Mwah, 2005 en met name 2004 waren wel topjaren wat betreft mei-juni-juli hoor. En 2003 had MM3, dus dat was ook helemaal top. Ik zou al blij zijn wanneer ze nu een patch zouden hebben voor MM3.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is ieder jaar gedurende de zomerperiode
ik heb het over de periode juli-augustus. Toevallig valt Juli nog redelijk mee dit jaar, maar de zomerperiode is de periode waarin altijd de minste games uitkomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, 2005 en met name 2004 waren wel topjaren wat betreft mei-juni-juli hoor. En 2003 had MM3, dus dat was ook helemaal top. Ik zou al blij zijn wanneer ze nu een patch zouden hebben voor MM3.
de logica van developersquote:Op zondag 16 juli 2006 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
en is juist de periode waar je veel tijd heb
LotR:BfME2 is maar een ok RTS, veel te weinig strategiequote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef twi het volgende:
Nouja, normale mensen zitten nu buiten in de tuin in plaats van achter de PC/X360 natuurlijk. Ik begrijp het wel, en het komt ook meer door de tegenvaller die MotoGP heet. Anders heb je namelijk in MGP, Prey en LOTR:BFM2 gewoon best 3 aardige games. Maargoed, voorlopig grijp ik maar terug naar PES5
Kerst is ook best wel hels. Ik had het meer over de periode rond oktober/november en februari/maart. Dan is het buiten bijna altijd slecht weer en kun je je vrije tijd dus goed besteden met wat gamenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:30 schreef twi het volgende:
Tsja, ik heb meer vrije tijd dan in de hectische kerstperiode waarbij het in de "vrije tijd" doorgaans slepen van familie naar familie is.
Maargoed, ik ga GRAW maar een keer uitspelen, zit daar pas op 't punt dat je de president uit die parkeergarage moet zien te halen. Je kunt daar zeker niet eerdere checkpoints laden? Heb daar nog 2 man, beiden met rood health, bij me
Ik vindt van nietquote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vindt trouwens dat de vakantie alweer bijna over is![]()
Die van mij staat sedert een paar dagen in Duitsland omdat ie elke keer vastliep en ging koken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:20 schreef twi het volgende:
Wordt jouw Xbox 360 te warm dan? Ik vind dat soort dingen echt onzinproducten. Lijkt me inderdaad dat 'ie met 3 fans niet minder herrie zal maken dan de X360.
Maargoed, de meesten hier zullen met hitte geen problemen hebben. Ik blijf dat soort dingen een beetje geldklopperij vinden eigenlijk. Ik neem aan dat je Xbox 360 niet helemaal dichtgebouwd in een kast stond waar 'ie z'n lucht niet kwijt kan?quote:YO de mannen ! Ik heb deze koeler bestelt in amerika gewoon uit nieuwsgierigheid en heb hem al ontvangen. Kmoet zeggen dat hij wel iets meer lawaai maakt maar er is duidelijk een verschil met deze koeler ge moet er uw hand maar eens achter houden . Da ding steekt veel meer warme lucht naar buiten dan de standaard fans maar met een beetje extra geluid. Don't care als ie maar koel blijft.
Klopt, stond gewoon altijd vrij en pontificaal midden op de tafel waar de TV staat.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:27 schreef twi het volgende:
neem aan dat je Xbox 360 niet helemaal dichtgebouwd in een kast stond waar 'ie z'n lucht niet kwijt kan?
Ik weet niet of ik verschil moet zien, maar beide spellen zien er leuk uitquote:Op zondag 16 juli 2006 14:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dead Rising vorig jaar :
[afbeelding]
Nu :
[afbeelding]
Saints Row 2005 :
[afbeelding]
En nu :
[afbeelding]
Dat wilde ik altijd al in Gtaquote:Op zondag 16 juli 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
volgens mij kan je wel naar veel gebouwen in saints row, ook bij winkels een mp3 speler kopen, zodat je lopend ook muziek kunt luisteren
Waaaaat, dat is cool gek. Ik neem ook aan dat je je eigen muziek kan spelen vanaf de HDD en/of je PC via Media Connect?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
volgens mij kan je wel naar veel gebouwen in saints row, ook bij winkels een mp3 speler kopen, zodat je lopend ook muziek kunt luisteren
Helaas blijft het een GTA kloonquote:Op zondag 16 juli 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Een paar feiten:
- Geheel Customizeble players, je kan je hele poppetje, je gang, je auto's zo maken zoals je zelf wil.
- Meer als 150 muziek nummers, op 12 verschillende radiozenders. En geheel nieuw hierbij is dat de nieuwsberichten en reclameblokken zich aansluiten op de missie waar jij je in bevind.
- On foot kan je gewoon nog naar je eigen muziek luisteren, bij verschillende shops in de stad kan je een MP3-player kopen.
Probleem is dat ik GTA al sinds deel 3 zwaar achteruit vind gaan, om een slechte serie te gaan klonenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Niks mis mee, speel weer graag een spel op de xbox 360 waar je een hele stad onveilig kan maken. Schitterend vervoer door de hele stad per trein
Dat is het probleem idd. Bij SA wilde ik het nog proberen vanwege de setting, maar zulke games zijn niets voor mij in single player. Misschien dat het online nog wel aardig is als je driveby's kan organiseren en dan later een big mac kan gaan eten in die game. Dát lijkt me dan wel coolquote:
Jij vindt het niks dat het 3d geworden is ?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Probleem is dat ik GTA al sinds deel 3 zwaar achteruit vind gaan, om een slechte serie te gaan klonen
ik vind de uitwerking niet meer van deze tijd. Het is allemaal extreem rechtoe rechtaan, de games zijn erg eenvoudig, na 1 keer uitspelen, als je dat al haalt, is er totaal geen lol meer aan. De games zijn vrijwel hetzelfde als deel 1 en 2, alleen dan nu in 3D. Totaal geen vernieuwing in de serie, het wordt mooier, groter, maar verder niks.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij vindt het niks dat het 3d geworden is ?
Waarom verbaasd het me niets dat jij, EA man, deze vraag stelt?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij vindt het niks dat het 3d geworden is ?
niemand?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:48 schreef Ash het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die de Monster Cable GameLink 360 Component Video A/V Cable hebben gekocht? en ook daadwerkelijk verschil zien met de standaard cable die er bij zit?
Zit volgens mij ook wel Rock in, 12 radiozenders en geen rock lijkt me echt domquote:Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het met die radiostations dan? Ik ben bang dat het alleen maar hiphop bagger is en geen fatsoenlijke muziek.
Uiteraard, maar dat betekend niet dat het geen leuke game kan zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 18:40 schreef -Dries- het volgende:
Zal vast wel een goede game zijn die Saint's Row, maar ik zie het echt meer als een opwarmertje voor GTA 4 dat (hoop ik) alle concurrentie zal verpletteren en ons eraan zal herrineren dat één franchise de grondlegger is voor dit genre.
Exactly... nu is het aan het de makers van GTA 4 zich te overtreffen... we zullen het zien...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat betekend niet dat het geen leuke game kan zijn.
Beide werken niet...quote:Op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Online momenten van Saints Row
http://www.gameinformer.c(...)2006/srow/srow-3.wmv Deathmatch
http://www.gameinformer.c(...)2006/srow/srow-4.wmv Protect Tha Pimp
Ziet er leuk uit........ toch lijkt de MP me snel vervelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef NX het volgende:
[..]
Beide werken niet...
Link naar download/media overzicht:
http://www.gameinformer.c(...)3-BDC7-A83C04F98F3A}
Je zou gelijk hebben als er geen voertuigen waren... Ik denk dat die juist het allemaal hilarisch maken... Beetje rond scheuren en je tegenstanders vanuit een voertuig afschieten (jah deze keer NIET uit de metroquote:Op zondag 16 juli 2006 20:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit........ toch lijkt de MP me snel vervelen.
Je gaat voorbij aan het feit dat de variatie in missies veel groter is geworden, er humor en verhaal is toegevoegd aan de serie, er tientallen minigames in zitten, de settings veel afwisselender zijn, je mogelijkheden als vliegtuigen en boten hebt. Enne, na 1 keer saai? Ik ken zat mensen die de 3D GTA's allemaal meerdere malen hebben uitgespeeld. En daar ben ik er een van. Zeker VC en SA heb ik vaak helemaal uitgespeeld. GTA III denk ik 2 keer. SA en VC zeker 3 keer.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik vind de uitwerking niet meer van deze tijd. Het is allemaal extreem rechtoe rechtaan, de games zijn erg eenvoudig, na 1 keer uitspelen, als je dat al haalt, is er totaal geen lol meer aan. De games zijn vrijwel hetzelfde als deel 1 en 2, alleen dan nu in 3D. Totaal geen vernieuwing in de serie, het wordt mooier, groter, maar verder niks.
Nou daar ben ik wel van overtuigd. Kijk maar naar de verbeteringen van GTA 3 naar Vice City en van Vice City naar San Andreas.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is ook maar afwachten wat GTA4 voor nieuws te bieden heeft behalve mooiere graphics.
Eens, wat was ik blij met de countryside in SA zeg.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat dat gangsta-gebeuren niet te nadrukkelijk aanwezig is, want dat vond ik bij SA ook niks.
Het is moeilijk kut te maken. De rudimentaire besturing bij GTA is ook nooit een belemmering geweest.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Heel dat Saint's Row valt of staat bij de besturing van de auto's. Als die kut is is het spel ook kut.
Ik hoop trouwens wel dat dat gangsta-gebeuren niet te nadrukkelijk aanwezig is, want dat vond ik bij SA ook niks.
Daarom heet het dan ook een mening Kabouterquote:Op zondag 16 juli 2006 20:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat de variatie in missies veel groter is geworden, er humor en verhaal is toegevoegd aan de serie, er tientallen minigames in zitten, de settings veel afwisselender zijn, je mogelijkheden als vliegtuigen en boten hebt. Enne, na 1 keer saai? Ik ken zat mensen die de 3D GTA's allemaal meerdere malen hebben uitgespeeld. En daar ben ik er een van. Zeker VC en SA heb ik vaak helemaal uitgespeeld. GTA III denk ik 2 keer. SA en VC zeker 3 keer.
En natuurlijk speelt het gewoon heerlijk en is de levensduur extreem.
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaakquote:Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef Morthill het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei, ik vind de game vervelend, saai en oninteressant om meer dan 1 keer te spelen.
Tsja, such is lifequote:
The Guild 2 lijkt mij ook geen reet aanquote:
Je hebt toch wel met geluid gespeeld en in een auto gereden?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit heb moeten lachen tijdens het spelen
Vet, kun je in auto's en is er dan geluidquote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je hebt toch wel met geluid gespeeld en in een auto gereden?
Van de gast die een 50 cent game nog zou kunnen waarderenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
The Guild 2 lijkt mij ook geen reet aan
50 cent moet dood, leuk dat je iemand die hiphop waardeert weer over 1 kam scheertquote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Van de gast die een 50 cent game nog zou kunnen waarderen
2 mogelijkheden:quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef MMaRsu het volgende:
Kabouter wil je humor?
[afbeelding]
Ik vind dat grappig
Ach, hij is wel geinig gevonden ja, iig de aanbieding zelf. De naam van de toko is niet grappig.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef MMaRsu het volgende:
Kabouter wil je humor?
[afbeelding]
Ik vind dat grappig
Niet zomaar iemand, jou. Bij PaRoDiUzZ bijv. zou ik dat nooit doen. Maar 50 cent leek me nou echt zo'n idool voor jouquote:Op zondag 16 juli 2006 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
leuk dat je iemand die hiphop waardeert weer over 1 kam scheert
Beat your meat = aftrekken in het engels in principequote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
1: ik snap de grap niet
2: ik snap de grap maar snap niet wat er grappig aan is
Gadver nee dankje, ik luister meer naar de dingen waar hij ook naar luistert. En ik luister ook meer muziek dan hiphop.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, hij is wel geinig gevonden ja, iig de aanbieding zelf. De naam van de toko is niet grappig.
[..]
Niet zomaar iemand, jou. Bij PaRoDiUzZ bijv. zou ik dat nooit doen. Maar 50 cent leek me nou echt zo'n idool voor jou.
ok, nu brengt ie een glimlach op mijn gezichtquote:Op zondag 16 juli 2006 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beat your meat = aftrekken in het engels in principe
R&B?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
En ik luister ook meer muziek dan hiphop.
hiphop is geen muziek?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gadver nee dankje, ik luister meer naar de dingen waar hij ook naar luistert. En ik luister ook meer muziek dan hiphop.
Een 43 oude zeikerd zijn is ook geen leven Tainquote:
En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een 43 oude zeikerd zijn is ook geen leven Tain
Mooi, luister dan meteen naar de radio-stations en als je dan nóg niet lacht is er iets mis met je.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vet, kun je in auto's en is er dan geluidDat wist ik helemaal niet, ik ga gelijk San Andreas installeren
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een vertekend beeld van hiphop
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gadver nee dankje, ik luister meer naar de dingen waar hij ook naar luistert. En ik luister ook meer muziek dan hiphop.
pada dum dum dum....and another one bites the dust.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
mijn 360 is overleden
Wou voice chat starten PATS black screen, opnieuw booten PATS rode ring of light![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
mijn 360 is overleden
Wou voice chat starten PATS black screen, opnieuw booten PATS rode ring of light![]()
HE-LE-MAAL mee eensquote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef NX het volgende:
Ik wil niet lullig doen, (ben trouwe fan van GTA, altijd al geweest...) maar zo te zien gaat Saints Row straks heel wat indruk maken en dat doet ie eigenlijk nu al..
Om steeds te horen dat het een GTA kloon is, rot toch een eind op!
Dan is elk spel wel een kloon van een ander of stukjes zijn dan weer gekopieerd, het is ook nooit goed he!![]()
Het staat in ieder geval op mijn wishlist!![]()
Just my 2 cents!
Ben al een eind onderweg (Chapter 18) en het spel duurt alles bij elkaar genomen niet erg lang. Echter kan ik me niet voorstellen dat iemand bij deze FPS een 12 uur durend verhaal wil. Het is gelukkig afwisselend genoeg dat je je niet gaat vervelen na Chapter 10, maar ik denk dat zo lang als dat het nu is ook wel een beetje de max is.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef Atuniel het volgende:
Prey is trouwens erg praatHet regent wel achievments en dat geeft me erg sterk het gevoel dat het een kort spel is. Maar erg cool gemaakt en gedaan.. die zieke beelden en muziek.. I like it
Ja.. tis net een achtbaan dat spel.. leuke er aan vind ik dat je niet echt dood kan gaan.. dan ga je draken schieten (quote:Op maandag 17 juli 2006 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben al een eind onderweg (Chapter 18) en het spel duurt alles bij elkaar genomen niet erg lang. Echter kan ik me niet voorstellen dat iemand bij deze FPS een 12 uur durend verhaal wil. Het is gelukkig afwisselend genoeg dat je je niet gaat vervelen na Chapter 10, maar ik denk dat zo lang als dat het nu is ook wel een beetje de max is.
alleen maar gunstig voor mijn vakantiequote:
die van mij ookquote:Op maandag 17 juli 2006 05:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
pada dum dum dum....and another one bites the dust.
Vooralsnog leeft de mijne.....
Ach zie het zo... je gebruikt hem wel goed. Je hebt een console verslonden! Tevens is de garantie goed geloof ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alleen maar gunstig voor mijn vakantieals ik over 3 weken maar een nieuwe heb vind ik het best
Lekker Gijs..... zag Gijsje gisteren ook online komen met Prey... zelf zit ik diep in BfmE. Geweldig spel.....quote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef Atuniel het volgende:
Prey is trouwens erg praatHet regent wel achievments en dat geeft me erg sterk het gevoel dat het een kort spel is. Maar erg cool gemaakt en gedaan.. die zieke beelden en muziek.. I like it
tsja en imo heb ik em geeneens veel gebruikt ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 09:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ach zie het zo... je gebruikt hem wel goed. Je hebt een console verslonden! Tevens is de garantie goed geloof ik.
Je doet nu net of 80% van de release consoles al een defect heeft gehad...quote:Op maandag 17 juli 2006 10:03 schreef Morthill het volgende:
En zo sneuvelt er weer een console, hoe weinig mensen hebben nu nog een werkende console van de release?
Vanaf the 2nd of december... smooth going and blue skies...quote:Op maandag 17 juli 2006 10:03 schreef Morthill het volgende:
En zo sneuvelt er weer een console, hoe weinig mensen hebben nu nog een werkende console van de release?
80% is overdreven..maar wel een hoop iigquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Je doet nu net of 80% van de release consoles al een defect heeft gehad...
Als het meer dan 10% is is het veelquote:Op maandag 17 juli 2006 10:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
80% is overdreven..maar wel een hoop iig
Ja ik ook......... hangers in laadschermen.... dat lag aan Oblivion denk ik. Meesterlijk spel wel verder.... echt een paar maanden mee bezig geweest voordat ik daarmee klaar was. Merk dat ik de extra downloads niet echt interessant vind...... als ik het spel nu opstart kan ik sowieso me wel vermaken.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Mijne ook...alleen met Oblivion wat vastlopers gehad.
Maar ja, mijn ding is de laatste maanden een DVD spelerquote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef Sjotime het volgende:
Mijne draait ook als een zonnetje! Sinds release
Naja, ik zie het hier bij een hele hoop mensen gebeuren. Van de mensen die hier veel posten schat ik toch zeker wel 30-40%. Maar klaarblijkelijk vergis ik mij daar in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Tis ook niet echt een goede indicatie om uit te gaan van mensen die hier posten, dan zouden er ook maar een paar mensen met een PS2 zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, ik zie het hier bij een hele hoop mensen gebeuren. Van de mensen die hier veel posten schat ik toch zeker wel 30-40%. Maar klaarblijkelijk vergis ik mij daar in.
tsja het komt mij eigenlijk goed uit dat ie nu stuk gaat, er zijn geen toptitels die uitkomen en ik heb geen reden om binnen te zitten dan in mijn vakantie (behalve dat verrekte fok dan daar moest ook maar eens een slotje op komen).quote:Op maandag 17 juli 2006 10:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis ook niet echt een goede indicatie om uit te gaan van mensen die hier posten, dan zouden er ook maar een paar mensen met een PS2 zijn
Valt erg mee. Hoogst waarschijnlijk is het zo dat mensen DIE een defect hebben erover posten. Er komen hier veel meer mensen die gewoon een werkende doos hebben...quote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, ik zie het hier bij een hele hoop mensen gebeuren. Van de mensen die hier veel posten schat ik toch zeker wel 30-40%. Maar klaarblijkelijk vergis ik mij daar in.
Heee leuk nieuwsquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef gijsje79 het volgende:
Sorry Atuniel je stond hier nog ingelogd.
Nee alleen player match.quote:
Het is ook wel logisch. Maak ff een extra gamertagje aan, liefst met gratis een maandje Live, zet die in een multiplayer match en fraggen maar. Lekker punten pakken met al je vrienden.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee alleen player match.
Ranked match kan je ook aanmaken maar er kunnen geen vrienden in.![]()
Hoop op een patch.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook wel logisch. Maak ff een extra gamertagje aan, liefst met gratis een maandje Live, zet die in een multiplayer match en fraggen maar. Lekker punten pakken met al je vrienden.
Nee, dan steel ik nog liever fietsen van kleine kinderen, heb ik nog eer van mijn werk.
Vind het helmaal niet logisch.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook wel logisch. Maak ff een extra gamertagje aan, liefst met gratis een maandje Live, zet die in een multiplayer match en fraggen maar. Lekker punten pakken met al je vrienden.
Nee, dan steel ik nog liever fietsen van kleine kinderen, heb ik nog eer van mijn werk.
Tja, dat is dan weer het nadeel. Het is volgens mij alleen maar gedaan om cheaten te voorkomen. Dan ga je toch een player match met je vrienden spelen?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind het helmaal niet logisch.
Je maakt een game aan.
Je komt in je eigen lobby waar andere mensen wel kunnen joinen, maar om je vrienden een invite te sturen of een vriend kunnen joinen ho maar.
Ja dat zal dan wel moeten.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tja, dat is dan weer het nadeel. Het is volgens mij alleen maar gedaan om cheaten te voorkomen. Dan ga je toch een player match met je vrienden spelen?
Player match wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus dan kun je wel friends uitnodigen?
Ah die halen we toch wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Player match wel.
Dus via die weg kan je wel de andere achievements halen.
Voor mij een must havequote:Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef gijsje79 het volgende:
Tiger Woods PGA Tour 07
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
Dat ziet er goed uit zegquote:Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef gijsje79 het volgende:
Tiger Woods PGA Tour 07
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
Vond het er een beetje onhandig uitzien en had gaf me een verschrikkelijk groot gevoel van been there done that. Voor de rest zal een liefhebber van dit genre dit best cool vindenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EM9rUnK-Tng
5 minuten van Saints Row demo, het schijnt dat in Amerika er een demo disc ligt in verschillende winkels![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je onhandig Sjo?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vond het er een beetje onhandig uitzien en had gaf me een verschrikkelijk groot gevoel van been there done that. Voor de rest zal een liefhebber van dit genre dit best cool vinden
Jaaaaa cool hoor iddquote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
5 minuten van Saints Row demo, het schijnt dat in Amerika er een demo disc ligt in verschillende winkels![]()
![]()
![]()
Been there done that, maar dan wel zonder popupquote:Op maandag 17 juli 2006 12:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vond het er een beetje onhandig uitzien en had gaf me een verschrikkelijk groot gevoel van been there done that. Voor de rest zal een liefhebber van dit genre dit best cool vinden
Dat ziet er mooi uit! Ik wil emmmmquote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
![]()
![]()
Camera systeem, en bv geen aantallen kunnen kiezen als je iets koopt, maar dik 15 keer drukken per item.... ja zijn kleine dingen, maar dat werkt wel prettiger. Meeste wat hij deed heb ik allemaal al een keer gedaan in een GTA game.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onhandig Sjo?
Wat is je gamertag btw?
Dat met die aantallen moeten ze echt gaan verbeteren iddquote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Camera systeem, en bv geen aantallen kunnen kiezen als je iets koopt, maar dik 15 keer drukken per item.... ja zijn kleine dingen, maar dat werkt wel prettiger. Meeste wat hij deed heb ik allemaal al een keer gedaan in een GTA game.
Had je dat in GTA ook niet vraag ik mij nu af.. als je extra minuutie (quote:Op maandag 17 juli 2006 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat met die aantallen moeten ze echt gaan verbeteren idd
Geen idee of je dat in precies deze vorm had, maar kut is het wel. Stel je voor dat je 100 van die dynamiet staven wilt kopen, moet je 100x bevestigen dat je echt die dynamietstaaf wilt hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Had je dat in GTA ook niet vraag ik mij nu af.. als je extra minuutie ()wilde moest je toch ook steeds bijkopen
Kan het mis hebben hoor
Pipebombsquote:Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee of je dat in precies deze vorm had, maar kut is het wel. Stel je voor dat je 100 van die dynamiet staven wilt kopen, moet je 100x bevestigen dat je echt die dynamietstaaf wilt hebben
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee of je dat in precies deze vorm had, maar kut is het wel. Stel je voor dat je 100 van die dynamiet staven pipebombs wilt kopen, moet je 100x bevestigen dat je echt die dynamietstaaf pipebomb wilt hebben
Klopt wel wat je zegt, maar zit jou niet mieren te neuken?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Camera systeem, en bv geen aantallen kunnen kiezen als je iets koopt, maar dik 15 keer drukken per item.... ja zijn kleine dingen, maar dat werkt wel prettiger. Meeste wat hij deed heb ik allemaal al een keer gedaan in een GTA game.
Gamertag: Sjotime![]()
Voeg me toe
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:08 schreef NX het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, maar zit jou niet mieren te neuken?
Als je er toch wat aan wilt doen:
http://www.volition-inc.com/Contact/
http://www.thq.com/ (admin@thq.com)
Succes!
Dat was bij GTA-SA ook zo. Elke keer op het wapen klikken en dan ok. Ook irritant dat hij steeds het wapen van achter de kassa moest pakken. Zonde van de tijd.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee of je dat in precies deze vorm had, maar kut is het wel. Stel je voor dat je 100 van die dynamiet staven wilt kopen, moet je 100x bevestigen dat je echt die dynamietstaaf wilt hebben
of die kleine dingetjes die van een op het oog een topgame toch een middelmatige game makenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk hoorHet zijn vaak de kleine dingen die een middelmatige game goed maken
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:08 schreef NX het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, maar zit jou niet mieren te neuken?
Als je er toch wat aan wilt doen:
http://www.volition-inc.com/Contact/
http://www.thq.com/ (admin@thq.com)
Succes!
Dude, daar gaat het niet om... Ik wordt er alleen niet zo goed van, alleen maar zeuren en afkraken om een spel dat nog niet eens uit is, en dat alleen omdat men hele tijd zit te bratelen dat het een GTA kloon is...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh,.. dus tegenwoordig is kritiek niet meer mogelijkSorry dat ik je aankomende spelletje niet zo leuk vind....
![]()
yup, net als vrouwen eigenlijkquote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
of die kleine dingetjes die van een op het oog een topgame toch een middelmatige game maken
jah, en dit hele verhaal kun je natuurlijk ook omdraaien. Hoe weet jij dat het een fantastisch spel wordt, als het nog niet eens uit is???quote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, daar gaat het niet om... Ik wordt er alleen niet zo goed van, alleen maar zeuren en afkraken om een spel dat nog niet eens uit is, en dat alleen omdat men hele tijd zit te bratelen dat het een GTA kloon is...
Je hebt grotendeels gelijk, ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt, maar kom op, 15x klikken om een wapen te kopen, en dan wat? Jammer dat ze het niet met aantallen gedaan hebben...
Zoveel kraak ik niet af hoor.... sta meestal bekend al hyperquote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, daar gaat het niet om... Ik wordt er alleen niet zo goed van, alleen maar zeuren en afkraken om een spel dat nog niet eens uit is, en dat alleen omdat men hele tijd zit te bratelen dat het een GTA kloon is...
Je hebt grotendeels gelijk, ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt, maar kom op, 15x klikken om een wapen te kopen, en dan wat? Jammer dat ze het niet met aantallen gedaan hebben...
Tjah PREY is ook maar 5/6 uur spelen voor een spel dat 11 jaar in ontwikkeling is...
Dat weet ik niet, en dat heb ik ook niet gezegt.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, en dit hele verhaal kun je natuurlijk ook omdraaien. Hoe weet jij dat het een fantastisch spel wordt, als het nog niet eens uit is???
en jah 15 keer klikken is irritant
*Sjtoime added to category HyperActief...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zoveel kraak ik niet af hoor.... sta meestal bekend al hyperMaar toch... ik zeg gewoon wat mij opvalt over de game in dat specifieke filmpje... that's it. Tevens denk ik dat het spel niet erg hoog uit de reviews gaat komen maar dat kan ik volledig fout hebben hoor.... is gewoon een gevoel.
En ja... dat het een GTA kloon is is natuurlijk moeilijk te ontkennen.... snap het probleem daar niet van.... zijn prima games en een cool genre.... zoiets moet je gewoon accepteren. Het IS nu eenmaal een kloon.
Waarheid +8quote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef NX het volgende:
[..]
De rest boeit me niet, wanneer je aan het spelen bent, denk je niet aan die dingen, dan ben je gewoon aan het spelen...
Zag er wel cool uit hoor.... warmte effecten bij ontploffingen bv.... en ook de MP functie kan erg cool zijn.... met zijn alleen cruises door de stad in 1 auto op zoek naar andere FOK!kers.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef NX het volgende:
[..]
*Sjtoime added to category HyperActief...
Hehe... klopt... maar om het dan 15x te zeggen...![]()
Precies, en dat maakt het alleen maar beter voor ons gamers...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarheid +8
Als je het naar je zin hebt maakt het allemaal niet uit. Persoonlijk stoorde ik mij helemaal niet aan de popups in GTA.
Ik denk dat dit spel de lat alleen weer hoger heeft gelegd voor GTAIV, en dat is voor iedereen cool![]()
De ontploffingen en dergelijke viel mij ook meteen op... En dat ziet er realistisch uit... Nog beter dan de ontploffingen in Burnout Revenge...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zag er wel cool uit hoor.... warmte effecten bij ontploffingen bv.... en ook de MP functie kan erg cool zijn.... met zijn alleen cruises door de stad in 1 auto op zoek naar andere FOK!kers.
Uhhuh. Maar aan de andere kant blijft het een stad, is het alleen dat doodsaaie gangsterthema, kun je niet vliegen, heb ik voorlopig nog niet gezien dat je kan varen (zal toch wel kunnen mag ik hopen), heeft de game absoluut niet de toffe stijl van een GTA en tja, dan zakt de hype toch al weer wat wegquote:Op maandag 17 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zag er wel cool uit hoor.... warmte effecten bij ontploffingen bv.... en ook de MP functie kan erg cool zijn.... met zijn alleen cruises door de stad in 1 auto op zoek naar andere FOK!kers.
Ja dat poste ik al eens...... allemaal al eens gedaan.... het is alleen wel in een betere jas gestopt. Reviews afwachten...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uhhuh. Maar aan de andere kant blijft het een stad, is het alleen dat doodsaaie gangsterthema, kun je niet vliegen, heb ik voorlopig nog niet gezien dat je kan varen (zal toch wel kunnen mag ik hopen), heeft de game absoluut niet de toffe stijl van een GTA en tja, dan zakt de hype toch al weer wat weg.
Jep, ik wacht ook eerst de reviews af. Temeer omdat de eerste impressies van de demo ook weer niet laaiend zijn:quote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat poste ik al eens...... allemaal al eens gedaan.... het is alleen wel in een betere jas gestopt. Reviews afwachten...
quote:Framerate: In-game, it's not so bad. Kinda like Oblivion. What is really bad is cutscenes. Have you ever played Advent Rising before? Remember the really low framerate cutscenes? THAT bad. i hope it's just the demo, but it really takes away from the game. Also, no cutscene sinking with the audio. (there is a couple of second gap) Like I said, it's probably the demo, ut something to watch for when it ships.
Police Warrent Meter: Maybe it's because i don't know how it works too well, but it seems like it's like Simpsons:Hit & Run, which is definetally NOT a good thing. It takes a while for a cop to catch you. Then AFTER you kill the police officer, more cops might not come back if no cop cars come to pass you within the next couple minutes. I never got into a chase sequence once in playing this game for 2 hours, and I ran over ALOT of people. If someone has an explanation why this happens, please say so because it bugging me out like crazy.
Health meter: Look, For COD2 and Halo, regenerating health rules, but in a GTA-type game, it kinda makkes you invincible as long as you stay away from your enemies for long enough.
Nee idd,...........quote:Op maandag 17 juli 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, ik wacht ook eerst de reviews af. Temeer omdat de eerste impressies van de demo ook weer niet laaiend zijn:
[..]
Dat is met al die games tegenwoordig. Frustrerend. Het systeem van Halo 2 heb ik nog nergens terug kunnen zien, terwijl dat op zich zo gaaf was. Gewoon party van 4 man en knallen maar in ranked games. PGR3 is wat dat betreft ook verrot. De Online Career games zijn echt uitgestorven, iedereen zit op Playtime te gamen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee alleen player match.
Ranked match kan je ook aanmaken maar er kunnen geen vrienden in.![]()
Hoop op een patch.
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef NX het volgende:
[..]
Je hebt grotendeels gelijk, ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt,
Ik heb die melding wel eens gehad maar toen stond mijn modem uitquote:Op maandag 17 juli 2006 14:56 schreef RichyRich het volgende:
Zet ik gisteren mijn xbox aan, is opeens mijn profiel weg. Gewoon foetsie. Ook in de games kan ik niks meer terug vinden.
Iemand die dit probleem meer heeft gezien/gehad?
Ik zag wel het knopje 'recover gamertag'. Ik heb dit geprobeerd (ook al was de waarschuwing dat ik al mijn save games kwijt zou zijn), maar tijdens het recoveren krijg ik een error dat het profiel niet kan worden opgeslagen...terwijl ik een hd heb en daar zit nog zat ruimte op. Demo's downloaden en op andere profielen saven kan nog prima.
Ik was net zo ver met...nou ja eigenlijk alles
Dude, je bent echt erg, anders neem je ff de 3 negatieve punten af van een erg lovende impressiequote:Op maandag 17 juli 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, ik wacht ook eerst de reviews af. Temeer omdat de eerste impressies van de demo ook weer niet laaiend zijn:
[..]
quote:Okay, you guys can call me your official savior.
Went to ToysRUs in Times Square (it's a madhouse! it's like a zoo...only there are kids instead of chimpanzees) took me 20 minutes to find an available person, asked a worker, and viola! Saints Row demo.
Now for the extras.
The trailer sucks. It's like they show the whole game in slowdown. The theme and pics are good, and they are free, the best part.
I didn't watch the interview yet, so I can't say.
Now for the real meat and potatoes: the game
I only completed 2 missions. I've been basically experimenting with the game. (i.e: explodng cars 100 times) and I gotta say: the physics are SICK!!! (yep, better than Full Auto's)
The parts literally explode all over the place. Tires, bumpers, everything! Also, if you standnear the car after it explodes, you catch on fire. (since the car is on fire) and the animation is hilarious. It's only a couple seconds, but LEAGUES better than GTA's.
Car handling is very good. It feels quasi Full Auto/PGR3. Its impressive, especially for a free-roam game. 10x better than Driv3r, or True Crime. It has a great sence of speed, so you don't feel like you're driving Grandma's old Beetle when you're driving a Porshe.
Combat is pretty good, and amazingly good for a sandbox game. You can right jab, left jab, and kick. (I always kick since I always get a kick from the animations. Corny, aint it?) It works really well. Stabing annimations suck, tho. Baseball bat is where it's at. It gives you a nice 'whack' feeling when hitting it.
Shooting is just like The Punisher without the bullet-time. (which the developer happened to make) It really works well. I did a fair amount of headshots and it's real easy to get the hang of. Car shooting is just like Full Auto with alot less spunk. It's good, but it gets some time to get used to.
One thing that has irritated me with every game in existence is that no one EVER falls out of a car through the windshield. Guess what? In Saint's Row you can. It's hilarious when it happens, too. Kinda cartoonish, but you can't help but to laugh when you ram someone and the guy flies out of the car yelling 'Ahhhhhh!!!' Oh, that brings me to the game's surprising attraction: Humor.
It's sicker then GTA:San Andreas will ever be. They are straight out about it.. (No double meanings. A guy will say' Argh. Now I'm gonna be late to the stripper club!'')
I luvv it. I can't say all of the little lines, but they are dark humor, and it's all real great stuff. I didn't expect that all.
To those who want to know: There are drugs and alcohol in the game. I don't know how helpful they are, but each has it's own thing to them. (ike booze will make the screen blury)
You can eat in the game also. didn't try it yet, but I ate this dead guy's candybar. (yes, they drop money, weapons, AND FOOD!) (also there is a fast food esturant in the game)
You can swim in the same, but it's used just to make sure you don't drown. You can't jump or anything when swimming, but you can press Y to go on land. I don't know why it works like that,, but at least you don't drown...
The demo has only 2 radio stations, and there's like only one song in each and they are crap. I won't judge it by that because it's obviously limited by the demo.
One reeely nice touch is that if you pass by the car, you hear the music playing! Sick stuff...
The demo is pretty big. It's about 1/2 the size of Staunton Island, which is pretty big for a demo. I'd say that the game is AT LEAST 2.5x the size of Vice City. It looks like a really big metropolis. I love it. (and there's also a nice portion of the map that seems shaded out or some reason. Either it was cut form the game or you have to explore the game to get to it.)
The story seems pretty good so far. It actually looks surprisingly engaging. It's no San Andreas, but it's better than True Crime. (dragon kung-fu detective levels. WTF?!?!)
The city itself is very much alive and full of pedestrians. I just love eavesdropping on pedestrians. Also a nice touch is tat when you shoot a gun, people will react diffrently. Some will run at full speed, some will stare, some will cheer on, and the rest will run on their own pace. What I mean by 'own pace' is that the person, while running might trip, might waggle their arms wildly, and for women, might run in a stereotypical fashion. (i.e: very girlish)
Also, random stuff happens all the time, like a guy will run over pedestrians all the time.
People actially read newspapers in the game. Yep, an actual article. lolll
Also you'll enconter funny quirky pedestrians. (i.e: there was this old grandma walking crippled, so I shot her, and she started to attacking me ruthlessly! Funny sh!t)
In the game, you'll hear cursing ALOT. (like all the time)
I reeely nice touch: Dead pedestrians don't disappear. (though cars do)
There are plenty of cars in the game as well. I never once found a hard time finding one. One thing to point out: Drivers are VERY aggressive..almost New York agressive. (almost) They won't wait forever to steal a car like GTA. It you don't steal it with like 4 seconds, they'll just go around you.
Draw-distance is amazingly good for a Sandmox game. It's not FarCry, but it beats the hell out of Oblivion (pop-up grass FTW) No pop-up whatsoever, which is why I made the Oblivion comparison.
If it wouldn't be for the 3 big following complaints, I'd rate this better than GRAW...but here goes the bad:
Framerate: In-game, it's not so bad. Kinda like Oblivion. What is really bad is cutscenes. Have you ever played Advent Rising before? Remember the really low framerate cutscenes? THAT bad. i hope it's just the demo, but it really takes away from the game. Also, no cutscene sinking with the audio. (there is a couple of second gap) Like I said, it's probably the demo, ut something to watch for when it ships.
Police Warrent Meter: Maybe it's because i don't know how it works too well, but it seems like it's like Simpsons:Hit & Run, which is definetally NOT a good thing. It takes a while for a cop to catch you. Then AFTER you kill the police officer, more cops might not come back if no cop cars come to pass you within the next couple minutes. I never got into a chase sequence once in playing this game for 2 hours, and I ran over ALOT of people. If someone has an explanation why this happens, please say so because it bugging me out like crazy.
Health meter: Look, For COD2 and Halo, regenerating health rules, but in a GTA-type game, it kinda makkes you invincible as long as you stay away from your enemies for long enough.
If it wouldn't be for these 3 major quibbles, I'd give the demo a 10, but now I'd settle for an 8. I just hope the game isn't affected too much from the problems mentioned above.
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dude, je bent echt erg, anders neem je ff de 3 negatieve punten af van een erg lovende impressie.
Hier is de rest :
[..]
Die dingen die Retuobak eruit had gepikt vind ik op zich best belangrijke features voor zo'n spel waarin ze nu gewoon echt tekort schieten. Dat de Police Warrant Meter redelijk slecht is in de demo weegt bij mij zwaarder dan dat de wereld levendig is waarin je speelt, want wat boeit een levendige wereld als je totaal niet hoeft op te letten wat je waar doet.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dude, je bent echt erg, anders neem je ff de 3 negatieve punten af van een erg lovende impressie.
Hier is de rest :
[..]
Tis afwachten op de volledige versie iddquote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
Van wat ik heb gelezen is de demo een iets oudere build en dan hoop ik dat het wat erger zal zijn in de full versie.
En tja als dat niet zo is is het jammer, maar dan ga ik wel wat winkels overvallen, dan komen ze wel achter je aan
Als ik een Ebay account had dan had ik hem allang gekocht ( en als de shipping niet zo duur wasquote:Op maandag 17 juli 2006 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan niet wachten op de demo, ik ga naar Amerika toe
Of liever gezegd de reviews daarvan.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis afwachten op de volledige versie idd
http://s47.photobucket.com/albums/f188/treyeumph/?action=view¤t=MOV06260.flvquote:+Great graphics (lighting, textures etc look great.)
+stable framerate (couple hiccups here and there but no serious issues)
+fluid control (better than GTA)
+awesome physics(never gets old)
+great audio (lots of dialog and good tunes)
+good voice acting and entertaining cutscenes
+great variety of vehicles, dialog, and city looks accurate
-Enemy A.I (I havent seen more than two cops show up and when they do they are barely a threat) I hope this is not an issue with the final version
EDIT*After running over hundreds of people and not seeing much of cops, I robbed a store and then they got agressive. They always tried to stay behind cover and acted like real policemen! So once you get two stars, which is pretty difficult to do unless you rob a store, you wont have much heat from cops.
-tearing in cutscenes. Fortunetly, I have not noticed any during gameplay, but on the cutscenes its heavy.
Other than that, the core gameplay is awesome, and much more polished than GTA has ever been. If they can get a hefty single player and multiplayer down, than your looking at a GTA killer. I have never played a "GTA Ripoff" as some call it, that presented such a threat to the GTA series like Saints Row.
Ja ik ga er ook van uit dat het spel is voor de GTA liefhebber.. als je de vrijheid er in cool vond zal je dit ook cool vinden denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar jij vind de game toch al niks, en de meeste mensen hier gaan de game toch wel tof vinden
Hier nog een demo impressie
[..]
http://s47.photobucket.com/albums/f188/treyeumph/?action=view¤t=MOV06260.flv
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:EDIT*After running over hundreds of people and not seeing much of cops, I robbed a store and then they got agressive. They always tried to stay behind cover and acted like real policemen! So once you get two stars, which is pretty difficult to do unless you rob a store, you wont have much heat from cops.
Dat zie je verkeerd.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar jij vind de game toch al niks
Wat ik net lees op GAF is dat je in de demo dus niet meer kan krijgen dan 2 sterrenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat mogen ze echt wel een stuk beter voor elkaar hebben in de final versie
Ja, dat was ik gedwongen te doen in het begin, dankzij mods rijden ze in de hood nu in toffe wagens.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
En ik gebruik in SA meestal auto's of motoren, zelden iets anders
Tot GTA IV uitkomt... Dat kan wel eens het ultieme spel wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
En ik denk dat Saints Row een hoop dingen uit GTA verbeterd, bijvoorbeeld aimen, camera tijdens het rijden, physics, character customisation, een wereld die vanaf het begin open is , winkels overvallen.
Dat is hier helaas niet het geval....quote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb die melding wel eens gehad maar toen stond mijn modem uit
Dat is wel het fijne van pcquote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, dat was ik gedwongen te doen in het begin, dankzij mods rijden ze in de hood nu in toffe wagens.
Nee, niet sportwagens ofzo hoor, maak je niet druk. Monster Trucks, Quads etc.
Spel toch al unmodded een paar keer uitgespeeld, dus nu lekker aanklooien
28 Aug dacht ikquote:Op maandag 17 juli 2006 16:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tot GTA IV uitkomt... Dat kan wel eens het ultieme spel worden
Maar tot nu toe lijkt Saint's Row idd echt een toppertje te worden. Is er al een europese release date?
Hoe gek het misschien ook klinkt voor je, maar gratis je spel een langere levensduur geven dmv een mod vind ik best een groot voordeelquote:
Naa... ik vind het spel verzieken..quote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe gek het misschien ook klinkt voor je, maar gratis je spel een langere levensduur geven dmv een mod vind ik best een groot voordeel
Mods != cheatsquote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Naa... ik vind het spel verzieken..
En dan heb ik het niet over de nadelige gevolgen van mods gebruiken.. maar dat is meer wat voor een andere topic
Die downloadpacks van bijv oblivion zijn ook gewoon mods, dat is toch niet erg dat je dat soort uitbreidingen gratis kan downloaden voor GTA: SAquote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Naa... ik vind het spel verzieken..
En dan heb ik het niet over de nadelige gevolgen van mods gebruiken.. maar dat is meer wat voor een andere topic
Dat waren een paar ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:32 schreef Atuniel het volgende:
* Atuniel herrinert zich vaag potjes Burnout revenge afgelopen Zaterdagnacht
quote:
Exclusieve GTA4-deal Microsoft voedt overnamegeruchten
Door René Wichers - maandag 17 juli 2006 15:38 - Bron: Redactie Tweakers.net - Views: 6.334 - Permalink
Dat Grand Theft Auto IV op 19 oktober 2007 in de Europese winkels ligt, lijkt wel vast te staan - de grote vraag is voorlopig voor welke platforms het langverwachte spel zal uitkomen. Eerdere GTA-versies verschenen exclusief voor Sony's PlayStations, of waren ook op de pc te spelen. Twee maanden terug liet Microsoft-spellenvoorman Peter Moore tijdens de E3-beurs echter al weten dat Microsoft en GTA-maker Rockstar een deal hadden gesloten, wat in eerste instantie leek te betekenen dat GTA IV niet alleen voor de PlayStation 3, maar ook voor de Xbox 360 zou uitkomen. Inmiddels hebben Rockstar en Microsoft bekend gemaakt dat bepaalde content uitsluitend voor de Microsoft-console beschikbaar zal komen, en wel in de vorm van 'episodic content' voor Xbox Live-abonnees.
Tijdens de E3-beurs werd door Moore al gesuggereerd dat GTA IV wel eens een exclusieve 360-titel zou kunnen worden. Dat gerucht werd door Sony-topman Jack Tretton vorige maand ongewild versterkt toen hij in een interview meldde dat de GTA-serie voor de PlayStation-verkopers zonder twijfel een 'behulpzame' game was, maar tegelijkertijd benadrukte dat hun consoles het prima zonder de steun van het even omstreden als populaire spel konden stellen. Blogsite Rated-M trok zijn conclusies: Microsoft en Rockstar schurken zozeer tegen elkaar aan dat een Microsoft-topman met een GTA-tatoeage op zijn biceps rondloopt, terwijl de huidige eigenaar Take Two veel last van de omstreden Rockstar-games zou hebben. Hoewel de GTA-serie buitengewoon succesvol is, lopen er immers vrijwel continu rechtszaken tegen het bedrijf, waardoor een spel als 'Snow' - waarin de hoofdrolspeler punten scoort met drugshandel - nog voor de release werd teruggetrokken. Andere spellen van Rockstar floppen vrijwel zonder uitzondering, schrijft de site, en Take Two zou dus best van deze franchise afwillen. Met de interesse van Microsoft, dat over diepe zakken, goede advocaten en een neusje voor publiciteit beschikt, lijkt de volgende stap dan ook eenvoudig: Microsoft neemt Rockstar over. Uiteraard wordt het gerucht door alle betrokken bedrijven ontkend.
Ik zet bij GTA standaard mijn garage vol met motoren, die dingen heerschen HARD de pan uitquote:Op maandag 17 juli 2006 15:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
[edit]Ook al geen motoren?!
Auto's zuigen men. Motoren, heli's, vliegtuigen
. Ik gebruik nauwelijks iets anders in GTA
.
Nou ja, af en toe iets anders. Monster trucks, quads ed.
Yups, die kans zit er groot in... Komt volgend jaar uit... tis nu afwachten...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef -Dries- het volgende:
GTA IV dus mogelijk exclusief voor de Xbox? Dan is mijn twijfel weg omtrent het kiezen tussen PS3 of Xbox360
Ik weet wel zeker van nietquote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef Morthill het volgende:
Ik moet nog zien dat Microsoft zomaar Rockstar gaat overnemen. Kan me niet voorstellen dat Sony geen interesse heeft.
Geen slechtere reclame dan GTA. Hoe goed de game ook verkoopt, het is een besmeurde naam die je toch liever niet direct met jouw bedrijf verbonden wil hebben....Denk ik zo. Geld stinkt in dit geval wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef Morthill het volgende:
Ik moet nog zien dat Microsoft zomaar Rockstar gaat overnemen. Kan me niet voorstellen dat Sony geen interesse heeft.
Da's wel heel snel...Nou ja, ik heb NFS: MW overgeslagen dus zou deze best willen hebben mits het een goede game is.quote:
0800 023 3894quote:Op maandag 17 juli 2006 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is het hulpdesknummer van MS ook alweer?
Ziet er wel geinig uit. Alleen lijkt het gewoon net een opgepoetste versie van GTA.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
![]()
![]()
Of je kan het makkelijk googlenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe is dat nummer zo bekend dan?
Filmpje wat er bij staat sprak me wel aan, wat voor opties je allemaal kan doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's wel heel snel...Nou ja, ik heb NFS: MW overgeslagen dus zou deze best willen hebben mits het een goede game is.
heb die ook gehaaldquote:Op maandag 17 juli 2006 20:15 schreef Legendkiller het volgende:
Eindelijk alle achievements van 2006 FIFA World Cup. Had nogal wat problemen bij één van de challenges, namelijk Zweden - Brazilië waarbij je moet winnen terwijl je 4-2 achterstaat in de 80e minuut en een aftrap tegen krijgt.
Eindelijk gehaald, woehoe!
Ook zo'n problemen gehad bij die?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb die ook gehaald
heb ze allemaal ook
Haha, zit ik daarvoor een paar uur lang te bikkelen, wist niet eens dat het konquote:Op maandag 17 juli 2006 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
ja
zelfs heel brazilie omgegooid
ronaldo in de verdediging enzo
quote:I went home for lunch and played for about an hour, so I'll post some things I noticed in the game.
-There is a plastic surgeon you can go to and completely change the look of your character (same UI as the create a character at the beginning).
-The clothing store is available in the demo, and there were actually a decent amount of options. It appears that there is a meter that rates how much "gang related" clothing you are wearing. Basically, if you wear a bunch of purple stuff, the meter will raise.
-The cars are awesome. I've already seen a pretty good variety of vehicles, and I'm sure there will be plenty more in the retail version. They all have great detail and they just look awesome. I've already driven a few cars with spinner wheels, which really make good use of the physics engine. Also little things, like stuff hanging from the rearview use the physics engine also.
-I went to the convenient store and bought a 40 oz, Gin and Juice, and some bubbly. I also bought a Spliff, a Blunt, and a Bong. I took a rip off the bong (full animation included) the screen got hazy and I carried on with my carjacking while stoned. I forgot to try the other stuff.
poorten niet waardquote:Op maandag 17 juli 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
heb er zin aan, maarja op de PS2 hebben ze sinds tijdje een''nieuwe'' GTA, waarom knallen ze die niet nog even naar de xbox ?
Dat is fijn. Kun je tenminste gelijk gaan spelen en kun je later nog eens je popje mooier gaan maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:40 schreef MMaRsu het volgende:
-There is a plastic surgeon you can go to and completely change the look of your character (same UI as the create a character at the beginning).
Das het nare van een sociaal leven.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is fijn. Kun je tenminste gelijk gaan spelen en kun je later nog eens je popje mooier gaan maken.
Ik zit nou altijd met lelijke mensen en dat kan ik dan later niet meer aanpassen.
Ketter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er over te denken om GRAW te verkopen…ik trek die bediening echt niet.
Ik wist niet dat je à la carte kon eten in GRAW. Misschien moet je even klagen bij de eigenaar van het restaurant.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er over te denken om GRAW te verkopen…ik trek die bediening echt niet.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wist niet dat je à la carte kon eten in GRAW. Misschien moet je even klagen bij de eigenaar van het restaurant.
Of bedoel je misschien 'besturing'?
[/mierenneukmodus]
Sorry hoor, het ziet er geweldig uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:27 schreef Atuniel het volgende:
Ketter.
de besturing onintuitief... speel jij een ander spel dan ik ofzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, het ziet er geweldig uit.Maar na een BiA voelt de bediening zoooooooooooooo onintuitief.
Gelukkig zit er niet de mogelijkheid om de knoppen instellingen te veranderen... non reason dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, het ziet er geweldig uit.Maar na een BiA voelt de bediening zoooooooooooooo onintuitief.
die game-reeks is een van de meest verkochte ooit in de geschiedenis en het volgende deel zal zeker weten goed verkopen. Als MS een kans heeft om die op 1 of andere manier exclusief op de 360 te krijgen, dan zullen ze dat zeker doenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen slechtere reclame dan GTA. Hoe goed de game ook verkoopt, het is een besmeurde naam die je toch liever niet direct met jouw bedrijf verbonden wil hebben....Denk ik zo. Geld stinkt in dit geval wel.
Prima eigenlijk, tis mijn manier om te zeggen dat die woordgrad echt niet gemaakt mag worden. Hij is gewoon te slecht zo op de vroege morgenquote:
Dat gedoe met die gekleurde driehoekjes is me ook te onrealistisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
Gelukkig zit er niet de mogelijkheid om de knoppen instellingen te veranderen... non reason dus.
Ja ben ik wel met je eens.. maar vind het eigenlijk wel het mooiste spel op de 360.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat gedoe met die gekleurde driehoekjes is me ook te onrealistisch.
Die nachtmissies vond ik persoonlijk de minste.. maar gelukkig zit er verder wel veel gurillia oorlogsvoering in. Dekking achter een tank en de sloppenwijken in enzo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Een mooi spel is het zekerMaar goed, ik zet wel even door. Ik zit nu bij die missie waar ik die drie tanks moet opblazen. Wel pittig.
Nog 8 jaar wachten en we weten of het realistisch of onrealistisch isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
dat kan je uitzetten als je het echt erg vindquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
EN DAT IS EEN GROOT NADEEL INDERDAAD!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:52 schreef Tain het volgende:
De AI van mannetjes die je moet beschermen vind ik wel vrij duf trouwens, sta je achter een muurtje te schuilen en gaat degene die je moet beschermen gewoon naast het muurtje staan zodat ie wordt neergeschoten
Eergisteren dus iets van 10x een stuk overnieuw moeten doen om die reden, toen was ik het wel even zatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
EN DAT IS EEN GROOT NADEEL INDERDAAD!!!
Ja ik zit bij die ambassade.. al een paar keer geprobeerd ... maar of ik word mol geschoten (meestal) maar die president ook omdat ie met zn geinporem kogels wil vangenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Eergisteren dus iets van 10x een stuk overnieuw moeten doen om die reden, toen was ik het wel even zat
Die kan je sturenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Die A.I. is bagger inderdaad....ook van je teammates.
Tsja, maar de AI moet ook op zichzelf goed staan. Hoop niet dat over 8 jaar bij elk special forces team iedereen een randmongool is die alleen nuttig is als ie goed wordt aangestuurd door de teamleider.quote:
Het gaat ook over toekomst soldaten en is gebaseerd op echte technologie. Besturing vond ik zelf uitermate goed. Mooiste spel op 360 naar mijn mening....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ontzettend aan het genietenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
Is LOTR wat? Demo voelde wel zwaar ok aan.
Wat mij betreft het beste spel voor de 360 tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het gaat ook over toekomst soldaten en is gebaseerd op echte technologie. Besturing vond ik zelf uitermate goed. Mooiste spel op 360 naar mijn mening....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Voor Dead Rising heb ik GRAW wel uitgespeeld.
Alleen begin stukje gekeken, menu ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
30 minuten van Saint Row !
http://xboxyde.com/stream_2791_en.html
Nou moet eerlijk zeggen dat het er wel erg cool uitzag... als je het bestand download krijg je een iets betere resolutie.... sfeer kwam wel over. Ook de Eurogamer preview van de MP liet me toch iets anders denken over de titel..... Ik hou mijn opties open en ga deze game demo zeker downen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Alleen begin stukje gekeken, menu ziet er lekker uit
Zal wel van de demo zijn die we 1 Augustus ook krijgen denk ik?
Zat gisteren te denken aan Tiger Woods.... dat zou cool zijn met zijn 3-en een tournament op zaterdagavond ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Voor Dead Rising heb ik GRAW wel uitgespeeld.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Sjotime het volgende:
Zat gisteren te denken aan Tiger Woods.... dat zou cool zijn met zijn 3-en een tournament op zaterdagavond ofzo
Ja,...en dan een update krijgen over je tegenstanders vorderingen..... om de druk op te voeren tijdens het gamenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ook cool zou zijn als je samen een tournament zou kunnen doen, maar niet teglijkertijd hoefde te spelen. Dus een course binnen 1 week hebben gespeeld ofzo.
omg, dat ziet er echt te bruut uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
30 minuten van Saint Row !
http://xboxyde.com/stream_2791_en.html
Ja, lijkt me heel tof!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:06 schreef Sjotime het volgende:
Ja,...en dan een update krijgen over je tegenstanders vorderingen..... om de druk op te voeren tijdens het gamenElkaars replays bekijken.......
Ja.. weet je hoe zuigend dat is als je em helemaal aan moet leggen vanaf je zolder naar me kamer..quote:
Tja, maar wireless is nog steeds geen 100% stabiele technologiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja.. weet je hoe zuigend dat is als je em helemaal aan moet leggen vanaf je zolder naar me kamer..
Moooooooooooooooooooondquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
jongens leuk al die live ideeën, maar tiger woods is EAje mag blij zijn als deze tiger woods live gaat in europa
Weet je hoe zuigend het is als je verbinding even hapert of zelfs uitvalt tijdens het spelen van een online potjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja.. weet je hoe zuigend dat is als je em helemaal aan moet leggen vanaf je zolder naar me kamer..
BfmE is ook EA,... prima servers las ik voor dit spel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
jongens leuk al die live ideeën, maar tiger woods is EAje mag blij zijn als deze tiger woods live gaat in europa
Vorige TW was ook live.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
had ik met het table tennis toernooi terwijl ik met draad heb, kut tyfus wanadoo liveboxquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Weet je hoe zuigend het is als je verbinding even hapert of zelfs uitvalt tijdens het spelen van een online potje
Tis ook coolquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zat gisteren te denken aan Tiger Woods.... dat zou cool zijn met zijn 3-en een tournament op zaterdagavond ofzo
Slaap je in de kelder ofzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb 2005 en 2006 vergeslagen, maar ik heb wel weer zin in een echt goede Tiger Woods via Live! Gaan we eind augustus ook pokeren?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:20 schreef Atuniel het volgende:
Tis ook cool
Lekker chillen, beetje ouwehoeren over de dingen, biertje pakken en ondertussen een balletje slaan.. menig avond zo gespeeld
En lachen als iemand moooeilijk fout slaat !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis ook cool
Lekker chillen, beetje ouwehoeren over de dingen, biertje pakken en ondertussen een balletje slaan.. menig avond zo gespeeld
Ja dat inderdaad.. verkeerd afslaan, zo de bomen inquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
En lachen als iemand moooeilijk fout slaat !
Op de DS heb je een golfgames waarbij je een plaatje kunt tekenen en die net op het moment van afslaan naar je tegenstander kunt sturen. Ben je net geconcentreerd bezig, zie je een slechte tekening van een piemel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef Atuniel het volgende:
Ja dat inderdaad.. verkeerd afslaan, zo de bomen in
Tis ook erg spannend als je beide op green ligt.. en dat je beide Birdie kan slaan... en dat je dan geconcentreerd bezig bent met je slag, want anders heeft die ander hem opzeker denk je dan. En als diegene dan bezig is om de bal goed te meppen, ineens een hoestbui krijgen ofzo
Vlgs mij kon je met een druk op de knop ook zorgen dat bij de andere de controller ging trillen.. maar kan ook zijn dat dat alleen bij outlawgolf 2 was.![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op de DS heb je een golfgames waarbij je een plaatje kunt tekenen en die net op het moment van afslaan naar je tegenstander kunt sturen. Ben je net geconcentreerd bezig, zie je een slechte tekening van een piemel!![]()
Oh kan je DS ook MP doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op de DS heb je een golfgames waarbij je een plaatje kunt tekenen en die net op het moment van afslaan naar je tegenstander kunt sturen. Ben je net geconcentreerd bezig, zie je een slechte tekening van een piemel!![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:52 schreef Tain het volgende:
De AI van mannetjes die je moet beschermen vind ik wel vrij duf trouwens, sta je achter een muurtje te schuilen en gaat degene die je moet beschermen gewoon naast het muurtje staan zodat ie wordt neergeschoten
gelukkig voor jou dat ik golf geen reet aanvind. je weet hoe ik ben op livequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En als diegene dan bezig is om de bal goed te meppen, ineens een hoestbui krijgen ofzo
Dat was met outlaw golf 2.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad.. verkeerd afslaan, zo de bomen in
Tis ook erg spannend als je beide op green ligt.. en dat je beide Birdie kan slaan... en dat je dan geconcentreerd bezig bent met je slag, want anders heeft die ander hem opzeker denk je dan. En als diegene dan bezig is om de bal goed te meppen, ineens een hoestbui krijgen ofzo
Vlgs mij kon je met een druk op de knop ook zorgen dat bij de andere de controller ging trillen.. maar kan ook zijn dat dat alleen bij outlawgolf 2 was.![]()
Proestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ook al een paar keer afgeschoten omdat ie dus niet luisterdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
Daarom ben ik dus genokt met spelen van GRAW bij die president in die garage. Fuck op man, blijf gewoon staan waar ik het zeg, slaaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |