quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb heerlijk impulsief een xbox360 core gekocht.
En een headset (en bij de mijne zat nog een remote control)quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Premium heeft een HDD (twv 99 euro) en een draadloze controller.
Plus een geil chromen lade
Geen nieuwe, in de Core zit helemaal geen HD.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef Ciscus het volgende:
maar waarom is dat dan nodig? (een nieuwe HD)
Verschil is een HD, een draadloze controller, kabels voor een HDTV en een chrome lade.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Oké, even niet zo snel, ik snao het niet. Ik heb een XBox Core, en ik kan dus beter de 'normale' halen voor 100 euro meer, begrijp ik. Maar waarom, wat maakt het precies uit? En hoeveel kost een harde schijf op de Core anders?
I couldn't agree more...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zeg net op een ander forum dat ze die demo in hun hol mogen stoppen inderdaad
14 Juli speel ik die levels gewoon wel in het spel zelf.. en ws nog mooier ook want een demo is altijd wat minder.
Chromehounds ga ik niet eens downloaden als ik het zo lees.
Nooit meer iets op impuls kopen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef Ciscus het volgende:
Thanks, lijkt me inderdaad logisch. Ik ga wel een premium halen dan. Verder nog zaken waar ik even rekening mee moet houden?
Ja!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef Ciscus het volgende:
Thanks, lijkt me inderdaad logisch. Ik ga wel een premium halen dan. Verder nog zaken waar ik even rekening mee moet houden?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef Tain het volgende:
Forza 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker een aanrader, heerlijk is dat ding. En als je geen HDTV hebt kun je een advanced Scart kabel overwegen. Deze zorgt voor (aanzienlijk) beter beeld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja!
Koop een play n charge kit voor je draadloze controller die bij de Premium zit. Die zijn iets van 15 euro maar.
Ook dat wil je..
Even een laatste vraagje: kan je met een Core uiteindelijk exact hetzelfde als met een Premium (al scheelt het wat eurootjes)?? Ik heb misschien toch geen 100 euro extra over voor een premium op dit moment, en betaal liever over een maandje dan wat meer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zeker een aanrader, heerlijk is dat ding. En als je geen HDTV hebt kun je een advanced Scart kabel overwegen. Deze zorgt voor (aanzienlijk) beter beeld.
ja kanquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Even een laatste vraagje: kan je met een Core uiteindelijk exact hetzelfde als met een Premium (al scheelt het wat eurootjes)?? Ik heb misschien toch geen 100 euro extra over voor een premium op dit moment, en betaal liever over een maandje dan wat meer.
Tsja, je moet je games toch saven, en een memorycard kost zo'n 40 euro. Waarom zou je dan niet nog wat tientjes bijleggen zodat je geen memorycard nodig hebt en het gemak hebt van de goddelijke draadloze controller?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Even een laatste vraagje: kan je met een Core uiteindelijk exact hetzelfde als met een Premium (al scheelt het wat eurootjes)?? Ik heb misschien toch geen 100 euro extra over voor een premium op dit moment, en betaal liever over een maandje dan wat meer.
okay, dat ben ik dan sowieso kwijt....pfff, ik wilde gewoon even lekker een spelletje doen af en toe en dacht 'weet je wat, ik koop zo'n spelding'. Nu zit ik vol met twijfel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je moet je games toch saven, en een memorycard kost zo'n 40 euro. Waarom zou je dan niet nog wat tientjes bijleggen zodat je geen memorycard nodig hebt en het gemak hebt van de goddelijke draadloze controller?
Zorg ervoor dat je die wat extra centjes toch ergens vandaan haalt! Geloof me, de premium is in alle opzichten beter dan de core...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Twijfelen is niet nodig, Xbox 360 is een fantastisch apparaat. Het enige wat dus wel het overwegen waard is om meteen een Premium te halen. Zoals gezegd scheelt het enkele tientjes (met memory card die je sowiezo nodig hebt als je wilt saven) en vroeg of later zul je toch een harddisk nemen, en wellicht ook headset/draadloze controller.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
okay, dat ben ik dan sowieso kwijt....pfff, ik wilde gewoon even lekker een spelletje doen af en toe en dacht 'weet je wat, ik koop zo'n spelding'. Nu zit ik vol met twijfel.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:17 schreef =HellFire= het volgende:
Maar godver, kut KPN.... door nieuw modem kan ie niet van Moderate NAT af!!!!! IK KAN NOOIT MEER VOICECHATTEN! WHY ME?!!.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:09 schreef =HellFire= het volgende:
1 maand gold trouwens.
En ik heb dankzij MMaRsu weer 12 maanden Xbox live.Jeeee! En ik heb een gekopieerde versie van Chromehounds die werkt op de retail 360, dubbel jee!
Tis alleen niet echt gebruiksvriendlijk spelletje... jee?
Wacht je een maandje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Kopen dat ding, serieus, hij is geweldigquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
okay, dat ben ik dan sowieso kwijt....pfff, ik wilde gewoon even lekker een spelletje doen af en toe en dacht 'weet je wat, ik koop zo'n spelding'. Nu zit ik vol met twijfel.
Ik mag declareren bij m'n baas.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:31 schreef NX het volgende:
[..]
Hellfire is blij, heb je het gratis weggegeven ofzo ?
Ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Don't shoot me, m'n pa wilde zonodig die shizzle.
Dat laatste sowiesoquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Dus overstappen naar wat anders zit er dus niet in?
Of uit huis gaan.
Ja en dat schieten valt ook niet mee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een aanfluiting zeg, dat Chromehounds. Sfeerloos kutspel.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Iemand poste een tijdje terug iets over een eventuele prijsverlaging van o.a Kameo & PGR3, is daar al iets meer over bekend?
quote:Een pijnlijk nieuwtje voor de Playstation 3 fans vandaag. Theseis komt alleen nog maar uit op de Xbox 360 en PC, waar hij eerst nog uitkwam voor de PS3. Sony blijkt een hoop problemen op zich af te roepen volgens de developer Track 7 Games.
De reden voor deze plotselinge annulering voor Sony’s concole is de moeilijkheidsgraad van het ontwikkelen voor de PS3. Daarbij weigert Sony vooral financiële hulp te bieden aan de developer. De reden voor die weigering is nog onbekend.
Och iemand was me voorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
"joh"
[XBOX360 #108] We are next.
Maakt ook niks uit, ik zag het bij jou voor het eerst, wel grappig dit. Die sony mag toch wel zeer veel geluk gaan hebben als ik het allemaal zo hoor, om als beste uit de bus te komen over een tijdje.quote:
Ze hebben een blue ray disc spelerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:58 schreef masterdave het volgende:
[..]
Maakt ook niks uit, ik zag het bij jou voor het eerst, wel grappig dit. Die sony mag toch wel zeer veel geluk gaan hebben als ik het allemaal zo hoor, om als beste uit de bus te komen over een tijdje.
bron?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:34 schreef Tain het volgende:
Berichtje is onzin btw, spel is nooit gepland geweest voor de PS3
Lees je dan ook wat beter in n00bquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees je dan ook wat beter in n00b
http://www.track7games.com/index.php?ok=1quote:
quote:track7games responds to erroneous article
PS3land.com wrote an erroneous article on June 29, 2006 regarding track7games and our upcoming game, "Theseis".
track7games would like to clarify that we never cancelled something that did not exist in the first place. We plan to develop "Theseis" for PC and Xbox360 in the near future. As for the PS3, we simply made a strategic decision to not move ahead because we deemed it not probable at this time.
Whahaha, je kan dus ook verschillende kleding aandoen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer shots
Ik zie ook de lol niet in van racers en toch hebben veel mensen langdurig plezier aan een racegamequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef Atuniel het volgende:
Ik zie de lol nog steeds niet van dat spel eigenlijk...
Dat heb ik nou met FIFA.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef jorienvdherik het volgende:
na 3 minuten gaat het saai worden
Echt ik zie je alleen maar zeiken over de graphics van de screens die hier gepost wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Oke de textures zijn kut, maar de game lijkt me super!
Het ziet er dan ook uit als een gemiddelde Wii gamequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt ik zie je alleen maar zeiken over de graphics van de screens die hier gepost worden
http://www.pearle.nlquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ziet er dan ook uit als een gemiddelde Wii game![]()
Op zich kijk ik voorzichtig uit naar deze game. Maar Game Arts is de developer en met die weet je het maar nooit. Of ze maken iets geweldigs, of iets volkomen kuts.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Tain het volgende:
Project Sylph scans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende scan
Scan daarna
Laatste scan
Huilie, ik heb zelf ook een 360quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt ik zie je alleen maar zeiken over de graphics van de screens die hier gepost worden
Dat zeg ik toch ook niet dat je geen 360 hebt, je bent alleen een graphicshoer ten topquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huilie, ik heb zelf ook een 360. Kom hier echt niet om te bashen hoor
Ik ga een 360 kopen voor dit spelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer shots
quote:
JA, Topper!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef taart het volgende:
is rockstar tabletennis een beetje leuk? ik heb de 'nu-moet-ik-een-spel-kopen!' koorts.
Met tabletennis kom ik er nog relatief goedkoop onderuit.
Dan is het nog wel een goed spel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Mhaw, na een paar dagen speelde ik hem eigelijk nooit meer.
Condemned speel ik nu ook niet meer, maar staat wel in m'n geheugen gegrift als een van de launchtitels, zo niet de launchtitel van de 360! Sta nog steeds achter de 9.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:37 schreef Wessiej het volgende:
Voor mij is een goed spel iets als het veel replay waarde ook heeft.
Geen vrienden ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Mhaw, na een paar dagen speelde ik hem eigelijk nooit meer.
Ja, zeer goed te doen.. speel het nog dagelijks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef taart het volgende:
is rockstar tabletennis een beetje leuk? ik heb de 'nu-moet-ik-een-spel-kopen!' koorts.
Met tabletennis kom ik er nog relatief goedkoop onderuit.
Het lijkt mij ook een dodelijk saai spel naar een paar potjes. Net als Top Spin en meer van die rotzooi.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:34 schreef lordteddybeer het volgende:
800p met Table Tennis
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=89&z=&c=19
Alleen ik heb pas 16 tournooien gewonnen.![]()
en ook na 30 exibitionmatches op rij te hebben gewonnen sta ik nog pas op rank 30
quote:The All-Star
Beat the All-Star Circuit on default settings.
hmm al uit dus?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Zo, net thuis met Over G, zometeen even testen!
jammer genoeg te lang wachten..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:57 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij wordt gewoon geil
Maar die textures hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
God wat wil ik daar graag een demo van. Fuck Prey in vergelijking met dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |