Die heb ik geruild voor Tombraider: Legendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Table Tennis was wel weer leuk voor 1 week.
Wordt snel saai als je geen Live fanaat bent, maar geruild voor Battlefield 2 Modern Combat.
Meer mensen die nog wel eens Live spelen @ BF:MC?
Ja ik, voeg me maar toe, MMaRsu NL is de tagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Table Tennis was wel weer leuk voor 1 week.
Wordt snel saai als je geen Live fanaat bent, maar geruild voor Battlefield 2 Modern Combat.
Meer mensen die nog wel eens Live spelen @ BF:MC?
Ik vind het matig eerlijk gezegd. Semi-realistische straaljagersim die nergens echt spannend wordt, voorzover ik gespeeld heb dan. Grafisch ook niet heel erg imponerend en die Japanse anime rocksoundtrack is misplaatst. Gameplay en besturing redelijk. Tis allemaal niet slecht ofzo, maar nét niet spannend genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:17 schreef Wessiej het volgende:
Ja Prey kunnen wij zelf al beleven, hoe is Over G, is het een matige game of juist tof?
Zo te zien niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bullet Witch ging toch over een chick met een enorm zwaard
Ah, de 'boomstick' wordt toch weer de 'broomstick'?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:39 schreef devv05 het volgende:
Ziet er goed maar weird uit. Bullet Witch ging idd over een heks met een grote bezemsteel als geweer, die mis ik op deze screens even?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:39 schreef devv05 het volgende:
Ziet er goed maar weird uit. Bullet Witch ging idd over een heks met een grote bezemsteel als geweer, die mis ik op deze screens even?
Neequote:Op woensdag 28 juni 2006 08:57 schreef devv05 het volgende:
Die eerste twee screens zijn hier eergisteren al gepostWel op blijven letten he
Sorry hoor, maar die is gewoon een bijna één-op-één bij elkaar gestolen kloon van GTA: SA die volgend jaar op elk gebied overtroffen zal worden door GTA IV.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou enquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die is gewoon een bijna één-op-één bij elkaar gestolen kloon van GTA: SA die volgend jaar op elk gebied overtroffen zal worden door GTA IV.
Ja, ok. Maar dan zal ik op zijn minst twee verschillende verschillende games halen. En niet twee nagenoeg identieke platformen. Maar mensen die deze game aanspreekt moeten hem uiteraard gewoon kopen en ik hoop dat ze ervan genieten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
Nou en
Tis toch cool gamen..
Jij houdt bv van platforms.. als je de ene maand een leuke platform kan gamen .. en een half jaar nog 1 zal je het toch ook niet laten?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga alleen voor Dead Rising. Splinter Cell komt wel een keertje. Tony Hawk wacht ik de reviews af. Te drukke maanden, zeker met alle releases op de PS2 en DS.
http://www.gamer.nl/doc/33214quote:
Kewl!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
SAINTS ROW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Online clan wars
Issie niet beeldig?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks![]()
Maar dit dan... OMG
[afbeelding]
Ja gisteren al dacht ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef gijsje79 het volgende:
Over G is trouwens ook al uit.
Ja dus?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die is gewoon een bijna één-op-één bij elkaar gestolen kloon van GTA: SA die volgend jaar op elk gebied overtroffen zal worden door GTA IV.
Proberen of de kabel het doet op een andere monitor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:55 schreef Opgeduveld het volgende:
HELPP
Ik heb net met de xbox360 vga kabel de xbox360 aangesloten op mijn Samsung SyncMaster 930BF maar nu krijg ik zo'n beeld!
Pic1
[afbeelding]
Pic2
[afbeelding]
Wat moet ik doen?![]()
GR:AW heb ik in ongeveer 2 a 3 weken uitgespeeld op NORMAL, en elke keer ongeveer max 4 uur gespeeld, fantastisch spel... alleen er waren stukjes wat ik wel 20x opnieuw heb moeten doen, bijvoorbeeld de generaal in leven houden (stukje waar je wordt aangevallen met man en macht)... wat was dat fucking irri zeg...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
GRAW zojuist op normal uitgespeeld en gelijk op hard begonnen. Ik zag trouwens dat er ook achievements te krijgen waren voor (online) coöp, is dat nog een beetje te doen?
Ja online co op is wel tof.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
GRAW zojuist op normal uitgespeeld en gelijk op hard begonnen. Ik zag trouwens dat er ook achievements te krijgen waren voor (online) coöp, is dat nog een beetje te doen?
Ik ken dus verder niemand met een Xbox360quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja online co op is wel tof.
Zeker met leuke vrienden.
Neem Live en voor je het weet is je friendslist vol.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ken dus verder niemand met een Xbox360. Op de mensen uit dit topic na dan. Dus dat word 'm niet denk ik.
Inderdaad, en in tegenstelling tot MSN-lijsten vol met mensen die je toch nooit spreekt speel ik toch wel enigszins regelmatig met vrijwel iedereen op mijn friendslist.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Neem Live en voor je het weet is je friendslist vol.
Gaat allemaal best wel snel
erm jah, als er niks in beeld staat moet je op de hoeken van het veld gaan schieten ookal is er niks want zodra er wat spawned is het gelijk weg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Hellfire ik heb je Geometry Wars score verbroken.
Gamedemon, heb je nog tips voor me voor bij GM?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
Gijsje ik ben verplicht geweest om die GRAW mappack te kopen doordat die maat van me em ook gekocht heeft en door liep te zeuren enzo.
Morgenavond mag je ons helpen met die maps want ze zijn een stuk pittiger
Net gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:50 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.majornelson.co(...)romehounds-Demo.aspx
Chromehounds demo. Leuk zoethoudertjeZometeen ff checken.
Ik heb ook ff gespeeld en ik ben een beetje in dubio...De actie werkt heel goed (maar ik stond verdomme wel zonder benzine na een tijdje) maar toch is het allemaal redelijk saai. Je sjokt wat rond en knalt wat robots af en dan loop je door naar het volgende kannonenvoer. Heb niet echt veel van goede AI gemerkt, ze proberen je gewoon wat uit de weg te gaan en blijven onophoudelijk schieten...De voetsoldaten zijn overigens wel volkomen achterlijk, ten eerste staan ze op je te schieten terwijl het nul effect heeft en ten tweede laten ze zich gewillig verpletteren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net gedaan.
Best een leuke game. Mooi ook.
Kan op Live heel leuk zijn, me dunkt.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:50 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.majornelson.co(...)romehounds-Demo.aspx
Chromehounds demo. Leuk zoethoudertjeZometeen ff checken.
Welke game is dit, kan het hier niet zienquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11591&type=wmv&pl=game
Ziet er toch best leuk uit... Online een beetje chaos lopen creeeren lijkt me wel cool
*snipedquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ik speel eigenlijk alleen die map in die haven.
De rest komt nog wel.
1 Sniper en de rest grondtroepen moet het wel lukken.
Dacht dat het een slechte imitatie/kopie zou zijn, maar eerlijk is eerlijk, het ziet er allemaal goed en gelikt uit!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11591&type=wmv&pl=game
Ziet er toch best leuk uit... Online een beetje chaos lopen creeeren lijkt me wel cool
Heb Live, maar kom bijna alleen maar kut duitsers en fransen tegen. En die moet ik niet in m'n list.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Neem Live en voor je het weet is je friendslist vol.
Gaat allemaal best wel snel
LOL, volgens mij is Live bedoeld om mensen dichter bij elkaar te brengen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb Live, maar kom bijna alleen maar kut duitsers en fransen tegen. En die moet ik niet in m'n list.
Dat kan nog wel eens een sleutelpunt worden in de console warsquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:52 schreef devv05 het volgende:
Theseis voor PS3 gecancelled omdat de ontwikkelingskosten te hoog zijn en de ontwikkelaar te weinig ondersteuning van Sony krijgt.
"If Sony were to offer us assistance in producing the PS3 version we would be more than happy to oblige!".
Dus nu exclusief voor Xbox 360
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat goed met Sony
Wat een ZUIG demo, ik heb me nog nooit zo veeeeeel verveeld tijdens een spel/demo*.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Wessiej het volgende:
Chromehounds ligt ook al onverwachts in de winkel, komt volgende week uit.
Niet dat het een leuk spel is, maarja.
Ik had me er juist op verheugd, soort gelijke spellen vroeger op de pc gespeeld, dat was echt geweldig en had gehoopt dat deze ultiem zou worden!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Same als NX
Had het eigenlijk al wel verwacht van Chromehounds, filmpjes zagen er niet bijzonder spectaculair uit. Nu maar wachten op 1 van de andere mech-gamesquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:39 schreef NX het volgende:
[..]
Ik had me er juist op verheugd, soort gelijke spellen vroeger op de pc gespeeld, dat was echt geweldig en had gehoopt dat deze ultiem zou worden!
Deze laat ik nu zeker langs schieten...
Je moet een harde schijf hebben om Xbox spellen te kunnen spelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb heerlijk impulsief een xbox360 core gekocht. Weten jullie leuke betaalbare spellen voor me? Kan ik er ook XBox-spellen op spelen? En hoe lang zal het duren voordat de opvolger van de 360 er is?
Ligt eraan wat voor spellen je van houdt? Xbox spellen heb je een hdd voor nodig (kun je los kopen) omdat er een emulator op moet draaien. De opvolger zal wel over een jaar of 4/5 komen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb heerlijk impulsief een xbox360 core gekocht. Weten jullie leuke betaalbare spellen voor me? Kan ik er ook XBox-spellen op spelen? En hoe lang zal het duren voordat de opvolger van de 360 er is?
que?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Je moet een harde schijf hebben om Xbox spellen te kunnen spelen
Wat er staat.quote:
Laat hem als die blij is met zn corequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat er staat.
Ga terug met je core en koop een premium.
Je wil een harde schijf in dat ding hebben.
Ik zeg net op een ander forum dat ze die demo in hun hol mogen stoppen inderdaadquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:39 schreef NX het volgende:
[..]
Ik had me er juist op verheugd, soort gelijke spellen vroeger op de pc gespeeld, dat was echt geweldig en had gehoopt dat deze ultiem zou worden!
Deze laat ik nu zeker langs schieten...
Het wachten is nog steeds op PREY (de demo, die kan me de pot op, daar wacht ik niet eens meer op...)...
En oh jah, Bastard, ben nog steeds aan het duimen...![]()
Oké, even niet zo snel, ik snao het niet. Ik heb een XBox Core, en ik kan dus beter de 'normale' halen voor 100 euro meer, begrijp ik. Maar waarom, wat maakt het precies uit? En hoeveel kost een harde schijf op de Core anders?quote:
Kortom, ga terug en haal een premiumquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat hem als die blij is met zn core.
Maar koop iig wel een hdd!
Premium heeft een HDD (twv 99 euro) en een draadloze controller.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Oké, even niet zo snel, ik snao het niet. Ik heb een XBox Core, en ik kan dus beter de 'normale' halen voor 100 euro meer, begrijp ik. Maar waarom, wat maakt het precies uit? En hoeveel kost een harde schijf op de Core anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |