abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40677487
Miss-D hij is lekker! Heel fris en heerlijk als het warm weer is!

MissFrodo je pakketje is gisteren aan gekomen!

Bar fijn dat het er nu is!

Lotje11 het is idd Silky Underwear parfum
pi_40681941
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Sade het volgende:

En nog iets: ik lees vaak iets over die Buffy. Waarom vinden mensen die zo geweldig? * nieuwsgierig *
Ruikt lekker (lavendel, en nog wat) is veel handzamer dan een vloeibare scrub, doet het geweldig, en je huid voelt ook nog eens geweldig aan na gebruik Oja, én je ruikt lekker
  donderdag 10 augustus 2006 @ 20:41:40 #103
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_40690853
Nou Anitra, als je 'm kwijt wilt aan een gewoon persoon ipv ebay.... roep maar!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_40691525
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:41 schreef lotje11 het volgende:
Nou Anitra, als je 'm kwijt wilt aan een gewoon persoon ipv ebay.... roep maar!
Ik schrik gewoon van de prijzen waar ze op ebay weg gaan
Ga jij of iemand die jij kent bestelln met de party van de bodylotions? Want dan is de beslissing makkelijk
pi_40691634
Anitra, ik heb vandaag de Play Doze naar je verstuurd
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_40691810
ik ga voor de brievenbus liggen
pi_40692296
Het is een zacht en luchtig pakketje geworden dus mocht hij op je hoofd terecht komen, een dikke bult zul je er niet van krijgen
Let's plant a tree
pi_40693508
Affijn ik heb in een bad gelegen met Lush de gouden met de veule glitters, de geur vond ik enigzins ietwat tegen vallen.
Maar het schuim was lekker, en het voelde zacht aan, het ook lang schuim mogen hebben.

Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar heb er nog 1 te gaan.
de andere heb ik weggegeven die die vond hem te veel prikken de lavendel
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40694525
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Affijn ik heb in een bad gelegen met Lush de gouden met de veule glitters, de geur vond ik enigzins ietwat tegen vallen.
Maar het schuim was lekker, en het voelde zacht aan, het ook lang schuim mogen hebben.

Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar heb er nog 1 te gaan.
de andere heb ik weggegeven die die vond hem te veel prikken de lavendel

Sunnyside vind ik juist zo lekker
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:36:18 #110
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_40710162
Ik heb bij mijn bestelling 5 nieuwe test zeepjes gekregen.
Die sexy peel vind ik persoonlijk naar de napoleon snoepjes ruiken, die zure met citroen smaak, heerlijk om mee te wassen
Zo vind ik trouwens ook honey i washed the kids naar werthers echte ruiken.
Niet mieten! Door gieten!
pi_40711625
5 nieuwe testzeepjes
Tap tap tap
pi_40711905
Gisteravond even douchen:

The Strokes
Karma Komba
Buffy
Americam Cream
Rock Star
Tea Tree Water.

Verslaving?
pi_40716163
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:18 schreef CherryLips het volgende:
5 nieuwe testzeepjes
Waarschijnlijk bij de bestelling boven de 100 euro of niet?
pi_40718292
vinden jullie die potjes waar de jelly inzit ook zo slecht? Bij mij gaan ze altijd lekken als ik ze meeneem, zelfs als ik ze gewoon in het tasje laten zitten, kom ik thuis, zitten al mijn zeepjes onder.
pi_40718534
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Coam het volgende:
vinden jullie die potjes waar de jelly inzit ook zo slecht? Bij mij gaan ze altijd lekken als ik ze meeneem, zelfs als ik ze gewoon in het tasje laten zitten, kom ik thuis, zitten al mijn zeepjes onder.
Ja.... daar heb ik ook last van, maar ik heb met wel meer lushverpakkingen problemen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:22:54 #116
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40719095
Ik vind die jellies sowieso zwaar irritant, ik snap niet dat die dingen blijven in het assortiment
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:23:15 #117
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40719110
Bij mij was mijn Running for the embassy gesmolten op vakantie Ik had 'm in een zeepdoosje zitten en dat zeepdoosje zat tussen al mijn andere toiletspulletjes..je kunt vast wel raden hoe blij ik was
pi_40719361
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:22 schreef Aarti het volgende:
Ik vind die jellies sowieso zwaar irritant, ik snap niet dat die dingen blijven in het assortiment
Ik ook niet... ben geen fan Ik had ook liever nieuwe buttercreams gehad i.p.v. nog meer jelly's.
Last.fm Twitter
pi_40719377
ik had liever nieuwe showergels gehad
Tap tap tap
pi_40719444
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ik had liever nieuwe showergels gehad
Ook dat was leuk geweest Maar goed, mij zal je verder niet horen klagen want er komen meerdere nieuwe poeders
Last.fm Twitter
pi_40719465
die poeders snap ik nog niet helemaal, kwak je die over je lijf als poedersuiker over oliebollen?
Tap tap tap
pi_40719563
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef CherryLips het volgende:
die poeders snap ik nog niet helemaal, kwak je die over je lijf als poedersuiker over oliebollen?
Ik wel Ook al formuleer je het nu wel een beetje ongelukkig Maar er zijn ook veel mensen die het met een poederkwast aanbrengen
Last.fm Twitter
pi_40719938
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Zie het helemaal voor me, op zo'n schaal van aluminium
Gek op mooie kleding.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:37:28 #124
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_40721201
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bij de bestelling boven de 100 euro of niet?
Inderdaad, had moeders even opgetrommeld, want die gebruikt goregous, dus dan zit je zo boven de 100.
De zeepjes hebben we verdeeld, mijn moeder 2 (eentje met advocado, erg lekker, die andere ben ik vergeten). Ik dus 2 en ik heb er eentje aan mijn vriend gegeven, ice blue een pepermunt zeep.
Niet mieten! Door gieten!
pi_40721276
hehe, het werd tijd! gister kwam mijn vriendinnetje langs met mijn spulletjes die ze mee genomen had uit Haarlem.

Bij The Soft Touch moest ik wel even wennen aan de geur, maar vind hem toch wel lekker en fijn in het gebruik. Heb hem vandaag meegenomen naar mijn werk om af en toe tussendoor te smeren

Americain Cream heb ik nog niet gebruikt, maar ik vind hem zo uit het flesje geroken al lekkerder ruiken dan Coolcoulin. Ik laat het uiteraard weten hoe hij bevalt als ik hem gebruikt heb.
En verder nog gekregen: HIWTK, Soft Coeur en nog een stuk Rockstar. Die laatste had ze eigenlijk voor zichzelf betaald maar 'ik had hem twee weken liggen en heb hem nog niet gebruikt, dus kan ik hem beter aan jou geven.' Okee prima!

Ik ben weer helemaal happy!
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_40721802
seilram dan kom je er zeker snel aan.

Ik vind de jellies ook onhandig, maar ik heb nog steeds geen goede puf gevonden, alleen maar redelijk harde die mijn huid meer srcubben. Maar ben wel heel benieuwd naar die nieuwe geuren er van.

Cherry lips nu moet ik gelijk aan mijn moedervlekken denken die Djen krentjes noemt en bedankt he?
Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe poeders, Powdry is heel fris en echt voor warm weer vind ik, hopenlijk zit er een lekker zoete bij en dan zonder glitters.
pi_40721963
Heb deze week m'n pakketje met 2 nieuwe shampoo bars binnen gekregen.
Heb New en Soak and Float gedaan en natuurlijk weer een blikje erbij.
Die New is voor mij en die Soak and Float voor m'n man...heb nu al medelijden met hem hihi
Wat een geur die SaF
Bij de info staat dat hij naar kampvuur ruikt. Had zelf een idee van ach lekker. Ik deed het doosje open en 1 flap van die bubbel plastic en holy moly wat een lucht
Heb zelf New geprobeerd en hij bevalt mij beter dan die andere 2.

Heb een vraag over die Sleepy Head.
Wie heeft daar ervaring mee?
Ik heb niet veel last van moeilijk slapen maar af en toe dan kan ik moeilijk in slaap komen en dan zou zoiets als Sleepy Head wel fijn zijn.
Ik heb ook wel eens vaker een olie oid gekocht zoals een lavendel olie maar dat soort spul werkt voor geen meter bij mij.
Helpt die Sleepy Head nou echt zo goed?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2006 20:05:26 ]
pi_40722136
Ik had gewaarschuwd voor de soak and float
Fijn dat New al beter bevalt!
Sleepyhead is super! Je ontspant meer en word idd wat slaperiger. Ik vind hem geweldig en zou hem iedereen aan raden.
pi_40722354
SaF heb ik veilig in het doosje terug gedan met die bubbel plastic er weer omheen!
Morgen komt hij weer thuis en dan gaat het doosje pas weer open

Ben wel erg benieuwd naar die SH. Moet dan alleen wel WEER bestellen want ik was hem vergeten erbij te doen de vorige keer.
Wou dat er in de buurt een Lush winkel was. Er zou toch ook 1tje komen in Groningen?
pi_40722647
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:14 schreef Ardenlyn het volgende:
SaF heb ik veilig in het doosje terug gedan met die bubbel plastic er weer omheen!
Morgen komt hij weer thuis en dan gaat het doosje pas weer open

Ben wel erg benieuwd naar die SH. Moet dan alleen wel WEER bestellen want ik was hem vergeten erbij te doen de vorige keer.
Wou dat er in de buurt een Lush winkel was. Er zou toch ook 1tje komen in Groningen?
Waar woon je precies? Ik ga nl binnenkort naar de Lush (volgende week waarschijnlijk) en dan zou ik hem wel mee kunnen nemen voor je (-10% korting). Ik woon in ieder geval in Meppel.
pi_40723067
Ik wil de nieuwe jellies.........

Oh mocht er iemand een navelpiercing willen, kijk dan even in mijn webshop
Gek op mooie kleding.
pi_40723192
Dat is heel lief!!
Maar aan de ene kant wil ik wel eens naar zo'n winkel toe want ik baal ervan dat ik niet alles eerst kan ruiken en evt testen.

Komt die Lush winkel in Groningen er gauw? Ikzelf woon in Assen en dat zou dus heel fijn zijn Tja of in Assen zelf natuurlijk dat mag ook.
pi_40723646
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:01 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb een vraag over die Sleepy Head.
Wie heeft daar ervaring mee?
Ik heb niet veel last van moeilijk slapen maar af en toe dan kan ik moeilijk in slaap komen en dan zou zoiets als Sleepy Head wel fijn zijn.
Ik heb ook wel eens vaker een olie oid gekocht zoals een lavendel olie maar dat soort spul werkt voor geen meter bij mij.
Helpt die Sleepy Head nou echt zo goed?
Het is niet dat Sleepy Head zo goed werkt dat als je het opsmeert, je slapeloze nachten voorbij zijn. Ik heb hem zelf wel en gebruik hem ook regelmatig, meer omdat de geur en het 'ritueeltje' me ontspannen dan dat ik nu nooit meer wakker ligt.
Maar ik vind het zeker een erg fijn product, dus daarvoor zou ik het niet laten
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:16:06 #134
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40724167
Ik heb net lekker gebadderd met amandopondo Die is echt heerlijk!
Een echte aanrader Hij ruikt naar roosjes met een vleugje sinaasappel en citroen
pi_40724747
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:
Ik heb net lekker gebadderd met amandopondo Die is echt heerlijk!
Een echte aanrader Hij ruikt naar roosjes met een vleugje sinaasappel en citroen
Dit is echt weer voor veel (kruidige)lush, een bad en een goed boek Het bad ontbreekt hier maar verder is alles aanwezig Ik houd wel van dit herfstweer
Last.fm Twitter
pi_40727212
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Dat is heel lief!!
Maar aan de ene kant wil ik wel eens naar zo'n winkel toe want ik baal ervan dat ik niet alles eerst kan ruiken en evt testen.
Dat lijkt mij ook erg vervelend! Tja ik heb toch vrij reizen dus ik ga ook zeker niet bestellen, erheen gaan vind ik veel fijner. Maar goed ik neem aan dat jij het niet hebt en dan is Assen-Amsterdam toch wel erg duur. Mocht je alsnog Sleepyhead willen hebben of iets anders dan neem ik het graag voor je mee, laat het dan maar in dit topic weten.
quote:
Komt die Lush winkel in Groningen er gauw? Ikzelf woon in Assen en dat zou dus heel fijn zijn Tja of in Assen zelf natuurlijk dat mag ook.
Woehie in Assen!
Maar die kans schat ik niet zo groot. Eerder inderdaad in Groningen of (wat ik dus hoop) Zwolle.
pi_40729664
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook erg vervelend! Tja ik heb toch vrij reizen dus ik ga ook zeker niet bestellen, erheen gaan vind ik veel fijner. Maar goed ik neem aan dat jij het niet hebt en dan is Assen-Amsterdam toch wel erg duur. Mocht je alsnog Sleepyhead willen hebben of iets anders dan neem ik het graag voor je mee, laat het dan maar in dit topic weten.
[..]

Woehie in Assen!
Maar die kans schat ik niet zo groot. Eerder inderdaad in Groningen of (wat ik dus hoop) Zwolle.
Ik ben alleen beetje bang dat hij mss tegenvalt en dat ik dan weer geld kwijt ben voor nop
Vindt je aanbod heel lief maar denk toch dan dat ik wacht op een Lush winkel dichtbij of dat ik naar a'dam zelf ga.
Ben heel benieuwd naar die winkel en ik wil het toch eerst zelf ruiken en voelen enz
Baal al enorm dat ik dus iets van 20 euro kwijt ben aan die vorige 2 shampoo bars en ik heb er niets aan.
Kom maar op met Lush in Groningen
pi_40730720
Kan je die shampoo bars niet nog ergens ruilen of verkopen? Dat is namelijk wel heel erg zonde!
pi_40744739
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:38 schreef p-etr-a het volgende:
Kan je die shampoo bars niet nog ergens ruilen of verkopen? Dat is namelijk wel heel erg zonde!
Die Karma Komba verkoop ik niet meer want die ligt al een tijdje op de wc als luchtverfrisser
Jumping Juniper kan ik wel verkopen maar ik denk dat ik hem geef aan m'n schoonzus. Mss bevalt het haar beter dan mij en kan ze ook ff kennismaken met Lush

Ik ben erg benieuwd nu naar die Sleepy Head en zodra ik in een Lush winkel kom ga ik hem zekers bekijken/ruiken/testen ofzoiets
Ben wel een beetje bang dat ik erg veel ga kopen. Denk dat de verleiding erg groot wordt met al die mooie zeepjes enz daar Bye Bye Money
pi_40746102
Sade: Het eerste luchtje is de lucht van de oude Waylander Rhassoul.
Met modder (Rhassoul), lavendel, rozemarijn.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_40747192
oi mn eerste lush winkel tegen gekomen..
meteen 50 euro lichter (ook voor mn vriend gelukkig)
aankopen:

-Sweet Japanese Girl (voor mn vriend)
-Herbalism
-Skinny Dip
-Coolaulin
-Trichomania
-Cup cake(ook voor mn vriend)
-Mange Too
pi_40749643
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef toetsel het volgende:
aankopen:

-Herbalism
-Skinny Dip
-Coolaulin
-Trichomania
-Mange Too
Welke winkel? Klinkt lekker, zeg!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_40754910
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:37 schreef MissFrodo het volgende:

Oh mocht er iemand een navelpiercing willen, kijk dan even in mijn webshop
Hé, wat leuk! Ik ga meteen even kijken...
Back in business.
pi_40760636
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Welke winkel? Klinkt lekker, zeg!
maastricht
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:12:14 #145
2735 Aarti
pi_40760659
Ik ga woensdag of donderdag ook ff snuffelen denk ik
pi_40761839
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:

[..]

Hé, wat leuk! Ik ga meteen even kijken...
De foto's zijn niet supergoed gelukt maar ik hoop dat het een beetje zichtbaar is zo.

Yippie!!!!!! Waylander terug!!!!
Gek op mooie kleding.
pi_40762929
m'n laatste plakje snowcake is op nou ja, 'laatste', heb nog 100 gram liggen, maar toch. morgen begin ik aan big hugs.
Tap tap tap
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:57:46 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40763032
Mijn haar is weer uitkambaar dankzij anitra mijn redster in nood
Oh en powdry ruikt lekker alleen kan ik de geur niet zo goed plaatsen, komt nl wel bekend voor.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40765800
Dat heb ik ook met pwdry, hij is wel lekker fris.
En het was kleine moeite hoor
pi_40773107
Oh men!!! Wat is dat toch met Lush
Ben over 2 van de 4 dingen die ik heb besteld niet tevreden en een 3de is er mss ook want die lucht van SaF is best erg.
Ik wil nu alweer bestellen terwijl ik dol graag wil wachten tot ik naar de winkel zelf ga.
Maar ik wil niet wachten ik wil bestellen. Ik wil bv graag Sleepy Head en ook mss die Almond Butter n andere dingetjes.
Wat irri is dit zeg bah!

@p-etr-a: Stel ik laat jouw iets kopen voor mij. Waarom is het dan beter om het jouw te laten ophalen inplaatst van het bij Lush zelf te bestellen?
Als jij het haalt dan zal je het toch ook opsturen naar mij?
En is het dan ook mogelijk dat ze wat proefjes erbij doen?

Rot Lush
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:00:45 #151
2735 Aarti
pi_40773680
Ja rot lush, doe maar niet kopen!!
(ik kan er nu nog voor zorgen dat je niet verslaafd raakt )
pi_40774335
Omdat ik wat dichterbij woon. En opsturen kan ook goedkoper zijn indien het door de brievenbus past. Maarja je hebt ook gelijk ik was wat impulsief en het zou al met al een hoop rompslomp opleveren.
pi_40774398
Ik kom net uit een The Comforter bad. Vond de geur precies op Sweetie Pie lijken. Had een halve genomen en dat was schuim genoeg! Heerlijk, zo'n bad...
Back in business.
pi_40774530
Volgende week ga ik een paar dagen bij mij zus slapen en die heeft een bad in haar huis.
Kan ik voor het eerst ook eens een lushbad nemen.
pi_40774711
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:26 schreef Bob. het volgende:
Volgende week ga ik een paar dagen bij mij zus slapen en die heeft een bad in haar huis.
Kan ik voor het eerst ook eens een lushbad nemen.
Bereid je er goed op voor!

Zorg voor muziek, wat te drinken en te lezen en desnoods wat kaarsjes nog.. Vul het bad met heerlijk warm water, niet te heet. Bij een BBS hang je hem in een pantykousje onder stromend water, een bruisbal laat je in een vol bad vallen. Laat jezelf in het warme bad zakken en geniet van alle aroma's en de sensatie die door je sidderende lijf heen gaat. Dát is de kracht van een Lush bad.

Back in business.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:32:37 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40774734
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef Shirley het volgende:

[..]

Bereid je er goed op voor!

Zorg voor muziek, wat te drinken en te lezen en desnoods wat kaarsjes nog.. Vul het bad met heerlijk warm water, niet te heet. Bij een BBS hang je hem in een pantykousje onder stromend water, een bruisbal laat je in een vol bad vallen. Laat jezelf in het warme bad zakken en geniet van alle aroma's en de sensatie die door je sidderende lijf heen gaat. Dát is de kracht van een Lush bad.

Shir! Jij freak!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40774762
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Shir! Jij freak!
!

Nou ja! Waarom freak?
Back in business.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:34:20 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40774804
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:

[..]

!

Nou ja! Waarom freak?
Gewoon .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40774856
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gewoon .
Whehehe... je bent gewoon jaloers omdat jij geen bad hebt.
Back in business.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:37:02 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40774906
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef Shirley het volgende:

[..]

Whehehe... je bent gewoon jaloers omdat jij geen bad hebt.
Ja .
pi_40775014
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja .
Tsja.. verschil moet er zijn hé?
Back in business.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:41:42 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40775073
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:40 schreef Shirley het volgende:

[..]

Tsja.. verschil moet er zijn hé?
Niet lief .
pi_40775128
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:20 schreef p-etr-a het volgende:
Omdat ik wat dichterbij woon. En opsturen kan ook goedkoper zijn indien het door de brievenbus past. Maarja je hebt ook gelijk ik was wat impulsief en het zou al met al een hoop rompslomp opleveren.
maakt niet uit ik vond het al hartstikke leuk dat je het wou doen!!
En door de brievenbus past het niet meer ben ik bang. Heb nu al een hoop in een lijstje staan.
Bestel gelijk van alles mee zodat ik niet weer wat vergeet.
Ga het vanavond bestellen zodra ik klaar ben met uitzoeken. Als het goed is heb ik het dan woensdag binnen

Tis dus al te laat voor mij ben straks denk ik heel wat euro's lichter
Maar ow wat heb ik er een zin in

Die zeepjes die hun verkopen zoals Rock Star. Is dat nou om je handen mee te wassen of is dat ook voor je lichaam? En droogt je lijf daar niet van uit?
pi_40775131
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet lief .
Oké sorry. Vertel, wat was jouw Lush moment van de dag?
Back in business.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:43:56 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40775154
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef Shirley het volgende:

[..]

Oké sorry. Vertel, wat was jouw Lush moment van de dag?
Ik heb vandaag niet gelushed... gister ook niet trouwens .
pi_40775457
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb vandaag niet gelushed... gister ook niet trouwens .

Hoe durf je!

Nee hoor, ik moet ook bekennen dat ik niet meer iedere dag Lush.
Back in business.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:54:07 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40775506
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:52 schreef Shirley het volgende:

[..]

Hoe durf je!

Nee hoor, ik moet ook bekennen dat ik niet meer iedere dag Lush.
Ik was niet thuis en ik had geen Lush bij me .
pi_40775779
Ik heb afgelopen weekend ook niet gelushed vandaag wel trouwens was een nachtje weg en de inhoud van mijn toilettas niet meer gecontroleerd, zat alleen een haarborstel, tandenborstel en tandpasta in

Ik kon wel zeep en shampoo van iemand anders gebruiken gelukkig
Let's plant a tree
pi_40775856
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:00 schreef Vava het volgende:
Ik heb afgelopen weekend ook niet gelushed vandaag wel trouwens was een nachtje weg en de inhoud van mijn toilettas niet meer gecontroleerd, zat alleen een haarborstel, tandenborstel en tandpasta in

Ik kon wel zeep en shampoo van iemand anders gebruiken gelukkig
Andere zeep en shampoo dan Lush!?
Back in business.
pi_40775916
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:03 schreef Shirley het volgende:

[..]

Andere zeep en shampoo dan Lush!?
Ja, was wel een vreemde gewaarwording trouwens helemaal ontwend
Let's plant a tree
pi_40778524
Ik Lush iedere dag wel, je wil m'n gezicht niet zien zonder Herbalism

Wel heb ik daarnaast gezondigd met die kokosdingetjes van de Tuinen, die zijn ook errug lekker!!
pi_40779160
welke kokosdingetjes? Ik heb trouwens voetenscrub en voetencrème van de Tuinen
Tap tap tap
pi_40779284
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef Ardenlyn het volgende:
maakt niet uit ik vond het al hartstikke leuk dat je het wou doen!!
En door de brievenbus past het niet meer ben ik bang. Heb nu al een hoop in een lijstje staan.
Bestel gelijk van alles mee zodat ik niet weer wat vergeet.
Ga het vanavond bestellen zodra ik klaar ben met uitzoeken. Als het goed is heb ik het dan woensdag binnen

Tis dus al te laat voor mij ben straks denk ik heel wat euro's lichter
Maar ow wat heb ik er een zin in
Ooh komt al weer helemaal goed dus! Ik hoop dat het je beter bevalt dan de vorige keer.
quote:
Die zeepjes die hun verkopen zoals Rock Star. Is dat nou om je handen mee te wassen of is dat ook voor je lichaam? En droogt je lijf daar niet van uit?
Ze zijn zeker ook voor je lijf, en ik heb wel gelezen dat mensen er droge huid van krijgen maar ik gebruik Sandstone en HIWTK zonder hier last van te hebben... Volgende keer als ik naar Lush ga (zeer waarschijnlijk vrijdag!) zal ik dus ook zeker andere zeepjes meenemen... En een nieuwe Honey I washed the Kids.
pi_40779324
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:09 schreef Maeghan het volgende:
Ik Lush iedere dag wel, je wil m'n gezicht niet zien zonder Herbalism
Hoe was je huid vóór Herbalism?

Stomme vraag misschien, maar soms denk ik dat je huid zo aan een verzorgingsproduct gewend raakt dat het niet meer zonder kan, terwijl hij voor het gebruik van dat product prima zonder kon.
pi_40779578
Nou, ik overdrijf hoor, iedereen vindt mijn huid heel egaal, behalve ikzelf. Voor herbalism gebruikte ik dingen van Garnier, vast heel diervriendelijk en in ieder geval helemaaaaaaal niet vol synthetische meuk. Die kan ik dus nu niet meer gebruiken omdat het m'n vel uitdroogt.

Als ik niets gebruik is dat echt goed te merken. Ik ben begonnen met reinigingsproducten in de puberteit, toen was er natuurlijk geen ontkomen aan. Die dingen van Inecto werken ook wel goed, en omdat herbalism eruit ging heb ik ook AOBS, dat gaat ook goed.
pi_40779729
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
welke kokosdingetjes? Ik heb trouwens voetenscrub en voetencrème van de Tuinen
De Tuinen verkoopt producten van Inecto, allemaal kokosdingen. Witte fles met groene letters.

Ze hebben echt een hele lijn. Ik heb de bodylotion, haarlotion (soort anti-frizz, werkt fijn), bodywash, bodyscrub en facial scrub en daar ben ik heel tevreden over. Allemaal op basis van kokosmelk of -olie. De gezichtsreinigingsdoekjes zijn voor mij te vet, de rest is geweldig spul. Ik ruik al de hele dag naar wandelende kokosnoot =D
pi_40779782
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik overdrijf hoor, iedereen vindt mijn huid heel egaal, behalve ikzelf.
Ik ken het, ik vind mijn huid ook niet zo geweldig maar mijn vriend wil dolgraag ruilen. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet met hem zou willen ruilen (hij heeft een zeer vette huid). Ik wil graag Angels On Bare Skin gaan gebruiken.
pi_40779890
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:36 schreef Maeghan het volgende:

[..]

De Tuinen verkoopt producten van Inecto, allemaal kokosdingen. Witte fles met groene letters.

Ze hebben echt een hele lijn. Ik heb de bodylotion, haarlotion (soort anti-frizz, werkt fijn), bodywash, bodyscrub en facial scrub en daar ben ik heel tevreden over. Allemaal op basis van kokosmelk of -olie. De gezichtsreinigingsdoekjes zijn voor mij te vet, de rest is geweldig spul. Ik ruik al de hele dag naar wandelende kokosnoot =D
Ik ga morgen even kijken
Er ligt nu trouwens een blokje van I Should Coco in de badkamer dat ik voor m'n zus had afgesneden, en het is echt een lekkere luchtverfrisser Werkt beter dan wc-eend
Tap tap tap
pi_40779947
Jij bent echt erg. Je maakte toch ook al schoon met Snow Fairy? Nog even, dan stop je Sandstone in je toiletblokhouder
pi_40779962
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ik ken het, ik vind mijn huid ook niet zo geweldig maar mijn vriend wil dolgraag ruilen. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet met hem zou willen ruilen (hij heeft een zeer vette huid). Ik wil graag Angels On Bare Skin gaan gebruiken.
Ik ben dan weer dol op AOBS. Niet dat ik een rampzalige huid heb, maar wel vrij vet. Als ik een puist heb, is het zo'n fijne onderhuidse. Die heb ik nu niet meer met AOBS. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel een puistje, maar ik ben zo aan AOBS gewend dat m'n huid echt helemaal van slag raakt als ik afkick
Tap tap tap
pi_40780005
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Maeghan het volgende:
Jij bent echt erg. Je maakte toch ook al schoon met Snow Fairy? Nog even, dan stop je Sandstone in je toiletblokhouder
oeh...

misschien dat ik snowcake in zo'n zakje in m'n kast leg
Tap tap tap
pi_40780226
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben dan weer dol op AOBS. Niet dat ik een rampzalige huid heb, maar wel vrij vet. Als ik een puist heb, is het zo'n fijne onderhuidse. Die heb ik nu niet meer met AOBS. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel een puistje, maar ik ben zo aan AOBS gewend dat m'n huid echt helemaal van slag raakt als ik afkick
Dat bedoel ik dus... Straks raakt mijn huid ook zo verslaafd aan AOBS en kom ik er nooit weer vanaf, zelfs als ik het zou willen. Terwijl ik nu niet echt problemen heb.
pi_40780281
maar het is zo lekker
Tap tap tap
pi_40780635
Tja, ik geloof er ook niet zo in dat je huid verslaafd raakt eigenlijk. Maar goed, als je niets nodig hebt heeft het weinig nut op zich, denk ik.

Haha, ik heb nog te veel snowcake. Ik heb nog te veel alles, nu ik er zo over nadenk.
pi_40781118
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef Maeghan het volgende:
Tja, ik geloof er ook niet zo in dat je huid verslaafd raakt eigenlijk. Maar goed, als je niets nodig hebt heeft het weinig nut op zich, denk ik.
Daar heb je ook gelijk in. Ik streep het wel weg (ben op dit moment echt aan het proberen goed voorbereid naar de winkel te gaan en zo te voorkomen dat ik te veel spul koop). Aangezien ik maar 1 ding echt nodig heb en dat Lemony Flutter lijkt te zijn, ga ik verder gewoon voor de lekkere dingetjes. En ik wil wel een proefje Dream Cream van ze vragen voor mijn armen, want die vind ik te duur om te kopen als ik niet weet of het werkt.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:53:27 #186
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40790567
Ik zou dream cream gewoon kopen! Het is echt heerlijk spul! Volgens mij vinden de meeste mensen dat hier
pi_40791582
JacMar ik heb het pakketje binnen
Wat heerlijk allemaal En het krantje erbij super!!

Lotje11 heb jij nog intresse in de parfum?
pi_40791740
Helaas ben ik bang dat New ook geen juste shampoo voor mij is. Zijn nu dus al 3 shampoo bars die ik voor nop heb gekocht

Heb nu maar bij m'n bestelling gevraagd of er ook wat proefjes bij kunnen want dit is niet leuk meer.
Ik hoop dat ze het snappen en er wat leuke test dingetjes bij doen.

Hoe die SaF is weet ik niet want die gebruikt m'n man. Heb hem nog niet horen klagen behalve dat wij de geur best heftig vinden
Mag aannemen dat er bij mijn bestelling iets bij zit wat mij echt bevalt en anders hou ik op met Lush hoe leuk ik het ook vindt.

Iemand mss interesse in shampoobar New en/of Jumping Juniper? Ze zijn beide 2x gebruikt
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:54:29 #189
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40792238
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:33 schreef Anitra het volgende:
JacMar ik heb het pakketje binnen
Wat heerlijk allemaal En het krantje erbij super!!

Lotje11 heb jij nog intresse in de parfum?
Wat fijn dat het er is! Was ook wel een keer tijd..
Ik vind zelf de Semivuoi heeeeeerlijk
Heb jij mijn mail nog gelezen?
pi_40793819
Heb afgelopen zaterdag de bruisbal gebruikt.
Kon er wel van merken dat mijn huid lekker zacht werd.

Voorlopig hoef ik geen lush meer te kopen, heb voor mijn verjaardag een kado-set van de body shop gekregen......
pi_40793972
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:52 schreef Koningin het volgende:
Heb afgelopen zaterdag de bruisbal gebruikt.
Kon er wel van merken dat mijn huid lekker zacht werd.

Voorlopig hoef ik geen lush meer te kopen, heb voor mijn verjaardag een kado-set van de body shop gekregen......
Dat is heel geen reden om geen Lush meer te kopen!
pi_40794954
Kan het kloppen dat ik in Regent Street, London langs een Lush winkel ben gelopen?
pi_40795030
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef var.fok het volgende:
Kan het kloppen dat ik in Regent Street, London langs een Lush winkel ben gelopen?
dat kan
Tap tap tap
pi_40798028
Je kon die winkel al op meters afstand ruiken
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:42:55 #195
2735 Aarti
pi_40798415
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef var.fok het volgende:
Je kon die winkel al op meters afstand ruiken
je bent niet ff naar binnen geweest?
pi_40804814
Ik kom ook maar weer eens om de hoek kijken. Wat heb ik gemist?
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:08:31 #197
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_40809801
Anitra, sure!!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_40811779
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef JacMar het volgende:
Ik zou dream cream gewoon kopen! Het is echt heerlijk spul! Volgens mij vinden de meeste mensen dat hier
Ja dat weet ik maar het is toch 15 euro en als ik het dan niks vind (wat ik ook heb gelezen) is het voor die prijs wel extra zonde.
pi_40812391
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef toetsel het volgende:
aankopen:

-Herbalism
-Skinny Dip
-Coolaulin
-Trichomania
-Mange Too
-Mange Too
jammer genoeg nog geen tijd gehad om hiervan te genieten. Maar Cup cake is geweldig.
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:01:36 #200
2735 Aarti
pi_40812440
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:48 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ja dat weet ik maar het is toch 15 euro en als ik het dan niks vind (wat ik ook heb gelezen) is het voor die prijs wel extra zonde.
Als je in de winkel om een proefje vraagt van dream cream, doen ze dat vast wel, toch? Zo heb ik het ook met Retread gedaan.

Dream cream vind ik niet super ruiken, maar hij werkt wel goed op oneffen plekjes op mn huid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')