Whahaha, je kan dus ook verschillende kleding aandoen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer shots
Ik zie ook de lol niet in van racers en toch hebben veel mensen langdurig plezier aan een racegamequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef Atuniel het volgende:
Ik zie de lol nog steeds niet van dat spel eigenlijk...
Dat heb ik nou met FIFA.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef jorienvdherik het volgende:
na 3 minuten gaat het saai worden
Echt ik zie je alleen maar zeiken over de graphics van de screens die hier gepost wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Oke de textures zijn kut, maar de game lijkt me super!
Het ziet er dan ook uit als een gemiddelde Wii gamequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt ik zie je alleen maar zeiken over de graphics van de screens die hier gepost worden
http://www.pearle.nlquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ziet er dan ook uit als een gemiddelde Wii game![]()
Op zich kijk ik voorzichtig uit naar deze game. Maar Game Arts is de developer en met die weet je het maar nooit. Of ze maken iets geweldigs, of iets volkomen kuts.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Tain het volgende:
Project Sylph scans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende scan
Scan daarna
Laatste scan
Huilie, ik heb zelf ook een 360quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt ik zie je alleen maar zeiken over de graphics van de screens die hier gepost worden
Dat zeg ik toch ook niet dat je geen 360 hebt, je bent alleen een graphicshoer ten topquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huilie, ik heb zelf ook een 360. Kom hier echt niet om te bashen hoor
Ik ga een 360 kopen voor dit spelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer shots
quote:
JA, Topper!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef taart het volgende:
is rockstar tabletennis een beetje leuk? ik heb de 'nu-moet-ik-een-spel-kopen!' koorts.
Met tabletennis kom ik er nog relatief goedkoop onderuit.
Dan is het nog wel een goed spel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Mhaw, na een paar dagen speelde ik hem eigelijk nooit meer.
Condemned speel ik nu ook niet meer, maar staat wel in m'n geheugen gegrift als een van de launchtitels, zo niet de launchtitel van de 360! Sta nog steeds achter de 9.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:37 schreef Wessiej het volgende:
Voor mij is een goed spel iets als het veel replay waarde ook heeft.
Geen vrienden ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Mhaw, na een paar dagen speelde ik hem eigelijk nooit meer.
Ja, zeer goed te doen.. speel het nog dagelijks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef taart het volgende:
is rockstar tabletennis een beetje leuk? ik heb de 'nu-moet-ik-een-spel-kopen!' koorts.
Met tabletennis kom ik er nog relatief goedkoop onderuit.
Het lijkt mij ook een dodelijk saai spel naar een paar potjes. Net als Top Spin en meer van die rotzooi.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:34 schreef lordteddybeer het volgende:
800p met Table Tennis
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=89&z=&c=19
Alleen ik heb pas 16 tournooien gewonnen.![]()
en ook na 30 exibitionmatches op rij te hebben gewonnen sta ik nog pas op rank 30
quote:The All-Star
Beat the All-Star Circuit on default settings.
hmm al uit dus?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Zo, net thuis met Over G, zometeen even testen!
jammer genoeg te lang wachten..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:57 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij wordt gewoon geil
Maar die textures hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
God wat wil ik daar graag een demo van. Fuck Prey in vergelijking met dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |