Waar woon je precies? Ik ga nl binnenkort naar de Lush (volgende week waarschijnlijk) en dan zou ik hem wel mee kunnen nemen voor je (-10% korting). Ik woon in ieder geval in Meppel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:14 schreef Ardenlyn het volgende:SaF heb ik veilig in het doosje terug gedan met die bubbel plastic er weer omheen!
Morgen komt hij weer thuis en dan gaat het doosje pas weer open
Ben wel erg benieuwd naar die SH. Moet dan alleen wel WEER bestellen want ik was hem vergeten erbij te doen de vorige keer.
Wou dat er in de buurt een Lush winkel was. Er zou toch ook 1tje komen in Groningen?
Het is niet dat Sleepy Head zo goed werkt dat als je het opsmeert, je slapeloze nachten voorbij zijn. Ik heb hem zelf wel en gebruik hem ook regelmatig, meer omdat de geur en het 'ritueeltje' me ontspannen dan dat ik nu nooit meer wakker ligt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:01 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb een vraag over die Sleepy Head.
Wie heeft daar ervaring mee?
Ik heb niet veel last van moeilijk slapen maar af en toe dan kan ik moeilijk in slaap komen en dan zou zoiets als Sleepy Head wel fijn zijn.
Ik heb ook wel eens vaker een olie oid gekocht zoals een lavendel olie maar dat soort spul werkt voor geen meter bij mij.
Helpt die Sleepy Head nou echt zo goed?
Dit is echt weer voor veel (kruidige)lush, een bad en een goed boekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:
Ik heb net lekker gebadderd met amandopondoDie is echt heerlijk!
Een echte aanraderHij ruikt naar roosjes met een vleugje sinaasappel en citroen
![]()
Dat lijkt mij ook erg vervelend! Tja ik heb toch vrij reizen dus ik ga ook zeker niet bestellen, erheen gaan vind ik veel fijner. Maar goed ik neem aan dat jij het niet hebt en dan is Assen-Amsterdam toch wel erg duur. Mocht je alsnog Sleepyhead willen hebben of iets anders dan neem ik het graag voor je mee, laat het dan maar in dit topic weten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Dat is heel lief!!
Maar aan de ene kant wil ik wel eens naar zo'n winkel toe want ik baal ervan dat ik niet alles eerst kan ruiken en evt testen.
Woehie in Assen!quote:Komt die Lush winkel in Groningen er gauw? Ikzelf woon in Assen en dat zou dus heel fijn zijnTja of in Assen zelf natuurlijk dat mag ook.
Ik ben alleen beetje bang dat hij mss tegenvalt en dat ik dan weer geld kwijt ben voor nopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook erg vervelend! Tja ik heb toch vrij reizen dus ik ga ook zeker niet bestellen, erheen gaan vind ik veel fijner. Maar goed ik neem aan dat jij het niet hebt en dan is Assen-Amsterdam toch wel erg duur. Mocht je alsnog Sleepyhead willen hebben of iets anders dan neem ik het graag voor je mee, laat het dan maar in dit topic weten.
[..]
Woehie in Assen!![]()
Maar die kans schat ik niet zo groot. Eerder inderdaad in Groningen of (wat ik dus hoop) Zwolle.
Die Karma Komba verkoop ik niet meer want die ligt al een tijdje op de wc als luchtverfrisserquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:38 schreef p-etr-a het volgende:
Kan je die shampoo bars niet nog ergens ruilen of verkopen? Dat is namelijk wel heel erg zonde!
Welke winkel? Klinkt lekker, zeg!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef toetsel het volgende:
oi mn eerste lush winkel tegen gekomen..
meteen 50 euro lichter(ook voor mn vriend gelukkig)
aankopen:
-Sweet Japanese Girl (voor mn vriend)
-Herbalism
-Skinny Dip
-Coolaulin
-Trichomania
-Cup cake(ook voor mn vriend)
-Mange Too![]()
Hé, wat leuk! Ik ga meteen even kijken...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:37 schreef MissFrodo het volgende:
Oh mocht er iemand een navelpiercing willen, kijk dan even in mijn webshop
maastrichtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Welke winkel? Klinkt lekker, zeg!
De foto's zijn niet supergoed gelukt maar ik hoop dat het een beetje zichtbaar is zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hé, wat leuk! Ik ga meteen even kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |