tsja en imo heb ik em geeneens veel gebruikt ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 09:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ach zie het zo... je gebruikt hem wel goed. Je hebt een console verslonden! Tevens is de garantie goed geloof ik.
Je doet nu net of 80% van de release consoles al een defect heeft gehad...quote:Op maandag 17 juli 2006 10:03 schreef Morthill het volgende:
En zo sneuvelt er weer een console, hoe weinig mensen hebben nu nog een werkende console van de release?
Vanaf the 2nd of december... smooth going and blue skies...quote:Op maandag 17 juli 2006 10:03 schreef Morthill het volgende:
En zo sneuvelt er weer een console, hoe weinig mensen hebben nu nog een werkende console van de release?
80% is overdreven..maar wel een hoop iigquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Je doet nu net of 80% van de release consoles al een defect heeft gehad...
Als het meer dan 10% is is het veelquote:Op maandag 17 juli 2006 10:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
80% is overdreven..maar wel een hoop iig
Ja ik ook......... hangers in laadschermen.... dat lag aan Oblivion denk ik. Meesterlijk spel wel verder.... echt een paar maanden mee bezig geweest voordat ik daarmee klaar was. Merk dat ik de extra downloads niet echt interessant vind...... als ik het spel nu opstart kan ik sowieso me wel vermaken.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Mijne ook...alleen met Oblivion wat vastlopers gehad.
Maar ja, mijn ding is de laatste maanden een DVD spelerquote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef Sjotime het volgende:
Mijne draait ook als een zonnetje! Sinds release
Naja, ik zie het hier bij een hele hoop mensen gebeuren. Van de mensen die hier veel posten schat ik toch zeker wel 30-40%. Maar klaarblijkelijk vergis ik mij daar in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Tis ook niet echt een goede indicatie om uit te gaan van mensen die hier posten, dan zouden er ook maar een paar mensen met een PS2 zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, ik zie het hier bij een hele hoop mensen gebeuren. Van de mensen die hier veel posten schat ik toch zeker wel 30-40%. Maar klaarblijkelijk vergis ik mij daar in.
tsja het komt mij eigenlijk goed uit dat ie nu stuk gaat, er zijn geen toptitels die uitkomen en ik heb geen reden om binnen te zitten dan in mijn vakantie (behalve dat verrekte fok dan daar moest ook maar eens een slotje op komen).quote:Op maandag 17 juli 2006 10:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis ook niet echt een goede indicatie om uit te gaan van mensen die hier posten, dan zouden er ook maar een paar mensen met een PS2 zijn
Valt erg mee. Hoogst waarschijnlijk is het zo dat mensen DIE een defect hebben erover posten. Er komen hier veel meer mensen die gewoon een werkende doos hebben...quote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, ik zie het hier bij een hele hoop mensen gebeuren. Van de mensen die hier veel posten schat ik toch zeker wel 30-40%. Maar klaarblijkelijk vergis ik mij daar in.
Heee leuk nieuwsquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef gijsje79 het volgende:
Sorry Atuniel je stond hier nog ingelogd.
Nee alleen player match.quote:
Het is ook wel logisch. Maak ff een extra gamertagje aan, liefst met gratis een maandje Live, zet die in een multiplayer match en fraggen maar. Lekker punten pakken met al je vrienden.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee alleen player match.
Ranked match kan je ook aanmaken maar er kunnen geen vrienden in.![]()
Hoop op een patch.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook wel logisch. Maak ff een extra gamertagje aan, liefst met gratis een maandje Live, zet die in een multiplayer match en fraggen maar. Lekker punten pakken met al je vrienden.
Nee, dan steel ik nog liever fietsen van kleine kinderen, heb ik nog eer van mijn werk.
Vind het helmaal niet logisch.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook wel logisch. Maak ff een extra gamertagje aan, liefst met gratis een maandje Live, zet die in een multiplayer match en fraggen maar. Lekker punten pakken met al je vrienden.
Nee, dan steel ik nog liever fietsen van kleine kinderen, heb ik nog eer van mijn werk.
Tja, dat is dan weer het nadeel. Het is volgens mij alleen maar gedaan om cheaten te voorkomen. Dan ga je toch een player match met je vrienden spelen?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind het helmaal niet logisch.
Je maakt een game aan.
Je komt in je eigen lobby waar andere mensen wel kunnen joinen, maar om je vrienden een invite te sturen of een vriend kunnen joinen ho maar.
Ja dat zal dan wel moeten.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tja, dat is dan weer het nadeel. Het is volgens mij alleen maar gedaan om cheaten te voorkomen. Dan ga je toch een player match met je vrienden spelen?
Player match wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus dan kun je wel friends uitnodigen?
Ah die halen we toch wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Player match wel.
Dus via die weg kan je wel de andere achievements halen.
Voor mij een must havequote:Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef gijsje79 het volgende:
Tiger Woods PGA Tour 07
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
Dat ziet er goed uit zegquote:Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef gijsje79 het volgende:
Tiger Woods PGA Tour 07
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
Vond het er een beetje onhandig uitzien en had gaf me een verschrikkelijk groot gevoel van been there done that. Voor de rest zal een liefhebber van dit genre dit best cool vindenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EM9rUnK-Tng
5 minuten van Saints Row demo, het schijnt dat in Amerika er een demo disc ligt in verschillende winkels![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je onhandig Sjo?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vond het er een beetje onhandig uitzien en had gaf me een verschrikkelijk groot gevoel van been there done that. Voor de rest zal een liefhebber van dit genre dit best cool vinden
Jaaaaa cool hoor iddquote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
5 minuten van Saints Row demo, het schijnt dat in Amerika er een demo disc ligt in verschillende winkels![]()
![]()
![]()
Been there done that, maar dan wel zonder popupquote:Op maandag 17 juli 2006 12:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vond het er een beetje onhandig uitzien en had gaf me een verschrikkelijk groot gevoel van been there done that. Voor de rest zal een liefhebber van dit genre dit best cool vinden
Dat ziet er mooi uit! Ik wil emmmmquote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
![]()
![]()
Camera systeem, en bv geen aantallen kunnen kiezen als je iets koopt, maar dik 15 keer drukken per item.... ja zijn kleine dingen, maar dat werkt wel prettiger. Meeste wat hij deed heb ik allemaal al een keer gedaan in een GTA game.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onhandig Sjo?
Wat is je gamertag btw?
Dat met die aantallen moeten ze echt gaan verbeteren iddquote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Camera systeem, en bv geen aantallen kunnen kiezen als je iets koopt, maar dik 15 keer drukken per item.... ja zijn kleine dingen, maar dat werkt wel prettiger. Meeste wat hij deed heb ik allemaal al een keer gedaan in een GTA game.
Had je dat in GTA ook niet vraag ik mij nu af.. als je extra minuutie (quote:Op maandag 17 juli 2006 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat met die aantallen moeten ze echt gaan verbeteren idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |