Online via een website pokeren kan op zich ook, maar daar kun je niet gezellig met elkaar praten.quote:www.everestpoker.com is te gek.
Gewoon voor de fun of voor echt geld .
Heb je de PC demo gespeeld? Ik heb een hele aardige setup maar het is gewoon flets. Als ik de screens moet geloven moet het van je scherm afspatten maar dat is niet wat ik zag. Het zag er prachtig uit, daar niet van, maar niet de kwaliteit die je bij Oblivion ziet. Ik draaide overigens 1024x768, heb ff een tandje hoger geprobeerd maar dan wilde hij wel wat schokken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
nofi, maar 1280x1024 op een pc is hetzelfde als 1280x720 op je Xbox360, met als enige verschil dat de xbox breedbeeld geeft, en de pc meestal niet.
Dus wat je precies bedoeld snap ik niet.
Dan is je upgrade niet echt heel erg hi-end geweest.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik draaide overigens 1024x768, heb ff een tandje hoger geprobeerd maar dan wilde hij wel wat schokken.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, de PC is al jaaaaaaaaaaaaren HD Mystik
Ik denk dat eerder de extra waarde van een groot scherm bedoelt wordt, want ik vind op me tv spelen ook mooier als op me pc, terwijl de resolutie van me pc zelfs op 1600x1200 staat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, de PC is al jaaaaaaaaaaaaren HD Mystik
En in het vorige topic was het net zo gezellig.quote:
Nee, maar ik mag toch verwachten dat die zich kan meten met de kwaliteit van andere games. Nou ja, we zullen zien. Ik was gewoon verrast door de fletsheid van Prey op de PC.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb jij de Xbox360 demo van Prey dan al gespeeld?
Misschien omdat op een HDTV je beeld groter is, breedbeeld hebt en omdat je er normaal gesproken verder vanaf zit. Dan lijkt het allemaal iets mooier. Als ik heeel dicht op mn HDTV ga zitten dan is het ook een stuk minder scherp.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
nofi, maar 1280x1024 op een pc is hetzelfde als 1280x720 op je Xbox360, met als enige verschil dat de xbox breedbeeld geeft, en de pc meestal niet.
Dus wat je precies bedoeld snap ik niet.
Dat die unplugged dvd zou komen was al enkele weken bekend, maar ik denk niet dat het een succes gaat worden. 40 euro is echt veel te duur voor een paar simpele games. Bovendien moet je maar net al die games willen hebben, anders betaal je deels voor niks.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox Live Arcade Unplugged aangekondigd
Hoeveel kosten deze games als je ze via Live download? Ik vind 40 euro namelijk best een hoop... Al is het wel een aardige disc voor degenen zonder Xbox Live.
Dit is op de PS1?quote:
Nou sorry, maar van dat plaatje krijg ik echt nostalgische neigingen van.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:37 schreef Wessiej het volgende:, Nee het wordt alleen maar een van de vetste titels van dit jaar.
Jammer dat ze niet de namen van de echte hotels (mogen) gebruiken.quote:
GOTY:quote:
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GOTY:
[afbeelding]
Eindelijk komt dat ding op stoom zegTering
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Ik als hardcore R-Type fan doe met je mee.
. HYPE HYPE HYPE
.
Wanneer komt ie? Kan ie Live?.
quote:
quote:Senko no Rondo Rev. X (X360)
An expansion of the Senko no Rondo 2D arcade shooter, where you take control of "Rider" machines in special one-on-one battles. You're required to make use of shields and dashes in order to evade opponent attacks. Senko no Rondo is a character based shooter, featuring lots of anime-style characters and an elaborate story to accompany the action. The Xbox 360 version includes new costumes, each offering different abilities for your ship. It also features improved graphics and sound, plus online play over Xbox Live.
Developer G.Rev
Publisher G.Rev
Genre Shooter
Release Date June 30, 2006
ESRB TBA
GameSpy Score N/A
Dat word dit weekend een 360 scoren voor je niet?quote:
In november pas Gijs... Prijsverlaging en Vegas.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat word dit weekend een 360 scoren voor je niet?
Of blijf je je gewoon verlekkeren op de games..
IGN:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Verander je bericht op Fok! Games dan ook eens.
Dit is al ehm, vanaf vorige week bekendquote:
Saints rowquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is al ehm, vanaf vorige week bekend.
Maar Saints Row![]()
![]()
5 dagen geleden maar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar Saints Row![]()
![]()
GTA:SA heb ik vorig jaar al gespeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
Maar Saints Row![]()
![]()
Niet multiplayerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GTA:SA heb ik vorig jaar al gespeeld.
Ik vond de gameplay ook eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg saai. Lopen, lopen, lopen, lopen, lopen, lopen, nog meer lopen, vijandelijke mech zien, richten, schieten, schieten, schieten, schieten, schieten, schieten, nog meer schieten, BOEM, lopen, lopen....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
Die mechs in Chromehounds zien er echt super uit. De omgevingen zijn daarentegen net zo interessant als het dorpsfeest in Klarenbeek...En geloof me, op dat dorpsfeest ben ik (helaas) een keer geweest.
Ohja, TVPrey.
Dat is waar. Maar het is nooit mijn doel geweest om een neger te zijn en met mijn hommies in een virtuele stad te hangen.quote:
Op een geimporteerde 360 heel makkelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje hoe makelijk is het om import games te spelen op de 360?
Vatos Locos forever.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:21 schreef MMaRsu het volgende:
Je hoeft geen neger te maken Strolie.
Op de gamecube wel, op de 360 (nog) niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:42 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
en op een niet import console .....? is er zo iets als feeloader?
Dat is nu eenmaal het nadeel van een multi-platform site.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar Saints Row![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal het nadeel van een multi-platform site.
Saints Row, Vega, Pro Evo 6, SC:DA, GOW, en Dead Rising
Ik mag mijn abonnement op m'n sociale leven wel op gaan zeggen per september.quote:Dinsdag 27 juni 2006 - Capcom heeft zijn releasedates bekend gemaakt. Nog steeds geen nieuws van de arcadegame Street Fighter 2, zoals wij jullie net al meldden. Wel is het opmerkelijk dat Lost Planet vervroegd is en dit jaar nog in Europa uitkomt.
Lost Planet speelt zich af op een wereld bedekt met ijs en sneeuw. In deze ijzige setting vecht de mens tegen een vreemd soort beesten die de eigenlijke bewoners zijn van deze planeet. De beesten worden Akrid’s genoemd. Je vecht niet zonder reden tegen de Akrid’s, want naast de agressieve aard van deze beesten, zorgen ze ook voor warmtebronnen die je nodig hebt om te overleven. Deze laten ze achter wanneer ze sterven, waardoor het jouw taak wordt ze te doden om te kunnen overleven.
De game stond voorheen altijd gepland in het eerste kwartaal van 2007. Nu is dit verzet naar het vierde kwartaal van 2006. Alsof er nog niet genoeg goede games uitkwamen dit jaar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
Surfde net langs xbox360only:
[..]
Ik mag mijn abonnement op m'n sociale leven wel op gaan zeggen per september.
Hij is up... (kwartier geleden)...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:19 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat XBL ff down is, maar ach, is straks wel weer up ( of issie al up)
quote:Details emerge on next PGR3 update
Details on a new inbound update for Xbox 360 racer Project Gotham Racing 3 have screeched off the start grid and hurtled onto the internet circuit.
According to our colleagues over at OXM.co.uk, the forthcoming 'Style Pack', as the update is titled, is set to include 12 cars in total and focuses more on looks rather than raw racing power. Emptying your purse of a provisional 400 Microsoft points, the pack will include the following motors:
- 365 GTB4 ("Daytona")
- BMW M3 CSL
- BMW M6
- BMW MINI COOPER S
- BMW Z8
- Chrysler Firepower Concept
- Ferrari 430 Challenge
- Gumpert Apollo Coupe 4.2 V8
- Mercedes CLK DTM AMG
- Pagani Zonda F
- RUF R.K. Spyder
- Vanwall GPR V12
Apparently, should you wish to, you'll be able to buy each car individually, costing you 60 Microsoft Points a pop - although it's said the RUF R.K. Spyder is to be given away for free. We haven't got an ETA for the Style Pack, but we'll give you a nudge when it happens.
Ja die ruimte ook niet hebben in de garage.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef Bastard het volgende:
Nou.. ik ben wat auto's kopen betreft wel klaar in PGR3..
Forza 2 weerA was het alleen maar omdat er geen ruimte meer is mijn garage.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
SAINTS ROW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Online clan wars
Ja, gelijk heb je denk ik.. ik heb vandaag nog een preview gelezen op een Belgische site, tis een leuk vliegspel wel, je kan helemaal instellen hoe gevoelig die vliegt, dus als je meer van arcade stijl houdt dan kun je dat bijstellen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:58 schreef gijsje79 het volgende:
Nog wat gameplay videos van Over G
Ik wacht nog wel ff af wat het word.
Lijkt me coolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
SAINTS ROW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Online clan wars
Jij mag de clanleader worden gijsquote:
*present, maar ik ga saints row niet kopenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan je beter iemand nemen die dag en nacht online is denk ik
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
SAINTS ROW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Online clan wars
ik neem hem wel mee voor jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGN:
Release Date:
US: Japan only
Japan: June 30, 2006
quote:
Die heb ik geruild voor Tombraider: Legendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Table Tennis was wel weer leuk voor 1 week.
Wordt snel saai als je geen Live fanaat bent, maar geruild voor Battlefield 2 Modern Combat.
Meer mensen die nog wel eens Live spelen @ BF:MC?
Ja ik, voeg me maar toe, MMaRsu NL is de tagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Table Tennis was wel weer leuk voor 1 week.
Wordt snel saai als je geen Live fanaat bent, maar geruild voor Battlefield 2 Modern Combat.
Meer mensen die nog wel eens Live spelen @ BF:MC?
Ik vind het matig eerlijk gezegd. Semi-realistische straaljagersim die nergens echt spannend wordt, voorzover ik gespeeld heb dan. Grafisch ook niet heel erg imponerend en die Japanse anime rocksoundtrack is misplaatst. Gameplay en besturing redelijk. Tis allemaal niet slecht ofzo, maar nét niet spannend genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:17 schreef Wessiej het volgende:
Ja Prey kunnen wij zelf al beleven, hoe is Over G, is het een matige game of juist tof?
Zo te zien niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bullet Witch ging toch over een chick met een enorm zwaard
Ah, de 'boomstick' wordt toch weer de 'broomstick'?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:39 schreef devv05 het volgende:
Ziet er goed maar weird uit. Bullet Witch ging idd over een heks met een grote bezemsteel als geweer, die mis ik op deze screens even?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:39 schreef devv05 het volgende:
Ziet er goed maar weird uit. Bullet Witch ging idd over een heks met een grote bezemsteel als geweer, die mis ik op deze screens even?
Neequote:Op woensdag 28 juni 2006 08:57 schreef devv05 het volgende:
Die eerste twee screens zijn hier eergisteren al gepostWel op blijven letten he
Sorry hoor, maar die is gewoon een bijna één-op-één bij elkaar gestolen kloon van GTA: SA die volgend jaar op elk gebied overtroffen zal worden door GTA IV.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou enquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die is gewoon een bijna één-op-één bij elkaar gestolen kloon van GTA: SA die volgend jaar op elk gebied overtroffen zal worden door GTA IV.
Ja, ok. Maar dan zal ik op zijn minst twee verschillende verschillende games halen. En niet twee nagenoeg identieke platformen. Maar mensen die deze game aanspreekt moeten hem uiteraard gewoon kopen en ik hoop dat ze ervan genieten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
Nou en
Tis toch cool gamen..
Jij houdt bv van platforms.. als je de ene maand een leuke platform kan gamen .. en een half jaar nog 1 zal je het toch ook niet laten?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga alleen voor Dead Rising. Splinter Cell komt wel een keertje. Tony Hawk wacht ik de reviews af. Te drukke maanden, zeker met alle releases op de PS2 en DS.
http://www.gamer.nl/doc/33214quote:
Kewl!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
SAINTS ROW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Online clan wars
Issie niet beeldig?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks![]()
Maar dit dan... OMG
[afbeelding]
Ja gisteren al dacht ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef gijsje79 het volgende:
Over G is trouwens ook al uit.
Ja dus?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die is gewoon een bijna één-op-één bij elkaar gestolen kloon van GTA: SA die volgend jaar op elk gebied overtroffen zal worden door GTA IV.
Proberen of de kabel het doet op een andere monitor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:55 schreef Opgeduveld het volgende:
HELPP
Ik heb net met de xbox360 vga kabel de xbox360 aangesloten op mijn Samsung SyncMaster 930BF maar nu krijg ik zo'n beeld!
Pic1
[afbeelding]
Pic2
[afbeelding]
Wat moet ik doen?![]()
GR:AW heb ik in ongeveer 2 a 3 weken uitgespeeld op NORMAL, en elke keer ongeveer max 4 uur gespeeld, fantastisch spel... alleen er waren stukjes wat ik wel 20x opnieuw heb moeten doen, bijvoorbeeld de generaal in leven houden (stukje waar je wordt aangevallen met man en macht)... wat was dat fucking irri zeg...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
GRAW zojuist op normal uitgespeeld en gelijk op hard begonnen. Ik zag trouwens dat er ook achievements te krijgen waren voor (online) coöp, is dat nog een beetje te doen?
Ja online co op is wel tof.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
GRAW zojuist op normal uitgespeeld en gelijk op hard begonnen. Ik zag trouwens dat er ook achievements te krijgen waren voor (online) coöp, is dat nog een beetje te doen?
Ik ken dus verder niemand met een Xbox360quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja online co op is wel tof.
Zeker met leuke vrienden.
Neem Live en voor je het weet is je friendslist vol.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ken dus verder niemand met een Xbox360. Op de mensen uit dit topic na dan. Dus dat word 'm niet denk ik.
Inderdaad, en in tegenstelling tot MSN-lijsten vol met mensen die je toch nooit spreekt speel ik toch wel enigszins regelmatig met vrijwel iedereen op mijn friendslist.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Neem Live en voor je het weet is je friendslist vol.
Gaat allemaal best wel snel
erm jah, als er niks in beeld staat moet je op de hoeken van het veld gaan schieten ookal is er niks want zodra er wat spawned is het gelijk weg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Hellfire ik heb je Geometry Wars score verbroken.
Gamedemon, heb je nog tips voor me voor bij GM?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
Gijsje ik ben verplicht geweest om die GRAW mappack te kopen doordat die maat van me em ook gekocht heeft en door liep te zeuren enzo.
Morgenavond mag je ons helpen met die maps want ze zijn een stuk pittiger
Net gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:50 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.majornelson.co(...)romehounds-Demo.aspx
Chromehounds demo. Leuk zoethoudertjeZometeen ff checken.
Ik heb ook ff gespeeld en ik ben een beetje in dubio...De actie werkt heel goed (maar ik stond verdomme wel zonder benzine na een tijdje) maar toch is het allemaal redelijk saai. Je sjokt wat rond en knalt wat robots af en dan loop je door naar het volgende kannonenvoer. Heb niet echt veel van goede AI gemerkt, ze proberen je gewoon wat uit de weg te gaan en blijven onophoudelijk schieten...De voetsoldaten zijn overigens wel volkomen achterlijk, ten eerste staan ze op je te schieten terwijl het nul effect heeft en ten tweede laten ze zich gewillig verpletteren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net gedaan.
Best een leuke game. Mooi ook.
Kan op Live heel leuk zijn, me dunkt.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:50 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.majornelson.co(...)romehounds-Demo.aspx
Chromehounds demo. Leuk zoethoudertjeZometeen ff checken.
Welke game is dit, kan het hier niet zienquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11591&type=wmv&pl=game
Ziet er toch best leuk uit... Online een beetje chaos lopen creeeren lijkt me wel cool
*snipedquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ik speel eigenlijk alleen die map in die haven.
De rest komt nog wel.
1 Sniper en de rest grondtroepen moet het wel lukken.
Dacht dat het een slechte imitatie/kopie zou zijn, maar eerlijk is eerlijk, het ziet er allemaal goed en gelikt uit!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11591&type=wmv&pl=game
Ziet er toch best leuk uit... Online een beetje chaos lopen creeeren lijkt me wel cool
Heb Live, maar kom bijna alleen maar kut duitsers en fransen tegen. En die moet ik niet in m'n list.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Neem Live en voor je het weet is je friendslist vol.
Gaat allemaal best wel snel
LOL, volgens mij is Live bedoeld om mensen dichter bij elkaar te brengen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb Live, maar kom bijna alleen maar kut duitsers en fransen tegen. En die moet ik niet in m'n list.
Dat kan nog wel eens een sleutelpunt worden in de console warsquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:52 schreef devv05 het volgende:
Theseis voor PS3 gecancelled omdat de ontwikkelingskosten te hoog zijn en de ontwikkelaar te weinig ondersteuning van Sony krijgt.
"If Sony were to offer us assistance in producing the PS3 version we would be more than happy to oblige!".
Dus nu exclusief voor Xbox 360
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat goed met Sony
Wat een ZUIG demo, ik heb me nog nooit zo veeeeeel verveeld tijdens een spel/demo*.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Wessiej het volgende:
Chromehounds ligt ook al onverwachts in de winkel, komt volgende week uit.
Niet dat het een leuk spel is, maarja.
Ik had me er juist op verheugd, soort gelijke spellen vroeger op de pc gespeeld, dat was echt geweldig en had gehoopt dat deze ultiem zou worden!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Same als NX
Had het eigenlijk al wel verwacht van Chromehounds, filmpjes zagen er niet bijzonder spectaculair uit. Nu maar wachten op 1 van de andere mech-gamesquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:39 schreef NX het volgende:
[..]
Ik had me er juist op verheugd, soort gelijke spellen vroeger op de pc gespeeld, dat was echt geweldig en had gehoopt dat deze ultiem zou worden!
Deze laat ik nu zeker langs schieten...
Je moet een harde schijf hebben om Xbox spellen te kunnen spelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb heerlijk impulsief een xbox360 core gekocht. Weten jullie leuke betaalbare spellen voor me? Kan ik er ook XBox-spellen op spelen? En hoe lang zal het duren voordat de opvolger van de 360 er is?
Ligt eraan wat voor spellen je van houdt? Xbox spellen heb je een hdd voor nodig (kun je los kopen) omdat er een emulator op moet draaien. De opvolger zal wel over een jaar of 4/5 komen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb heerlijk impulsief een xbox360 core gekocht. Weten jullie leuke betaalbare spellen voor me? Kan ik er ook XBox-spellen op spelen? En hoe lang zal het duren voordat de opvolger van de 360 er is?
que?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Je moet een harde schijf hebben om Xbox spellen te kunnen spelen
Wat er staat.quote:
Laat hem als die blij is met zn corequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat er staat.
Ga terug met je core en koop een premium.
Je wil een harde schijf in dat ding hebben.
Ik zeg net op een ander forum dat ze die demo in hun hol mogen stoppen inderdaadquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:39 schreef NX het volgende:
[..]
Ik had me er juist op verheugd, soort gelijke spellen vroeger op de pc gespeeld, dat was echt geweldig en had gehoopt dat deze ultiem zou worden!
Deze laat ik nu zeker langs schieten...
Het wachten is nog steeds op PREY (de demo, die kan me de pot op, daar wacht ik niet eens meer op...)...
En oh jah, Bastard, ben nog steeds aan het duimen...![]()
Oké, even niet zo snel, ik snao het niet. Ik heb een XBox Core, en ik kan dus beter de 'normale' halen voor 100 euro meer, begrijp ik. Maar waarom, wat maakt het precies uit? En hoeveel kost een harde schijf op de Core anders?quote:
Kortom, ga terug en haal een premiumquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat hem als die blij is met zn core.
Maar koop iig wel een hdd!
Premium heeft een HDD (twv 99 euro) en een draadloze controller.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Oké, even niet zo snel, ik snao het niet. Ik heb een XBox Core, en ik kan dus beter de 'normale' halen voor 100 euro meer, begrijp ik. Maar waarom, wat maakt het precies uit? En hoeveel kost een harde schijf op de Core anders?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb heerlijk impulsief een xbox360 core gekocht.
En een headset (en bij de mijne zat nog een remote control)quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Premium heeft een HDD (twv 99 euro) en een draadloze controller.
Plus een geil chromen lade
Geen nieuwe, in de Core zit helemaal geen HD.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef Ciscus het volgende:
maar waarom is dat dan nodig? (een nieuwe HD)
Verschil is een HD, een draadloze controller, kabels voor een HDTV en een chrome lade.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Oké, even niet zo snel, ik snao het niet. Ik heb een XBox Core, en ik kan dus beter de 'normale' halen voor 100 euro meer, begrijp ik. Maar waarom, wat maakt het precies uit? En hoeveel kost een harde schijf op de Core anders?
I couldn't agree more...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zeg net op een ander forum dat ze die demo in hun hol mogen stoppen inderdaad
14 Juli speel ik die levels gewoon wel in het spel zelf.. en ws nog mooier ook want een demo is altijd wat minder.
Chromehounds ga ik niet eens downloaden als ik het zo lees.
Nooit meer iets op impuls kopen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef Ciscus het volgende:
Thanks, lijkt me inderdaad logisch. Ik ga wel een premium halen dan. Verder nog zaken waar ik even rekening mee moet houden?
Ja!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef Ciscus het volgende:
Thanks, lijkt me inderdaad logisch. Ik ga wel een premium halen dan. Verder nog zaken waar ik even rekening mee moet houden?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef Tain het volgende:
Forza 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker een aanrader, heerlijk is dat ding. En als je geen HDTV hebt kun je een advanced Scart kabel overwegen. Deze zorgt voor (aanzienlijk) beter beeld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja!
Koop een play n charge kit voor je draadloze controller die bij de Premium zit. Die zijn iets van 15 euro maar.
Ook dat wil je..
Even een laatste vraagje: kan je met een Core uiteindelijk exact hetzelfde als met een Premium (al scheelt het wat eurootjes)?? Ik heb misschien toch geen 100 euro extra over voor een premium op dit moment, en betaal liever over een maandje dan wat meer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zeker een aanrader, heerlijk is dat ding. En als je geen HDTV hebt kun je een advanced Scart kabel overwegen. Deze zorgt voor (aanzienlijk) beter beeld.
ja kanquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Even een laatste vraagje: kan je met een Core uiteindelijk exact hetzelfde als met een Premium (al scheelt het wat eurootjes)?? Ik heb misschien toch geen 100 euro extra over voor een premium op dit moment, en betaal liever over een maandje dan wat meer.
Tsja, je moet je games toch saven, en een memorycard kost zo'n 40 euro. Waarom zou je dan niet nog wat tientjes bijleggen zodat je geen memorycard nodig hebt en het gemak hebt van de goddelijke draadloze controller?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Even een laatste vraagje: kan je met een Core uiteindelijk exact hetzelfde als met een Premium (al scheelt het wat eurootjes)?? Ik heb misschien toch geen 100 euro extra over voor een premium op dit moment, en betaal liever over een maandje dan wat meer.
okay, dat ben ik dan sowieso kwijt....pfff, ik wilde gewoon even lekker een spelletje doen af en toe en dacht 'weet je wat, ik koop zo'n spelding'. Nu zit ik vol met twijfel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je moet je games toch saven, en een memorycard kost zo'n 40 euro. Waarom zou je dan niet nog wat tientjes bijleggen zodat je geen memorycard nodig hebt en het gemak hebt van de goddelijke draadloze controller?
Zorg ervoor dat je die wat extra centjes toch ergens vandaan haalt! Geloof me, de premium is in alle opzichten beter dan de core...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Twijfelen is niet nodig, Xbox 360 is een fantastisch apparaat. Het enige wat dus wel het overwegen waard is om meteen een Premium te halen. Zoals gezegd scheelt het enkele tientjes (met memory card die je sowiezo nodig hebt als je wilt saven) en vroeg of later zul je toch een harddisk nemen, en wellicht ook headset/draadloze controller.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
okay, dat ben ik dan sowieso kwijt....pfff, ik wilde gewoon even lekker een spelletje doen af en toe en dacht 'weet je wat, ik koop zo'n spelding'. Nu zit ik vol met twijfel.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:17 schreef =HellFire= het volgende:
Maar godver, kut KPN.... door nieuw modem kan ie niet van Moderate NAT af!!!!! IK KAN NOOIT MEER VOICECHATTEN! WHY ME?!!.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:09 schreef =HellFire= het volgende:
1 maand gold trouwens.
En ik heb dankzij MMaRsu weer 12 maanden Xbox live.Jeeee! En ik heb een gekopieerde versie van Chromehounds die werkt op de retail 360, dubbel jee!
Tis alleen niet echt gebruiksvriendlijk spelletje... jee?
Wacht je een maandje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Kopen dat ding, serieus, hij is geweldigquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
okay, dat ben ik dan sowieso kwijt....pfff, ik wilde gewoon even lekker een spelletje doen af en toe en dacht 'weet je wat, ik koop zo'n spelding'. Nu zit ik vol met twijfel.
Ik mag declareren bij m'n baas.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:31 schreef NX het volgende:
[..]
Hellfire is blij, heb je het gratis weggegeven ofzo ?
Ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Don't shoot me, m'n pa wilde zonodig die shizzle.
Dat laatste sowiesoquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Dus overstappen naar wat anders zit er dus niet in?
Of uit huis gaan.
Ja en dat schieten valt ook niet mee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een aanfluiting zeg, dat Chromehounds. Sfeerloos kutspel.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Iemand poste een tijdje terug iets over een eventuele prijsverlaging van o.a Kameo & PGR3, is daar al iets meer over bekend?
quote:Een pijnlijk nieuwtje voor de Playstation 3 fans vandaag. Theseis komt alleen nog maar uit op de Xbox 360 en PC, waar hij eerst nog uitkwam voor de PS3. Sony blijkt een hoop problemen op zich af te roepen volgens de developer Track 7 Games.
De reden voor deze plotselinge annulering voor Sony’s concole is de moeilijkheidsgraad van het ontwikkelen voor de PS3. Daarbij weigert Sony vooral financiële hulp te bieden aan de developer. De reden voor die weigering is nog onbekend.
Och iemand was me voorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
"joh"
[XBOX360 #108] We are next.
Maakt ook niks uit, ik zag het bij jou voor het eerst, wel grappig dit. Die sony mag toch wel zeer veel geluk gaan hebben als ik het allemaal zo hoor, om als beste uit de bus te komen over een tijdje.quote:
Ze hebben een blue ray disc spelerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:58 schreef masterdave het volgende:
[..]
Maakt ook niks uit, ik zag het bij jou voor het eerst, wel grappig dit. Die sony mag toch wel zeer veel geluk gaan hebben als ik het allemaal zo hoor, om als beste uit de bus te komen over een tijdje.
bron?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:34 schreef Tain het volgende:
Berichtje is onzin btw, spel is nooit gepland geweest voor de PS3
Lees je dan ook wat beter in n00bquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees je dan ook wat beter in n00b
http://www.track7games.com/index.php?ok=1quote:
quote:track7games responds to erroneous article
PS3land.com wrote an erroneous article on June 29, 2006 regarding track7games and our upcoming game, "Theseis".
track7games would like to clarify that we never cancelled something that did not exist in the first place. We plan to develop "Theseis" for PC and Xbox360 in the near future. As for the PS3, we simply made a strategic decision to not move ahead because we deemed it not probable at this time.
Whahaha, je kan dus ook verschillende kleding aandoen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer shots
Ik zie ook de lol niet in van racers en toch hebben veel mensen langdurig plezier aan een racegamequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef Atuniel het volgende:
Ik zie de lol nog steeds niet van dat spel eigenlijk...
Dat heb ik nou met FIFA.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef jorienvdherik het volgende:
na 3 minuten gaat het saai worden
Echt ik zie je alleen maar zeiken over de graphics van de screens die hier gepost wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Oke de textures zijn kut, maar de game lijkt me super!
Het ziet er dan ook uit als een gemiddelde Wii gamequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt ik zie je alleen maar zeiken over de graphics van de screens die hier gepost worden
http://www.pearle.nlquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ziet er dan ook uit als een gemiddelde Wii game![]()
Op zich kijk ik voorzichtig uit naar deze game. Maar Game Arts is de developer en met die weet je het maar nooit. Of ze maken iets geweldigs, of iets volkomen kuts.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Tain het volgende:
Project Sylph scans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende scan
Scan daarna
Laatste scan
Huilie, ik heb zelf ook een 360quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt ik zie je alleen maar zeiken over de graphics van de screens die hier gepost worden
Dat zeg ik toch ook niet dat je geen 360 hebt, je bent alleen een graphicshoer ten topquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huilie, ik heb zelf ook een 360. Kom hier echt niet om te bashen hoor
Ik ga een 360 kopen voor dit spelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer shots
quote:
JA, Topper!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef taart het volgende:
is rockstar tabletennis een beetje leuk? ik heb de 'nu-moet-ik-een-spel-kopen!' koorts.
Met tabletennis kom ik er nog relatief goedkoop onderuit.
Dan is het nog wel een goed spel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Mhaw, na een paar dagen speelde ik hem eigelijk nooit meer.
Condemned speel ik nu ook niet meer, maar staat wel in m'n geheugen gegrift als een van de launchtitels, zo niet de launchtitel van de 360! Sta nog steeds achter de 9.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:37 schreef Wessiej het volgende:
Voor mij is een goed spel iets als het veel replay waarde ook heeft.
Geen vrienden ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Mhaw, na een paar dagen speelde ik hem eigelijk nooit meer.
Ja, zeer goed te doen.. speel het nog dagelijks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef taart het volgende:
is rockstar tabletennis een beetje leuk? ik heb de 'nu-moet-ik-een-spel-kopen!' koorts.
Met tabletennis kom ik er nog relatief goedkoop onderuit.
Het lijkt mij ook een dodelijk saai spel naar een paar potjes. Net als Top Spin en meer van die rotzooi.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:34 schreef lordteddybeer het volgende:
800p met Table Tennis
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=89&z=&c=19
Alleen ik heb pas 16 tournooien gewonnen.![]()
en ook na 30 exibitionmatches op rij te hebben gewonnen sta ik nog pas op rank 30
quote:The All-Star
Beat the All-Star Circuit on default settings.
hmm al uit dus?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Zo, net thuis met Over G, zometeen even testen!
jammer genoeg te lang wachten..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:57 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij wordt gewoon geil
Maar die textures hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
God wat wil ik daar graag een demo van. Fuck Prey in vergelijking met dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |