Online via een website pokeren kan op zich ook, maar daar kun je niet gezellig met elkaar praten.quote:www.everestpoker.com is te gek.
Gewoon voor de fun of voor echt geld .
Heb je de PC demo gespeeld? Ik heb een hele aardige setup maar het is gewoon flets. Als ik de screens moet geloven moet het van je scherm afspatten maar dat is niet wat ik zag. Het zag er prachtig uit, daar niet van, maar niet de kwaliteit die je bij Oblivion ziet. Ik draaide overigens 1024x768, heb ff een tandje hoger geprobeerd maar dan wilde hij wel wat schokken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
nofi, maar 1280x1024 op een pc is hetzelfde als 1280x720 op je Xbox360, met als enige verschil dat de xbox breedbeeld geeft, en de pc meestal niet.
Dus wat je precies bedoeld snap ik niet.
Dan is je upgrade niet echt heel erg hi-end geweest.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik draaide overigens 1024x768, heb ff een tandje hoger geprobeerd maar dan wilde hij wel wat schokken.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, de PC is al jaaaaaaaaaaaaren HD Mystik
Ik denk dat eerder de extra waarde van een groot scherm bedoelt wordt, want ik vind op me tv spelen ook mooier als op me pc, terwijl de resolutie van me pc zelfs op 1600x1200 staat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, de PC is al jaaaaaaaaaaaaren HD Mystik
En in het vorige topic was het net zo gezellig.quote:
Nee, maar ik mag toch verwachten dat die zich kan meten met de kwaliteit van andere games. Nou ja, we zullen zien. Ik was gewoon verrast door de fletsheid van Prey op de PC.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb jij de Xbox360 demo van Prey dan al gespeeld?
Misschien omdat op een HDTV je beeld groter is, breedbeeld hebt en omdat je er normaal gesproken verder vanaf zit. Dan lijkt het allemaal iets mooier. Als ik heeel dicht op mn HDTV ga zitten dan is het ook een stuk minder scherp.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
nofi, maar 1280x1024 op een pc is hetzelfde als 1280x720 op je Xbox360, met als enige verschil dat de xbox breedbeeld geeft, en de pc meestal niet.
Dus wat je precies bedoeld snap ik niet.
Dat die unplugged dvd zou komen was al enkele weken bekend, maar ik denk niet dat het een succes gaat worden. 40 euro is echt veel te duur voor een paar simpele games. Bovendien moet je maar net al die games willen hebben, anders betaal je deels voor niks.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox Live Arcade Unplugged aangekondigd
Hoeveel kosten deze games als je ze via Live download? Ik vind 40 euro namelijk best een hoop... Al is het wel een aardige disc voor degenen zonder Xbox Live.
Dit is op de PS1?quote:
Nou sorry, maar van dat plaatje krijg ik echt nostalgische neigingen van.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:37 schreef Wessiej het volgende:, Nee het wordt alleen maar een van de vetste titels van dit jaar.
Jammer dat ze niet de namen van de echte hotels (mogen) gebruiken.quote:
GOTY:quote:
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GOTY:
[afbeelding]
Eindelijk komt dat ding op stoom zegTering
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Ik als hardcore R-Type fan doe met je mee.
. HYPE HYPE HYPE
.
Wanneer komt ie? Kan ie Live?.
quote:
quote:Senko no Rondo Rev. X (X360)
An expansion of the Senko no Rondo 2D arcade shooter, where you take control of "Rider" machines in special one-on-one battles. You're required to make use of shields and dashes in order to evade opponent attacks. Senko no Rondo is a character based shooter, featuring lots of anime-style characters and an elaborate story to accompany the action. The Xbox 360 version includes new costumes, each offering different abilities for your ship. It also features improved graphics and sound, plus online play over Xbox Live.
Developer G.Rev
Publisher G.Rev
Genre Shooter
Release Date June 30, 2006
ESRB TBA
GameSpy Score N/A
Dat word dit weekend een 360 scoren voor je niet?quote:
In november pas Gijs... Prijsverlaging en Vegas.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat word dit weekend een 360 scoren voor je niet?
Of blijf je je gewoon verlekkeren op de games..
IGN:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Verander je bericht op Fok! Games dan ook eens.
Dit is al ehm, vanaf vorige week bekendquote:
Saints rowquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is al ehm, vanaf vorige week bekend.
Maar Saints Row![]()
![]()
5 dagen geleden maar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar Saints Row![]()
![]()
GTA:SA heb ik vorig jaar al gespeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
Maar Saints Row![]()
![]()
Niet multiplayerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GTA:SA heb ik vorig jaar al gespeeld.
Ik vond de gameplay ook eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg saai. Lopen, lopen, lopen, lopen, lopen, lopen, nog meer lopen, vijandelijke mech zien, richten, schieten, schieten, schieten, schieten, schieten, schieten, nog meer schieten, BOEM, lopen, lopen....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
Die mechs in Chromehounds zien er echt super uit. De omgevingen zijn daarentegen net zo interessant als het dorpsfeest in Klarenbeek...En geloof me, op dat dorpsfeest ben ik (helaas) een keer geweest.
Ohja, TVPrey.
Dat is waar. Maar het is nooit mijn doel geweest om een neger te zijn en met mijn hommies in een virtuele stad te hangen.quote:
Op een geimporteerde 360 heel makkelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje hoe makelijk is het om import games te spelen op de 360?
Vatos Locos forever.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:21 schreef MMaRsu het volgende:
Je hoeft geen neger te maken Strolie.
Op de gamecube wel, op de 360 (nog) niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:42 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
en op een niet import console .....? is er zo iets als feeloader?
Dat is nu eenmaal het nadeel van een multi-platform site.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar Saints Row![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal het nadeel van een multi-platform site.
Saints Row, Vega, Pro Evo 6, SC:DA, GOW, en Dead Rising
Ik mag mijn abonnement op m'n sociale leven wel op gaan zeggen per september.quote:Dinsdag 27 juni 2006 - Capcom heeft zijn releasedates bekend gemaakt. Nog steeds geen nieuws van de arcadegame Street Fighter 2, zoals wij jullie net al meldden. Wel is het opmerkelijk dat Lost Planet vervroegd is en dit jaar nog in Europa uitkomt.
Lost Planet speelt zich af op een wereld bedekt met ijs en sneeuw. In deze ijzige setting vecht de mens tegen een vreemd soort beesten die de eigenlijke bewoners zijn van deze planeet. De beesten worden Akrid’s genoemd. Je vecht niet zonder reden tegen de Akrid’s, want naast de agressieve aard van deze beesten, zorgen ze ook voor warmtebronnen die je nodig hebt om te overleven. Deze laten ze achter wanneer ze sterven, waardoor het jouw taak wordt ze te doden om te kunnen overleven.
De game stond voorheen altijd gepland in het eerste kwartaal van 2007. Nu is dit verzet naar het vierde kwartaal van 2006. Alsof er nog niet genoeg goede games uitkwamen dit jaar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
Surfde net langs xbox360only:
[..]
Ik mag mijn abonnement op m'n sociale leven wel op gaan zeggen per september.
Hij is up... (kwartier geleden)...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:19 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat XBL ff down is, maar ach, is straks wel weer up ( of issie al up)
quote:Details emerge on next PGR3 update
Details on a new inbound update for Xbox 360 racer Project Gotham Racing 3 have screeched off the start grid and hurtled onto the internet circuit.
According to our colleagues over at OXM.co.uk, the forthcoming 'Style Pack', as the update is titled, is set to include 12 cars in total and focuses more on looks rather than raw racing power. Emptying your purse of a provisional 400 Microsoft points, the pack will include the following motors:
- 365 GTB4 ("Daytona")
- BMW M3 CSL
- BMW M6
- BMW MINI COOPER S
- BMW Z8
- Chrysler Firepower Concept
- Ferrari 430 Challenge
- Gumpert Apollo Coupe 4.2 V8
- Mercedes CLK DTM AMG
- Pagani Zonda F
- RUF R.K. Spyder
- Vanwall GPR V12
Apparently, should you wish to, you'll be able to buy each car individually, costing you 60 Microsoft Points a pop - although it's said the RUF R.K. Spyder is to be given away for free. We haven't got an ETA for the Style Pack, but we'll give you a nudge when it happens.
Ja die ruimte ook niet hebben in de garage.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef Bastard het volgende:
Nou.. ik ben wat auto's kopen betreft wel klaar in PGR3..
Forza 2 weerA was het alleen maar omdat er geen ruimte meer is mijn garage.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
SAINTS ROW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Online clan wars
Ja, gelijk heb je denk ik.. ik heb vandaag nog een preview gelezen op een Belgische site, tis een leuk vliegspel wel, je kan helemaal instellen hoe gevoelig die vliegt, dus als je meer van arcade stijl houdt dan kun je dat bijstellen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:58 schreef gijsje79 het volgende:
Nog wat gameplay videos van Over G
Ik wacht nog wel ff af wat het word.
Lijkt me coolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
SAINTS ROW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Online clan wars
Jij mag de clanleader worden gijsquote:
*present, maar ik ga saints row niet kopenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan je beter iemand nemen die dag en nacht online is denk ik
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
SAINTS ROW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Online clan wars
ik neem hem wel mee voor jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGN:
Release Date:
US: Japan only
Japan: June 30, 2006
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |