Ik heb geen bad, dus voorlopig staat er me niks te wachtenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Christmas Carol! Die veroorzaakt een glitterbad, dus weet wat je te wachten staat!
Thans to join me about thinking for a good OPquote:
Ah..bewaar hem dan maar voor een speciale gelegenheid waarbij je glitters kan gebruikenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:01 schreef Bob. het volgende:
Goede titel![]()
[..]
Ik heb geen bad, dus voorlopig staat er me niks te wachtenGelukkig mijn zus wel, alleen woont die hier 3 uur vandaan
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Thans to join me about thinking for a good OP
Daar heb ik echt niet op geletquote:Op woensdag 5 april 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
En hoe toevallig! Kijk hoelaat het topic is gepost...
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:28 schreef Ladyxima het volgende:
druk aan het huiswerken, zie ik op de frontpage ineens dit vrolijke topic staan!
gefeliciteerd allemaal!!![]()
![]()
dat we nog lekker lang moge lushen! zonder stijgende prijzenhahaha
![]()
Ok duidelijk wat het wordt dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef Elefes het volgende:
[..]
Each Peach is lekker, lekker zoet citroenig frisEn ik vind Fair Trade ook lekker..! Die wil ik voor de zomer nog gaan kopen, heb ik al iets om mijn kortingsbon bij te gebruiken
.
Ultimate Shine is idd ook lekker
sorry schatje, ik ben nogal vaag/melig na een nachtje wakker. zal wel even iets anders gaan doen dan fok stalkenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:03 schreef schatje het volgende:
Even voor de goede orde, slowchatten is niet zo erg hoor. Mits het het maar niet te gortig wordt.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 09:11 schreef schatje het volgende:
Er was trouwens ook niets mis met het vorige topic hoor.
* Evil-Cherry mompelt iets over het lot enzoquote:Op woensdag 5 april 2006 09:40 schreef Anitra het volgende:
Vava deel 100 om 1:00 uur openen hoe krijg je het voor elkaar?
Ik heb Ben&Jerry's ijs gekochtquote:
Je kreeg er een gratis B&J-bakje bij. Dat was de hoofdreden om het te kopen. Echt waar hoor!quote:
Oeh waarquote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kreeg er een gratis B&J-bakje bij. Dat was de hoofdreden om het te kopen. Echt waar hoor!
Zodat je nog meer B&J kunt kopen zekerquote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kreeg er een gratis B&J-bakje bij. Dat was de hoofdreden om het te kopen. Echt waar hoor!![]()
Gewoon bij de AH! Stond zo'n schap met van die bakjesquote:
HEBBENquote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon bij de AH! Stond zo'n schap met van die bakjes. Handgeschilderd
. In rood, blauw, geel en groen en met wolkjes op de zijkant. Onderin staat "Oops! It's empty!"
wat geniaalquote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
. In rood, blauw, geel en groen en met wolkjes op de zijkant. Onderin staat "Oops! It's empty!"
Ik heb geen vriendje om te bekeren maar mn moeder heb ik we verslaafd gemaaktquote:Op woensdag 5 april 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom Melusine! Je hebt een mooi topic uitgekozen om te beginnen.
Wat een heerlijk lijstje! En je bent idd niet de enige die haar vriend heeft weten te bekeren tot het Lushdom. Lemslip is de grote favoriet bij die van mij
.
Snow Fairy is goddelijk!
Ik ga ervan uit dat als ik thuis ben, ik dat nog niet kan lezen!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Bob. het volgende:
Ik heb geen vriendje om te bekeren maar mn moeder heb ik we verslaafd gemaaktZe is helemaal gek van strawberry twin tub en new (die ik ook lekker vind dus die kan ik jatten
)
Oh en hoi Melusine![]()
Het staat dan ook onderin het schaaltje en niet onderin de pot zelfquote:Op woensdag 5 april 2006 13:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat als ik thuis ben, ik dat nog niet kan lezen!![]()
Ehm. 108 op het moment. *schaam* en ik ben er trots opquote:Op woensdag 5 april 2006 11:24 schreef Leegle het volgende:
Zijn er inmiddels ook al verslaafden met 100 Lush-producten?
Je hebt ze serieus zitten tellen?quote:
Je brengt me op een ideequote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb even geteld in mijn lijstje dat op het forum staat. Dat gaat wat sneller dan al die doosjes openhalen.
En je krijgt die glitters bijna niet meer van je af. Een scrubbeurt meteen na het bad en twee dagen later vond ik nog steeds glitters overalquote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Christmas Carol! Die veroorzaakt een glitterbad, dus weet wat je te wachten staat!
Het is wel echt citroen, maar niet echt dat zure. Ik vind het erg lekker, terwijl ik eerst dacht de citroendingen helemaal niet zo lekker te vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ok duidelijk wat het wordt dusIk heb al een smeersel voor mijn voeten die echt heerlijk is. Ik verwen mijn voeten graag, maar het houdt een keer op
![]()
Is die Each Peach niet té citroenig dan?
Thanks![]()
Ik moest hier echt hard om lachenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:19 schreef Maeghan het volgende:
Ik wou dat m'n ouders weer eens weggingen. Dan kon ik weer stiekem Lush kopen en er weer eens een foto van maken.
(Ok, dat klinkt enorm triest haha).
Nee, ik heb alleen de dingen geteld die ik nu heb. Op jouw manier kom ik op 145. Maar ik had dus wel voor die 108 ook mijn 7 Hollywood BSS meegeteld. En mijn 2 Eggsnogs, 3 Snowcakes en 2 Angel's Delights. =)quote:Op woensdag 5 april 2006 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest hier echt hard om lachen!
Ik heb 102 Lushproducten, maar daarbij zitten ook dingen meegeteld die al op zijn of weggegeven en proefjes... Dus het nettototaal is minder.
Ik ben maandag nog bij de Lush geweestquote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een goed excuus om weer wat te kopen Elefes!
Ik heb hier alleen Big, Coolaulin en Amazonidinges. Big is vies, Coolaulin te sterk en die Amadinges ruikt naar wierrook (beetje oma-achtig). Ben dus nog niet lyrisch! Ik haat sterke geuren en lavendel. En ik wil gewoon eens wat anders dan parfum. En iets lekker zomers (omdat de kou volgens mij nooit meet uit mijn botten gaat).quote:Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef Elefes het volgende:
Het is wel echt citroen, maar niet echt dat zure. Ik vind het erg lekker, terwijl ik eerst dacht de citroendingen helemaal niet zo lekker te vinden. Beetje zoetig is het, en er zitten glitters in bij mij (niet heel veel, en niet echt zichtbaar op je huid
).
Ik vind 'm lekker(maar het blijft natuurlijk persoonlijk... Waar hou je nog meer van bij de Lush?)
Hmm ja het is moeilijk te zeggen. Ik zou je wel een proefje kunnen sturen, als je wilt? Kun je het eerst uitproberenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen Big, Coolaulin en Amazonidinges. Big is vies, Coolaulin te sterk en die Amadinges ruikt naar wierrook (beetje oma-achtig). Ben dus nog niet lyrisch! Ik haat sterke geuren en lavendel. En ik wil gewoon eens wat anders dan parfum. En iets lekker zomers (omdat de kou volgens mij nooit meet uit mijn botten gaat).
Dus ja, vandaar.
en ik heb nog steeds geen salaris óf de overschrijving van mijn spaarrekening binnen. Had maandag al hier moeten zijn.. Postbank![]()
![]()
Oeh, dat zou wel héél lief zijn!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hmm ja het is moeilijk te zeggen. Ik zou je wel een proefje kunnen sturen, als je wilt? Kun je het eerst uitproberen
Beetje offtopic, maar wat heb je dan voor je voeten? Ik ben zelf nl niet zon fan van mint, maar wel op zoek naar een lekkere voetcremequote:Op woensdag 5 april 2006 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik heb al een smeersel voor mijn voeten die echt heerlijk is.
Nee, veel mensen vinden zelfs dat ie nergens naar ruikt, zo subtiel is ie. Dat vind ik dus totaal niet, hij is heel erg zacht, romig en subtiel bloemig. En geen lavendel =) Daar houd ik ook absoluut niet van. Ik heb helaas geen ongebruikt stuk meer liggen, anders zou ik je wel een proefje sturen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Alkmaar klinkt wel heel erg bloemig en sterk. Maar dat is hij dus niet?
Ik heb Totally Nutty van Freeman (Shea Butter Heel Cream, For toe-tally Happy Feetquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Leegle het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar wat heb je dan voor je voeten? Ik ben zelf nl niet zon fan van mint, maar wel op zoek naar een lekkere voetcreme
Ok, klinkt goehoedquote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, veel mensen vinden zelfs dat ie nergens naar ruikt, zo subtiel is ie. Dat vind ik dus totaal niet, hij is heel erg zacht, romig en subtiel bloemig. En geen lavendel =) Daar houd ik ook absoluut niet van. Ik heb helaas geen ongebruikt stuk meer liggen, anders zou ik je wel een proefje sturen.
Hot Milk is trouwens ook niet erg sterk, mss is dat wat voor je? Daar heb ik evt. wel een proefje van voor je, als je dat wilt mag je ff mailen naar carmensandiego @ hotmail met als onderwerp lush.
GMTA!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Favoriet bij mij zijn de Snow Fairy, de Snowcake, HIWTK en de Olive Branch.
Mail maar even op loezs en dan hotmailquote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel héél lief zijn!![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
17 Cherry Lane is zoooo lekker! Dat is echt m'n nieuwe verslavingLekker fris, lekker lente-achtig!
Elefes: had je m'n post over Cereology gezien?
Ow, dat is wel heel cryptischquote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mail maar even op loezs en dan hotmail
[..]
Ja, je schreef hem toch net hierboven?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef Elefes het volgende:Zeker! Ik heb wel interesse
Heb je mijn mail nog?
17 Cherry Tree Lane wilde ik bijna meenemen, maar ik twijfelde toch nog...
Die neiging heb ik nou werkelijk nog nooit gehadquote:Op woensdag 5 april 2006 15:54 schreef Lotjeb het volgende:
Moet al de hele dag de neiging onderdrukken om even naar de Kalverstraat te fietsen....![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:55 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Die neiging heb ik nou werkelijk nog nooit gehad![]()
Dank je!quote:
De werking van Dreamcream met de geur van SF of Rockstarquote:Op woensdag 5 april 2006 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snow Fairy bodycream en zeep.
*wegdroomt*
Of HIWTK of Silky Underwearquote:Op woensdag 5 april 2006 17:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
De werking van Dreamcream met de geur van SF of Rockstar
Hmmm... zonde van de Smitten dan, hoewel je nu wel heerlijk ruikende vloerbedekking hebtquote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Bob. het volgende:
Ik had dit ook echt aan kunnen zien komen, ik ben zo onhandig
en dat silky underwear in de stofzuiger klinkt wel goed
De smitten zit vooral in mn vloerbedekking dus dus dat gaat niet lukken, wat over is heb ik nu maar in een lelijk ander potje gedaan![]()
Je kan de volgende keer ook je bal mee naar buiten nemenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef Bob. het volgende:
Hehe dan zou ik in ieder geval zeker kunnen weten dat ze veilig zijn ja![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef noekje het volgende:
Zou die roze glitter bbs geen snowfairy bbs kunnen zijn?
Gokje hoor. Ik hoop het niet trouwens.
Doen ze bijna overal hoor, zelfs in de supermarktquote:Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Lush de boel ook behoorlijk weet te neppen?
Mijn schoonzusje kwam laatst vlak voor sluitingstijd de Lush binnen en toen zag ze dat de verkoopsters van alle stukken voorverpakte zeep de stickers aan het verwisselen waren! Dus de zepen die al klaar lagen voor verkoop, werden van een nieuwe sticker voorzien voor de volgende dag, zodat het leek alsof 't de dag ervoor verpakt zouden zijn.
Raar hoor!
I know, maar ik vind het zo raar om 't ook bij zéép te doen. Wat Bob. ook zegt, wat maakt dat nou uit als dat 2 dagen ouder isquote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Doen ze bijna overal hoor, zelfs in de supermarkt![]()
Marketing. Das alles.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het zo raar om 't ook bij zéép te doen. Wat Bob. ook zegt, wat maakt dat nou uit als dat 2 dagen ouder is.
Jaquote:Op woensdag 5 april 2006 09:40 schreef Anitra het volgende:
Vava deel 100 om 1:00 uur openen hoe krijg je het voor elkaar?
Nice work Peri.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:19 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Comforter 3,95 pond; fruitig, blackcurrant.
[afbeelding]
Tempal of truth 3,95 pond, blauwe relaxing bbs
boob tube 100g = £14.95
boob tube d cup 250g = £29.95
Ik kom wel ff keuren of 'ie werkt.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nice work Peri.
Die boobtube is me eigenlijk te duur, maar ik ga hem toch bestellen vrijdag.
Wát??? Niet naar Fever???quote:Op woensdag 5 april 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
En de boobtube ruikt naar American Cream.
http://www.lushforum.co.uk/viewtopic.php?t=93897quote:Op woensdag 5 april 2006 22:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wát??? Niet naar Fever???
Are you sure? Want dan hoef ik hem niet.
quote:Titty: i do believe it is american cream fragrance
Nah, als je 'm niet kwijt kunt, mag je 'm best in mijn pakketje stoppen en verrekenen we het.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:14 schreef debby1973 het volgende:
Heb het te ruil staan op makeupalley maar heb tot nu toe nog geen leuke aanbieding gekregen.
Jaaaaa ik ben echt benieuwd naar Veganese!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohw Vaav, je moet echt de Veganese proberen! Je krijgt er tenminste niet zo'n slappe bos haar van zoals bij American Cream enzo!
Zal ik die meenemen als we de boel komen ruilen?
Uhuh! Mijn haar glanst en is sterk als nooit tevoren. En de geur is echt heerlijk. Moet wel zuinig aan doen helaas. Okra moet echt terug in de gewone lijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef debby1973 het volgende:
Komt in orde. Bevalt okra je nog steeds?
Hij stinkt wel een beetje, maar werkt uitstekend! Hij is ook erg fijn in de combi met BIGquote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaa ik ben echt benieuwd naar Veganese!
Hier staat ook nog het een en ander voor je klaar
En ik haat slappe bossen haardus die Veganese is meer dan welkom!
Dat weet ik dus nog nietquote:Op woensdag 5 april 2006 22:19 schreef debby1973 het volgende:
Veganese heb ik dus nog nooit geprobeerd. Wordt je haar daar doorkambaar van?
Het maakt je haar echt zacht, helemaal klitvrij voor dagen hier! Veel fijner dan AC vind ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:19 schreef debby1973 het volgende:
Veganese heb ik dus nog nooit geprobeerd. Wordt je haar daar doorkambaar van?
Ja flesje heb ik welquote:Op woensdag 5 april 2006 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij stinkt wel een beetje, maar werkt uitstekend! Hij is ook erg fijn in de combi met BIG.
Heb je dan ook iets van een flesje om het in te doen? Anders moet ik die nog even regelen!
Ietsjes... maar niet zoals bijvoorbeeld de A.C. Maar ja, dan zou het ook weer een slappe hap worden en dat willen we nou juist niet!quote:
Dat wordt weer foto-waardig!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja flesje heb ik welen mijn moeder heeft Big, dus met mijn nieuwe kapsel zal het wel goed komen dan
![]()
Is het door Big dat ik een afro-kapsel krijg dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja flesje heb ik welen mijn moeder heeft Big, dus met mijn nieuwe kapsel zal het wel goed komen dan
![]()
Ja, mijn haar mag juist wel weer iets slapper worden.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ietsjes... maar niet zoals bijvoorbeeld de A.C. Maar ja, dan zou het ook weer een slappe hap worden en dat willen we nou juist niet!
thanks my dear.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
Boobtube was eenmalig volgens mij. maar het is allen ter versteviging toch? Ik zou dan toch lekker voor de Biodermal gaan hoor San.
Nee geen slappe hap hoor! Daar doen we niet aan, gewoon een volle bosquote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ietsjes... maar niet zoals bijvoorbeeld de A.C. Maar ja, dan zou het ook weer een slappe hap worden en dat willen we nou juist niet!
Je hebt veel te weinig haar om het "big" te krijgenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is het door Big dat ik een afro-kapsel krijg dan?
Hmm... ik zal het binnenkort proberenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is het door Big dat ik een afro-kapsel krijg dan?
Als het er weer ontploft uitziet en je collega's je raar aankijken weet je genoeg he?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ik zal het binnenkort proberenmet Veganese en Big en mijn nieuwe kapsel
op de foto en je weet het
Ik mag anders best weer eens naar de kapper... Maar als ik dat moment kan uitstellen met een slap-haar shampoo, graag!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt veel te weinig haar om het "big" te krijgen.
Ja, moet wel even opletten dat er geen regen op komst is danquote:Op woensdag 5 april 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het er weer ontploft uitziet en je collega's je raar aankijken weet je genoeg he?
Fotoquote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik mag anders best weer eens naar de kapper... Maar als ik dat moment kan uitstellen met een slap-haar shampoo, graag!
Dan moet je geen Big gebruikenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik mag anders best weer eens naar de kapper... Maar als ik dat moment kan uitstellen met een slap-haar shampoo, graag!
Ok, goed dat ik het weet. Ultimate shine kan geen kwaad?quote:
En anders:quote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, moet wel even opletten dat er geen regen op komst is dan![]()
Foto?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:27 schreef debby1973 het volgende:
Ben wel erg nieuwsgierig hoe mijn haar er uit zal zien als ik big gebruik. Ik denk zoals Diana Ross in de jaren 80.
Nee, die kan primaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ok, goed dat ik het weet. Ultimate shine kan geen kwaad?
Dan kan ik er nog twee nachtjes over slapen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:27 schreef PeRi het volgende:
En bevestigd: Boobtube is echt eenmalig verkrijgbaar vrijdag, forum only.
Proefje sturen?quote:
Niks voor jou?quote:
Ik was laatst ook bij de Lush, een tijdje voor sluitingstijd, en daar haalden ze gewoon de papiertjes van de ingepakte stukjes zeep af. Denk dat er dan de volgende dag weer nieuwe om gaanquote:Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Lush de boel ook behoorlijk weet te neppen?
Mijn schoonzusje kwam laatst vlak voor sluitingstijd de Lush binnen en toen zag ze dat de verkoopsters van alle stukken voorverpakte zeep de stickers aan het verwisselen waren! Dus de zepen die al klaar lagen voor verkoop, werden van een nieuwe sticker voorzien voor de volgende dag, zodat het leek alsof 't de dag ervoor verpakt zouden zijn.
Raar hoor!
Vooral dat "meer" doet 't mquote:
Wist je trouwens al dat ik Eef blij heb gemaakt met mijn overblijfsels Hamsterkooizeep en Soap Sod?quote:
Hmz...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:33 schreef debby1973 het volgende:
[afbeelding]
denk dat mijn haar er zo uit zou zien.![]()
Ultimate Shine is goedquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hmz...
* Duvel laat de Big voorlopig even staan.
Waar komen al die lange krullen dan ineens vandaanquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hmz...
* Duvel laat de Big voorlopig even staan.
Oh ja, daar worden mijn opdrachtgevers vast wild van!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ultimate Shine is goed
Krijg je lekker glitters
ojaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ultimate Shine is goed
Krijg je lekker glitters
Die verstoppen zich bij mij vooral in de U.S. en laten zich niet in mijn haren zienquote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ultimate Shine is goed
Krijg je lekker glitters
Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ik Eef blij heb gemaakt met mijn overblijfsels Hamsterkooizeep en Soap Sod?
Zij vond ze lekker!![]()
![]()
Wat is hamsterkooizeep?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet![]()
whahaha grappigsoap sod snap ik nog wel, die is niet echt heel vies, maar die hamsterkooizeep
Ja, diequote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef debby1973 het volgende:
Wat is Hamsterkooizeep? Banana moon?
quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, daar worden mijn opdrachtgevers vast wild van!
"Shir, vertel meer!"quote:Op woensdag 5 april 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Zo zag mijn haar er vroeger uit als ik geen wax in m'n haar had en vóór ik American Cream gebruikte.
Nu is dat niet meer nodig! Sindsdien geen wax meer nodig, AC is mijn redding.
klinkt bijna als een Tell Sell reclame
Je ziet het wel zitten? Zo'n schattig afrokapseltjequote:
Bij Ultimate Shine zie ik er ook niets van terug helaas..quote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die verstoppen zich bij mij vooral in de U.S. en laten zich niet in mijn haren zien. Zelfde geldt voor de Snow Fairy trouwens
Daar hangen ze onderin de fles.
dankzij ac heb ik juist geen afro.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Je ziet het wel zitten? Zo'n schattig afrokapseltje
Ja, ik denk dat mijn liefhebbende vriendin er ook heel blij moet zijn, en dat het bijdraagt aan mijn integratie in mijn wijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Je ziet het wel zitten? Zo'n schattig afrokapseltje
Ultimate is de enige shampoobar waar ik geen jeuk van op m'n kop krijgquote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Elefes het volgende:
[..]
Bij Ultimate Shine zie ik er ook niets van terug helaas..Maar ik vind het wel de lekkerste shampoo bar
.
Bij Snowfairy krijg ik ze er nu goed uit, gewoon het flesje een tijdje op zijn kant laten liggen (dan zakt het over de hele zijkant) of heel goed schudden als het niet meer helemaal vol is.
Hmz. Ik ben tegen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat mijn liefhebbende vriendin er ook heel blij moet zijn, en dat het bijdraagt aan mijn integratie in mijn wijk.
Jaaa, je integratie zal probleemloos verlopenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat mijn liefhebbende vriendin er ook heel blij moet zijn, en dat het bijdraagt aan mijn integratie in mijn wijk.
Wat zonde! Niets beter dan het totale kauwgomballeneffectquote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef Shirley het volgende:
Ik gebruik Snowfairy eigenlijk alleen nog maar voor m'n haar.
Hmz. Ik ben tegen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zonde! Niets beter dan het totale kauwgomballeneffect.
Kloptquote:Op woensdag 5 april 2006 22:47 schreef Vava het volgende:
Als Snow Fairy in mijn haar zit ruik ik het wel extra lang
Ik geen afrokapsel, XcUZ_Me geen SF. Deal!quote:
SF is evil stuff.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef debby1973 het volgende:
Bedankt Muus. Altijd leuk om te weten.![]()
En ik ben een beetje uitgekeken op snowfairy en ik heb nog een aardige voorraad staan.
Jij bent ook blij met die info hè? Ja hè? Ik wéét het gewoon.quote:
ja! die zal ik morgen gebruikenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt
17 Cherry Lane blijft ook zo lang hangen, maar die doe je dan weer niet in je haar.
Zonde? Neuh... de combi met AC maakt m'n haar gewoon perfect! Dat zal balen worden als het op is..dan moet ik weer wat anders vinden.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zonde! Niets beter dan het totale kauwgomballeneffect.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik geen afrokapsel, XcUZ_Me geen SF. Deal!
Dus mijn 26-jarige vriendin ruikt naar een snoeperig kleutertje? Poepig!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
SF is evil stuff..
Hier ook nog ladingen aanwezig voor mini-MUUS, want het kind is nog zuunig met het gebruiken ervan ook.
Tijdens het douchen... die luft.... Hoewel ze daarna wel ruikt zoals ze hoort te ruiken, als een snoeperig kleutertje.
. The stuff's just not for mommy.
I will never give up mij SF!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik geen afrokapsel, XcUZ_Me geen SF. Deal!
Dat is een hele mooie TVP Muus.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef MUUS het volgende:
Ze doen ook nieuwe stickers op de zeep, omdat de zeep krimpt en dus minder gaat wegen. Dat schijnt al in één nacht te gebeuren en daarom liggen er ook nooit zoveel al afgesneden stukken zeep op de grote blokken.
Dat heeft een werkneemster van Lush ooit eens verteld.
Is dat interessante info, MUUS?
Nee, niet echt, maar ik wilde het toch even kwijt..
Lief.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef debby1973 het volgende:
Muus, mocht je zonder SF zitten dan geef maar een gil.
Je kent me veel te goed.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef MUUS het volgende:
Jij bent ook blij met die info hè? Ja hè? Ik wéét het gewoon..
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:52 schreef Elefes het volgende:
Van Snowfairy krijg ik lekker zacht haar
En het ruikt wel lekker als het subtiel is...
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus mijn 26-jarige vriendin ruikt naar een snoeperig kleutertje? Poepig!![]()
Jaaaa, daar verheug ik me nu al opquote:Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Van de zomer heerlijk in combi met Candy Fluff
Ohw sorry. Ik zal het niet meer doen.quote:
Het lijkt me veiliger als ik hier geen antwoord op geef.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus mijn 26-jarige vriendin ruikt naar een snoeperig kleutertje? Poepig!![]()
I rock your socks off, don't I?quote:
Hij moet niet zeuren. Hij wast zich nog steeds met die vuilnisbakkenzeep en trust me, de rotebgeur is héél wat erger dan mijn lieve, zoete SF-luchtje!quote:
Ik had geen drinken in mijn mond hoorquote:
Smiecht! Nog meer dan ik. En ik dacht dat ik erg wasquote:Op woensdag 5 april 2006 22:54 schreef debby1973 het volgende:
Muus, mail me anders maar. Ik heb nog 3 flessen van 500ml en nog 2 kleintjes van 100ml.
Oooow ja! Dat zeepje uit Rome toch? Daar heb je mij een keer een proefje van gegeven, heb het alleen nog niet gebruiktquote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren. Hij wast zich nog steeds met die vuilnisbakkenzeep en trust me, de rotebgeur is héél wat erger dan mijn lieve, zoete SF-luchtje!
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren. Hij wast zich nog steeds met die vuilnisbakkenzeep en trust me, de rotebgeur is héél wat erger dan mijn lieve, zoete SF-luchtje!
Gek zegquote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Oooow ja! Dat zeepje uit Rome toch? Daar heb je mij een keer een proefje van gegeven, heb het alleen nog niet gebruikt![]()
Wellicht wel ja. 't Doet me denken aan hubba-bubba. Alleen als je dat in je haar smeert, geeft het hele andere effecten.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het lijkt me veiliger als ik hier geen antwoord op geef.
[..]
Ghehe.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Smiecht! Nog meer dan ik. En ik dacht dat ik erg was.
Ik lieg trouwens. Ik ben wel erger. Ik heb nu nog 2 grote liggen en 2x 250, waarvan 1 bij FF. Plus een grote gaat naar SHE, ligt al apart.quote:
't Wordt hier nu echt erg. Dat je tegen je zeep spreekt, is al erg. Dat je verwacht dat de zeep terugpraat is te erg!quote:
Je houdt niet zo van de geur van huisvuil, vermengd met rotting en poepluiers?quote:
Ik heb nog 2 kleintjes voor mezelf en nog 2 kleintjes voor Ebay of swaps.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik lieg trouwens. Ik ben wel erger. Ik heb nu nog 2 grote liggen en 2x 250, waarvan 1 bij FF. Plus een grote gaat naar SHE, ligt al apart..
Jaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Wordt hier nu echt erg. Dat je tegen je zeep spreekt, is al erg. Dat je verwacht dat de zeep terugpraat is te erg!
Die zijn zo poppig.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef debby1973 het volgende:
Mijn collega waarvan de kinderen in de lush times staan!
Hallo, heb eens medelij met een moeder die niet zo op zoet is.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:54 schreef debby1973 het volgende:
Muus, mail me anders maar. Ik heb nog 3 flessen van 500ml en nog 2 kleintjes van 100ml.
Op zich was dat Campo dei Fiori ook wel een beetje een achterbuurt, dus we hadden het kunnen weten...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je houdt niet zo van de geur van huisvuil, vermengd met rotting en poepluiers?
ehm... neequote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is gewoon zeepdiscriminatie!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Jadie andere zeepjes roepen altijd, ze willen zo graag dat ik ze gebruik
![]()
Ik vond het zo'n schattig pleintjequote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op zich was dat Campo dei Fiori ook wel een beetje een achterbuurt, dus we hadden het kunnen weten...
Ik hou wel een fles apart voor je. Heb het besteld in Engeland dus ze waren een stukje goedkoper dan hier in Nederland. Dus mocht je het over een tijdje toch willen hebben dan mail maar.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hallo, heb eens medelij met een moeder die niet zo op zoet is..
Hoewel, Sympathy for the skin en Silky Underwear vind ik dan wel weer goddelijk.. Maar da's zwoel zoet en niet in-your-face-kauwgomballen-gesmolten-Barbie-zoet en da's toch een heel verschil.
Maar ik kan dit voorlopig ff niet doen, deb, want ik ben bezig met mijn nieuwe huis en geld voor dit soort dingen heb ik nu dus niet. Helaasch.. Wel heel lief van je.
.
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
in-your-face-kauwgomballen-gesmolten-Barbie-zoet
Ojee! Straks wordt er nog een aanklacht tegen me ingediendquote:
Ooooh, ik bedenk me ineens dat ikquote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja klopt!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, ik bedenk me ineens dat ikvrijdag
dat glitterding van jou eens kan gebruiken
*zoekt plaatje*
[afbeelding]
Shimmy shimmy was het toch?
Jaquote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef Elefes het volgende:
Al weer bijna een topic vol.. Op dit tempo zitten we over twee weken aan de 200
Ik had nog geen gelegenheid gehadquote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja klopt!!!
Ik smeer me voor de gelegenheid wel in met een van mijn glitterdingen.
Vind je het gek met al dat geslowchat.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef Elefes het volgende:
Al weer bijna een topic vol.. Op dit tempo zitten we over twee weken aan de 200
Hmmm.... ik twijfel nog... Ik ga dénk ik voor HITWKquote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had nog geen gelegenheid gehad
maar nu een hele goede
En het past ook goed bij mn voorgenomen outfit voor die dag
Verder gaat het denk ik Karma worden
Ook toen het slowchatten nog niet aan de orde was?quote:
Een en al Lush.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook toen het slowchatten nog niet aan de orde was?
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik hou wel een fles apart voor je. Heb het besteld in Engeland dus ze waren een stukje goedkoper dan hier in Nederland. Dus mocht je het over een tijdje toch willen hebben dan mail maar.
Geven?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
Gesmolten barbie!
Geef haar dan ook eens een flesje Happy Hippy of Sonic Death Monkey!
Ehm neequote:Op woensdag 5 april 2006 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ruby Red Slippers zou ik ook niet doen.
Mooi portret!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:09 schreef MUUS het volgende:
[..]!
[..]
Geven?
We hebben het hier over het dametje die de Lush verkoopster met een opgetrokken wenkbrauw aankeek toen die wel erg aandrong dat ze Candy Fluff moest nemen, omdat dat zo lekker zoet was. Mevroi had na lang snuffelen namelijk al bedacht dat ze Bare Naked Lady wilde hebben en die stuiterende verkoopster kon lullen tot ze een ons woog, maar die Candy Fluff ging mooi niet met mini-MUUS mee naar huis.
Geven is geen optie, deze kleuter bepaalt zelf wat ze op haar lijfje blieft en niemand kan haar op andere gedachten brengen.
't Is net d'r moeder..
Note to self: niet té enthousiast smeren vrijdagquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef MUUS het volgende:
Shimmy Shimmy ruikt ook lekker.. Maar die glitters.
.
Ik dacht ooit eens dat die glitters niet zo zouden opvallen en smeerde me vrolijk in voor een avondje stappen. Ik ben goftedomme die kroeg nog niet in en de hele bende had al commentaar: "Zo zo, sinds wanneer ben jij van de glitters?"
Kijk ik naar beneden, glimt mijn hele tietpartij de kroeg tegemoet..
Note to self: nooit meer iets van die kleine aanraken, ook niet als het wel lijkt mee te vallen wat de glitters betreft.
En al helemaal niet over zijn bolletje.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Note to self: niet té enthousiast smeren vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |