Die heb ik geruild voor Tombraider: Legendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Table Tennis was wel weer leuk voor 1 week.
Wordt snel saai als je geen Live fanaat bent, maar geruild voor Battlefield 2 Modern Combat.
Meer mensen die nog wel eens Live spelen @ BF:MC?
Ja ik, voeg me maar toe, MMaRsu NL is de tagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Table Tennis was wel weer leuk voor 1 week.
Wordt snel saai als je geen Live fanaat bent, maar geruild voor Battlefield 2 Modern Combat.
Meer mensen die nog wel eens Live spelen @ BF:MC?
Ik vind het matig eerlijk gezegd. Semi-realistische straaljagersim die nergens echt spannend wordt, voorzover ik gespeeld heb dan. Grafisch ook niet heel erg imponerend en die Japanse anime rocksoundtrack is misplaatst. Gameplay en besturing redelijk. Tis allemaal niet slecht ofzo, maar nét niet spannend genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:17 schreef Wessiej het volgende:
Ja Prey kunnen wij zelf al beleven, hoe is Over G, is het een matige game of juist tof?
Zo te zien niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bullet Witch ging toch over een chick met een enorm zwaard
Ah, de 'boomstick' wordt toch weer de 'broomstick'?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:39 schreef devv05 het volgende:
Ziet er goed maar weird uit. Bullet Witch ging idd over een heks met een grote bezemsteel als geweer, die mis ik op deze screens even?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:39 schreef devv05 het volgende:
Ziet er goed maar weird uit. Bullet Witch ging idd over een heks met een grote bezemsteel als geweer, die mis ik op deze screens even?
Neequote:Op woensdag 28 juni 2006 08:57 schreef devv05 het volgende:
Die eerste twee screens zijn hier eergisteren al gepostWel op blijven letten he
Sorry hoor, maar die is gewoon een bijna één-op-één bij elkaar gestolen kloon van GTA: SA die volgend jaar op elk gebied overtroffen zal worden door GTA IV.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |