omg, dat ziet er echt te bruut uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
30 minuten van Saint Row !
http://xboxyde.com/stream_2791_en.html
Ja, lijkt me heel tof!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:06 schreef Sjotime het volgende:
Ja,...en dan een update krijgen over je tegenstanders vorderingen..... om de druk op te voeren tijdens het gamenElkaars replays bekijken.......
Ja.. weet je hoe zuigend dat is als je em helemaal aan moet leggen vanaf je zolder naar me kamer..quote:
Tja, maar wireless is nog steeds geen 100% stabiele technologiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja.. weet je hoe zuigend dat is als je em helemaal aan moet leggen vanaf je zolder naar me kamer..
Moooooooooooooooooooondquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
jongens leuk al die live ideeën, maar tiger woods is EAje mag blij zijn als deze tiger woods live gaat in europa
Weet je hoe zuigend het is als je verbinding even hapert of zelfs uitvalt tijdens het spelen van een online potjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja.. weet je hoe zuigend dat is als je em helemaal aan moet leggen vanaf je zolder naar me kamer..
BfmE is ook EA,... prima servers las ik voor dit spel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
jongens leuk al die live ideeën, maar tiger woods is EAje mag blij zijn als deze tiger woods live gaat in europa
Vorige TW was ook live.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
had ik met het table tennis toernooi terwijl ik met draad heb, kut tyfus wanadoo liveboxquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Weet je hoe zuigend het is als je verbinding even hapert of zelfs uitvalt tijdens het spelen van een online potje
Tis ook coolquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zat gisteren te denken aan Tiger Woods.... dat zou cool zijn met zijn 3-en een tournament op zaterdagavond ofzo
Slaap je in de kelder ofzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb 2005 en 2006 vergeslagen, maar ik heb wel weer zin in een echt goede Tiger Woods via Live! Gaan we eind augustus ook pokeren?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:20 schreef Atuniel het volgende:
Tis ook cool
Lekker chillen, beetje ouwehoeren over de dingen, biertje pakken en ondertussen een balletje slaan.. menig avond zo gespeeld
En lachen als iemand moooeilijk fout slaat !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis ook cool
Lekker chillen, beetje ouwehoeren over de dingen, biertje pakken en ondertussen een balletje slaan.. menig avond zo gespeeld
Ja dat inderdaad.. verkeerd afslaan, zo de bomen inquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
En lachen als iemand moooeilijk fout slaat !
Op de DS heb je een golfgames waarbij je een plaatje kunt tekenen en die net op het moment van afslaan naar je tegenstander kunt sturen. Ben je net geconcentreerd bezig, zie je een slechte tekening van een piemel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef Atuniel het volgende:
Ja dat inderdaad.. verkeerd afslaan, zo de bomen in
Tis ook erg spannend als je beide op green ligt.. en dat je beide Birdie kan slaan... en dat je dan geconcentreerd bezig bent met je slag, want anders heeft die ander hem opzeker denk je dan. En als diegene dan bezig is om de bal goed te meppen, ineens een hoestbui krijgen ofzo
Vlgs mij kon je met een druk op de knop ook zorgen dat bij de andere de controller ging trillen.. maar kan ook zijn dat dat alleen bij outlawgolf 2 was.![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op de DS heb je een golfgames waarbij je een plaatje kunt tekenen en die net op het moment van afslaan naar je tegenstander kunt sturen. Ben je net geconcentreerd bezig, zie je een slechte tekening van een piemel!![]()
Oh kan je DS ook MP doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op de DS heb je een golfgames waarbij je een plaatje kunt tekenen en die net op het moment van afslaan naar je tegenstander kunt sturen. Ben je net geconcentreerd bezig, zie je een slechte tekening van een piemel!![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:52 schreef Tain het volgende:
De AI van mannetjes die je moet beschermen vind ik wel vrij duf trouwens, sta je achter een muurtje te schuilen en gaat degene die je moet beschermen gewoon naast het muurtje staan zodat ie wordt neergeschoten
gelukkig voor jou dat ik golf geen reet aanvind. je weet hoe ik ben op livequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En als diegene dan bezig is om de bal goed te meppen, ineens een hoestbui krijgen ofzo
Dat was met outlaw golf 2.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad.. verkeerd afslaan, zo de bomen in
Tis ook erg spannend als je beide op green ligt.. en dat je beide Birdie kan slaan... en dat je dan geconcentreerd bezig bent met je slag, want anders heeft die ander hem opzeker denk je dan. En als diegene dan bezig is om de bal goed te meppen, ineens een hoestbui krijgen ofzo
Vlgs mij kon je met een druk op de knop ook zorgen dat bij de andere de controller ging trillen.. maar kan ook zijn dat dat alleen bij outlawgolf 2 was.![]()
Proestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ook al een paar keer afgeschoten omdat ie dus niet luisterdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
Daarom ben ik dus genokt met spelen van GRAW bij die president in die garage. Fuck op man, blijf gewoon staan waar ik het zeg, slaaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |