Ruikt lekker (lavendel, en nog wat) is veel handzamer dan een vloeibare scrub, doet het geweldig, en je huid voelt ook nog eens geweldig aan na gebruikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Sade het volgende:
En nog iets: ik lees vaak iets over die Buffy. Waarom vinden mensen die zo geweldig? * nieuwsgierig *
Ik schrik gewoon van de prijzen waar ze op ebay weg gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:41 schreef lotje11 het volgende:
Nou Anitra, als je 'm kwijt wilt aan een gewoon persoon ipv ebay.... roep maar!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Affijn ik heb in een bad gelegen met Lush de gouden met de veule glitters, de geur vond ik enigzins ietwat tegen vallen.
Maar het schuim was lekker, en het voelde zacht aan, het ook lang schuim mogen hebben.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar heb er nog 1 te gaan.
de andere heb ik weggegeven die die vond hem te veel prikken de lavendel
Ja.... daar heb ik ook last van, maar ik heb met wel meer lushverpakkingen problemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Coam het volgende:
vinden jullie die potjes waar de jelly inzit ook zo slecht? Bij mij gaan ze altijd lekken als ik ze meeneem, zelfs als ik ze gewoon in het tasje laten zitten, kom ik thuis, zitten al mijn zeepjes onder.
Ik ook niet... ben geen fanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:22 schreef Aarti het volgende:
Ik vind die jellies sowieso zwaar irritant, ik snap niet dat die dingen blijven in het assortiment
Ook dat was leuk geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ik had liever nieuwe showergels gehad
Ik welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef CherryLips het volgende:
die poeders snap ik nog niet helemaal, kwak je die over je lijf als poedersuiker over oliebollen?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef CherryLips het volgende:
die poeders snap ik nog niet helemaal, kwak je die over je lijf als poedersuiker over oliebollen?
Inderdaad, had moeders even opgetrommeld, want die gebruikt goregous, dus dan zit je zo boven de 100.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de bestelling boven de 100 euro of niet?
Waar woon je precies? Ik ga nl binnenkort naar de Lush (volgende week waarschijnlijk) en dan zou ik hem wel mee kunnen nemen voor je (-10% korting). Ik woon in ieder geval in Meppel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:14 schreef Ardenlyn het volgende:SaF heb ik veilig in het doosje terug gedan met die bubbel plastic er weer omheen!
Morgen komt hij weer thuis en dan gaat het doosje pas weer open
Ben wel erg benieuwd naar die SH. Moet dan alleen wel WEER bestellen want ik was hem vergeten erbij te doen de vorige keer.
Wou dat er in de buurt een Lush winkel was. Er zou toch ook 1tje komen in Groningen?
Het is niet dat Sleepy Head zo goed werkt dat als je het opsmeert, je slapeloze nachten voorbij zijn. Ik heb hem zelf wel en gebruik hem ook regelmatig, meer omdat de geur en het 'ritueeltje' me ontspannen dan dat ik nu nooit meer wakker ligt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:01 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb een vraag over die Sleepy Head.
Wie heeft daar ervaring mee?
Ik heb niet veel last van moeilijk slapen maar af en toe dan kan ik moeilijk in slaap komen en dan zou zoiets als Sleepy Head wel fijn zijn.
Ik heb ook wel eens vaker een olie oid gekocht zoals een lavendel olie maar dat soort spul werkt voor geen meter bij mij.
Helpt die Sleepy Head nou echt zo goed?
Dit is echt weer voor veel (kruidige)lush, een bad en een goed boekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:
Ik heb net lekker gebadderd met amandopondoDie is echt heerlijk!
Een echte aanraderHij ruikt naar roosjes met een vleugje sinaasappel en citroen
![]()
Dat lijkt mij ook erg vervelend! Tja ik heb toch vrij reizen dus ik ga ook zeker niet bestellen, erheen gaan vind ik veel fijner. Maar goed ik neem aan dat jij het niet hebt en dan is Assen-Amsterdam toch wel erg duur. Mocht je alsnog Sleepyhead willen hebben of iets anders dan neem ik het graag voor je mee, laat het dan maar in dit topic weten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Dat is heel lief!!
Maar aan de ene kant wil ik wel eens naar zo'n winkel toe want ik baal ervan dat ik niet alles eerst kan ruiken en evt testen.
Woehie in Assen!quote:Komt die Lush winkel in Groningen er gauw? Ikzelf woon in Assen en dat zou dus heel fijn zijnTja of in Assen zelf natuurlijk dat mag ook.
Ik ben alleen beetje bang dat hij mss tegenvalt en dat ik dan weer geld kwijt ben voor nopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook erg vervelend! Tja ik heb toch vrij reizen dus ik ga ook zeker niet bestellen, erheen gaan vind ik veel fijner. Maar goed ik neem aan dat jij het niet hebt en dan is Assen-Amsterdam toch wel erg duur. Mocht je alsnog Sleepyhead willen hebben of iets anders dan neem ik het graag voor je mee, laat het dan maar in dit topic weten.
[..]
Woehie in Assen!![]()
Maar die kans schat ik niet zo groot. Eerder inderdaad in Groningen of (wat ik dus hoop) Zwolle.
Die Karma Komba verkoop ik niet meer want die ligt al een tijdje op de wc als luchtverfrisserquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:38 schreef p-etr-a het volgende:
Kan je die shampoo bars niet nog ergens ruilen of verkopen? Dat is namelijk wel heel erg zonde!
Welke winkel? Klinkt lekker, zeg!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef toetsel het volgende:
oi mn eerste lush winkel tegen gekomen..
meteen 50 euro lichter(ook voor mn vriend gelukkig)
aankopen:
-Sweet Japanese Girl (voor mn vriend)
-Herbalism
-Skinny Dip
-Coolaulin
-Trichomania
-Cup cake(ook voor mn vriend)
-Mange Too![]()
Hé, wat leuk! Ik ga meteen even kijken...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:37 schreef MissFrodo het volgende:
Oh mocht er iemand een navelpiercing willen, kijk dan even in mijn webshop
maastrichtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Welke winkel? Klinkt lekker, zeg!
De foto's zijn niet supergoed gelukt maar ik hoop dat het een beetje zichtbaar is zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hé, wat leuk! Ik ga meteen even kijken...
Bereid je er goed op voor!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:26 schreef Bob. het volgende:
Volgende week ga ik een paar dagen bij mij zus slapen en die heeft een bad in haar huis.![]()
Kan ik voor het eerst ook eens een lushbad nemen.![]()
![]()
Shir! Jij freak!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bereid je er goed op voor!
Zorg voor muziek, wat te drinken en te lezen en desnoods wat kaarsjes nog.. Vul het bad met heerlijk warm water, niet te heet. Bij een BBS hang je hem in een pantykousje onder stromend water, een bruisbal laat je in een vol bad vallen. Laat jezelf in het warme bad zakken en geniet van alle aroma's en de sensatie die door je sidderende lijf heen gaat. Dát is de kracht van een Lush bad.
Gewoonquote:
Jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe... je bent gewoon jaloers omdat jij geen bad hebt.
Niet liefquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:20 schreef p-etr-a het volgende:
Omdat ik wat dichterbij woon. En opsturen kan ook goedkoper zijn indien het door de brievenbus past. Maarja je hebt ook gelijk ik was wat impulsief en het zou al met al een hoop rompslomp opleveren.![]()
Ik heb vandaag niet gelushed... gister ook niet trouwensquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oké sorry. Vertel, wat was jouw Lush moment van de dag?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet gelushed... gister ook niet trouwens.
Ik was niet thuis en ik had geen Lush bij mequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
![]()
Hoe durf je!
Nee hoor, ik moet ook bekennen dat ik niet meer iedere dag Lush.
Andere zeep en shampoo dan Lush!?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:00 schreef Vava het volgende:
Ik heb afgelopen weekend ook niet gelushedvandaag wel trouwens
was een nachtje weg en de inhoud van mijn toilettas niet meer gecontroleerd, zat alleen een haarborstel, tandenborstel en tandpasta in
Ik kon wel zeep en shampoo van iemand anders gebruiken gelukkig
Ja, was wel een vreemde gewaarwording trouwensquote:
Ooh komt al weer helemaal goed dus!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef Ardenlyn het volgende:maakt niet uit ik vond het al hartstikke leuk dat je het wou doen!!
En door de brievenbus past het niet meer ben ik bang. Heb nu al een hoop in een lijstje staan.
Bestel gelijk van alles mee zodat ik niet weer wat vergeet.
Ga het vanavond bestellen zodra ik klaar ben met uitzoeken. Als het goed is heb ik het dan woensdag binnen![]()
Tis dus al te laat voor mijben straks denk ik heel wat euro's lichter
![]()
Maar ow wat heb ik er een zin in![]()
Ze zijn zeker ook voor je lijf, en ik heb wel gelezen dat mensen er droge huid van krijgen maar ik gebruik Sandstone en HIWTK zonder hier last van te hebben... Volgende keer als ik naar Lush ga (zeer waarschijnlijk vrijdag!) zal ik dus ook zeker andere zeepjes meenemen... En een nieuwe Honey I washed the Kids.quote:Die zeepjes die hun verkopen zoals Rock Star. Is dat nou om je handen mee te wassen of is dat ook voor je lichaam? En droogt je lijf daar niet van uit?
Hoe was je huid vóór Herbalism?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:09 schreef Maeghan het volgende:
Ik Lush iedere dag wel, je wil m'n gezicht niet zien zonder Herbalism
De Tuinen verkoopt producten van Inecto, allemaal kokosdingen. Witte fles met groene letters.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
welke kokosdingetjes?Ik heb trouwens voetenscrub en voetencrème van de Tuinen
Ik ken het, ik vind mijn huid ook niet zo geweldig maar mijn vriend wil dolgraag ruilen. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet met hem zou willen ruilen (hij heeft een zeer vette huid). Ik wil graag Angels On Bare Skin gaan gebruiken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik overdrijf hoor, iedereen vindt mijn huid heel egaal, behalve ikzelf.
Ik ga morgen even kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:36 schreef Maeghan het volgende:
[..]
De Tuinen verkoopt producten van Inecto, allemaal kokosdingen. Witte fles met groene letters.
Ze hebben echt een hele lijn. Ik heb de bodylotion, haarlotion (soort anti-frizz, werkt fijn), bodywash, bodyscrub en facial scrub en daar ben ik heel tevreden over. Allemaal op basis van kokosmelk of -olie. De gezichtsreinigingsdoekjes zijn voor mij te vet, de rest is geweldig spul. Ik ruik al de hele dag naar wandelende kokosnoot =D
Ik ben dan weer dol op AOBS. Niet dat ik een rampzalige huid heb, maar wel vrij vet. Als ik een puist heb, is het zo'n fijne onderhuidse. Die heb ik nu niet meer met AOBS. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel een puistje, maar ik ben zo aan AOBS gewend dat m'n huid echt helemaal van slag raakt als ik afkickquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ken het, ik vind mijn huid ook niet zo geweldig maar mijn vriend wil dolgraag ruilen. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet met hem zou willen ruilen (hij heeft een zeer vette huid). Ik wil graag Angels On Bare Skin gaan gebruiken.
oeh...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Maeghan het volgende:
Jij bent echt erg. Je maakte toch ook al schoon met Snow Fairy? Nog even, dan stop je Sandstone in je toiletblokhouder
Dat bedoel ik dus... Straks raakt mijn huid ook zo verslaafd aan AOBS en kom ik er nooit weer vanaf, zelfs als ik het zou willen. Terwijl ik nu niet echt problemen heb.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan weer dol op AOBS. Niet dat ik een rampzalige huid heb, maar wel vrij vet. Als ik een puist heb, is het zo'n fijne onderhuidse. Die heb ik nu niet meer met AOBS. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel een puistje, maar ik ben zo aan AOBS gewend dat m'n huid echt helemaal van slag raakt als ik afkick
Daar heb je ook gelijk in. Ik streep het wel weg (ben op dit moment echt aan het proberen goed voorbereid naar de winkel te gaan en zo te voorkomen dat ik te veel spul koop). Aangezien ik maar 1 ding echt nodig heb en dat Lemony Flutter lijkt te zijn, ga ik verder gewoon voor de lekkere dingetjes. En ik wil wel een proefje Dream Cream van ze vragen voor mijn armen, want die vind ik te duur om te kopen als ik niet weet of het werkt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef Maeghan het volgende:
Tja, ik geloof er ook niet zo in dat je huid verslaafd raakt eigenlijk. Maar goed, als je niets nodig hebt heeft het weinig nut op zich, denk ik.
Wat fijn dat het er is! Was ook wel een keer tijd..quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:33 schreef Anitra het volgende:
JacMar ik heb het pakketje binnen
Wat heerlijk allemaalEn het krantje erbij super!!
Lotje11 heb jij nog intresse in de parfum?
Dat is heel geen reden om geen Lush meer te kopen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:52 schreef Koningin het volgende:
Heb afgelopen zaterdag de bruisbal gebruikt.
Kon er wel van merken dat mijn huid lekker zacht werd.
Voorlopig hoef ik geen lush meer te kopen, heb voor mijn verjaardag een kado-set van de body shopgekregen......
dat kanquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef var.fok het volgende:
Kan het kloppen dat ik in Regent Street, London langs een Lush winkel ben gelopen?
je bent niet ff naar binnen geweest?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef var.fok het volgende:
Je kon die winkel al op meters afstand ruiken
Ja dat weet ik maar het is toch 15 euro en als ik het dan niks vind (wat ik ook heb gelezen) is het voor die prijs wel extra zonde.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef JacMar het volgende:
Ik zou dream cream gewoon kopen! Het is echt heerlijk spul!Volgens mij vinden de meeste mensen dat hier
![]()
-Mange Tooquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef toetsel het volgende:
oi mn eerste lush winkel tegen gekomen..
meteen 50 euro lichter (ook voor mn vriend gelukkig)
aankopen:
-Sweet Japanese Girl (voor mn vriend)
-Herbalism
-Skinny Dip
-Coolaulin
-Trichomania
-Cup cake(ook voor mn vriend)
-Mange Too
Als je in de winkel om een proefje vraagt van dream cream, doen ze dat vast wel, toch? Zo heb ik het ook met Retread gedaan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het is toch 15 euro en als ik het dan niks vind (wat ik ook heb gelezen) is het voor die prijs wel extra zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |