Nee... heb ik een kans gemist?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
je bent niet ff naar binnen geweest?
Mijn ervaring met Lush-shampoo, of eigenlijk íedere shampoo is dat je het eerst een paar keer gebruikt moet hebben om optimaal resultaat te zien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:39 schreef Ardenlyn het volgende:
Helaas ben ik bang dat New ook geen juste shampoo voor mij is. Zijn nu dus al 3 shampoo bars die ik voor nop heb gekocht
Geen idee, hou je van heerlijke ruikende zeepjes en andere lichaamsdingetjes?quote:
Moet het dan wel persee dezelfde shampoo zijn? Ik heb namelijk nog een bar erbij gekocht gisteravond via internet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef Sade het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Lush-shampoo, of eigenlijk íedere shampoo is dat je het eerst een paar keer gebruikt moet hebben om optimaal resultaat te zien.
Zo kon ik bijvoorbeeld de eerste twee keer voelen dat mijn haar met de shampoobars vrij stroef werd, maar na die keren kwam ik er makkelijk doorheen en voelde het superglad en handelbaar aan!![]()
Mijn advies aan jou is dus om het nog even de kans te geven.
En ik moet snel zorgen dat ik in de buurt van een lushwinkel kom. Een vriendinnetje van mijn is binnenkort jarig en de proefjes die ik haar gegeven heb van Lush vindt ze helemaal geweldig! (jeej, weer eentje besmet) Nadeel is wel dat ik zo snel niet de mogelijkheid heb om naar de winkel te gaan...
![]()
Vestig niet superveelhoop op SH hoor, ik heb hem ook en bij mij als notoire slechtslaper doet ie niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Vooral SH want ik heb vannacht weer eens een rot nacht gehad en ik had hem goed kunnen gebruiken
Denk het niet (maar weet het niet zeker, misschien dat de andere dames het beter weten) maar mijn haar kon het prima hebben dat ik Ultimate Shine en Hybrid combineerde.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Moet het dan wel persee dezelfde shampoo zijn?
Weet ik maar heb er gewoon veel zin in. De balms, cremes en olieen die ik heb geprobeerd deden niets bij mij dus ik hoop gewoon dat deze wel iets doet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
Vestig niet superveelhoop op SH hoor, ik heb hem ook en bij mij als notoire slechtslaper doet ie niks![]()
Ja. De LB is weer eens niet toereikend. What's new. Heb inmiddels voor ca. 230 euro boeken aangeschaft en nog eens een paar boeken gekopieerd. Plus treinkaartje naar Utrecht. M'n scriptie heeft ondertussen dus wel 250 euro gekost.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:15 schreef CherryLips het volgende:
oh, koop jij boeken voor je scriptie
In dat geval heeft ook deze lotje interessequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef lotje11 het volgende:
Gaat er iemand hier bodylotions bestellen dan?
ik ook!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
In dat geval heeft ook deze lotje interesse![]()
Had ik ook in het begin. Als ik nu een product van een ander merk koop kan ik die luchtjes echt niet meer hebben. Al die zogenaamd 'natuurlijke' fruitluchtjes en zo,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat ik enorm aan de geuren moet wennen. Ben denk ik alleen chemische geuren gewend tot nu toe.
Sommige dingen vind ik nog wel lekker ruiken, maar toch ruik je er idd iets onnatuurlijks doorheen. Lush ruikt imho wat vreemder, maar wel lekker.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Had ik ook in het begin. Als ik nu een product van een ander merk koop kan ik die luchtjes echt niet meer hebben. Al die zogenaamd 'natuurlijke' fruitluchtjes en zo,![]()
Zwiet!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:00 schreef Vava het volgende:
Die bonnen zijn in Nederland gewoon tot eind van het jaar geldig![]()
Ik had hier laatst iemand op visite en die vond lush toch wel 'ontzettend chemisch ruiken hoor. Al die sterke luchtjes!!'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:25 schreef Elefes het volgende:
Sommige dingen vind ik nog wel lekker ruiken, maar toch ruik je er idd iets onnatuurlijks doorheen.
Nou, sommige dingen vind ik ook wel te. De hele zoete luchtjes vind ik ook niet altijd heel natuurlijk, zoals candy cane of snow fairy... Maar verder vind ik het niet onnatuurlijk ruiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had hier laatst iemand op visite en die vond lush toch wel 'ontzettend chemisch ruiken hoor. Al die sterke luchtjes!!'
Zeker! Maar vraag me af of ik die bonnen dit jaar nog ga gebruiken, duurt nog maanden voor ik weer wat nodig hebquote:
Als er weer kerstporducten zijn heb je vast wel weer iets nodigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeker! Maar vraag me af of ik die bonnen dit jaar nog ga gebruiken, duurt nog maanden voor ik weer wat nodig heb![]()
Ik wil die nieuwe zeepjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeker! Maar vraag me af of ik die bonnen dit jaar nog ga gebruiken, duurt nog maanden voor ik weer wat nodig heb![]()
Ja, heel hard nodig ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Als er weer kerstporducten zijn heb je vast wel weer iets nodig![]()
Ik ben stiekem ook nieuwsgierig jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil die nieuwe zeepjes.
Diejellies
sla ik over. Jellies
.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou, sommige dingen vind ik ook wel te. De hele zoete luchtjes vind ik ook niet altijd heel natuurlijk, zoals candy cane of snow fairy... Maar verder vind ik het niet onnatuurlijk ruiken.
ik schrob m'n huid er bijna af 's ochtends met allemaal 'restjes' die ik nog heb liggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, heel hard nodig ook![]()
ik moet flink door gaan baden wil ik echt iets nodig hebben
Die vond ik een beetje te zoetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:07 schreef Aarti het volgende:
Ik heb net die pina colada jelly gekocht, ik ben benieuwd!
nee, ik heb ze niet gezien eigenlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Die vond ik een beetje te zoet![]()
Lagen de nieuwe zepen eigenlijk al in de winkel?
Ik ga hem zo uitproberen, dan volgt een uitgebreid verslagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:17 schreef Anitra het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig naaar de nieuwe dingen, Aarti ruikt Big Calm echt naar Pina?
Voor het huwelijkspakketje:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:31 schreef Sanne het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht Aarti?
Idd.. Olive Branchquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:53 schreef Vava het volgende:
Sweety Pie jellie bevalt me nog steeds wel maar toch jammer dat ze geen douchegels maken in plaats van die jellies, is toch stukken makkelijker!
Ik denk dat ik ook maar ga trouwenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Voor het huwelijkspakketje:
- Flosty Gritter
- Soeft Coeur
- dat ene HIWTK konijntje
- die bruisbal met dat engelse gedichtje erin, ik weet niet hoe die heet
Achteraf vroeg ik me af of het wel slim was; zij kennen Lush helemaal niet, en hebben niet door dat ik 20 euro heb betaald voor die balletjesquote:
Inderdaad. Ik zat me laatst te bedenken wat ik zou doen als ik mijn moeder of een ander(e) vrouw/meisje zou "hebben" met Sinterklaas, dat Lush dan leuk zou zijn. Alleen hebben zij dan niet zoiets van "goh, maar twee zeepjes, we hadden toch 10 euro afgesproken??".quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
Achteraf vroeg ik me af of het wel slim was; zij kennen Lush helemaal niet, en hebben niet door dat ik 20 euro heb betaald voor die balletjes![]()
Daarom heb ik tot nu toe mensen proefjes van mezelf gegeven, en wat meer verteld erover, om te kijken wat ze ervan vinden. En zo weet ik dus of het zwijnen zijn of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zat me laatst te bedenken wat ik zou doen als ik mijn moeder of een ander(e) vrouw/meisje zou "hebben" met Sinterklaas, dat Lush dan leuk zou zijn. Alleen hebben zij dan niet zoiets van "goh, maar twee zeepjes, we hadden toch 10 euro afgesproken??".
Dat is inderdaad een prima idee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Daarom heb ik tot nu toe mensen proefjes van mezelf gegeven, en wat meer verteld erover, om te kijken wat ze ervan vinden. En zo weet ik dus of het zwijnen zijn of niet![]()
Ja echt hoor, als jij zestig bent geef je licht van die radioactieve suikertroep.quote:
Hey! Geen kwaad woord over Snow Fairy he?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja echt hoor, als jij zestig bent geef je licht van die radioactieve suikertroep.![]()
Roze licht he, dat wel.
Het was roze toch, zei je? Misschien Imperialis. Volgens mij is dat de enige roze crème.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb maar wat creme uit het proefdingetje gebruikt zodat het wat minder trekkerig zou worden. Het enige waar ik nu mee zit is dat ik niet eens weet wat ik net op m'n gezicht gesmeerd heb![]()
Weet nog steeds niet wat er in dat proefpotje zit.
Emperor of Icecream suggereert een zoete geur, maar het zijn bloemetjes. Ik heb 'm nog nooit geprobeerd. Misschien kun je Lemslip of Heavenly Bodies proberen, ik vind ze zelf erg lekker, maar volgens mij zijn dit wel buttercreams die over het algemeen goedgekeurd worden.quote:Almond Butter is raarIk heb het samen met m'n spons gebruikt (goedkope spons met een harde kant die erg fijn scrubben kan
) Ik had het op m'n lijf en had zoiets van wat moet dit doen?
Had ook het idee dat ik mij na het douchen moest insmeren met bodylotion maar ik voelde m'n huid en had zoiets van Huh?? Hartstikke zacht en totaal niet droog!! Erg weird![]()
Ik denk dus dat die butters een blijvertje zijn![]()
Behalve die geur van Emperor of Icecream is een beetje uhh wennen.
Je moet idd wennen. Bij sommige producten gaat het Lush gewoon om de werking. Stinkt het? Tsja, jammer. Meestal wennen die geurtjes wel hoor. Herbalism, Dreamcream, het zijn niet echt geuren om over naar huis te schrijvne, maar ze werken wel goed.quote:Ik vind dus niet alles echt fijn maar het moet ook nog wennen. Denk de hele tijd als ik buiten ben dat mensen mij vinden stinkenHet is ook zo'n andere geur dan als dat spul bij de drogisterij of TBS
Van HIWTK heb ik wat afgesneden en op het aanrecht gedaan die is lekker![]()
Raar hoor die geur van Lush! Aan de ene kant blech stinken maar dan ineens ruikt het weer lekker![]()
En ik wil meer bestellen en dat is niet leuk!! Ziet er ook zo leuk uit allemaal![]()
Ik val 's avonds iig op op de fietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja echt hoor, als jij zestig bent geef je licht van die radioactieve suikertroep.![]()
Roze licht he, dat wel.
Altijd handig voor als je licht het niet meer doetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val 's avonds iig op op de fiets
Ik heb gewoon een lamp op de fiets.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val 's avonds iig op op de fiets
En ja, als ik er nog langer mee deed had ik helemaal een stash formaat Mount Everest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef Vava het volgende:
Ik vind Emperor of Icecream bijna net zo lekker als Lemslip. Maar zo'n heel stuk als zeepje gebruikenik snij altijd een stukje af, prut dat stukje in een puff en was me er dan mee. Net als een zeepje gebruiken, dan gaat hij zo snel op
![]()
Wat nou?quote:
Ja idd, ik merk ook aan dingen die ik dus wilde 'bewaren' om een of andere reden, dat de geur minder wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben m'n voorraad juist aan het opmaken... Ik koop echt ff niks tot wat ik heb bijna allemaal helemaal op is. Vind het zo zonde anders! Je merkt toch dat het in zekere zin wel beperkt houdbaar is allemaal.
Jah roze en hij ruikt steeds lekkerderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het was roze toch, zei je? Misschien Imperialis. Volgens mij is dat de enige roze crème.
[..]
Emperor of Icecream suggereert een zoete geur, maar het zijn bloemetjes. Ik heb 'm nog nooit geprobeerd. Misschien kun je Lemslip of Heavenly Bodies proberen, ik vind ze zelf erg lekker, maar volgens mij zijn dit wel buttercreams die over het algemeen goedgekeurd worden.
Ik gebruik de buttercreams altijd gewoon als zeepje direct op m'n lijf. Je vel wordt er inderdaad heel zacht van. Lemslip ruik je achteraf niet meer zo, maar Heavenly Bodies en Randy (kerstitem) wel... Ik wil binnenkort de andere buttercreams ook wel proberen (binnenkort in 2012 als m'n zeepjes op zijn of zo).
[..]
Je moet idd wennen. Bij sommige producten gaat het Lush gewoon om de werking. Stinkt het? Tsja, jammer. Meestal wennen die geurtjes wel hoor. Herbalism, Dreamcream, het zijn niet echt geuren om over naar huis te schrijvne, maar ze werken wel goed.
Alle hulp is welkomquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef Aarti het volgende:
Is Dream wash niet ook roze?.
Oh maar das geen creme
ik hou mn mond maar weer
Dat heb ik gisteren nog gedaanquote:
Het fijne is ook van SH dat hij intrekt in je huid. Heb zelf al van alles geprobeerd bv ook Badger Balm maar dat spul trekt nauwelijks in.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Anitra het volgende:
Aarti klinkt goed! alleen jammer van het trekkerige. Ik wil hem toch proberen.
Ardenlyn SH isFijn dat je nu dingen hebt die lekker zijn en nu kan je genieten van Lush. volgende stap is over lush dromen
Maeghan een voorraad is toch om aangevuld te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |