ik in Regent Street, London langs een Lush winkel ben gelopen?
je bent niet ff naar binnen geweest?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef var.fok het volgende:
Je kon die winkel al op meters afstand ruiken
Ja dat weet ik maar het is toch 15 euro en als ik het dan niks vind (wat ik ook heb gelezen) is het voor die prijs wel extra zonde.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef JacMar het volgende:
Ik zou dream cream gewoon kopen! Het is echt heerlijk spul!Volgens mij vinden de meeste mensen dat hier
![]()
-Mange Tooquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef toetsel het volgende:
oi mn eerste lush winkel tegen gekomen..
meteen 50 euro lichter (ook voor mn vriend gelukkig)
aankopen:
-Sweet Japanese Girl (voor mn vriend)
-Herbalism
-Skinny Dip
-Coolaulin
-Trichomania
-Cup cake(ook voor mn vriend)
-Mange Too
Als je in de winkel om een proefje vraagt van dream cream, doen ze dat vast wel, toch? Zo heb ik het ook met Retread gedaan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het is toch 15 euro en als ik het dan niks vind (wat ik ook heb gelezen) is het voor die prijs wel extra zonde.
Nee... heb ik een kans gemist?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
je bent niet ff naar binnen geweest?
Mijn ervaring met Lush-shampoo, of eigenlijk íedere shampoo is dat je het eerst een paar keer gebruikt moet hebben om optimaal resultaat te zien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:39 schreef Ardenlyn het volgende:
Helaas ben ik bang dat New ook geen juste shampoo voor mij is. Zijn nu dus al 3 shampoo bars die ik voor nop heb gekocht
Geen idee, hou je van heerlijke ruikende zeepjes en andere lichaamsdingetjes?quote:
Moet het dan wel persee dezelfde shampoo zijn? Ik heb namelijk nog een bar erbij gekocht gisteravond via internet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef Sade het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Lush-shampoo, of eigenlijk íedere shampoo is dat je het eerst een paar keer gebruikt moet hebben om optimaal resultaat te zien.
Zo kon ik bijvoorbeeld de eerste twee keer voelen dat mijn haar met de shampoobars vrij stroef werd, maar na die keren kwam ik er makkelijk doorheen en voelde het superglad en handelbaar aan!![]()
Mijn advies aan jou is dus om het nog even de kans te geven.
En ik moet snel zorgen dat ik in de buurt van een lushwinkel kom. Een vriendinnetje van mijn is binnenkort jarig en de proefjes die ik haar gegeven heb van Lush vindt ze helemaal geweldig! (jeej, weer eentje besmet) Nadeel is wel dat ik zo snel niet de mogelijkheid heb om naar de winkel te gaan...
![]()
Vestig niet superveelhoop op SH hoor, ik heb hem ook en bij mij als notoire slechtslaper doet ie niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Vooral SH want ik heb vannacht weer eens een rot nacht gehad en ik had hem goed kunnen gebruiken
Denk het niet (maar weet het niet zeker, misschien dat de andere dames het beter weten) maar mijn haar kon het prima hebben dat ik Ultimate Shine en Hybrid combineerde.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Moet het dan wel persee dezelfde shampoo zijn?
Weet ik maar heb er gewoon veel zin in. De balms, cremes en olieen die ik heb geprobeerd deden niets bij mij dus ik hoop gewoon dat deze wel iets doet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
Vestig niet superveelhoop op SH hoor, ik heb hem ook en bij mij als notoire slechtslaper doet ie niks![]()
Ja. De LB is weer eens niet toereikend. What's new. Heb inmiddels voor ca. 230 euro boeken aangeschaft en nog eens een paar boeken gekopieerd. Plus treinkaartje naar Utrecht. M'n scriptie heeft ondertussen dus wel 250 euro gekost.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:15 schreef CherryLips het volgende:
oh, koop jij boeken voor je scriptie
In dat geval heeft ook deze lotje interessequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef lotje11 het volgende:
Gaat er iemand hier bodylotions bestellen dan?
ik ook!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
In dat geval heeft ook deze lotje interesse![]()
Had ik ook in het begin. Als ik nu een product van een ander merk koop kan ik die luchtjes echt niet meer hebben. Al die zogenaamd 'natuurlijke' fruitluchtjes en zo,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat ik enorm aan de geuren moet wennen. Ben denk ik alleen chemische geuren gewend tot nu toe.
Sommige dingen vind ik nog wel lekker ruiken, maar toch ruik je er idd iets onnatuurlijks doorheen. Lush ruikt imho wat vreemder, maar wel lekker.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Had ik ook in het begin. Als ik nu een product van een ander merk koop kan ik die luchtjes echt niet meer hebben. Al die zogenaamd 'natuurlijke' fruitluchtjes en zo,![]()
Zwiet!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:00 schreef Vava het volgende:
Die bonnen zijn in Nederland gewoon tot eind van het jaar geldig![]()
Ik had hier laatst iemand op visite en die vond lush toch wel 'ontzettend chemisch ruiken hoor. Al die sterke luchtjes!!'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:25 schreef Elefes het volgende:
Sommige dingen vind ik nog wel lekker ruiken, maar toch ruik je er idd iets onnatuurlijks doorheen.
Nou, sommige dingen vind ik ook wel te. De hele zoete luchtjes vind ik ook niet altijd heel natuurlijk, zoals candy cane of snow fairy... Maar verder vind ik het niet onnatuurlijk ruiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had hier laatst iemand op visite en die vond lush toch wel 'ontzettend chemisch ruiken hoor. Al die sterke luchtjes!!'
Zeker! Maar vraag me af of ik die bonnen dit jaar nog ga gebruiken, duurt nog maanden voor ik weer wat nodig hebquote:
Als er weer kerstporducten zijn heb je vast wel weer iets nodigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeker! Maar vraag me af of ik die bonnen dit jaar nog ga gebruiken, duurt nog maanden voor ik weer wat nodig heb![]()
Ik wil die nieuwe zeepjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeker! Maar vraag me af of ik die bonnen dit jaar nog ga gebruiken, duurt nog maanden voor ik weer wat nodig heb![]()
Ja, heel hard nodig ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Als er weer kerstporducten zijn heb je vast wel weer iets nodig![]()
Ik ben stiekem ook nieuwsgierig jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil die nieuwe zeepjes.
Diejellies
sla ik over. Jellies
.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou, sommige dingen vind ik ook wel te. De hele zoete luchtjes vind ik ook niet altijd heel natuurlijk, zoals candy cane of snow fairy... Maar verder vind ik het niet onnatuurlijk ruiken.
ik schrob m'n huid er bijna af 's ochtends met allemaal 'restjes' die ik nog heb liggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, heel hard nodig ook![]()
ik moet flink door gaan baden wil ik echt iets nodig hebben
Die vond ik een beetje te zoetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:07 schreef Aarti het volgende:
Ik heb net die pina colada jelly gekocht, ik ben benieuwd!
nee, ik heb ze niet gezien eigenlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Die vond ik een beetje te zoet![]()
Lagen de nieuwe zepen eigenlijk al in de winkel?
Ik ga hem zo uitproberen, dan volgt een uitgebreid verslagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:17 schreef Anitra het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig naaar de nieuwe dingen, Aarti ruikt Big Calm echt naar Pina?
Voor het huwelijkspakketje:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:31 schreef Sanne het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht Aarti?
Idd.. Olive Branchquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:53 schreef Vava het volgende:
Sweety Pie jellie bevalt me nog steeds wel maar toch jammer dat ze geen douchegels maken in plaats van die jellies, is toch stukken makkelijker!
Ik denk dat ik ook maar ga trouwenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Voor het huwelijkspakketje:
- Flosty Gritter
- Soeft Coeur
- dat ene HIWTK konijntje
- die bruisbal met dat engelse gedichtje erin, ik weet niet hoe die heet
Achteraf vroeg ik me af of het wel slim was; zij kennen Lush helemaal niet, en hebben niet door dat ik 20 euro heb betaald voor die balletjesquote:
Inderdaad. Ik zat me laatst te bedenken wat ik zou doen als ik mijn moeder of een ander(e) vrouw/meisje zou "hebben" met Sinterklaas, dat Lush dan leuk zou zijn. Alleen hebben zij dan niet zoiets van "goh, maar twee zeepjes, we hadden toch 10 euro afgesproken??".quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
Achteraf vroeg ik me af of het wel slim was; zij kennen Lush helemaal niet, en hebben niet door dat ik 20 euro heb betaald voor die balletjes![]()
Daarom heb ik tot nu toe mensen proefjes van mezelf gegeven, en wat meer verteld erover, om te kijken wat ze ervan vinden. En zo weet ik dus of het zwijnen zijn of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zat me laatst te bedenken wat ik zou doen als ik mijn moeder of een ander(e) vrouw/meisje zou "hebben" met Sinterklaas, dat Lush dan leuk zou zijn. Alleen hebben zij dan niet zoiets van "goh, maar twee zeepjes, we hadden toch 10 euro afgesproken??".
Dat is inderdaad een prima idee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Daarom heb ik tot nu toe mensen proefjes van mezelf gegeven, en wat meer verteld erover, om te kijken wat ze ervan vinden. En zo weet ik dus of het zwijnen zijn of niet![]()
Ja echt hoor, als jij zestig bent geef je licht van die radioactieve suikertroep.quote:
Hey! Geen kwaad woord over Snow Fairy he?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja echt hoor, als jij zestig bent geef je licht van die radioactieve suikertroep.![]()
Roze licht he, dat wel.
Het was roze toch, zei je? Misschien Imperialis. Volgens mij is dat de enige roze crème.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb maar wat creme uit het proefdingetje gebruikt zodat het wat minder trekkerig zou worden. Het enige waar ik nu mee zit is dat ik niet eens weet wat ik net op m'n gezicht gesmeerd heb![]()
Weet nog steeds niet wat er in dat proefpotje zit.
Emperor of Icecream suggereert een zoete geur, maar het zijn bloemetjes. Ik heb 'm nog nooit geprobeerd. Misschien kun je Lemslip of Heavenly Bodies proberen, ik vind ze zelf erg lekker, maar volgens mij zijn dit wel buttercreams die over het algemeen goedgekeurd worden.quote:Almond Butter is raarIk heb het samen met m'n spons gebruikt (goedkope spons met een harde kant die erg fijn scrubben kan
) Ik had het op m'n lijf en had zoiets van wat moet dit doen?
Had ook het idee dat ik mij na het douchen moest insmeren met bodylotion maar ik voelde m'n huid en had zoiets van Huh?? Hartstikke zacht en totaal niet droog!! Erg weird![]()
Ik denk dus dat die butters een blijvertje zijn![]()
Behalve die geur van Emperor of Icecream is een beetje uhh wennen.
Je moet idd wennen. Bij sommige producten gaat het Lush gewoon om de werking. Stinkt het? Tsja, jammer. Meestal wennen die geurtjes wel hoor. Herbalism, Dreamcream, het zijn niet echt geuren om over naar huis te schrijvne, maar ze werken wel goed.quote:Ik vind dus niet alles echt fijn maar het moet ook nog wennen. Denk de hele tijd als ik buiten ben dat mensen mij vinden stinkenHet is ook zo'n andere geur dan als dat spul bij de drogisterij of TBS
Van HIWTK heb ik wat afgesneden en op het aanrecht gedaan die is lekker![]()
Raar hoor die geur van Lush! Aan de ene kant blech stinken maar dan ineens ruikt het weer lekker![]()
En ik wil meer bestellen en dat is niet leuk!! Ziet er ook zo leuk uit allemaal![]()
Ik val 's avonds iig op op de fietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja echt hoor, als jij zestig bent geef je licht van die radioactieve suikertroep.![]()
Roze licht he, dat wel.
Altijd handig voor als je licht het niet meer doetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val 's avonds iig op op de fiets
Ik heb gewoon een lamp op de fiets.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val 's avonds iig op op de fiets
En ja, als ik er nog langer mee deed had ik helemaal een stash formaat Mount Everest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef Vava het volgende:
Ik vind Emperor of Icecream bijna net zo lekker als Lemslip. Maar zo'n heel stuk als zeepje gebruikenik snij altijd een stukje af, prut dat stukje in een puff en was me er dan mee. Net als een zeepje gebruiken, dan gaat hij zo snel op
![]()
Wat nou?quote:
Ja idd, ik merk ook aan dingen die ik dus wilde 'bewaren' om een of andere reden, dat de geur minder wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben m'n voorraad juist aan het opmaken... Ik koop echt ff niks tot wat ik heb bijna allemaal helemaal op is. Vind het zo zonde anders! Je merkt toch dat het in zekere zin wel beperkt houdbaar is allemaal.
Jah roze en hij ruikt steeds lekkerderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het was roze toch, zei je? Misschien Imperialis. Volgens mij is dat de enige roze crème.
[..]
Emperor of Icecream suggereert een zoete geur, maar het zijn bloemetjes. Ik heb 'm nog nooit geprobeerd. Misschien kun je Lemslip of Heavenly Bodies proberen, ik vind ze zelf erg lekker, maar volgens mij zijn dit wel buttercreams die over het algemeen goedgekeurd worden.
Ik gebruik de buttercreams altijd gewoon als zeepje direct op m'n lijf. Je vel wordt er inderdaad heel zacht van. Lemslip ruik je achteraf niet meer zo, maar Heavenly Bodies en Randy (kerstitem) wel... Ik wil binnenkort de andere buttercreams ook wel proberen (binnenkort in 2012 als m'n zeepjes op zijn of zo).
[..]
Je moet idd wennen. Bij sommige producten gaat het Lush gewoon om de werking. Stinkt het? Tsja, jammer. Meestal wennen die geurtjes wel hoor. Herbalism, Dreamcream, het zijn niet echt geuren om over naar huis te schrijvne, maar ze werken wel goed.
Alle hulp is welkomquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef Aarti het volgende:
Is Dream wash niet ook roze?.
Oh maar das geen creme
ik hou mn mond maar weer
Dat heb ik gisteren nog gedaanquote:
Het fijne is ook van SH dat hij intrekt in je huid. Heb zelf al van alles geprobeerd bv ook Badger Balm maar dat spul trekt nauwelijks in.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Anitra het volgende:
Aarti klinkt goed! alleen jammer van het trekkerige. Ik wil hem toch proberen.
Ardenlyn SH isFijn dat je nu dingen hebt die lekker zijn en nu kan je genieten van Lush. volgende stap is over lush dromen
Maeghan een voorraad is toch om aangevuld te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |